Ei kukaan voi tulla täydelliseksi.
Jeesus sanoo:
Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen. Matteus 5:48
Täällä sanotaan siis PÄINVASTOIN kuin Jeesus sanoo.
Ei ole vaikea ymmärtää mikä on antikristillistä/ Antikristuksesta.
Täällä sanotaan
25
463
Vastaukset
"Jokainen pyhä, Jumalan Hengestä syntynyt kirjoitus on hyödyllinen opetukseksi,
nuhteeksi, ojennukseksi ja kasvatukseksi Jumalan tahdon mukaiseen elämään.
Näin Jumalan ihmisestä tulee TÄYDELLINEN ja KAIKKEEN HYVÄÄN KYKENEVÄ."- l u k i j a
ArmiK kirjoitti:
kun Jumalasta SYNTYNYT ONKIN PAHINTA EKSYTYSTÄ, HARHAA?
Sinun tilanteesi on surkea. Nyt uskot jo Jumalasta syntyneesi. Voi voi ja aijai!
l u k i j a kirjoitti:
Sinun tilanteesi on surkea. Nyt uskot jo Jumalasta syntyneesi. Voi voi ja aijai!
miten oli.
- lukija.
Tuskin Jumala haluaa, että ihminen jatkuvasti surkuttelee omaa syntisyyttään ja vajavuuttaan.
Sehän kuulostaa ihan Jumalan työn halveksinnalta, vähättelyltä ja pilkalta Jumalan työtä kohtaan?
Jos kerran Jumala on luonut ihmisen uudeksi luomukseksi, niin miksei se uusi luomus sitten olisikaan täydellinen uusi luomus Kristuksessa Jeesuksessa?
Ei kait Jumala mitään epätäydellisiä uusia luomuksia luo?Sanotaanhan myöskin näin:
Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa. Sen elämän, jota tässä ruumiissani vielä elän, elän uskoen Jumalan Poikaan, joka rakasti minua ja antoi henkensä puolestani
Gal. 3:20JOKA EI KOSKAAN OLE USKONUT POIKAA JA HÄNELLE
EI OLE KUULIAINEN MYÖSKÄÄN OLLUT ei VOI muuta kuin
surkutella armonkerjäläisenä ja vieläpä kerskaten
miten hyvä publikaani onkaan.Hssu kirjoitti:
Sanotaanhan myöskin näin:
Enää en elä minä, vaan Kristus elää minussa. Sen elämän, jota tässä ruumiissani vielä elän, elän uskoen Jumalan Poikaan, joka rakasti minua ja antoi henkensä puolestani
Gal. 3:20ihmisessä jossa asuu VAIKUTTAISI SYNTIÄ?
TÄMÄKIN ASIA ON AIVAN UTOPIAA NIILLÄ JOTKA EIVÄT KOSKAAN OLE USKONEET POIKAAN...ArmiK kirjoitti:
ihmisessä jossa asuu VAIKUTTAISI SYNTIÄ?
TÄMÄKIN ASIA ON AIVAN UTOPIAA NIILLÄ JOTKA EIVÄT KOSKAAN OLE USKONEET POIKAAN...Se toinen herra, synti, joutuu lähtemään, kun se oikea Herra, Herra Jeesus tulee.
Hssu kirjoitti:
Se toinen herra, synti, joutuu lähtemään, kun se oikea Herra, Herra Jeesus tulee.
NÄIN ON ihmisessä on joko SYNTI JA SAATANAN HENKI
tai PYHYYS JA JUMALAN HENKI, JEESUS.
- silloin,
kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.
Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
Jes.55:6-9niin Raamatun laiseita kopioimalla ET PELASTU.
VAAN HYLKÄÄ TODELLA TIE JOKA ON OMAN USKON TIE,
LÄHDE TIELLE JOKA AINOASTAAN JEESUKSEN KAUTTA
JUMALAN YHTEYTEEN VOI JOHDATTAA.- niinkuin Herra;
ArmiK kirjoitti:
niin Raamatun laiseita kopioimalla ET PELASTU.
VAAN HYLKÄÄ TODELLA TIE JOKA ON OMAN USKON TIE,
LÄHDE TIELLE JOKA AINOASTAAN JEESUKSEN KAUTTA
JUMALAN YHTEYTEEN VOI JOHDATTAA.paitsi sinua ei ole yhtäkään, eikä ole kalliota meidän Jumalamme vertaista.
Älkää yhä ylpeitä puhuko, älköön suustanne lähtekö julkeita sanoja; sillä Herra on kaikkitietävä Jumala, hänen edessänsä punnitaan teot.
