kaikki alkoi toukokuun alussa,kun halusin ostaa pakastimen kemin mustasta pörssistä...sitä tilattiin kahteen otteeseen ja sitten kun turhauduin ja kesäkin alkoi kunnolla,niin tyydyin ostamaan kaupan ainoan (eri merkkisen kun aioin alunperin) esittelykappaleen,kun ei muuta kertakaikkiaan saanut.
Sitten samasta kemin mustasta pörssistä kitin ostaa tiskikonetta,sama homma...vain esittelykappale löytyi koko liikkeestä.
Noh eipä mitään,nyt olen tilannut pariin otteeseen taulutelkkaria keminmaan cm:stä,kunnes tänään ilmotettiin ettei koko sonyn bravia32:sta edes tilata enää koko kauppaan.
Kertoisitteko joku paikkakuntalaisista ,että saako täältä jostain ostettua elektroniikkalkupasta uutta tavaraa ilman tilailua? ketuttaa se aina ostaa se esittelykappalekin.
Vai onko meidän todella alistuttava menemään ouluun elektroniikan perään. Mainittakoon etten kaipaa LG:tä tai philipsiä,niitähän täältä kyllä saa,valitettavasti ei muita merkkejä.
cm ja musta pörssi
7
2256
Vastaukset
- Tyytyväinen asiakas
..käydä Niskalan Radio Sähkössä. Palvelu pelaa ja kamat on saanut aina heti.
- Hyvä palvelu
Käy Torniossa Konekulmassa, Alkon nurkan takana. Pieni liike, mutta rento ja hyvä palvelu. Mielellään ostaa pienemmästä liikkeestä, muissa Tornion liikkeissä ylimieliset myyjät. Kohtelevat asiakasta kuin tyhmää. Olen asioinut useaan otteeseen Konekulmassa, aina asiallinen palvelu. Varsinkin Expertillä Torniossa ei kiva asioida.
- torniossa oo
ei oo experttiä torniossa! tarkoititkohan tornion mustaa pörssiä. siellä ainakin töykeetä palvelua. teknisiltä olen saanut asiallista palveluu, ja kemissä ehdottomasti niskalan radio sähköstä, siis kemin expertiltä:)
- sasunna
Tervolassa on hyva, mukava ja asiantunteva sähkötavaraliike. Kokeileppa sitä. Mitä sitä kauemmas menee ostoksille. Tavaraa on hyvin esillä ja mukava palvelu.
- pikselitakuu
Luin valmistajien kotisivuilta että ainakin Samsungissa olisi pikselitakuu. Kuulin että asiakkaalla oli tv:ssä useita kuolleita pikseleitä jotka häiritsi tv:n katselua.
Valmistajan takuu tarkoittaa että tässä tapauksessa saa uuden koneen tilalle, mutta liike sanoi että se ei kuulu heille vaan on otettava yhteys valmistajaan suoraan. Tämä on tunnetusti hankalaa ja hyvin hidasta varsinkin kielitaidottomalle vanhemmalle ihmisele.
Eli onko liike velvollinen vaihtamaan tv:n uuten jos on paljon kuolleita pikseleitä? Vai joutuuko värkkäämään suoraan valmistajan/maahantuojan kanssa?- kuluttajasuoja
Ota yhteys kuluttajaneuvojaan kaupungintalolle, myyjän on vastattava myymästään tuotteesta. Myyjä hoitaa sitten itse takuu-asiat maahantuojan kanssa. Kaikki muu on kusetusta.
- löpö köpö
kuluttajasuoja kirjoitti:
Ota yhteys kuluttajaneuvojaan kaupungintalolle, myyjän on vastattava myymästään tuotteesta. Myyjä hoitaa sitten itse takuu-asiat maahantuojan kanssa. Kaikki muu on kusetusta.
mikään maahantuoja ei voi pakottaa suoraan vaihtamaan uuteen. myyjällä on aina oikeus huollattaa laite eli korjata virhe, toki kohtuullisessa ajassa. tod näk ne siellä huollossa vaihtaa sen suoraan uuteen mutta myyjä ei sitä päätä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078