terse kaikille!

gek-ko

En oo ollu täällä, kertokaa mitä kuuluu! Sirpa, Papu, Buddy, Cranky, Riku ja niin edelleen, mitä kuuluu? Miten menee?

Niin ja missäs meidän pikku perkele menee?

51

1451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertomaan

mitään, olen niin onnesta mykkänä kun saavuit tersehtimään.

• Papu katselee

juuri CSI:tä, tullee varmaan sen jälkeen moikkaamaan.

• gek-ko

uudesta verbistä. En olisi itse keksinyt.

Taitaa sekin päivä vielä koittaa, että tyhmä vitsini koituu omaksi turmiokseni. Olen niin rutinoitunut tähän tersehtimiseen, että piankos sanon jollekin amanuenssille "terse terse".

• Huru-ukko

Ihan hyvää kuuluu. Lomat on suurimmaksi osaksi lusittu ja mökkielämä on taaksejäänyttä aikaa. Viikko jo töitä.

Kiitos kysymästä. Mitäs itsellesi?

Onko pikku perkele ylisaatana?

• gek-ko

ollut ja on edelleen vähän kiirettä, mutta toistaiseksi ei vielä stressiä.

Kuinka mökillä sujui? Ei grillitapaturmia?

Kyllä, Supreher:ta kyselin.

• Huru-ukko
        gek-ko kirjoitti:

ollut ja on edelleen vähän kiirettä, mutta toistaiseksi ei vielä stressiä.

Kuinka mökillä sujui? Ei grillitapaturmia?

Kyllä, Supreher:ta kyselin.

tapaturmia vaikka heiluin vähän kirveen, vesurin ja moottorisahankin kanssa.

Lomalla voi tulla stressi, sitä sietää varoa.

Taitaa olla se ylisaatana olla niin rakastunut ettei se tänne enää ehdi. Niin se vaan pehmenee perkeleellisinkin. Joko toimitit sille sen virkatun paskan?

• gek-ko
        Huru-ukko kirjoitti:

tapaturmia vaikka heiluin vähän kirveen, vesurin ja moottorisahankin kanssa.

Lomalla voi tulla stressi, sitä sietää varoa.

Taitaa olla se ylisaatana olla niin rakastunut ettei se tänne enää ehdi. Niin se vaan pehmenee perkeleellisinkin. Joko toimitit sille sen virkatun paskan?

tällä hetkellä se on pehmustamista vailla. Pitää hakea jotain täytettä siihen.

Totta puhuen, mulla ei ole aavistustakaan mitä paskaa siitäkin tulee. Sukat olen kutonut, ja nallen, mutten koskaan pehmopaskaa jollekin satanistille.

Ajattelin sellaista maskottityyppistä pehmopaskaa, jota hän voisi pitää mukanaan laukussa jos vaikka kelassa alkaa ahdistaa.

Jaa. Kirves, vesuri ja moottorisaha. Vaikka sirkkeli puuttuukin, voit rauhassa viettää taas töitä. Olet suorittanut sen verran riskialttiin loman että ole rauhassa vaan ja ota vaikka kalja jos siltä tuntuu.

Minä pelkään sirkkeleitä.

• Huru-ukko
        gek-ko kirjoitti:

tällä hetkellä se on pehmustamista vailla. Pitää hakea jotain täytettä siihen.

Totta puhuen, mulla ei ole aavistustakaan mitä paskaa siitäkin tulee. Sukat olen kutonut, ja nallen, mutten koskaan pehmopaskaa jollekin satanistille.

Ajattelin sellaista maskottityyppistä pehmopaskaa, jota hän voisi pitää mukanaan laukussa jos vaikka kelassa alkaa ahdistaa.

Jaa. Kirves, vesuri ja moottorisaha. Vaikka sirkkeli puuttuukin, voit rauhassa viettää taas töitä. Olet suorittanut sen verran riskialttiin loman että ole rauhassa vaan ja ota vaikka kalja jos siltä tuntuu.

Minä pelkään sirkkeleitä.

vasta joululahjaksi ja haet vaikutteita Mr. Hankey'sta. Joulukakka SouthParkista.

• gek-ko
        Huru-ukko kirjoitti:

vasta joululahjaksi ja haet vaikutteita Mr. Hankey'sta. Joulukakka SouthParkista.

Nyt keksit jotain sellaista, että mun on katsottava pari south parkia ennen kuin jatkan paskan työstämistä.

Kiitos ideasta! Hehehe. Joo. Se voisi olla sellainen viemäripaska, sehän on paljon parempi. Meinasin ensin sellaista... maahan... maassa ollutta.

