Elimen kuvien lähettäminen vastauksessa

Mirkku-77

On se kumma kun asialliseen ilmoitukseeni deitti-netissä tulee vastuksia tyyliin: kuva mulkusta, "kiinnostaako?" ja puhelinnumero.

Tuo metodi ei kyllä varmasti tuo minkäänlaista tulosta. Miehet ovat kummia otuksia, jos kuvittelevat että naiset valitsevat miehen elimen kuvan perusteella.

Ilmeisesti täytyy pistää ilmoitukseen maininta "en etsi seksiseuraa". Se tuntuu vaan tyhmältä, kun ilmoitustekstissäni ei muutenkaan mikään viittaa sinnepäin.

62

4416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

      Ikinä tullut mieleenkään tehdä tuommoista. Mulla on profiilissa kuvat ja niistä voi päätellä miellyttääkö vai ei?

      Mutta lähetäppäs seuraavalle hemmolle "naurahdus" viesti, että ei ei! Ei ei ei tuommoisella tee mitään, joka kullistaan kuvansa lähettää :)

    • Kuvaaja...

      Joskus 10 viestin jälkeen jos hyvältä ja läheiseltä tuntuu saatan lähettää neidille kuvan jossa olen osittain peiton alla (ilmeisesti alasti, mitään kriittistä ei kuitenkaan näy...) ja kroppaani on kirjoitettu hyvänyöntoivotus juuri hänelle...

      Mites tällänen kuvamateriaali säväyttää? :)

      • totaalisen

        mautonta.

        Mutta lähetä ihmeessä jatkossakin vastaavia kuvia. Se on hyvä indikaattori kipata sut laidan yli.


      • Dumppaisin

        mutta suosittelen että jatkat tapaasi, niin naiset tietävät millaisen miehen kanssa ovat tekemisissä eivätkä turhaan tuhlaa enempää aikaa, jos tuo ei säväytä. Ja epäilen että ei läheskään kaikkia säväytä. Vai mikä on oma kokemuksesi: oletko saanut tuolla tavalla seuraa? Lyhyt- vai pitkäaikaista?


      • nainen ..
        totaalisen kirjoitti:

        mautonta.

        Mutta lähetä ihmeessä jatkossakin vastaavia kuvia. Se on hyvä indikaattori kipata sut laidan yli.

        Ei iskisi yhtään.


      • Amies
        totaalisen kirjoitti:

        mautonta.

        Mutta lähetä ihmeessä jatkossakin vastaavia kuvia. Se on hyvä indikaattori kipata sut laidan yli.

        ...lisätä myös sinne deitti-ilmon sekaan, että olen tiukkapipo, enkä tykkää seksistä ja lapsen tai kaksi saatuani olen kiinnostunut vain omasta emansipaatiostani ja naistenlehtien jakamasta "faktasta", että 166cm ja 73kg nainen on normaalikokoinen ja sopusuhtainen...

        :D


      • Kuvaaja....
        Dumppaisin kirjoitti:

        mutta suosittelen että jatkat tapaasi, niin naiset tietävät millaisen miehen kanssa ovat tekemisissä eivätkä turhaan tuhlaa enempää aikaa, jos tuo ei säväytä. Ja epäilen että ei läheskään kaikkia säväytä. Vai mikä on oma kokemuksesi: oletko saanut tuolla tavalla seuraa? Lyhyt- vai pitkäaikaista?

        Olen lähettänyt tuollaisen kuvan kerran ihastukselleni. Tapasimme ja vietimme hellää aikaa keskenämme, olimme läheiset ja sinut. Homma kaatui pitkään välimatkaan.

        Mitä kauheaa on siinä jos näet mielestäsi mielenkiintoisen miehen puolialastomana ja hänen nahassaan on sinulle suunnattu viesti?

        Kerro - mitä kauheaa, analysoi pohjamutia myöten.

        Minusta tuollaisen pitäminen arveluttavana on ... no, jonkinlaisen luterilaisen häpeämoraalin jäänne tai jotain muuta emotionaalista estyneisyyttä tai että ihmisen ruumis olisi tabu. Ymmärrän kyllä että kyrpien lähetteleminen on täysin mautonta mutta että vartaloaankaan ei saisi näyttää. Perunasäkkiä niskaan ja silleen?


