Olisiko vaikeaa?

Kasvissyöjä

Niin että olisikohan vaikeaa olla vähähiilihydraattisella dietillä, jos ei syö lihaa, mutta syö kalaa? Mitähän muita kunnon proteiinin lähteitä olisi kalan ja kananmunien lisäksi, kun ei tule ainakaan mieleen? Juusto tietysti, mutta onko muilla joitakin ideoita? Sairastan bulimiaa ja atkinsin dieetti voisi olla yksi vaihtoehto, etten lihoisi sen jälkeen, kun joskus yritän parantua bulimiasta. Lihaa tuskin voin enää syödä, kun olen ollut kasvissyöjä useita vuosia ja bulimiakin on sekoittanut elimistöäni. Vatsa todennäköisesti menisi todella kipeäksi ja olisi ilmavaivoja, jos lihaa joutuisi elimistööni. Onko muilla kokemusta? Tämä dieetti kiinnostaa ihan jonkin verran, koska itseäni hiilihydraatti, etenkin jotkin hedelmät, leipä ja pulla turvottavat ja aiheuttavat nopeaa verensokerin nousemista ja laskemista ja syytää oksentamiseen ja ahmimiseen.

2

935

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikeeta.. :)

ite oon vhh:lla ja syön siis kalaa ja kanaa (tosin kanaa tosi harvoin). ihan helposti tää sujuu. oon ostanu eri tonnikalaa, siis tomaattikastikkeessa, chilikastikkeessa ym.. sit kalatiskiltähän voi kans ostaa vaik kuinkapaljon eri kaloja et saa vaihteluu. ja voihan sitä esim tehä kasvisgratiinin tms.

• ollenkaan

Ei ole ollenkaan vaikeaa! Itse myös VHH:ta noudatan kala ainoana "lihatuotteenani" :) Syön siis joka päivä munia, maitotuotteita ja kalaa, lähinnä tonnikalaa opiskelijana... Esim. päivän proteiinin tarpeen saa helposti tyydytettyä 200g raejuustoa, purkki tonnikalaa ja kaksi kananmunaa :D Melkein liikaakin itselläni tulee proteiinia :X Suosittelen sinullekin VHH:ta, koska minulla ainakin on auttanut noihin ahmimiskohtauksiin! (Ei minulla siis varsinaisesti syömishäiriötä ole kuitenkaan ollut!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3372
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3167
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      122
      2668
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2538
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1850
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      86
      1477
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1320
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82