• Terse gekko, en tiedä, en tiedä mitään.

• gek-ko

Dorka... *liskon riemusäntäilyä eestaas*

• gek-ko kirjoitti:

Dorka... *liskon riemusäntäilyä eestaas*

Pitäähän sitä lomalla tulla tännekin vilkaisemaan, verenpainekin kohosi heti tuttuun malliin :).

• la.ra

pehmeää laskua loman jälkeen.

Ja menee myös hyvin, vaikkakin bensa on kallista.

• gek-ko

vaan sen kallistumista mä olen odottanut jo kymmenen vuotta. Nyt se sitten tapahtui.

Mitä puuhasit lomalla?

• la.ra
        gek-ko kirjoitti:

vaan sen kallistumista mä olen odottanut jo kymmenen vuotta. Nyt se sitten tapahtui.

Mitä puuhasit lomalla?

oltiin Baltiassa ja Puolassa. Immu lomaili sisarensa ja emänsä tykönä Virossa. Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa.

Entäs itse?

• gek-ko
        la.ra kirjoitti:

oltiin Baltiassa ja Puolassa. Immu lomaili sisarensa ja emänsä tykönä Virossa. Ja meillä kaikilla oli niin mukavaa.

Entäs itse?

tai ainakin puitteiltaan. Vai Immu... :D

Itsekin olen menossa Puolaan. On vähän hommia. Kai siitä jotain tulee.

Immu on taksikoer :)

• la.ra
        gek-ko kirjoitti:

tai ainakin puitteiltaan. Vai Immu... :D

Itsekin olen menossa Puolaan. On vähän hommia. Kai siitä jotain tulee.

Immu on taksikoer :)

Puola on jees, mutta Liettua on vielä jeesimpi. Varsova on aika karsea mesta, ihan tiedoksi.

• Papeete1

Ei tässä mitään sen kummempaa kuulu. Kovasti ollaan vaan keskusteltu entiseen malliin :D

Mulla menee ihan hyvin. Tänään tosin on ollut huono päivä. Keksin alkaa himoitseen miestä keskenkaiken mutta onneksi sekin kohtaus menee pian ohi, ja palaan takaisin normaaliin päiväjärjestykseen
      Iski aivan armoton bilefiilis jota sitten ruokin laittamalla bilevaatteet päälle ja kuuntelemalla hyvää musaa. Kumma kun ei ihmeemmin alkanut vitutaan kun en päässyt mihinkään. Noh, vielä koittaa minunkin aika.

Raskin ostaa uuden bilepaidan.. aika ihku vai mitä :D

Kuva siitä
      http://www.europehouse.fi/epages/EuropeHouse.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/EuropeHouse/Products/asu258&ViewAction=ViewProductDetailImage

• gek-ko

Itsekin olisin voinut ostaa samanlaisen.

No, biletetään netissä :P Mä laitan kahvia tippumaan ja keksi sä sillä aikaa jotain.

Miehistä: unoha.

• Papeete1
        gek-ko kirjoitti:

Itsekin olisin voinut ostaa samanlaisen.

No, biletetään netissä :P Mä laitan kahvia tippumaan ja keksi sä sillä aikaa jotain.

Miehistä: unoha.

Pääsee kunnon hurmosfiilikseen.

tump TUMP TUMP...

http://www.youtube.com/watch?v=OUtFNujtHF8

Niinmuttakun mä niiiin haluaisin miehen jalk.. joo, toi nyt ei auta yhtään. Täytyy lopettaa ja hengittää syvään. Ex-miehenkin muistelu tappaa kyllä halut todella tehokkaasti. Nyt tosin tuntuu ettei sekään auta vaan vielä tekee mieli. Mikähän tähän nyt auttais?? Pitäiskös käydä lukemassa pettämis ja perheväkivalta palstoja??

• Tuntemattomat

Jos voisi nähdä sielunsa peilistä,
      tuntisiko sen omakseen

Tunteeko omat sanansa paperilla,
      vielä vuosien päässä

Rakkaansa,
      kun katsoo oikein läheltä

Kirjoitin tämä joskus muinoin. Tuo ei liity tähän päivään, mutta tänään eräs iäkäs lähetettiin pitkälle matkalle ja oloni on sen mukainen. Eksyin sitten selaamaan kirjoituksiani ja päätin nyt jakaa tuon.

Sataa joka päivä. Pihalla olisi tekemistä, mutta ei onnistu kun kaikki on märkää.

• gek-ko

oletko nähnyt Stalkeria?

Muistan yhden Arseni Tarkovskin runon, joka muistuttaa tuota mitä sulla siellä nyt on.