1 Sam.2:2-3 niinkuin Herra; kirjoitti:
paitsi sinua ei ole yhtäkään, eikä ole kalliota meidän Jumalamme vertaista.
Älkää yhä ylpeitä puhuko, älköön suustanne lähtekö julkeita sanoja; sillä Herra on kaikkitietävä Jumala, hänen edessänsä punnitaan teot.
1 Sam.2:2-3koneesi käy, valitettavasti turhaan itsellesi
ja muille.- ei tiedä
ArmiK kirjoitti:
koneesi käy, valitettavasti turhaan itsellesi
ja muille.pahasta asiasta; ja viisaan sydän tietää ajan ja tuomion.
Sillä itsekullakin asialla on aikansa ja tuomionsa; ihmistä näet painaa raskaasti hänen pahuutensa.
Saarn.8:5-6 ei tiedä kirjoitti:
pahasta asiasta; ja viisaan sydän tietää ajan ja tuomion.
Sillä itsekullakin asialla on aikansa ja tuomionsa; ihmistä näet painaa raskaasti hänen pahuutensa.
Saarn.8:5-6kopiointi. Jä kopioimaan turmioksesi sillä TURMIOON
johtaa TIE jota nyt astelet ELLET ENÄÄ PARANNUSTA
PYSTY TEKEMÄÄN.
En jatka tässä enää enempää, vaikka mitä kopioisit.- ja ylistän
ArmiK kirjoitti:
kopiointi. Jä kopioimaan turmioksesi sillä TURMIOON
johtaa TIE jota nyt astelet ELLET ENÄÄ PARANNUSTA
PYSTY TEKEMÄÄN.
En jatka tässä enää enempää, vaikka mitä kopioisit.hänen sanaansa, Herraan minä luotan ja ylistän hänen sanaansa.
Jumalaan minä turvaan enkä pelkää. Mitä ihminen minulle tekisi?
Minulla on lupaus täytettävänä sinulle, Jumala; minä maksan sinulle kiitosuhrit.
Sillä sinä pelastit minun sieluni kuolemasta, minun jalkani kompastumasta, että minä vaeltaisin Jumalan edessä, eläväin valkeudessa.
Ps.56:11-14
SIKSI kun ihmisopin nielleet EIVÄT VOI SIETÄÄ JEESUKSEN KRISTUKSEN SANAA vaan ainoastaan ihmisopin
tulkkaus heidän korvasyyhyynsä on kaikki kaikessa.Jo ihan alussa. Tai ei edes ohi kun ei olla menty oikeaan suuntaankaan, että edes lähelle oltaisiin päästy.
Hssu kirjoitti:
Jo ihan alussa. Tai ei edes ohi kun ei olla menty oikeaan suuntaankaan, että edes lähelle oltaisiin päästy.
olla menty ohikaan kun kuljetaan sitä tietä jota tuhlaaja poikakin kulki POIS PÄIN ISÄSTÄ.
Ei olla OTETTU ensimmäistäkään ASKELTA JUMALAN
TIELLÄ niin kummako se on että SOKEUS ON NIIN VALTAVA KUIN MITÄ SE ON.ArmiK kirjoitti:
olla menty ohikaan kun kuljetaan sitä tietä jota tuhlaaja poikakin kulki POIS PÄIN ISÄSTÄ.
Ei olla OTETTU ensimmäistäkään ASKELTA JUMALAN
TIELLÄ niin kummako se on että SOKEUS ON NIIN VALTAVA KUIN MITÄ SE ON.Suunta on selvillä, päämääräkin kirkastuu kirkastumistaan mitä lähemmäs pääsee.
Hssu kirjoitti:
Suunta on selvillä, päämääräkin kirkastuu kirkastumistaan mitä lähemmäs pääsee.
Jumalan Henki saa sinua johdattaa OIKEAA TIETÄ.
Näin on JUMALAN TIELLÄ päämäärä KIRKASTUU KIRKASTU-
MISTAAN mitä lähemmäs pääsee.
Olemme täydellisiä Kristuksessa,niinkuin Sana sanoo: Kol.1:28:" Ja häntä me julistamme, neuvoen jokaista ihmistä ja opettaen jokaista ihmistä kaikella viisaudella, asettaaksemme esiin jokaisen ihmisen täydellisenä Kristuksessa."
Ja lisäksi:Hep.10:14 Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään."
Kuinka suurta Armoa,jonka vain Kristus voi antaa...Aamen ja kiitos Jeesukselle Kristukselle Herralleni :)- jpto
Minäpä olen täydellinen, sinä et ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1109789Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki774982Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.694782Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.63251Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j92461Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1061696- 471506
Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.541471Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota591424Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?651341