Harkitsen käytetyn Sorenton ostoa, onko ESP:ssä tai jarruassistentissä ollut sanomista? vuoden 2005 malleissa? entä ajotietokone? onko toiminut niinkun pitääkin? onko ajotietokoneen kulutuslukemat olleet oikeita?
2005 Sorenton
19
855
Vastaukset
- tässä vastausta
Selvästikin tiedät, ettei mainittuja varusteita ko. vuosimallin Sorentossa ole (tosin jarruassistentista en ole varma). Jos nuo varusteet kiinnostavat, kehotan katsomaan edellisen malliuudistuksen jälkeisiä malleja.
Ei voi kuin ihmetellä, mihin kirjoituksesi tähtäsi.- ...infoa
Ei siinä ole edes sitä jarruassistenttiä.
- valovuotta niin
...infoa kirjoitti:
Ei siinä ole edes sitä jarruassistenttiä.
sitten saat ko. varusteet............ehkä.
- Kyllä löytyy
valovuotta niin kirjoitti:
sitten saat ko. varusteet............ehkä.
Kyllä kyseiset varusteet nyky-Sorentosta löytyvät:
http://www.kiamotors.fi/?p=481
Harvinaisen lapsellinen aloitus taas kerran. Jos joku ostaa auton ilman mainittuja varusteita, kyllä hän varmasti on asiasta tietoinen ostopäätöksen tehdessään. - valovuosi,
valovuotta niin kirjoitti:
sitten saat ko. varusteet............ehkä.
sillä mitataan matkaa.
- tyhmä olet.
valovuosi, kirjoitti:
sillä mitataan matkaa.
Kuinka kauan on mennyt aikaa kun on mennyt pari valovuotta. Kas kummaa aikaa on kulunut pari vuotta. Ja valovuosi sen takia että kian polku tulee olemaan pitkä. Ymmärsitkö vai pitääkö vääntää kialangasta malli?
- varustetaso lähes
Kyllä löytyy kirjoitti:
Kyllä kyseiset varusteet nyky-Sorentosta löytyvät:
http://www.kiamotors.fi/?p=481
Harvinaisen lapsellinen aloitus taas kerran. Jos joku ostaa auton ilman mainittuja varusteita, kyllä hän varmasti on asiasta tietoinen ostopäätöksen tehdessään.yhtä hyvä kuin historiikkidatsunin.
- totta on
tyhmä olet. kirjoitti:
Kuinka kauan on mennyt aikaa kun on mennyt pari valovuotta. Kas kummaa aikaa on kulunut pari vuotta. Ja valovuosi sen takia että kian polku tulee olemaan pitkä. Ymmärsitkö vai pitääkö vääntää kialangasta malli?
Kian polku tulee olemaan pitkä, Tarkoitat siis, että se on kestävä auto. Silti valovuodella mitataan matkaa ääliö.
- mutta mikä?
varustetaso lähes kirjoitti:
yhtä hyvä kuin historiikkidatsunin.
Jokin korpeaa sinua pahasti, olisikohan niin ikävästi, että naapurillasi on uutuuttaan kiiltävä Sorento?
- niin laatutuiedotonta
mutta mikä? kirjoitti:
Jokin korpeaa sinua pahasti, olisikohan niin ikävästi, että naapurillasi on uutuuttaan kiiltävä Sorento?
Eiheii, ei täällä niin laatutiedotonta porukkaa asu,onneksi.
- törppö osaisit
totta on kirjoitti:
Kian polku tulee olemaan pitkä, Tarkoitat siis, että se on kestävä auto. Silti valovuodella mitataan matkaa ääliö.
lukea.
- ei ole mitään
törppö osaisit kirjoitti:
lukea.
vaikeuksia lukemisessa, sulla tuntuu olevan ainakin luetun ymmärtämisessä pösilö.
- OLE 05sessa
MITÄ???????
Eikö neljäkymmentäätuhattta maksavassa 05 (ei mikään vanha) muka hienossa HAH HAH autossa ole edes varusteita jotka löytyy jo joka Toyotasta !!! - Vm--
OLE 05sessa kirjoitti:
MITÄ???????
Eikö neljäkymmentäätuhattta maksavassa 05 (ei mikään vanha) muka hienossa HAH HAH autossa ole edes varusteita jotka löytyy jo joka Toyotasta !!!-87
- EDES 06sessa
Vm-- kirjoitti:
-87
Ei ole edes 2006 vuosimallin Kia Sorentossa !!!!
- sinä kuule
OLE 05sessa kirjoitti:
MITÄ???????
Eikö neljäkymmentäätuhattta maksavassa 05 (ei mikään vanha) muka hienossa HAH HAH autossa ole edes varusteita jotka löytyy jo joka Toyotasta !!!siinä -87 tojossa, siinä sitä on varusteita, jotka puuttuvat mersustakin, karvanopatkin jopa.
- sairaus....
sinä kuule kirjoitti:
siinä -87 tojossa, siinä sitä on varusteita, jotka puuttuvat mersustakin, karvanopatkin jopa.
Ei kukaan puhu 87 toyotasta muut kun sinä??? tässä keskustelussa puhutaan KIA SORENTON varustelusta
mutta mikä? kirjoitti:
Jokin korpeaa sinua pahasti, olisikohan niin ikävästi, että naapurillasi on uutuuttaan kiiltävä Sorento?
Mikäkö minua korpeaa tai suorastaan vituttaa? No, nolo paljastumiseni tietysti. Erehdyin kirjoittamaan aivan samanlaisen solvauksen Tojotasta iltapäivälehden keskusteluun kuin tännekin. Sinne piti kirjaantua ja solvaukseni julkaistiin minun omalla nimellä. AUTS.
- Anonyymi
03-06 Sorennoissa ESP:nä toimii takana kitkalukko. Se ei ole yhtähyvä tiellä kuin esp mutta se taas on parempi maastossa. Niistä myöskin löytyy ajotietokone, mutta hyvin alkeellinen sellainen. Ajaja laskee kulutuslukemat itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568