ToPV ja HT Bandy yhdistävät voimansa Ruotsin sarjaan.
http://www.pohjolansanomat.fi/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=PSA_newssite/AMLayout&cid=1194600938521&p=1192554074212&pagename=PSAWrapper
Suomen sarja liian pieni ja mitätön..
Tornion Palloveikot ja HT Bandy yhdistävät voimansa Ruotsin sarjaan
4
1531
Vastaukset
- pieni ja mitätön
Ei asiaa noin negatiivisesti pidä tulkita: "suomen sarja pieni ja mitätön",
vaan tämähän on ainutlaatuinen mahdollisuus jääpalloilijoille pelata kahden maan sarjassa,
aivan upea juttu.- bandyboy
kyllä bandyliiga on aika mitätön verrattuna ruotsin- tai venäjänsarjaan. Suomessa on paljon kehitettävää vielä pääsarjassa. Toivottavasti se uusi divari hanke onnistuu niin tulee bandyliigan heikoimmillekkin vähän painetta niin ei voi vaan heittää sarjaa ihan läskiksi jos haluaa pysyä liigassa.
- sharina2
bandyboy kirjoitti:
kyllä bandyliiga on aika mitätön verrattuna ruotsin- tai venäjänsarjaan. Suomessa on paljon kehitettävää vielä pääsarjassa. Toivottavasti se uusi divari hanke onnistuu niin tulee bandyliigan heikoimmillekkin vähän painetta niin ei voi vaan heittää sarjaa ihan läskiksi jos haluaa pysyä liigassa.
Jääpallo on kiehtova laji, mutta koske siitä puuttuu ajallemme tyypillinen sähinä, kontaktit ja tappelut, se koetaan neitilajiksi.
Toisaalta jääpalloväki ei ole kyennyt lajien välisessä kilpailussa huolehtimaan kunnon olosuhteista niin, että edes kaikilla bandyliigan seuroilla olisi tekojää.
Huonolta näyttää. Uskon, että bandy Suomessa jää puulaakitason pyöritykseksi ja parhaat seurat menevät Ruotsin sarjaan. - bandyboy
bandyboy kirjoitti:
Toivottavasti saadaan edes yksi jääpallohalli ja useita tekojäitä että olosuhteet voidaan saada kuntoon. Ilman kunnon olosuhteita ei voi bandy suomessa kehittyä:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249