miehet selittäkää

iinex

Eli tapasin tässä joku aika sitten kiinnostavan ja mukavan nuorenmiehen ystäväni häissä(oli sulhasen veli), no kävi ilmi että oli varattu ja ajattelin sitten että en tunne hänen vaimoaan ja en ole vastuussa vaimon tunteista vaan mies ja eihän siitä olis tarvinnut vaimon tietää ja ehdotin miehelle elämänsä parasta seksiä ja sanoin että voisin panna sinua, sitten hän torjui minut ja miltä tuntuukaan saada pakit, varmaan jokainen tietää, ei hän osoittanut kiinnostusta mutta ajattelin että kävisikö minulla flaksi, minua yritettiin iskeä kyllä illan mittaan mutta se josta kiinnostuin niin ei kiinnostunut minusta, minun ystävällä on iskenyt monta varattua miestä ja minä haluaisinkin nyt kysyä että mikä minussa on niin vastenmielistä? olen muodokas,hoikka, sievä nainen, rento ja hauska nainen, yleensä en jahtaa varattuja enkä etsi niitä ja jopa välttelen niitä, mutta ensimmäistä kertaa elämässäni olin kiinnostunut ja en voinut vastustaa tunteitani(nyt kaikki vaimot vihaa minua, mutta minkäs teet) ja päätin olla itsekäs, mutta nyt olen kyllä niin nöyryytetty että en uskalla lähestyä ketään enää. Hänen perustelut oli yli-innokkuus, sitten olin kuuleman kuin sukua hänelle ja olin sitten ihan kiva, minun kohtaloni on olla ihan kiva nainen siis se joka aina torjutaan, mutta hulluinta on että hänen pääsyy ja ensimmäinen mainitsemansa asia ei ollut että on varattu vaan tuo yli-innokkuus

5

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahhaahhaa

*reps*

• Minäpä tiedän mistä tässä on pohjimmiltaan kysymys.

• veikkaukseni:

gekko puskassa provoilemassa.

• tuo...

omituinen provo onkin,niin kyllä minäkin katsoisin kieroon ja häipyisin vähin äänin jos nainen suunnilleen ensikommenttinaan ehdottais seksiä.

• it...

Kaikki miehet ei vaan ajattele kalullaan. On niitäkin, jotka osaa olla itsenäisiä, luotettavia ja ei nai kaikkee mikä asettuu tarjolle.

Oletko kuullut uskollisuudesta? Tämä saattoi olla jopa sitä.

Älä ota ittees, joskus vaan ei käy flaksi. Joskus sattuu se poikkeusyksilö, jolla on selkäranka. Nyt tuli varmaan se vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1222
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56