• gek-ko kirjoitti:

oletko nähnyt Stalkeria?

Muistan yhden Arseni Tarkovskin runon, joka muistuttaa tuota mitä sulla siellä nyt on.

Luin kirjan joskus kauan sitten ja olihan se elokuvakin kohtuullinen, muttei kuitenkaan läheskään yhtä hyvä. Hetkinen, eikös siitä ole jokin länsiversiokin, mutta sitä en ole nähnyt (vai oliko se näytelmä).

Arsenista en tiedä mitään.

• gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

Luin kirjan joskus kauan sitten ja olihan se elokuvakin kohtuullinen, muttei kuitenkaan läheskään yhtä hyvä. Hetkinen, eikös siitä ole jokin länsiversiokin, mutta sitä en ole nähnyt (vai oliko se näytelmä).

Arsenista en tiedä mitään.

Peiliin runon/ kerronnan.

• gek-ko kirjoitti:

Peiliin runon/ kerronnan.

Tuota en ole nähnyt. Solaris oli aika hyvä.

Tunnetko Stanislaw Lemiä? Voittamaton on hieno kirja.

• gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

Tuota en ole nähnyt. Solaris oli aika hyvä.

Tunnetko Stanislaw Lemiä? Voittamaton on hieno kirja.

ei kun sotkin Strugatskin veljeksiin. (tarkovski sanoi niitä Jumalan hulluiksi.)

Stanislaw Lem. Juu. Joku hehkutti jotain sen kirjaa, mutta en muista kirjan nimeä. Sillä oli jotain tekemistä lääkkeiden kanssa, joku valtio pakkosyötti kaikille lääkkeitä...? Tämäntyyppisiä muistikuvia. Perhana, just on viikon lomaa, menen maanantaina hakemaan sen kirjastosta.

• gek-ko kirjoitti:

ei kun sotkin Strugatskin veljeksiin. (tarkovski sanoi niitä Jumalan hulluiksi.)

Stanislaw Lem. Juu. Joku hehkutti jotain sen kirjaa, mutta en muista kirjan nimeä. Sillä oli jotain tekemistä lääkkeiden kanssa, joku valtio pakkosyötti kaikille lääkkeitä...? Tämäntyyppisiä muistikuvia. Perhana, just on viikon lomaa, menen maanantaina hakemaan sen kirjastosta.

Minusta voittamaton näyttää niin selvältä silloisen systeemin kritiikiltä, että ihmettelen että se on julkaistu. Tietysti jos se on tajuttu juuri väärin päin, niin sitten sen voi ymmärtää.

Muita arvostamiani scifi/fantasia kirjailijoita ovat:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Orson_Scott_Card
        http://en.wikipedia.org/wiki/Terry_Pratchet
        http://en.wikipedia.org/wiki/Arthur_C._Clarke
        http://en.wikipedia.org/wiki/Isaac_Asimov

Ym. ym, mutta nuo nyt listalla ensimmäisinä.
        http://en.wikipedia.org/wiki/Heinlein

• buddy-love kirjoitti:

Minusta voittamaton näyttää niin selvältä silloisen systeemin kritiikiltä, että ihmettelen että se on julkaistu. Tietysti jos se on tajuttu juuri väärin päin, niin sitten sen voi ymmärtää.

Muita arvostamiani scifi/fantasia kirjailijoita ovat:
        http://en.wikipedia.org/wiki/Orson_Scott_Card
        http://en.wikipedia.org/wiki/Terry_Pratchet
        http://en.wikipedia.org/wiki/Arthur_C._Clarke
        http://en.wikipedia.org/wiki/Isaac_Asimov

Ym. ym, mutta nuo nyt listalla ensimmäisinä.
        http://en.wikipedia.org/wiki/Heinlein

Missä on Philip K. Dick!?

• DorkaM kirjoitti:

Missä on Philip K. Dick!?

Kyllä se listalla on, mutta hiukan vaivaa se selvästi havaittavissa oleva huumeiden tuhoava vaikutus. Varsinkin VALIS on aika vaivaannuttava kokemus. Loistava kirjailija sinänsä, mutta aiheuttaa siis hikkaa omassa mielessä.

• SupremeSatan

...

• gek-ko

sentään!

• SupremeSatan
        gek-ko kirjoitti:

sentään!

Mun kämpässä haisee oudolta, yritän selvittää mikä sen aiheuttaa.

• mitäs vanha sekopää tietää. Jääny viimeaikoina vähän vähemmälle tää palsta, joko oot torttus ehtiny näyttää koko kansalle kuvan muodossa :-)

• gek-ko

tietokoneen ääreen kömpiä :-)

Pitäiskö sinua pikku hiljaa ryhtyä siirtämään palvelukotiin päin? Saisit oikeasti pissiä housuun ja kelassa vaan pudisteltais päätä ja laitettais lisää rahaa tilille.

• gek-ko kirjoitti:

tietokoneen ääreen kömpiä :-)

Pitäiskö sinua pikku hiljaa ryhtyä siirtämään palvelukotiin päin? Saisit oikeasti pissiä housuun ja kelassa vaan pudisteltais päätä ja laitettais lisää rahaa tilille.

oo työkyvyttömyyseläkkeen jälkeen jokapojan unelma, kolmikymppisenä miehenä siellä pelkkien mummojen keskellä olisin kuin David Hasselholf Munchenin munkkitorilla, hot as hell.

Mitäs gegolle muuta, joko joku konsikäs / murikka on käyny näykkiin niitä sun tupla-mansikoita :-)

• gek-ko
        yrmio kirjoitti:

oo työkyvyttömyyseläkkeen jälkeen jokapojan unelma, kolmikymppisenä miehenä siellä pelkkien mummojen keskellä olisin kuin David Hasselholf Munchenin munkkitorilla, hot as hell.

Mitäs gegolle muuta, joko joku konsikäs / murikka on käyny näykkiin niitä sun tupla-mansikoita :-)

eiköhän tehdä nyt sellanen urasuunnitelma, että seuraavan kerran työhaastattelussa/ työkkärissä lirität vaan kesken kaiken siinä tuolissa istuessas. Sanot että sulla on pidätysvaikeuksia.

Takaan, ettet joudu töihin ja eiköhän se eläkekin sieltä tule kun järjestämme sinulle lisää oireita.

Tissini ovat sinkkuja molemmat.

• gek-ko kirjoitti:

eiköhän tehdä nyt sellanen urasuunnitelma, että seuraavan kerran työhaastattelussa/ työkkärissä lirität vaan kesken kaiken siinä tuolissa istuessas. Sanot että sulla on pidätysvaikeuksia.

Takaan, ettet joudu töihin ja eiköhän se eläkekin sieltä tule kun järjestämme sinulle lisää oireita.

inkotenssi on mennyttä elämää, oon saavuttanu ryyppäämisessä sen asteen että tulee huono olo ja laatta ennen pissaa pöksyihin. Viime kerrasta on varmaan jo 4 vuotta, melkein ikävä kohta sitä niin miellyttävän lämmintä tunnetta (jos herää ajoissa, kylmä tila niin saattaa olla jalat jäätyneet yhteen).

Vai että mansikat on vielä vapailla markkinoilla, tiiäkkö mikä sopii hyvin mansikoiden kanssa??? Kerma ja herkku-tatti....

• gek-ko
        yrmio kirjoitti:

inkotenssi on mennyttä elämää, oon saavuttanu ryyppäämisessä sen asteen että tulee huono olo ja laatta ennen pissaa pöksyihin. Viime kerrasta on varmaan jo 4 vuotta, melkein ikävä kohta sitä niin miellyttävän lämmintä tunnetta (jos herää ajoissa, kylmä tila niin saattaa olla jalat jäätyneet yhteen).

Vai että mansikat on vielä vapailla markkinoilla, tiiäkkö mikä sopii hyvin mansikoiden kanssa??? Kerma ja herkku-tatti....

kuin armo laskeutuisi taivaista. Uni muistuttaa laatuelokuvaa ja kerran pari ehtii ähkäistä tyytyväisenä, kunnes tajuaa että on kussut housuunsa.

Voi niitä aikoja. Tiedätkö, minullakin siitä on noin neljä vuotta kun viimeksi kusin punkkaani. Meillä on paljon yhteistä.

• gek-ko kirjoitti:

kuin armo laskeutuisi taivaista. Uni muistuttaa laatuelokuvaa ja kerran pari ehtii ähkäistä tyytyväisenä, kunnes tajuaa että on kussut housuunsa.

Voi niitä aikoja. Tiedätkö, minullakin siitä on noin neljä vuotta kun viimeksi kusin punkkaani. Meillä on paljon yhteistä.

bitch :-) Onks sun pienessä varressa muuten yhtä pieni pillu mitä aivot muut elimet?? Mun yhtä pieni kulli kaipais vertaistaan.

• gek-ko
        yrmio kirjoitti:

bitch :-) Onks sun pienessä varressa muuten yhtä pieni pillu mitä aivot muut elimet?? Mun yhtä pieni kulli kaipais vertaistaan.

Olen erittäin sopusuhtainen.

