Kuinka tärkeää sinulle on että seurustelukumppanin kanssa natsaa suudellessa? Voitko seurustella, vaikka kumppansi olisi mielestäsi surkea suutelija? Oletko koskaan tavannut mestarillista suutelijaa? Johtaako suutelu sinun kohdallasi aina seksiin? Harrastatko paljon pikkupusuja? Entä kielareita?
Millainen on hyvä suutelija?
SUUTELU-
25
6942
Vastaukset
- vänkyrä-nainen
et mulle se ei niin kovin oleellista ole. Kaikenlainen muu hyväily, halailu, koskettelu ja vartaloon suutelu on paljon ihanampaa, kuin suulle suutelu. Pikkupusut on kivoja kanssa. Suudelmat yhdistän aina rakkaudenosoituksiin ja ne toimii joissain tilanteissa kyllä, esim. jäähyväissuudelmat ja anteeksipyynnön yhteydessä, lohdutukseksi jne.. Seksin yhteydessä suudelmat mielummin muualle kroppaan, kuin suulle. En mä osaa yhdistää suulle suutelua seksiin mitenkään erityisemmin. Toki sitäkin nyt tekisin jos mies haluaa.
- vänkyrä-nainen
mun mielestä suutelee hyvin jos ei nyt nuole koko naamaa märäksi. Ei oo semmosta onneks vastaan tullut. Hyvä suutelija voi vaikka purasta huulesta hellästi. Se on kivaa, muttei sen silti tarvi seksiin johtaa.
- monte1
vänkyrä-nainen kirjoitti:
mun mielestä suutelee hyvin jos ei nyt nuole koko naamaa märäksi. Ei oo semmosta onneks vastaan tullut. Hyvä suutelija voi vaikka purasta huulesta hellästi. Se on kivaa, muttei sen silti tarvi seksiin johtaa.
pusu hellittelyä,suutelu sais johtaa seksiin.
- vänkyrä-nainen
monte1 kirjoitti:
pusu hellittelyä,suutelu sais johtaa seksiin.
Seksi on seksiä ja intohimoa, suuteleminen on rakkaudenosoitus, hellyyttä... :)
- monte1
vänkyrä-nainen kirjoitti:
Seksi on seksiä ja intohimoa, suuteleminen on rakkaudenosoitus, hellyyttä... :)
hellyyden osoitus ole,se on himoa.
- vänkyrä-nainen
monte1 kirjoitti:
hellyyden osoitus ole,se on himoa.
on kun suudelmat kohdistuu navan alapuolelle.
- dayum
niin en nyt varsinaisesti osaa sanoa siitä tärkeydestä, mutta olisihan se kivempaa jos silläkin saralla löytyisi se yhteinen sävel. Ja voihan sitä yhdessä harjoitella jos vaan molemmat ovat halukkaita opettelemaan.
Muistan miten joskus aikoinaan baarissa tuli suudeltua yhden naisen kanssa, niin siinäpä sitä vasta olikin sitä imua. Ei se nyt mitään tajunnanräjäyttävää ollut, mutta jotain sellaista kuitenkin että kaikki kävi perhanan hyvin yksiin. Ihan kaikki. Kielaritkin tuli kuin itsestään. Sen jälkeen, vai oliko se ennen sitä, en muistaakseni olekaan suudellut kuin yhden naisen kanssa jota pystyisi kokemuksena vertaamaan samaan. Se oli jotenkin erilainen kokemus, tai siis kokemukset, mutta oikein hyviä sellaisia.
Muutamien kanssa taasen varsinkin kielareiden kanssa on ollut aikamoisia ongelmia, nykyään tuntuu etten enää itsekään osaa ollenkaan sitä *nyyh*
Huonoin on ollut varmaan sellainen "vanhat ihmiset suutelee" tapaus joka "suuteli" tyyliin huulet tiukasti yhdessä huulet tiukasti yhteen.
Seksiin ne eivät ole johtaneet, mikään lumppu sentää oo! Ehkä jos olisi ollut härskimpi niin olisi saanut jotain aikaan, vaan kun sitä pitää olla niin järkevä. Perhana. - Papeete1
Tykkää suutelusta, varsinkin seksin aikana se vahvistaa fiiliksiä paljon.