      • Kuvaaja...
        totaalisen kirjoitti:

        mautonta.

        Mutta lähetä ihmeessä jatkossakin vastaavia kuvia. Se on hyvä indikaattori kipata sut laidan yli.

        Analysoi sinäkin, mikä siinä on kauheaa nähdä kiinnostavan juttukaverinsa kroppaa?

        Ovatko miehet mielestäsi rumia? Pitäisikö meidän pukeutua jätesäkkeihin? Tarkoittaako tämä että jos joskus tapaamme ja oikeasti harrastamme seksiä sen tarvii tapahtua pimeässä koska miehen ruumis on tabu?

        Oi valista minua, nainen - mikä asiassa on niin kamalaa?

        Tarkoitukseni on näyttää etten ujostele itseäni mutten toisaalta ole kyrpä pystyssä himoitsemassa naista. Viestillä haluan nimenomaan personoida kuvan koskettamaan juuri häntä, huomioimista sekin.

        "Voi ku kauheet motiivit".

        Oletteko jotain luterilaisia moralisteja? *ihmettelee*


      • Kuva ja kuva
        Dumppaisin kirjoitti:

        mutta suosittelen että jatkat tapaasi, niin naiset tietävät millaisen miehen kanssa ovat tekemisissä eivätkä turhaan tuhlaa enempää aikaa, jos tuo ei säväytä. Ja epäilen että ei läheskään kaikkia säväytä. Vai mikä on oma kokemuksesi: oletko saanut tuolla tavalla seuraa? Lyhyt- vai pitkäaikaista?

        Jos hakee suraa, on todella mautonta lähettää naiselle kalunsa kuvia. Miehenä tätä mieltä!
        Mutmut...kun ollaan suhteessa, niin kait nyt jonkun viattoman kuvan sängyssä ollessaan voi lähettää???
        Menee aika luterilaiseksi ahdasmielisyydeksi jos ei
        koskaan voisi läh. sellaista.
        Ja ihan fiksut naiset lähettäneet ak:lle kuvia..vähän roisimpiakin..silloin kun seksi toimii ja halut jyllää...kun mikään ei riitä..kun on etäisyyttä. (ja kait sitä ilman etäisyyttäkin voi...)
        Jos ei moista siedä, ei tiedä...;D
        T. Kokenut Mies


      • tähän tämä taas
        Kuvaaja... kirjoitti:

        Analysoi sinäkin, mikä siinä on kauheaa nähdä kiinnostavan juttukaverinsa kroppaa?

        Ovatko miehet mielestäsi rumia? Pitäisikö meidän pukeutua jätesäkkeihin? Tarkoittaako tämä että jos joskus tapaamme ja oikeasti harrastamme seksiä sen tarvii tapahtua pimeässä koska miehen ruumis on tabu?

        Oi valista minua, nainen - mikä asiassa on niin kamalaa?

        Tarkoitukseni on näyttää etten ujostele itseäni mutten toisaalta ole kyrpä pystyssä himoitsemassa naista. Viestillä haluan nimenomaan personoida kuvan koskettamaan juuri häntä, huomioimista sekin.

        "Voi ku kauheet motiivit".

        Oletteko jotain luterilaisia moralisteja? *ihmettelee*

        Toki jo idea kuvastasi paljasti sinun olevan sosiaalisesti kyvytön yksilö. Sinänsä mustavalkoiset kommenttisi eivät siltä pohjalta hämmästytä yhtään.

