usein tulee aiheeksi hoitokokoukset, siis ketkä joutui hoitokokouksien uhreiksi? olen ajatellut että ei varmaankaan korkeasti koulutetut ihmiset kuten lääkäri tarvitse tuntea nahoissaan tuota nöyryytystä,ite en ole enään mukana lahkossa mut -70 luvulla olin ja silloin ei ollu hoitokokouksia.pidetäänkö enään tänäpäivänä hoitokokouksia
ketkä
10
369
Vastaukset
" olen ajatellut että ei varmaankaan korkeasti koulutetut ihmiset kuten lääkäri tarvitse tuntea nahoissaan tuota nöyryytystä,"
Korkeasti koulutetut olivat erityisesti heikkisaarelaisten vihan kohteena.
Vl-hierarkian huipulla ovat ituiivarit, eli maanviljelijät. Maanviljelijän ammattinimike on heidän keskuudessaan paras suositus puhujan virkaan.- ?????
no mitä miehiä ovat sitten kyseiset heikkisaarelaiset
????? kirjoitti:
no mitä miehiä ovat sitten kyseiset heikkisaarelaiset
Kystköhän tosissasi? Jos palstaa luet, niin asia ei voi olla sinulle valkenematta.
Heikkisaarelaiset olivat vl-hoitomiehiä, jotka käyttivät sumeilematta kaikkia alistamisen ja henkisen väkivallan muotoja uhrejaan kohtaan. Vain niskalaukaus puuttui..
Uhriksi tulemiseen riitti yleensä perätön juoru, tai puhdas oletus..- nehän
Devoit kirjoitti:
Kystköhän tosissasi? Jos palstaa luet, niin asia ei voi olla sinulle valkenematta.
Heikkisaarelaiset olivat vl-hoitomiehiä, jotka käyttivät sumeilematta kaikkia alistamisen ja henkisen väkivallan muotoja uhrejaan kohtaan. Vain niskalaukaus puuttui..
Uhriksi tulemiseen riitti yleensä perätön juoru, tai puhdas oletus..no nehän olivat sitten kun ss miehet hitlerin aikaan
nehän kirjoitti:
no nehän olivat sitten kun ss miehet hitlerin aikaan
Oulun seudulla tunnettiinkin silloin käsite "lestapo".
nehän kirjoitti:
no nehän olivat sitten kun ss miehet hitlerin aikaan
Mitä minä pikkupoikana ja äitini, koimme tuon inkvisition edessä.
- no joud
Devoit kirjoitti:
Mitä minä pikkupoikana ja äitini, koimme tuon inkvisition edessä.
no jouduitteko seurakunnan eteen,isäni ja äitini ovat mukana lahkossa,kuulin hiljattai että isä oli pitäny seistä kädet ylhäällä joskus 70 luvulla, ite en ollu enään mukana siinä
no joud kirjoitti:
no jouduitteko seurakunnan eteen,isäni ja äitini ovat mukana lahkossa,kuulin hiljattai että isä oli pitäny seistä kädet ylhäällä joskus 70 luvulla, ite en ollu enään mukana siinä
Ymmärtänet, että yritän säilyttää anonyymiteettini?
Sen vuoksi en voi tarkemmin selittää.
Kädet ylhäällä seisominen on pientä siihen nähden, kun ihmisiä konttautettiin armoa anoen. Jota ei tullut..- kont
Devoit kirjoitti:
Ymmärtänet, että yritän säilyttää anonyymiteettini?
Sen vuoksi en voi tarkemmin selittää.
Kädet ylhäällä seisominen on pientä siihen nähden, kun ihmisiä konttautettiin armoa anoen. Jota ei tullut..vai että konttautettiin.ihan kirjaimellisestikkö?niinhän juutalaisetkin joutui tekeen ja vielä haukkuun kuin koira, oon lukenu paljon omaelämä kertomuksia
kont kirjoitti:
vai että konttautettiin.ihan kirjaimellisestikkö?niinhän juutalaisetkin joutui tekeen ja vielä haukkuun kuin koira, oon lukenu paljon omaelämä kertomuksia
Hädässään mummot ja papat konttasivat näiden hiillostajiensa edessä, armoa anoen.
Ja tarvinneeko sanoakaan, ettei itkua kokouksista puuttunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935357
- 564161
- 252249
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282128Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011