tietäjät!

rriddk

voiko/pitääkö atkinsin tai VHH:lla syödä possun kyljyksiä jne...? joka aamu munakasta? siksi nyt kyselen,koska koko elämäni olen syönyt täysin rasvatonta ja "pehmeitä" rasvoja sisältäviä ruokia. muutos tuntuu ylipääsemättömältä,ei siksi,etten pystyisi syömään,vaan siksi kun on kuulutettu rasvattoman ruuan puolesta. muutos kiinnostaisi,koska kolesterolit aiva maksimissa! (mitä "terveellisimmin" ja lääkärin suositusten mukaan,arvot sen kun vaan nousee)

3

738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuo kaupassa myytävät possunkyljykset ovat niin ala-arvoista ruokaa että ei niitä tarvitse syödä. Kannattaa ostaa mieluimmin kassleria ja siitä terävällä veitsellä ohuita siivuja jotka paistuvat yhtä nopeasti kuin kananmunatkin.

Niin minäkin olen nyt siirtynyt pehmeisiin rasvoihin kun ymmärrän että eläinrasvat, voi, oliivi- ja kookosöljy ovat pehmeitä rasvoja ja niiden avulla olen saanut kolesteroliarvoja paranemaan. ;Margariinit ja muut kevyt-nimikkeellä myytävät rasvat ovat niitä kovia ja pahoja rasvoja joita pitää välttää. Myös korkeasta verenpaineesta, triglyseridiarvoista pääsin eroon tällä uudella ajattelumallilla.

Rasvattomuus yhdistettynä runsaisiin hiilihydraatteihin teki minusta sairaan ja nyt olen syönyt itseni terveeksi Olen siitä kiitollinen.

• rriddk

vastauksesta! toivottavasta minunkin kohdalla toimii..

• muonamies

ruokavalion tarkoituksena onkin, että turhat hiilarit jäävät pois ja alat käyttää rasvaa polttoaineena niin kuin kropan pitääkin. Teollisuuden transrasvoissa ei ole todellakaan mitään hyvää ja munat, voi, kerma ovat luonnon omia rasvoja joita kroppa pystyy hyvin käyttämään hyödykseen. mulla suurin osa on kasviksia, munakkaan teen joka aamu(lähes). mitkä tahansa pihvit ovaat hyviä, mut mieluiten kokoliha. illalla vie jotain kevyttä. munissa, voissa ja kermasss on paljon valkuaista ja vitamiineja sekä suoja-aineita joita ihminen tarvitsee. ne takaavat sen että poltat rasvaa lihaksien sijasta. tule mun nettisivuille os. www.muonamies.suntuubi.com . seuraan omaa painonpuditusta blogissani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      72
      6368
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      141
      5834
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      492
      3693
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      120
      2109
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      39
      1371
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      404
      1360
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1185
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      47
      1044
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      110
      962
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      56
      960
    Aihe