        Niinhän se maailmassa menee, että on vain kaksi vaihtoehtoa: kyrpä pystyssä julkisesti tai vain pimeässä peiton alla. Mikä helvetti siinä on, ettet osaa ilmaista helliä tunteitasi ilman vihjausta seksuaalisuuteen? Sosiaalista kyvyttömyyttä ilmaisee sekin, ettet ymmärrä puolialastoman miehen sängyssä olevan yleismaailmallinen viittaus seksiin. Naista, jota kiinnostaa ensin tutustua henkisiin ominaisuuksiin ennen siirtymistä seksiin, ei kiinnosta tökerö yrityksesi vaikuttaa fiksummalta ja taiteellisemmalta kuin olet. Koita nyt, pallopää, ymmärtää että vaikka sinä luulet olevasi kuvassa aistillinen, olet todellisuudessa naurettava ja mauton. Ai niin, sori - eihän muuta voi odottakaan yksinkertaiselta tolvanalta.

        Kuules, tosiaakin, poju. Olet kuvasi perusteella hieman outo ja häiriintynyt. Naiselle, jota et ole koskaan edes tavannut, ei ole tervettä lähettää kuvia itsestäsi, johon olet kirjoittanut jotain "henkilökohtaista". Se on tunkeilevaa ja uhmaavaa. Ikään kuin sinulla olisi kymmenen viestin jälkeen jokin oikeus lähettää intiimejä kuvia, varsinkaan kun niitä ei ole pyydetty.

        Kysymys: oletko saanut välittömän bannin kuvan lähettämisen jälkeen? Ei ihme.


      • osaatko lukea?
        Kuva ja kuva kirjoitti:

        Jos hakee suraa, on todella mautonta lähettää naiselle kalunsa kuvia. Miehenä tätä mieltä!
        Mutmut...kun ollaan suhteessa, niin kait nyt jonkun viattoman kuvan sängyssä ollessaan voi lähettää???
        Menee aika luterilaiseksi ahdasmielisyydeksi jos ei
        koskaan voisi läh. sellaista.
        Ja ihan fiksut naiset lähettäneet ak:lle kuvia..vähän roisimpiakin..silloin kun seksi toimii ja halut jyllää...kun mikään ei riitä..kun on etäisyyttä. (ja kait sitä ilman etäisyyttäkin voi...)
        Jos ei moista siedä, ei tiedä...;D
        T. Kokenut Mies

        Kysyjä ei ollut missään suhteessa, vaan TUNTEMATTOMALLE naiselle lähettelemässä kuvia itsestään maalaten iholleen jo jotain "henkilökohtaista".

        Spookya ja sairasta ennemminkin osoittaa moinen omistava ele jo ennen ensitapaamista. Yrjänä.


      • aikaisempi
        tähän tämä taas kirjoitti:

        Toki jo idea kuvastasi paljasti sinun olevan sosiaalisesti kyvytön yksilö. Sinänsä mustavalkoiset kommenttisi eivät siltä pohjalta hämmästytä yhtään.

        Niinhän se maailmassa menee, että on vain kaksi vaihtoehtoa: kyrpä pystyssä julkisesti tai vain pimeässä peiton alla. Mikä helvetti siinä on, ettet osaa ilmaista helliä tunteitasi ilman vihjausta seksuaalisuuteen? Sosiaalista kyvyttömyyttä ilmaisee sekin, ettet ymmärrä puolialastoman miehen sängyssä olevan yleismaailmallinen viittaus seksiin. Naista, jota kiinnostaa ensin tutustua henkisiin ominaisuuksiin ennen siirtymistä seksiin, ei kiinnosta tökerö yrityksesi vaikuttaa fiksummalta ja taiteellisemmalta kuin olet. Koita nyt, pallopää, ymmärtää että vaikka sinä luulet olevasi kuvassa aistillinen, olet todellisuudessa naurettava ja mauton. Ai niin, sori - eihän muuta voi odottakaan yksinkertaiselta tolvanalta.

        Kuules, tosiaakin, poju. Olet kuvasi perusteella hieman outo ja häiriintynyt. Naiselle, jota et ole koskaan edes tavannut, ei ole tervettä lähettää kuvia itsestäsi, johon olet kirjoittanut jotain "henkilökohtaista". Se on tunkeilevaa ja uhmaavaa. Ikään kuin sinulla olisi kymmenen viestin jälkeen jokin oikeus lähettää intiimejä kuvia, varsinkaan kun niitä ei ole pyydetty.

        Kysymys: oletko saanut välittömän bannin kuvan lähettämisen jälkeen? Ei ihme.

        "Mikä helvetti siinä on, ettet osaa ilmaista helliä tunteitasi ilman vihjausta seksuaalisuuteen? "

        Ihollesi maalatt viesti on osoitus sairaalloisesta omistushaluisuudesta. Se on enemmän pelottavaa kuin liian aikainen viittaus intiimiyteen.


      • säväyttääkö sua?

        entä jos naiset lähettää sulle elimiensä kuvia - sua säväyttää heti?


      • *viiva-liisa*
        Amies kirjoitti:

        ...lisätä myös sinne deitti-ilmon sekaan, että olen tiukkapipo, enkä tykkää seksistä ja lapsen tai kaksi saatuani olen kiinnostunut vain omasta emansipaatiostani ja naistenlehtien jakamasta "faktasta", että 166cm ja 73kg nainen on normaalikokoinen ja sopusuhtainen...

        :D

        Jos ei ole kiinnostunut nettideiteissä keskustelemaan seksistä tai ota innolla vastaan kalun kuvia, niin kertooko se sulle, ettei nainen ole kiinnostunut seksistä. Että hän on tiukkapipo ja moralisti yms.

        Minä olen kiinnostunut seksistä kumppanin kanssa, jota kohtaan minulla on lämpimiä tunteita. Todella kiinnostunut ja innokas.

        Mua ei kuitenkaan vähempää vois kiinnostaa mies, joka vie jo nettikirjoittelussa jutut seksiasioihin.


      • *viiva-liisa*
        Kuvaaja.... kirjoitti:

        Olen lähettänyt tuollaisen kuvan kerran ihastukselleni. Tapasimme ja vietimme hellää aikaa keskenämme, olimme läheiset ja sinut. Homma kaatui pitkään välimatkaan.

        Mitä kauheaa on siinä jos näet mielestäsi mielenkiintoisen miehen puolialastomana ja hänen nahassaan on sinulle suunnattu viesti?

        Kerro - mitä kauheaa, analysoi pohjamutia myöten.

        Minusta tuollaisen pitäminen arveluttavana on ... no, jonkinlaisen luterilaisen häpeämoraalin jäänne tai jotain muuta emotionaalista estyneisyyttä tai että ihmisen ruumis olisi tabu. Ymmärrän kyllä että kyrpien lähetteleminen on täysin mautonta mutta että vartaloaankaan ei saisi näyttää. Perunasäkkiä niskaan ja silleen?

        Miks pitää lähettää tollasia kuvia ylipäätään? Minustakin mautonta eikä ainakaan mulla toimis intiiminä ja hellänä rakkaudenosoituksena tms. Sen voi tehdä sanoin ja silloin se on paljon parempaa.


      • nainen .
        Kuvaaja... kirjoitti:

        Analysoi sinäkin, mikä siinä on kauheaa nähdä kiinnostavan juttukaverinsa kroppaa?

        Ovatko miehet mielestäsi rumia? Pitäisikö meidän pukeutua jätesäkkeihin? Tarkoittaako tämä että jos joskus tapaamme ja oikeasti harrastamme seksiä sen tarvii tapahtua pimeässä koska miehen ruumis on tabu?

        Oi valista minua, nainen - mikä asiassa on niin kamalaa?

        Tarkoitukseni on näyttää etten ujostele itseäni mutten toisaalta ole kyrpä pystyssä himoitsemassa naista. Viestillä haluan nimenomaan personoida kuvan koskettamaan juuri häntä, huomioimista sekin.

        "Voi ku kauheet motiivit".

        Oletteko jotain luterilaisia moralisteja? *ihmettelee*

        Alaston mies, seksi päivänvalossa - sopii mulle, sitten kun tavataan ja tuntuu, että sillä(kin) saralla voisi olla jotain yhteistä. En ole kaino enkä vieno.

        Kuva miehestä peiton alla alasti, mutta niin ettei mitään strategista näy, omistuskirjoituksella varustettuna. Ei innosta. En kaipaa kuvallista "täällä ois herkkua tarjolla" -vihjailua tai kropan esittelyä. Nahkaan kirjoitettu henkilökohtainen terveinen olisi suorastaan vastenmielinen ja mauton.

