Onko reitti ollut aikaisemmin kuinka vaativa profiililtaan? Esimerkiksi verrattuna Pirkan rullaluistelun reittiin. Ajattelin suunnata kulkuni Savonlinnaan mikäli keli sallii.
Pyhän Olavin Rullaluistelu 26.7
6
1161
Vastaukset
- jts-1
lähöstä Louheen on melko helppoa n.25 km..loppumatkasta 18 km on muutama kohtalainen nousu missä alkaa jo sopivasti lihakset puutumaan!
- Hancock
Selailin eilen netistä hotelleja niin eipä näytä paljon olevan vapaana huoneita. Oopperajuhlat ovat ilmeisesti vieneet majoituskapasiteetin. Ei oikein huvittaisi ajaa 300km ennen kisaa. :(
- enemmän kuin 300
Epäilen koko juttua taas. Puhut niin pal parturia. Rullakoutsina sun piti tulla valmentamaankin, ajat oli sovittu, etkä tullut. Puhetta, puhetta, tyhjän jauhamista...
- majoitusta
Käyppä katsomassa Rantasalmen majoitusvaihtoehdot. Olen ollut parina kesänä siellä. Yhdessä maatilamajoituspaikassa ja toisena mökkikylässä. Edullisia, hyviä vaihtoehtoja.
Siis googlaa Rantasalmi. - Hancock
majoitusta kirjoitti:
Käyppä katsomassa Rantasalmen majoitusvaihtoehdot. Olen ollut parina kesänä siellä. Yhdessä maatilamajoituspaikassa ja toisena mökkikylässä. Edullisia, hyviä vaihtoehtoja.
Siis googlaa Rantasalmi.Pitääpä tsekata löytyykö sieltä. :)
- mukaan
Savonlinnassa on menty kovaa. Kiva myös huomata, että tuloslista alkaa hieman myös "elää".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663