Voin mä seurustella mutta jotainhan siitä sitten puuttuisi. Tosin mä harjotuttaisin sitä niin kauan että sujuu. Tärkeintähän siinä on ettei kuolaa ja kastele.
Olen mä muutamankin erittäin pätevän kanssa suudellut.
Mielellään johtaa seksiin, koska se on kiihottavaa. Sopii hyvin esileikkiin.
Pikkupusuja voi harrastaa julkisissa paikoissa yms. Kielareita sitten taas kahdestaan.
Äh, no hyvä suutelija ei laita huulia törrölleen eikä kastele.- monte1
on kammottavaa huomata suutelukumppanin tuijottavan silmiin, samalla kun itse autuaana annat kaikkesi mehevään huuli ja kieli hyväilyyn.
joo olen toki kurkkinut, enhän muuten tiedä tuijotuksesta. - Papeete1
monte1 kirjoitti:
on kammottavaa huomata suutelukumppanin tuijottavan silmiin, samalla kun itse autuaana annat kaikkesi mehevään huuli ja kieli hyväilyyn.
joo olen toki kurkkinut, enhän muuten tiedä tuijotuksesta.Mulla menee aina automaattisesti silmät kiinni. Sekin jotenkin vahvistaa tunnetta ja silmien aukipitäminen taas tuntuu luonnottomalta joka laimentaa tunnetta. Kammottavalta ja tilannetta latistavalta sellainen toljotus mustakin kuulostaa :D
- vänkyrä-nainen
Papeete1 kirjoitti:
Mulla menee aina automaattisesti silmät kiinni. Sekin jotenkin vahvistaa tunnetta ja silmien aukipitäminen taas tuntuu luonnottomalta joka laimentaa tunnetta. Kammottavalta ja tilannetta latistavalta sellainen toljotus mustakin kuulostaa :D
silmät menee kiinni ihan luonnostaan. :)
Itseasiassa ihan tärkeimpiä juttuja. Silloin kun on mahdollista niin harrastan paljon. Suutelu on kommunikointikeino, jossa toisen on vaikea peittää tunnetilaansa.
- Yksinkertainen blondi
Kyllä voin seurustella ja olen seurustellutkin ihmisen kanssa jonka kanssa suuteleminen oli "ihan ok"-tyyppistä, ei muuta.
Ihan täysin erilaisen suutelijan kanssa en tod. näk. voisi seurustella. Kerran näin tapahtui ja kiinnostus loppui kuin seinään:I Huono suutelija on "kieli kurkkuun"-tyyppinen tai koiramainen nuoleskelija:(
Yksi suutelija on jäänyt lähtemättömästi mieleen. Ei pelkästään suutelutaitojensa vuoksi, mutta olisi jäänyt pelkästään yhden suudelmankin takia:) Siinä "veri syöksyy varpaisiin" Anna Erikssonin biisiä lainaten, muuten en osaa kuvailla. Yksityiskohtia ei ehdi tai pysty havannoida, tunne on vain niin vahva, jos kaikki natsaa täysin kohdalleen:) Ei suutelu johda aina seksiin todellakaan, mutta joskus sitä ehkä toivookin, että johtaisi;)
Mä en oikeastaan ole pikku-pusuttelija vaan kohtalokkaampien (:P), tunnepitoisten suudelmien ystävä. Kieli on oleellinen toimija, muttei sen liikkeitä oikein erikseen havannoi, jos on oikein sfääreissä:XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX!- ...
Ei ole koskaan ollut mun juttu, kuvottaa koko touhu, eritteiden vaihtoa, ei muuta...
- Yksinkertainen blondi
mieluisasta aiheesta: hyvässä suudelmassa mies ja nainen ovat musta aika 50/50 "toimivana" ja "vastaanottavana" osapuolena. Eikä "hyviä" tai "huonoja" ehkä olekaan, on vain toisille sopivia tai sopimattomia..
- cookos
totta tosiaan.keh..mutta mua on parhaiten suudellut nuori mies, minua huomattavasti nuorempi. Sitä ennen en olut edes tiennyt, millainen on hyvä suudelma :)...hän sai sen tuntumaan selkäytimessä asti ja ihmetteli, miksi lopetin..kai minäkin sit aika hyvä olin.
Ei johda aina seksiin..mua on suudeltu monissa tilanteissa,..joo, tunnustan. ja ukkokin on ollut vieressä, ei se tainnut tykätä siitä.
Kielari..on ihana. Mutta suudelman pitää johtaa kielariin ja se ei saa olla liian raju. en harrasta pusuja, joku ei halua :(.
Hyvä suutelija on mukana, ei liian raju, katsekontaktikin on hyvä olla, tunteellinen, rakastava, ottava.. - k32v
pussailu olis iha jees. eikä johtais aina seksiin, vaiks lähikontakti siinäki tulis, ja joskus oikees fiilikses se saattais johtaa siihenki. ja harrastais aina tilaisuude tulle pikkupusuiki, olis vähä fiiliksist kiinni.
sit jos toine ei pussailuist tykkäis, ni sit menis sen mukaa mikä tuntuis toisenki mielest olevan ok.
hyvä suutelija olis messis, huono ei. eikä tää ny olis törmänny vielä tähän mennes sellasii ihmisii ketä ei koskaa pussais tai olis koskaa pussannu. - en kerro
Suutelu on tärkeää, erittäin tärkeää! Mieheni on mestari siinä :)
Seksiin ei aina suutelun tarvitse johtaa. Mutta kyllä sen aina tietää milloin toisella muutakin kuin pusuttelu mielessä. Päässä alkaa humista ja koko vartalo lämmetä. Suutelu on kiihkeämpää, ei sellainen "Hyvää huomenta kulta-pusu".
Meillä pussataan paljon. Vaikka yhdessä oltu about 6v. Pitkin päivää pikkupusuja ja välillä sitten niitä kunnon suuteloita ;) Kielarit on hyviä jos ei liikaa kerralla. Ja tosiaan ei mitään kasvojennuolentaa. Huulien hellä sively kielenkärjellä on aivan taivaallista pikkunäykkiminen. Ja nythän oli puhe vain suulle suutelusta? Onhan noita kehonosia muitakin missä aikaan saa kaikenlaisia tuntemuksia kun pussailee...
Ensisuudelmaamme en unohda koskaan :D - uteluusi.
Paska suutelija on sellainen, kenen kanssa suudellessa saa pyyhkiä koko ajan suuta. Kuolaava suutelija on paska suutelija.
Hyvä suutelija myötäilee ja on myötäiltävänä.
Suuteleminen ei johda aina seksiin. Ei tosin johdu molemminpuolisten halujen puuttumisesta. Usein on kuitenkin johtanut. Hyvän suutelijan kanssa toimii seksikin hyvin.
Olen tavannut mestarillisen suutelijan. Olen sellainen.
En voi seurustella, koska en halua seurustella. En ole seurusteluainesta. Mestarillinen suutelutaitokaan ei siinä auta.
En harrasta paljon pikkupusuja. Ei huvita. Kielarit on asia erikseen. Kuinka tärkeää sinulle on että seurustelukumppanin kanssa natsaa suudellessa?
* On tosi tärkeää, suutelu on minulle jo iso osa läheisyyttä ja hellyyttä, (myös sitä seksuaalista kanssakäymistä..) joko suulle tai vartalolle.. Onneksi miehet, joiden kanssa olen ollut läheisemmissä väleissä, ovat myös tykänneet suutelusta paljon. He ovat olleet jopa aina aloitteellisempia siinä, mutta sen jälkeen olenkin ollut täysillä mukana..
Voitko seurustella, vaikka kumppansi olisi mielestäsi surkea suutelija?
* En ole kohdannut niin huonoja suutelijoita, että sen perusteella voisin olla seurustelematta. Jos sattumoisin olisi kovin surkea, koettaisin opettaa jos muuten mukava tyyppi..=)
Oletko koskaan tavannut mestarillista suutelijaa?
* Kyllä olen.. =)
Johtaako suutelu sinun kohdallasi aina seksiin?
* Ei. Ja hyvä niin, sillä suutelulla on mielestäniitseisarvo, ei se ole pelkkää esileikkiä seksiä varten, vaikka se toki sitäkin ajoittain on.. Seksin aikanakin tietysti on ihana suudella...
Harrastatko paljon pikkupusuja? Entä kielareita?
* Kyllä molempia.. Pikkupusuja sekä erottaessa ja tavattaessa taas sekä muuten vaan.. Pitkäkestoisia kielareita hellinä hetkinä..
Millainen on hyvä suutelija?
* Mielestäni sellainen, joka esim. osaa vaihdella sopivasti hellistä suudelmista intohimoisempiin, tavallaan yllättää. Osaa käyttää huuliaan ja kieltään 'luontevasti', ei "väkinäisesti", osaa mukautua toisen kanssa,...- Kemiaa kehiin
niin, että jos ei suutelemisessa natsaa, ei natsaa sitten muutenkaan. Paitsi että kyllä sen tietää, kenen kanssa kemiat toimii jo ennen suutelemista. Jos kemiat ei toimi, ei ole kuunnellut omaa sisintään.
Kuunnelkaa sisintänne, se kyllä kertoo kemiasta. - Pusipusi
Yhteiskunnassa on vika ja tasa-arvo on vinossa, koska kun naiset suutelevat keskenään niin se on jännää ja seksikästä, mutta sitten jos miehet pussailevat niin se on ällöä.
- '*'*'*'
mutta poikaystäväni ei tykkää, joten se siitä. Kai minäkin sitten olen huono suutelija.
- Ihastussuru
Tapasin ihmisen, joka herättää paljon tunteita. Koin valtavaa vetoa. Hänkin kokee kai samoin tai ainakin pitää minusta. Hän ei kuitenkaan halua suudella . Tunnen itseni kelpaamattomaksi. Pidän hänen käytöstään kontrolloivana ja alistavana. Fyysinen läheisyys housut jalassa kelpaa hyvin. Olemme aikuisia. Koen tärkeänä juurikin suutelun. Kehoni syttyy juuri suudelmista/kielareista. Tuolloin syntyy myös yhteys kahden ihmisen välille tunnetasolla sekä fyysisesti aidoimmillaan. Mielestäni kyse on juuri siitä, ettei vastapuoli tahdo rakkaussuhdetta tai sitoutua kanssani sellaiseen. Epäilin aluksi olevani sivusuhteilun kohde. Pidän hänestä todella paljon, mutten kykene jatkamaan tuttavuutta enempää. Olen ilmeisesti hänen leikkikalunsa, joka ei juurikaan kiinnosta, vaikka väittää muuta. Voiko ihminen olla noin rajoittunut, vaikkakin vaikuttaa muutoin sensitiiviseltä ja hyvin aistikkaalta?
- maistuu_kyllä
Suutelua on tärkeää minulle. Sillä lailla yleensä otetaan lähituntumaa seksuaalisesti (ja muutenkin) kiinnostavaan ihmiseen. Toisen pitää herättää tuntemuksia positiivisessa mielessä.
Se on järkytys, jos se ihana tyyppi on kertakaikkisen kamala suutelija! Esim. kielen käyttö överiä, tyyliin rajusti kurkkuun. Oi voi. Ei siinä itsellä ole mahdollisuutta kuin jähmettyä ja vetäytyä ajatuksin Mitä hittoa just tapahtui?!
Olen suudellut ok ja hyvien suutelijoiden kanssa. En kyllä koskaan mestarillisen. Itselle on sanottu suudelman jälkeen että wau tai vetää sanattomaksi. Onhan se kiva kuulla.
Naiset on keskimäärin parempia suutelijoita. En ole suudellut kuin muutamaa naista, mutta näiden kanssa natsasi hyvin. Tosin olen heteronainen joten...
Suudelman pitää alkaa hellästi ja tunnustelevasti ja sitten muuttua kiihkeämmäksi. Kieltä, huulen imuttelua, ehkä hellästi voi näykkäistä. Joskus jos hillitön kiima molemmilla niin sitten rajummin sen mukaan. Ja sellainen suudelmahan johtaa seksiin väistämättä. ;)
Suudelmat ei aina tietenkään saa heittämään kuteita nurkkaan. On pikku pusuja ja lempeitä "Rakastan sinua" arkisuukkoja.
Kun ei ole ketään jota suudella, silloin huomaa kuinka sitä kaipaa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594