        Jos tuollainen viesti tulisi vakkarikaverilta vappuna, se saattaisi nipin napin mennä vitsinä läpi.


      • Hehehhee
        *viiva-liisa* kirjoitti:

        Jos ei ole kiinnostunut nettideiteissä keskustelemaan seksistä tai ota innolla vastaan kalun kuvia, niin kertooko se sulle, ettei nainen ole kiinnostunut seksistä. Että hän on tiukkapipo ja moralisti yms.

        Minä olen kiinnostunut seksistä kumppanin kanssa, jota kohtaan minulla on lämpimiä tunteita. Todella kiinnostunut ja innokas.

        Mua ei kuitenkaan vähempää vois kiinnostaa mies, joka vie jo nettikirjoittelussa jutut seksiasioihin.

        Ei ole tainnut omaa löytyä ... miksiköhän?

        Onkohan sulla menny homma vähä vakavaksi, KENTIES?


      • Heheheheheeee
        aikaisempi kirjoitti:

        "Mikä helvetti siinä on, ettet osaa ilmaista helliä tunteitasi ilman vihjausta seksuaalisuuteen? "

        Ihollesi maalatt viesti on osoitus sairaalloisesta omistushaluisuudesta. Se on enemmän pelottavaa kuin liian aikainen viittaus intiimiyteen.

        Ei ole tainnut omaa löytyä ...miksiköhän?

        Onkohan sulla menny homma vähä vakavaksi, KENTIES?


      • Hehehheeeee
        nainen . kirjoitti:

        Alaston mies, seksi päivänvalossa - sopii mulle, sitten kun tavataan ja tuntuu, että sillä(kin) saralla voisi olla jotain yhteistä. En ole kaino enkä vieno.

        Kuva miehestä peiton alla alasti, mutta niin ettei mitään strategista näy, omistuskirjoituksella varustettuna. Ei innosta. En kaipaa kuvallista "täällä ois herkkua tarjolla" -vihjailua tai kropan esittelyä. Nahkaan kirjoitettu henkilökohtainen terveinen olisi suorastaan vastenmielinen ja mauton.

        Jos tuollainen viesti tulisi vakkarikaverilta vappuna, se saattaisi nipin napin mennä vitsinä läpi.

        Liian vakava olet. En ihmettele miksi joudut etsiin seuraa.


      • Hehheheee
        osaatko lukea? kirjoitti:

        Kysyjä ei ollut missään suhteessa, vaan TUNTEMATTOMALLE naiselle lähettelemässä kuvia itsestään maalaten iholleen jo jotain "henkilökohtaista".

        Spookya ja sairasta ennemminkin osoittaa moinen omistava ele jo ennen ensitapaamista. Yrjänä.

        Sitä ollaan täälläkin liian vakavia, huomaan.

        Kannattaisko pikkuisen hellittää sitä vannetta, saattais joku tuntea vahingossa olonsa kotoisaksi seurassasi... :)


      • Hehhehehe
        säväyttääkö sua? kirjoitti:

        entä jos naiset lähettää sulle elimiensä kuvia - sua säväyttää heti?

        Ei, mutta jos neiti kirjoittaa huulipunalla kroppaansa jotain, etenkin vastauksesksi mun teksteihin niin se on vinkki siitä että tän kanssa vois leikkiä ehkä sitten joskus "kirjoita minuun tarina" leikkiä :)

        On vähän eri asia revitellä alapäätään kuin muuten olla kuvattavana. Saman verran näette kun mies tulee ilman paitaa kadulla vastaan. Se on vähä eri asia kuin olla pillu leväällään tai kulli pystyssä kuvassa. Se on mautonta ja halpaa, eri asia kuin hyvähenkinen henkilökohtaisuus - josta tietenkään näillä naisilla ei ole juurikaan näkemyksiä ;-)

        Kyllä se nyt vaan on niin että suomalainen nainen ei tajua flirtin ja viettelyn päälle. Mä lahjoitan koko sakille villasukat, niillä voitte sitten vanhanapiikana tai sen harmaan herranne kanssa köpötellä pitkin asuntoa ettei vahingossakaan kuulu askeleenääniä.


      • Ei kiitos

        Kun haluaa vakkarisuhdetta niin E I

        Tollainen vois olla ookoo, jos ollaan asuttu yhdessä jo ja toinen on reisussa, ei muulloin


      • Sun kroppasi
        Kuvaaja... kirjoitti:

        Analysoi sinäkin, mikä siinä on kauheaa nähdä kiinnostavan juttukaverinsa kroppaa?

        Ovatko miehet mielestäsi rumia? Pitäisikö meidän pukeutua jätesäkkeihin? Tarkoittaako tämä että jos joskus tapaamme ja oikeasti harrastamme seksiä sen tarvii tapahtua pimeässä koska miehen ruumis on tabu?

        Oi valista minua, nainen - mikä asiassa on niin kamalaa?

        Tarkoitukseni on näyttää etten ujostele itseäni mutten toisaalta ole kyrpä pystyssä himoitsemassa naista. Viestillä haluan nimenomaan personoida kuvan koskettamaan juuri häntä, huomioimista sekin.

        "Voi ku kauheet motiivit".

        Oletteko jotain luterilaisia moralisteja? *ihmettelee*

        ei kiinnosta, ainakin tämä nainen kiinnostuu persoonasta ja älystä.

        Jos mulle tulee kroppakuva miehestä voisin jopa kuvitella että hän haluaa patsastella kropallaan joka on niin upea ja mahtava.


      • koska
        Kuvaaja.... kirjoitti:

        Olen lähettänyt tuollaisen kuvan kerran ihastukselleni. Tapasimme ja vietimme hellää aikaa keskenämme, olimme läheiset ja sinut. Homma kaatui pitkään välimatkaan.

        Mitä kauheaa on siinä jos näet mielestäsi mielenkiintoisen miehen puolialastomana ja hänen nahassaan on sinulle suunnattu viesti?

        Kerro - mitä kauheaa, analysoi pohjamutia myöten.

        Minusta tuollaisen pitäminen arveluttavana on ... no, jonkinlaisen luterilaisen häpeämoraalin jäänne tai jotain muuta emotionaalista estyneisyyttä tai että ihmisen ruumis olisi tabu. Ymmärrän kyllä että kyrpien lähetteleminen on täysin mautonta mutta että vartaloaankaan ei saisi näyttää. Perunasäkkiä niskaan ja silleen?

        kokisin mokoman kuvan aika tunkeilevaksi, seksiin painostavaksi, tunkeutumiseksi minun henkilökohtaiselle alueelle.

        Ja kuitenkin olen erittäin seksuaalinen nainen, en häpeä kroppaani, nautin läheisyydestä, alastomuudesta, haluan kosketella ja tulla kosketuksi.


      • niin kovaa että

        kerron kaverillekin millaisen tyypin kanssa olen viesteillyt ja nauran makeat naurut päälle.

        Ahdasmielisyyden, uskonnon tms kanssa sillä ei ole mitään tekemistä, vaan ajatus siitä että tavis-suomalainen mies (tai oli sitten vaikka mikä chippendale, se ei sinänsä asiaa muuta) kuvittelee että muutaman viestin jälkeen haluan märkien unieni sytykkeeksi vihjailevan kuvan hänestä teksteineen.

        olet varmasti suunnattoman itserakas ja omahyväinen! Mutta kerro nyt millaisia vastauksia olet saanut noihin hyvänyöntoivotuksiisi.


      • eräs nainen
        Sun kroppasi kirjoitti:

        ei kiinnosta, ainakin tämä nainen kiinnostuu persoonasta ja älystä.

        Jos mulle tulee kroppakuva miehestä voisin jopa kuvitella että hän haluaa patsastella kropallaan joka on niin upea ja mahtava.

        kiinnostaa miehen kroppa ja taidot sängyssä...se persoonallisuus ja äly ei pitemmän päälle tuota nautintoa, jos mies on tumpelo. Kohta pitää juosta vieraissa hakemassa sitä jotain siihen suhteeseen.


