Tere
Osaisko joku neuvoa minkälaiset pelivarusteet suolla pitää olla.
Voiko olla lenkkarit, pysyykö ne jalassa ?
Rääppiikö suonrahka(risut ja oksat) jalat verille, niin että pitääkö olla pitkät housut.
Suolentopallon MM-kisat Haukivuorella
1
1384
Vastaukset
- sukulaislajin harrastaja
Vastaus kaikkiin kysymyksiisi; riippuu suosta.
Itse en ole lentopalloa suolla pelannut, enkä nähnyt niitä kenttiä, et en ehkä oo paras vastamaan, mut eipä muutkaan näytä vastaavan... Pari päivää sitten konttailin taas suolla jalkapallon perässä, et en ihan ummikko ole..
Kengät voi olla lenkkarit, mut laita ne kireelle jalkaan ja halutessa voi varmistaa jeesusteipillä. Teippi nilkan ja kengän pohjan kautta ympäri, niin pysyy varmasti!
Niistä risuista ja muista: Taitaa olla toi lentopallo suopotkupalloa tuoreempi laji, eli siellä on varmaan uudet kentät. Kyllähän ne varmasti siivoo kentät mahdollisimman hyvin, mutta ainakin Hyrynsalmen fudiskentillä oli joskus muinoin melko paljon rojua seassa, mutta nyt ei mitään ongelmaa, jokunen karahka saattaa edelleen nousta, mutta ei tiettävästi ole aiheuttanut isompia vammoja.. Mut jos meinaat laittaa pitkät housut, niin saat kyllä survoo lahkeet tyylikkäästi sukkien sisään, jos kentällä kovastikin upottaa,niin ne nousee korviin alta aikayksikön. Tsemiä kisoihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047235- 1792296
- 1131788
- 511450
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651413Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021155Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2711038