hän kuvittelee pikku mielessään olevansa miesten idoli no.1, vaikka on todellisuudessa mitäänsanomaton pikku bimbo.
Kjäh! Kjäh!
alruna on tyhmä muija
9
525
Vastaukset
vai meniskö se nii, et sä kuvittelet, et alruna kuvittelee. Niihän se meni, eikös vaan? Et vaan heti tajunnu.
Alruna on mukavanolonen mimmi.Taasko täällä tyttöjä kiusataan. Lisäksi tiedän kuka olet.
- kerro..
se meillekin. kiinnostaa.
kerro.. kirjoitti:
se meillekin. kiinnostaa.
Käynpä sen sivulla juuri kohta, niin näkee itse että tiedän. Kyllä kai te muutkin arvaatte, sillä minusta kaikilla on aika oman tyyppisensä tyylit.
buddy-love kirjoitti:
Käynpä sen sivulla juuri kohta, niin näkee itse että tiedän. Kyllä kai te muutkin arvaatte, sillä minusta kaikilla on aika oman tyyppisensä tyylit.
Katsokaa kellonaikaa käynnistä, niin tiedätte ketä tarkoitan.
- tarkoitit.
buddy-love kirjoitti:
Katsokaa kellonaikaa käynnistä, niin tiedätte ketä tarkoitan.
Mutta oikeastaan tämän palstan tai täällä olevien tyyppien analysointi ei enää jaksa minua kiinnostaa.
Täällä kun tarpeeksi kauan seilaa, niin turhuudet oppii ohittamaan, samoin kuin typerät hiekkalaatikkoleikit ja sisäpiirigallupit.
Ei jää enää kuin asiat, mutta niitä täällä harvemmin on. tarkoitit. kirjoitti:
Mutta oikeastaan tämän palstan tai täällä olevien tyyppien analysointi ei enää jaksa minua kiinnostaa.
Täällä kun tarpeeksi kauan seilaa, niin turhuudet oppii ohittamaan, samoin kuin typerät hiekkalaatikkoleikit ja sisäpiirigallupit.
Ei jää enää kuin asiat, mutta niitä täällä harvemmin on.Mutta minulla toimii automaattisesti se että alan tunnistaa kirjoitustyylien takana olevan persoonallisuuden. Tekstiä voi muuttaa, mutta persoonallisuuden kätkeminen on vaikeampaa.
Ja täytyyhän minullakin jotain hupia olla.
- naikkoset :!!!!!1111
ei eroa mitenkään muista suominaisista
- tää on
pelkkää paskaa....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651