kauniit ja rohkeat

# JVM

Tänään musta tuntuu oli TÄYSIN OMAA LUOKKAANSA.

HYVÄ BUTCHERS, HYVÄ HYÖKKÄYS!

Hienoa , että Villekin on saatu taas vauhtiin, viime vuosien "kätsikone" on löytynyt taas ;)
Lemarr oli liekeissä.

Nautitaan tästä viikonlopusta ;), mutta totuuden nimissä on sanottava että krokotiili oli huono, suorastaan aneeminen, yksi heikompia esityksiä mitä nähnyt tänä suvena.

Paras blitsin "tappaja" on nopea heitto, reenatkaa sitä nyt NIIN PERUSTEELLISESTI, tänään ei vielä nähty sitä, mitä ajoin takaa, mutta parempaan suutaan ehdottomasti, ei kahta sanaa!

Ja puolustus ei antanut mitään ilmaiseksi, JOSH, f'n great job, you are "the king", JUST GREAT.

Santtu, huge game what so ever, YOU ARE AMAZING ;)

Hena, Lehtonen ja SAIMAAN lahja Porvoolle, HIENOO DUUNII, linjasta puhumattakaan, "OLD" DEPUTY IS more than LINEMAN ja Kartsa sä oot kohta säkkitilaston ykkönen !!!!!!!!!!

HIENOJA YKSILÖITÄ KAIKKI TYYNNI, MUTTA HYVIN TOIMIVA KOKONAISUUS VOITTAA, JOS VOITTAA!!!!!

Tokyo, you got rhythm in you, Tokyo...

7

946

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • # JVM

      "kuuluttaja, selostajalle" very special thänks, ammattitaito paistaa aina läpi, kun sitä näkee ;)

      • kaaleppi

        Jos olen ymmärtänyt oikein seinäjoen koko takakenttä
        on rikki jollain lailla (Leinonen, Rantala, jne),
        joten ilmeisesti siellä on aika paljon korvaavia miehiä, mutta toisaalta huiput on kapeassa ja lyö
        silmille näiden hajottua. Uskon, että Seinäjoki menee playoffeihin, mutta siihen se sitten jääkin tämä vuonna. yhden pelin nähneenä crocojen raatelu on tällä kaudella ohi, vain kaunis muisto 05, 06, 07
        vuosista ja crokojen puolustus on ollut aika huono
        tänä vuonna, joten kuka sitten siellä koordinoikaan, ei homma pelaa !


      • # JVM
        kaaleppi kirjoitti:

        Jos olen ymmärtänyt oikein seinäjoen koko takakenttä
        on rikki jollain lailla (Leinonen, Rantala, jne),
        joten ilmeisesti siellä on aika paljon korvaavia miehiä, mutta toisaalta huiput on kapeassa ja lyö
        silmille näiden hajottua. Uskon, että Seinäjoki menee playoffeihin, mutta siihen se sitten jääkin tämä vuonna. yhden pelin nähneenä crocojen raatelu on tällä kaudella ohi, vain kaunis muisto 05, 06, 07
        vuosista ja crokojen puolustus on ollut aika huono
        tänä vuonna, joten kuka sitten siellä koordinoikaan, ei homma pelaa !

        crokojen varamiehisyys siis. Monetkaan noista eilen nähdyistä komeista kuvioista ei uppoa hyvään puolustukseen, totta toriset.

        Loukkaantumistilanteen paranemisen myötä, crocot on aina PAHA VASTUSTAJA ja jos pystyvät pitämään kotikenttäedun niin jouppilanvuori on taas aina paha paikka vierailijoille!

        Eilisen nähdyn perusteella, crokot eivät ole edes pudotuspeleissä, mutta katsotaan nyt miten sairastuvalta saavat porukkaa takaisin kehiin ja heillä pisteitä jo sen verran kilpailijoihin nähden enemmän kasassa, että pleijari paikka lienee selviö ;)

        Turku on NYT nosteessa, varsinkin kun Lesakin palasi kehiin. Wolverines olisi myös varteenotettava pleijariehdokas, mutta heillä on myös melkoinen loukkaantumissuma, joten vaikeaa lienee.
        Tähän asti nähdyn perusteella minusta parasta hyökkäysantia on esittänyt Jaguaarit ja jos saavat puolustuksensa kuntoon niin rahkeet on mihin vaan!

