niin?
Hyväksyisitkö somalin naapuriksi?
8
302
Vastaukset
Kunhan niillä ei ole salaisia eläimiä.
- Gypsie catcher
Jos naapuriin sellainen muuttaisi kaipa se olisi pakko hyväksyä. Mihinkään mamujen kansoittamaan lähiöön en kuitenkaan vapaaehtoisesti muuttaisi.
- NevilleR
että riemusta kiljuen ja hoosiannaa hoilaten vaihtaisin tuosta yhdet ehdat kotisuomalaiset lähinaapurit vaikkapa erääseen business-puolelta tuttuun somaliperheeseen. Jos sais valita. Joka porukasta löytyy, plussia ja miinuksia.
/Nev - dayum
Jos eivät meikäläisen elämää häiritsisi. Tämä sitten pätee ihan kaikkiin muihinkin kansalaisuuksiin, meihinkin.
Valitettavasti en ole tavannut vielä yhtään pakolaista, jolla olisi varaa maksaa 360.000€ kämpästään, joten jään odottelemaan.
- tuosta
minun hyväksymisiä kysyttäisiin, joten pakkohan se on hyväksyä. Mieluiten en haluaisia naapureita ollenkaan. Pitäs muuttaa jonnekin korpeen, mutta silti pitäs olla kaupat ja palvelut vieressä..
- vili
jumalauta. suomalainen työssäkäyvä on hyvä naapuri.
suomenruotsalaiset on aivan perseestä. - Papeete1
Ei ole mitään kokemusta mutta tietysti hyväksyisin jos vaan kunnolla on (se koskee ihan kaikkia). Mulla on naapureina ollut irakilaisia, turkkilaisia yms ja niistä ei ole mitään haittaa ollut ikinä. Ihan mukavaa porukkaa. Mustalaisista onkin jo eniten kokemusta ja jos ne muuttaa naapuriin, niin mä muutan samantien hittoon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671242- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 111655
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574