• gek-ko kirjoitti:

Olen erittäin sopusuhtainen.

ja neulan mentävä pillu :-) Sinne kun munan tuikkais niin tietäis elävänsä, vai??? Ja pakaroista sais peukut yhdessä kämmen-otteen??? Kerran nusasin pikku pimua jolla oli niin pieni pylly että kädet yhdessä sain koko helvetin perseen peittoon, sellaisessa vaossa yrpän katkis lepää :-)

• sivusta:
        gek-ko kirjoitti:

Miten nännistäsi töröttävä karva voi?

• gek-ko
        sivusta: kirjoitti:

Miten nännistäsi töröttävä karva voi?

se on noin sentin mittainen, ei laisinkaan niin pervon oloinen kuin kuvassa. Olen kiskonut sitä irti tässä välillä.

• gek-ko
        yrmio kirjoitti:

ja neulan mentävä pillu :-) Sinne kun munan tuikkais niin tietäis elävänsä, vai??? Ja pakaroista sais peukut yhdessä kämmen-otteen??? Kerran nusasin pikku pimua jolla oli niin pieni pylly että kädet yhdessä sain koko helvetin perseen peittoon, sellaisessa vaossa yrpän katkis lepää :-)

olen lihonut. Kävin anttilassa puntarillakin ja puntari meinas samaa.

Täti jyrää kohta pienimmät itikat alleen.

• oli osoitteessa
        gek-ko kirjoitti:

se on noin sentin mittainen, ei laisinkaan niin pervon oloinen kuin kuvassa. Olen kiskonut sitä irti tässä välillä.

mikäs se nyt olikaan? :)

• gek-ko
        oli osoitteessa kirjoitti:

mikäs se nyt olikaan? :)

kolme kuukautta ne taitaa yhtä kuvaa pitää.

• gek-ko kirjoitti:

olen lihonut. Kävin anttilassa puntarillakin ja puntari meinas samaa.

Täti jyrää kohta pienimmät itikat alleen.

vittu niin oon minäki. Tuos suttura on lihottanu mut lihaksikkaasta 80 kilosta 90 kiloon. En mä oikeesti tiiä mitä vittuu pitäis tehdä, meillä olla kriisi päällä ja vituttaa ko pientä oravaa. Tänäään oli hesellä lehti missä oli jotain seksi-tukimusta, siinä sanottiin et miehen kertoo omat panonsa kahella ja naiset jakaa kahdella. No sen keskustelun perusteella sain tietää että Saija on täys suttura. 20 miestä (omien sanojensa mukaan 20 lisää), vittu siinä on palon mulkkua korvattavaksi.

En mä tiiä, jos on ollu noin vitun munabhaukka pari v sitten niin mitä se on nyt, tekis mieli heitttää pyyhe kehään ja toivottaaa bye bye

• gek-ko
        yrmio kirjoitti:

vittu niin oon minäki. Tuos suttura on lihottanu mut lihaksikkaasta 80 kilosta 90 kiloon. En mä oikeesti tiiä mitä vittuu pitäis tehdä, meillä olla kriisi päällä ja vituttaa ko pientä oravaa. Tänäään oli hesellä lehti missä oli jotain seksi-tukimusta, siinä sanottiin et miehen kertoo omat panonsa kahella ja naiset jakaa kahdella. No sen keskustelun perusteella sain tietää että Saija on täys suttura. 20 miestä (omien sanojensa mukaan 20 lisää), vittu siinä on palon mulkkua korvattavaksi.

En mä tiiä, jos on ollu noin vitun munabhaukka pari v sitten niin mitä se on nyt, tekis mieli heitttää pyyhe kehään ja toivottaaa bye bye

herranperkele teiänki kans.

• jälleen kerran
        yrmio kirjoitti:

olisi ollut hyvä noudattaa "älä kysy, älä kerro" -periaatetta. Noista keskusteluista ole koskaan mitään hyvää seurannut.

• nythän
        yrmio kirjoitti:

oot muuttanu sinne hevonkorpeen sen naisen elätiks ja irtisanonu ittes.

Huonosti on pullat uunissa alkaa ryttyilemään. Onko se oltava vaan nöyrää poikaa?

• sirpamaikkarilta

Töitä vaan pitää koko ajan köyhän tehdä. Ja se vituttaa. Saatanalle olis taas ollu tältä päivältä herkullisia paskakertomuksia. Tai sitten ei.

Oonki ehtiny kovasti kaipailemaan ja ei se Martaskaan enää pahemmin oo täällä pyöriny.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      61
      1179
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      891
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      327
      659
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      651
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      626
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      618
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      600
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      75