        Porvoon KOKONAISUUS (hyökkäys/puolustus) on ehkä parasta juuri TÄLLÄ HETKELLÄ ja aika näyttää miten loukkaantumiset ja/tai muu iskukyky säilyy syksyyn, ainakin hyökkäyksessä on paljon potentiaalia parempaan, että sikäli nähtäväksi jää kuka on parhaassa iskussa pleijareissa!


      • perssuti
        # JVM kirjoitti:

        crokojen varamiehisyys siis. Monetkaan noista eilen nähdyistä komeista kuvioista ei uppoa hyvään puolustukseen, totta toriset.

        Loukkaantumistilanteen paranemisen myötä, crocot on aina PAHA VASTUSTAJA ja jos pystyvät pitämään kotikenttäedun niin jouppilanvuori on taas aina paha paikka vierailijoille!

        Eilisen nähdyn perusteella, crokot eivät ole edes pudotuspeleissä, mutta katsotaan nyt miten sairastuvalta saavat porukkaa takaisin kehiin ja heillä pisteitä jo sen verran kilpailijoihin nähden enemmän kasassa, että pleijari paikka lienee selviö ;)

        Turku on NYT nosteessa, varsinkin kun Lesakin palasi kehiin. Wolverines olisi myös varteenotettava pleijariehdokas, mutta heillä on myös melkoinen loukkaantumissuma, joten vaikeaa lienee.
        Tähän asti nähdyn perusteella minusta parasta hyökkäysantia on esittänyt Jaguaarit ja jos saavat puolustuksensa kuntoon niin rahkeet on mihin vaan!

        Porvoon KOKONAISUUS (hyökkäys/puolustus) on ehkä parasta juuri TÄLLÄ HETKELLÄ ja aika näyttää miten loukkaantumiset ja/tai muu iskukyky säilyy syksyyn, ainakin hyökkäyksessä on paljon potentiaalia parempaan, että sikäli nähtäväksi jää kuka on parhaassa iskussa pleijareissa!

        Crocoilla oli 8 alottavasta puolustajasta sairaslomalla... Tämä näkyi pahasti, muttei nuin pahasti olisi saanut näkyä...

        Noh... eiköhän taas kohdata finnairilla tasasemmissa merkeissa!


      • ootta vääräs
        perssuti kirjoitti:

        Crocoilla oli 8 alottavasta puolustajasta sairaslomalla... Tämä näkyi pahasti, muttei nuin pahasti olisi saanut näkyä...

        Noh... eiköhän taas kohdata finnairilla tasasemmissa merkeissa!

        vierailijat tutisoo loppukesän joupikalla, ku rokotiilit isköö pleijareissa! Ristus kahareksan äijää vauhtiajorapulas jne. notta äläkäähä vielä nuolaasko! Kyllähän te tiärättä että pohojanmaalla viitatahan kintahalla tuollaasille kommentiille.


      • Verneri 55
        ootta vääräs kirjoitti:

        vierailijat tutisoo loppukesän joupikalla, ku rokotiilit isköö pleijareissa! Ristus kahareksan äijää vauhtiajorapulas jne. notta äläkäähä vielä nuolaasko! Kyllähän te tiärättä että pohojanmaalla viitatahan kintahalla tuollaasille kommentiille.

        Toivottavasti Crocot saa puolustuksen kuntoon, kun
        koordinaattorikin vaihdettiin, mutta se ei auta jos
        muutama nimi mies on loppukauden lasaretissa !


      • Naurattaa tuommoonen
        ootta vääräs kirjoitti:

        vierailijat tutisoo loppukesän joupikalla, ku rokotiilit isköö pleijareissa! Ristus kahareksan äijää vauhtiajorapulas jne. notta äläkäähä vielä nuolaasko! Kyllähän te tiärättä että pohojanmaalla viitatahan kintahalla tuollaasille kommentiille.

        Mihnä,milloon?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe