voiko/pitääkö atkinsin tai VHH:lla syödä possun kyljyksiä jne...? joka aamu munakasta? siksi nyt kyselen,koska koko elämäni olen syönyt täysin rasvatonta ja "pehmeitä" rasvoja sisältäviä ruokia. muutos tuntuu ylipääsemättömältä,ei siksi,etten pystyisi syömään,vaan siksi kun on kuulutettu rasvattoman ruuan puolesta. muutos kiinnostaisi,koska kolesterolit aiva maksimissa! (mitä "terveellisimmin" ja lääkärin suositusten mukaan,arvot sen kun vaan nousee)
tietäjät!
3
776
Vastaukset
nuo kaupassa myytävät possunkyljykset ovat niin ala-arvoista ruokaa että ei niitä tarvitse syödä. Kannattaa ostaa mieluimmin kassleria ja siitä terävällä veitsellä ohuita siivuja jotka paistuvat yhtä nopeasti kuin kananmunatkin.
Niin minäkin olen nyt siirtynyt pehmeisiin rasvoihin kun ymmärrän että eläinrasvat, voi, oliivi- ja kookosöljy ovat pehmeitä rasvoja ja niiden avulla olen saanut kolesteroliarvoja paranemaan. ;Margariinit ja muut kevyt-nimikkeellä myytävät rasvat ovat niitä kovia ja pahoja rasvoja joita pitää välttää. Myös korkeasta verenpaineesta, triglyseridiarvoista pääsin eroon tällä uudella ajattelumallilla.
Rasvattomuus yhdistettynä runsaisiin hiilihydraatteihin teki minusta sairaan ja nyt olen syönyt itseni terveeksi Olen siitä kiitollinen.- rriddk
vastauksesta! toivottavasta minunkin kohdalla toimii..
- muonamies
ruokavalion tarkoituksena onkin, että turhat hiilarit jäävät pois ja alat käyttää rasvaa polttoaineena niin kuin kropan pitääkin. Teollisuuden transrasvoissa ei ole todellakaan mitään hyvää ja munat, voi, kerma ovat luonnon omia rasvoja joita kroppa pystyy hyvin käyttämään hyödykseen. mulla suurin osa on kasviksia, munakkaan teen joka aamu(lähes). mitkä tahansa pihvit ovaat hyviä, mut mieluiten kokoliha. illalla vie jotain kevyttä. munissa, voissa ja kermasss on paljon valkuaista ja vitamiineja sekä suoja-aineita joita ihminen tarvitsee. ne takaavat sen että poltat rasvaa lihaksien sijasta. tule mun nettisivuille os. www.muonamies.suntuubi.com . seuraan omaa painonpuditusta blogissani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n422606Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj1382543Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk291687Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o751342Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.491307Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o321084- 841077
Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...
Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To131018- 41911
- 53825