2005 Sorenton

ESP toimiiko

Harkitsen käytetyn Sorenton ostoa, onko ESP:ssä tai jarruassistentissä ollut sanomista? vuoden 2005 malleissa? entä ajotietokone? onko toiminut niinkun pitääkin? onko ajotietokoneen kulutuslukemat olleet oikeita?

19

855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä vastausta

      Selvästikin tiedät, ettei mainittuja varusteita ko. vuosimallin Sorentossa ole (tosin jarruassistentista en ole varma). Jos nuo varusteet kiinnostavat, kehotan katsomaan edellisen malliuudistuksen jälkeisiä malleja.

      Ei voi kuin ihmetellä, mihin kirjoituksesi tähtäsi.

      • ...infoa

        Ei siinä ole edes sitä jarruassistenttiä.


      • valovuotta niin
        ...infoa kirjoitti:

        Ei siinä ole edes sitä jarruassistenttiä.

        sitten saat ko. varusteet............ehkä.


      • Kyllä löytyy
        valovuotta niin kirjoitti:

        sitten saat ko. varusteet............ehkä.

        Kyllä kyseiset varusteet nyky-Sorentosta löytyvät:
        http://www.kiamotors.fi/?p=481

        Harvinaisen lapsellinen aloitus taas kerran. Jos joku ostaa auton ilman mainittuja varusteita, kyllä hän varmasti on asiasta tietoinen ostopäätöksen tehdessään.


      • valovuosi,
        valovuotta niin kirjoitti:

        sitten saat ko. varusteet............ehkä.

        sillä mitataan matkaa.


      • tyhmä olet.
        valovuosi, kirjoitti:

        sillä mitataan matkaa.

        Kuinka kauan on mennyt aikaa kun on mennyt pari valovuotta. Kas kummaa aikaa on kulunut pari vuotta. Ja valovuosi sen takia että kian polku tulee olemaan pitkä. Ymmärsitkö vai pitääkö vääntää kialangasta malli?


      • varustetaso lähes
        Kyllä löytyy kirjoitti:

        Kyllä kyseiset varusteet nyky-Sorentosta löytyvät:
        http://www.kiamotors.fi/?p=481

        Harvinaisen lapsellinen aloitus taas kerran. Jos joku ostaa auton ilman mainittuja varusteita, kyllä hän varmasti on asiasta tietoinen ostopäätöksen tehdessään.

        yhtä hyvä kuin historiikkidatsunin.


      • totta on
        tyhmä olet. kirjoitti:

        Kuinka kauan on mennyt aikaa kun on mennyt pari valovuotta. Kas kummaa aikaa on kulunut pari vuotta. Ja valovuosi sen takia että kian polku tulee olemaan pitkä. Ymmärsitkö vai pitääkö vääntää kialangasta malli?

        Kian polku tulee olemaan pitkä, Tarkoitat siis, että se on kestävä auto. Silti valovuodella mitataan matkaa ääliö.


      • mutta mikä?
        varustetaso lähes kirjoitti:

        yhtä hyvä kuin historiikkidatsunin.

        Jokin korpeaa sinua pahasti, olisikohan niin ikävästi, että naapurillasi on uutuuttaan kiiltävä Sorento?


      • niin laatutuiedotonta
        mutta mikä? kirjoitti:

        Jokin korpeaa sinua pahasti, olisikohan niin ikävästi, että naapurillasi on uutuuttaan kiiltävä Sorento?

        Eiheii, ei täällä niin laatutiedotonta porukkaa asu,onneksi.


      • törppö osaisit
        totta on kirjoitti:

        Kian polku tulee olemaan pitkä, Tarkoitat siis, että se on kestävä auto. Silti valovuodella mitataan matkaa ääliö.

        lukea.


      • ei ole mitään
        törppö osaisit kirjoitti:

        lukea.

        vaikeuksia lukemisessa, sulla tuntuu olevan ainakin luetun ymmärtämisessä pösilö.


      • OLE 05sessa

        MITÄ???????
        Eikö neljäkymmentäätuhattta maksavassa 05 (ei mikään vanha) muka hienossa HAH HAH autossa ole edes varusteita jotka löytyy jo joka Toyotasta !!!


      • Vm--
        OLE 05sessa kirjoitti:

        MITÄ???????
        Eikö neljäkymmentäätuhattta maksavassa 05 (ei mikään vanha) muka hienossa HAH HAH autossa ole edes varusteita jotka löytyy jo joka Toyotasta !!!

        -87


      • EDES 06sessa
        Vm-- kirjoitti:

        -87

        Ei ole edes 2006 vuosimallin Kia Sorentossa !!!!


      • sinä kuule
        OLE 05sessa kirjoitti:

        MITÄ???????
        Eikö neljäkymmentäätuhattta maksavassa 05 (ei mikään vanha) muka hienossa HAH HAH autossa ole edes varusteita jotka löytyy jo joka Toyotasta !!!

        siinä -87 tojossa, siinä sitä on varusteita, jotka puuttuvat mersustakin, karvanopatkin jopa.


      • sairaus....
        sinä kuule kirjoitti:

        siinä -87 tojossa, siinä sitä on varusteita, jotka puuttuvat mersustakin, karvanopatkin jopa.

        Ei kukaan puhu 87 toyotasta muut kun sinä??? tässä keskustelussa puhutaan KIA SORENTON varustelusta


      • mutta mikä? kirjoitti:

        Jokin korpeaa sinua pahasti, olisikohan niin ikävästi, että naapurillasi on uutuuttaan kiiltävä Sorento?

        Mikäkö minua korpeaa tai suorastaan vituttaa? No, nolo paljastumiseni tietysti. Erehdyin kirjoittamaan aivan samanlaisen solvauksen Tojotasta iltapäivälehden keskusteluun kuin tännekin. Sinne piti kirjaantua ja solvaukseni julkaistiin minun omalla nimellä. AUTS.


    • Anonyymi

      03-06 Sorennoissa ESP:nä toimii takana kitkalukko. Se ei ole yhtähyvä tiellä kuin esp mutta se taas on parempi maastossa. Niistä myöskin löytyy ajotietokone, mutta hyvin alkeellinen sellainen. Ajaja laskee kulutuslukemat itse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe