Eli siinä kysymys. Jos siis seksi on erinomaisen hyvää ja toistuvaa, ja tapailu toteutuu miehen toiveesta? Ja kyseessä aikuinen, eronnut mies?
Takana siis puolen vuoden yökyläilyä intohimoisen seksin ja muunkin kivan merkeissä - muutaman kerran kuukaudessa. Yhteiset kiinnostuksen kohteet löytyvät myös.
mielipiteitä, myös naisilta?
Rakastuuko mies
20
3147
Vastaukset
En menisi sanomaan, että kukaan rakastuu seksin kautta, mutta en minä ainakaan ole ikinä ketään kohtaan tuntenut romanttista rakkautta ilman, etteikö meillä seksisuhdekin olisi. (Erotuksena siis vaikkapa sukulaisrakkauteen.)
Siksi toisekseen rakastumiseen vaaditaan muutakin kuin kaunista ulkonäköä ja anteliasta luonteenlaatua. Esimerkiksi noita mainitsemiasi yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Tiedä sitten, riittääkö sekään.- Minun ostettu vaimoni
oma pikku malli-aviomies;) Pikkusievät tunteet ja tärkätyt teryleenit.
- vili
persettä vedät, jos luulet noin asioiden menevän.
se on kaksi vuotta, kun oman muijan kanssa alkaa seksi tökkiä...kandeis varmaa kehittää plan b.
jos meinaat pitää pidempäänkin äijän himassa.
en uskoisi että sanon näin...mutta sitä yhteistä kemiaa kendee hioa- alkuperäinen nainen
Yhteistä kemiaa on ja kiinnostuksenkohteita. Se on todettu, miehen suulla. Tiukkoja tulevaisuuden suunnitelmia tai rakkauden tunnustuksia ei vain ole tehty - puolin eikä toisin.
Aikuisena naisena pystyn kyllä myös vain seksisuhteeseen, mutta se on kohdallani vähän erilaista kuin tämä. So. mieluummin "vain nain" sitten jotain sellaista, minkä kanssa mitään yhteistä ei ole. Mieluummin vaikka vähän tyhmää, kuin "tasavertaista".
- .......
ei koskaan rakastu sillä tavalla kuin naiset sen käsittävät, mutta jos tarjoat hyvää seksiä ja muukin sujuu, niin ehkä hän jää. Riippuu siitä, onko myöhemmin parempaa tarjolla.
Jossain lehdessä oli muuten juuri, että esim. järjestetyissä avioliitoissa nainen rakastuu seksin myötä. - vänkyrä-nainen
ei ole mitään yleispätevää sääntöä. Kaikkiin ihmisiin ei rakastu samoista syistä. Itse uskon, että toistuva seksi lujittaa sitä jo olemassa olevaa sidettä kahden ihmisen välillä muttei se seksi kuitenkaan itsessään sitä rakastumista aikaiseksi saa.
- Dazu
Minä en mene sänkyyn, ellen rakasta naista.
- olet harvinaisen
ihana mies. Voi kun kaikki olisivat kaltaisiasi. Silloin ei olisi mitään epäselvyyksiä.
- Dr. Love
Mies muuttuu huomaavaisemmaksi rakastajaksi kun rakastaa naista. Mutta ei seksi riitä lähellekään rakastumiseen.
- alkuperäinen nainen
ja mitä tarkoitat huomaavaisuudella? Lempeämpiä puheita, hitaampaa toimintaa?
- dayum
Luulisinpa itsekin jotta mies muuttuu kokonaisvaltaisemmin naista huomioivammaksi, rakastajaksikin, mitä syvemmät tunteet hänellä on naista kohtaan.
Ns. hyvä seksi ei välttämättä liity yhtään millään tavalla rakastumiseen. Se voi olla jotain että miehen ja naisen välillä kyllä synkkaa muutoin, mutta rakkauden kanssa sillä ei välttämättä ole mitään tekemistä. - Dr. Love
alkuperäinen nainen kirjoitti:
ja mitä tarkoitat huomaavaisuudella? Lempeämpiä puheita, hitaampaa toimintaa?
On sellainen joka on kiinnostunut myös naisen "näkökulmasta", siis tarpeista, haluista, tunteista jne. Seksistä puhuttaessa kysymys on varmaan siitä, että mielessä eivät ole vain omat halut ja tarpeet.
Dr. Love kirjoitti:
On sellainen joka on kiinnostunut myös naisen "näkökulmasta", siis tarpeista, haluista, tunteista jne. Seksistä puhuttaessa kysymys on varmaan siitä, että mielessä eivät ole vain omat halut ja tarpeet.
Minähän silloin rakastaisin kaikkia naisia.
- -ukko-
Tuo on tietysti yksinkertaistus, mutta mun mielestä ja mun kokemuksen mukaan tuo on kuitenkin se kaava, miten päin mies rakastuu.
Semmosen aforismin olen jostain lukenut, että "naisella hellyys voi joskus johtaa intohimoon ja miehellä intohimo voi joskus johtaa hellyyteen".
Yksinkertaistus tuokin, mutta sama ajatus.
Konkreettisessa tilanteessa moisista viisauksista tuskin on silti apua. - rakastu
Ei miehet kykene rakastumaan, ne vain himoitsevat ja takertuvat kiinni.
- Nuiva realisti ?
En usko... Voihan joku aikuinenkin eronnut mieskin luulla niin, mutta pitkän päälle... en usko että kantaa kauas. Ei ole semmoista kokemusta.
Mitä sitten, jos intohimoinen seksi syystä tai toisesta esim. autokolarista johtuen loppuu.. Silloinhan lopppuu myös se ns. rakkaus, vai?- Nuiva realisti ? vielä
Erää naisen vastaus on, että voi joku aikuinen, eronnuit rakastuakin, mutta tuleeko siitä rakastamista on jo toinen juttu.
- Yksinkertainen blondi
mutta omalta kohdaltani voin sanoa, että itse olen rakastunut ennen mitään seksiä, mutta miehet joiden kanssa olen seurustellut ovat sanoneet rakastuneensa vasta ensimmäisen/ensimmäisten seksikertojen jälkeen. Sitä ennen on ollut kuulemma vain kiinnostusta/ihastusta. Luulen, että tämä pätee yleisestikin naisiin ja miehiin, mutta poikkeuksiakin toki on..
- nainen 33
John Gray taisi jossain Mars ja Venus kirjassaan todeta karrikoidusti, että "nainen tarvitsee rakkautta harrastaakseen seksiä ja mies tarvitsee seksiä rakastuakseen..." Jostain tutkimuksesta puolestani luin jokin aika sitten, että naiset ihastuvat helpommin, mutta miehet rakastuvat nopeammin... Olisi kyllä ihan mielenkiintoista tietää onko noissa totuuden siementä. ;)
Omalla kokemuksella epäilisin aika vahvasti että asia on joltain osin totta. Omissa suhteissani kun on usein käynyt juuri niin, että kun itse olen vasta ihastumisvaiheessa ja "katsellaan" fiiliksellä, niin mies on jo täyttä häkää sormuksia ostamassa ja perhettä perustamassa. Tiedä sitten mikä merkitys seksillä on. ;)
Itselleni seksin toimivuus on sen verran tärkeä tekijä mahdollisen suhteen onnistumisen kannalta, etten ole jaksanut pitkään pihdata... ;) Tosin olen myös taipuvaisempi tuntemaan helliä tunteita tyyppiin, jonka kanssa olen maannut kuin vain muuten mukavaan kaveriin. :) Toisaalta mulla on myös ollut pidempiaikaisia "hoitosuhteita", jotka eivät ole kyllä mitenkään vaikuttaneet kyseisten miesten tunteisiin. - sidoksissa
vuodenaikoihin. Kesällä kyllä, mutta pimeään aikaan ei.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594