tietäjät!

rriddk

voiko/pitääkö atkinsin tai VHH:lla syödä possun kyljyksiä jne...? joka aamu munakasta? siksi nyt kyselen,koska koko elämäni olen syönyt täysin rasvatonta ja "pehmeitä" rasvoja sisältäviä ruokia. muutos tuntuu ylipääsemättömältä,ei siksi,etten pystyisi syömään,vaan siksi kun on kuulutettu rasvattoman ruuan puolesta. muutos kiinnostaisi,koska kolesterolit aiva maksimissa! (mitä "terveellisimmin" ja lääkärin suositusten mukaan,arvot sen kun vaan nousee)

3

701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuo kaupassa myytävät possunkyljykset ovat niin ala-arvoista ruokaa että ei niitä tarvitse syödä. Kannattaa ostaa mieluimmin kassleria ja siitä terävällä veitsellä ohuita siivuja jotka paistuvat yhtä nopeasti kuin kananmunatkin.

      Niin minäkin olen nyt siirtynyt pehmeisiin rasvoihin kun ymmärrän että eläinrasvat, voi, oliivi- ja kookosöljy ovat pehmeitä rasvoja ja niiden avulla olen saanut kolesteroliarvoja paranemaan. ;Margariinit ja muut kevyt-nimikkeellä myytävät rasvat ovat niitä kovia ja pahoja rasvoja joita pitää välttää. Myös korkeasta verenpaineesta, triglyseridiarvoista pääsin eroon tällä uudella ajattelumallilla.

      Rasvattomuus yhdistettynä runsaisiin hiilihydraatteihin teki minusta sairaan ja nyt olen syönyt itseni terveeksi Olen siitä kiitollinen.

      • rriddk

        vastauksesta! toivottavasta minunkin kohdalla toimii..


    • muonamies

      ruokavalion tarkoituksena onkin, että turhat hiilarit jäävät pois ja alat käyttää rasvaa polttoaineena niin kuin kropan pitääkin. Teollisuuden transrasvoissa ei ole todellakaan mitään hyvää ja munat, voi, kerma ovat luonnon omia rasvoja joita kroppa pystyy hyvin käyttämään hyödykseen. mulla suurin osa on kasviksia, munakkaan teen joka aamu(lähes). mitkä tahansa pihvit ovaat hyviä, mut mieluiten kokoliha. illalla vie jotain kevyttä. munissa, voissa ja kermasss on paljon valkuaista ja vitamiineja sekä suoja-aineita joita ihminen tarvitsee. ne takaavat sen että poltat rasvaa lihaksien sijasta. tule mun nettisivuille os. www.muonamies.suntuubi.com . seuraan omaa painonpuditusta blogissani.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2098
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1637
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1604
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1237
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1204
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    Aihe