Selvästi on havaittavissa että palstan akateemiset (mm. e.W, timantti ja Mallari) ottavat välimatkaa amislaisiin (mm. Papeete1, Kukkomies ja runontaja) ja halveksivat heitä kuin sivumennen näiden sivistymättömyyden takia.
Jännitteitä ilmassa
8
476
Vastaukset
- Papeete1
Mä jo kerkesin toivoon että sä paritat mulle jonkun hyvän uroon. Hormonit meinaan on vähän villillä päällä tänään.
Oi, miksen mä tajunnut lähtee taaskaan miesmetsälle..??- Iron Maidenin
keikalta vapautuu kymmenen jälkeen rokkijätkiä. Esim. relaxed_eyes. :D
- Papeete1
Iron Maidenin kirjoitti:
keikalta vapautuu kymmenen jälkeen rokkijätkiä. Esim. relaxed_eyes. :D
Muistin juuri että CSI alkaa kohta joten en voi lähtee mihinkään. Joskus toiste sitten :)
- WhatsUpDoc
Papeete1 kirjoitti:
Muistin juuri että CSI alkaa kohta joten en voi lähtee mihinkään. Joskus toiste sitten :)
Dexter vielä vai mikä se tyyppi oli, CSI on kyllä muuttunut paljon siitä mitä se sarja alunperin oli...
Taasko joku yrittää Papua kiusata. Vai muka sivistymätön. Kummallinen näkemys sinulla (hanki parempi).
- ...
"Jännitteitä ilmassa
juorupalsta 19.7.2008 klo 21.15
Selvästi on havaittavissa että palstan akateemiset (mm. e.W, timantti ja Mallari) ottavat välimatkaa amislaisiin (mm. Papeete1, Kukkomies ja runontaja) ja halveksivat heitä kuin sivumennen näiden sivistymättömyyden takia."
Käsitätkö, miten järjettömältä tekstisi näyttää? Ihan uteliaisuudesta vaan kysyn.
Sen verran voin kertoa sulle tästä ihmiselämästä, että "akateemisuuskin" on käsitetasolla tittelin lisäksi pitkälti henkinen asenne, jonka (luonteen) jotkut ymmärtävät ja osaavat syvällisesti, toiset eivät. On tutkinnon suorittaneita "akateemisia" ja sitten on akateemisia: on sisäisesti sivistyneitä ja näennäisemmin sivistyneitä. Riittävän viisas ihminen ei tunge ihmisiä kapeisiin lokeroihin tutkintotitteleiden perusteella.
Mitäs asiaas sanois, hah!? No sen verran vois sanoa, että Kukkomiestä itse kyllä olen veikannut akateemisen tittelin omaavaksi tms. akateemista alaa joskus opiskelleeksi. En tiedä, olenko oikeassa.;)
Kummastelen, että mitä toi akateemisuus ja ammattikoululaiset herättävät niin suuria intohimoja tällä palstalla... Onko pari elämänsä taipaleen alussa olevaa ja nuoruuden innossaan kuplivaa fuksia paikalla, kenties? *REPS*
-e.W- ...
Niin, edeltävä viesti oli originaalilta e.W:lta.
En siis ole esim. ainakaan toi, joka ilmeisesti on yöllä kysellyt, että: "Mitä mieltä te miehet olette naisten alapääkarvojen ajelusta"- ihqudaatyyppi. En tän jälkeen tule kirjoittamaan tähän ketjuun enää muuta ( ihan vain mahdollisten häiriköiden varalta sanon).
-e.W - hymy:)
ole enään todellista....
"Riittävän viisas ihminen ei tunge ihmisiä kapeisiin lokeroihin tutkintotitteleiden perusteella. " tätä komppaan
mutta toisaalta sie itekkin nyt tässä menet jalat eellä puuhun......)
"Mitäs asiaas sanois, hah!? No sen verran vois sanoa, että Kukkomiestä itse kyllä olen veikannut akateemisen tittelin omaavaksi tms. akateemista alaa joskus opiskelleeksi. En tiedä, olenko oikeassa.;)"
vai olekkona vain utelias?;)
Enivei, mitä hiton välii titteleillä, koulutuksilla, rahapussin paksuudella on täällä keskustelupastalla..........kysyn vuan
ps. tämä ei ollut sitte mikään v......viesti
pss. olenkohan mie hymy:)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564