Myydäänkö Turussa kirsikkajäätelöä, paitsi ben&jerryä. Ennen myytiin ainakin Kärsämäen Lidlssä, mutta myynti lopetettiin jostain syystä.
Tietääkö joku, jos jossain toisessa Lidlssä tai kaupassa myytäisiin kirsikkajäätelöä?
Kiitos etukäteen, kovasti kaipaan! Kesää!
MYYDÄÄNKÖ TURUSSA KIRSIKKAJÄÄTELÖÄ?
8
886
Vastaukset
- All
Valitettavasti en pysty vastamaan viestiisi, kun olen kotoisin Tampereelta ;). Mutta suurena Ben & Jerryn Cherry Garcian ystävänä kiinnostaisi kovasti tietää minkä makuista tuo lidlin jäätelö oli siihen verrattuna? Oliko seassa kirsikan paloja, suklaata?
Tuotetta ei myydä enään täälläkään ja enkä päässyt sitä harmikseni koskaan maistamaan.
Jos oman kirsikkajäätelön valmistus kiinnostaa, suosittelen kokeilemaan tätä ohjetta:
http://tinyurl.com/resepti- en ole maistanutkaan ??
Itsekin suurena kirsikan ystävänä, joka kaipaa esim. Kotisaaren vanhaa Midi-puikkoa, kokeilen aina kirsikkajogurtit (hyvä Lidl), -jäätelöt, ja olen itse keittänyt mehua ja hilloa kirsikoista.
Ben&Jerry on ihan kohtuullista, mutta jotenkin kaipaisin sellaista joka sulaisi pehmeästi, olisi helpompi syödä suoraan purkista.... - löytänyt Tampereen Lidlistä...
taidatte kumpikin vitsailla oikein rankimmankaavan mukaan
- kun ei sitä löydy B&Jer...
en ole maistanutkaan ?? kirjoitti:
Itsekin suurena kirsikan ystävänä, joka kaipaa esim. Kotisaaren vanhaa Midi-puikkoa, kokeilen aina kirsikkajogurtit (hyvä Lidl), -jäätelöt, ja olen itse keittänyt mehua ja hilloa kirsikoista.
Ben&Jerry on ihan kohtuullista, mutta jotenkin kaipaisin sellaista joka sulaisi pehmeästi, olisi helpompi syödä suoraan purkista....Ei ainakaan oma Valintatalo ole päättänyt tilata kirsikan makua.
Taitaisi olla liian aikuiseen makuun, epäsuomalaiseen makutottumukseen. - treen American Dinerissa
oletko kurkannut menuta
- muttei esim. Prismassa
kun ei sitä löydy B&Jer... kirjoitti:
Ei ainakaan oma Valintatalo ole päättänyt tilata kirsikan makua.
Taitaisi olla liian aikuiseen makuun, epäsuomalaiseen makutottumukseen.Prisma myy cookiedoughia, raspberryä, fudgejunkyä, ja kaikkia muuta muttei kirsikkaa. Kirsikkaa olen saanut pari kertaa Sammonkadun Valtsusta Tampereelta, en ole nyt pariin kk käynyt ostamassa, täytyykin mennä tarkistamaan tilanne...
Tampereen Asematunnelin Makuuni mainosti Ben&Jerryä, en käynyt katsomassa, kun oli kiire muualle.
- Ben&Jerryä Turun alueen...
Jokaisen Turun alueen Makuunin myymälän tiedoissa mainittiin, että heillä myydään Ben&Jerryä, käy katsomassa.
- tayger
Cocktail-kirsikoista voi tehdä itekin jätskiä, ,,kaurakermaa, kananmunia ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.665885- 1185135
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4223079Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s971521Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3531171- 29999
- 65981
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46896Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109884Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52849