Katselin tuossa kaupasta tullessani kuittia ja kauhistelin maidon hintaa. Tarvii varmaan siirtyä cokikseen kun tarjouksessa halvenpaa. ei oikein hyvältä kuulosta että lapsille colaa aamupalalla lounaalla välipalalla päivällisellä ja iltapalalla... annetaan maitoa sitten joskun herkkuna. ihmettelen vaan. kohta lapset on kuin jenkkilän muksut. tätä ei varmaan olla ajateltu yhtään kun hintoja nostetaan !!
Maidosta
äity73
2
419
Vastaukset
itse ajan 20 kilometriä luomutilalle, ja saman verran takaisin, joka myy aitoa maitoa 80 senttiä litra. Bensaakin kuluu joten maitolitran hinnaksi tulee 5 litran erissä ostettuna pari euroa bensakulujen jälkeen. Nuo maitotilallisten lapset ovat terveitä ja eikä heillä ole mitään allergioita eikä muitakaan ongelmia kun saavat käsittelemätöntä maitoa. En tiedä miten cokisperheissä jaksetaan? Kuulemma lasten lihavuus on lisääntymässä.
- yks päivä funtsin :D
ihan oikesti maidon kin hitaa mene älyttömäksi puhumatta muutenkin ruan hinnoista ku ne kin nousussa koko ajan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991