      • voisi vaikka
        eräs nainen kirjoitti:

        kiinnostaa miehen kroppa ja taidot sängyssä...se persoonallisuus ja äly ei pitemmän päälle tuota nautintoa, jos mies on tumpelo. Kohta pitää juosta vieraissa hakemassa sitä jotain siihen suhteeseen.

        opetella siis taitoja sängyssä, mikäs sen lystinpää kuin yhdessä treenata kaikki kivat jutut.

        Kroppa nyt rupsahtaa aikanaan ja no älykin voi kadota. Joten summasummarum jokainen tekee valintansa, joku kropan joku seksitaitojen, joku älyn perusteella.


      • vakavampi
        Hehehheeeee kirjoitti:

        Liian vakava olet. En ihmettele miksi joudut etsiin seuraa.

        Ainakaan mä en toista itseäni.


      • Amies
        *viiva-liisa* kirjoitti:

        Jos ei ole kiinnostunut nettideiteissä keskustelemaan seksistä tai ota innolla vastaan kalun kuvia, niin kertooko se sulle, ettei nainen ole kiinnostunut seksistä. Että hän on tiukkapipo ja moralisti yms.

        Minä olen kiinnostunut seksistä kumppanin kanssa, jota kohtaan minulla on lämpimiä tunteita. Todella kiinnostunut ja innokas.

        Mua ei kuitenkaan vähempää vois kiinnostaa mies, joka vie jo nettikirjoittelussa jutut seksiasioihin.

        ...ollakin läski-liisa. Siinä saa etsiä nettideittiä ja sitä sisäistä rakkaustta sieltä 80 kg:n sisältä.

        Sorry. Elämä on. Joo, kauniille ja/tai rikkaille.


      • ettäkö
        tähän tämä taas kirjoitti:

        Toki jo idea kuvastasi paljasti sinun olevan sosiaalisesti kyvytön yksilö. Sinänsä mustavalkoiset kommenttisi eivät siltä pohjalta hämmästytä yhtään.

        Niinhän se maailmassa menee, että on vain kaksi vaihtoehtoa: kyrpä pystyssä julkisesti tai vain pimeässä peiton alla. Mikä helvetti siinä on, ettet osaa ilmaista helliä tunteitasi ilman vihjausta seksuaalisuuteen? Sosiaalista kyvyttömyyttä ilmaisee sekin, ettet ymmärrä puolialastoman miehen sängyssä olevan yleismaailmallinen viittaus seksiin. Naista, jota kiinnostaa ensin tutustua henkisiin ominaisuuksiin ennen siirtymistä seksiin, ei kiinnosta tökerö yrityksesi vaikuttaa fiksummalta ja taiteellisemmalta kuin olet. Koita nyt, pallopää, ymmärtää että vaikka sinä luulet olevasi kuvassa aistillinen, olet todellisuudessa naurettava ja mauton. Ai niin, sori - eihän muuta voi odottakaan yksinkertaiselta tolvanalta.

        Kuules, tosiaakin, poju. Olet kuvasi perusteella hieman outo ja häiriintynyt. Naiselle, jota et ole koskaan edes tavannut, ei ole tervettä lähettää kuvia itsestäsi, johon olet kirjoittanut jotain "henkilökohtaista". Se on tunkeilevaa ja uhmaavaa. Ikään kuin sinulla olisi kymmenen viestin jälkeen jokin oikeus lähettää intiimejä kuvia, varsinkaan kun niitä ei ole pyydetty.

        Kysymys: oletko saanut välittömän bannin kuvan lähettämisen jälkeen? Ei ihme.

        kirjoitat samaan kuvaan eri etunimen...eli Liisa-kullalle, Maikka-murulle, Maire-rakkaalle, Niina-mussukalle....ja aina sama kuva. Näinhän väität. :)))

        Ei ihme, ettei ole napannut.


      • Anonyymi

        uroseläimet toimii noin eläinmaailmassa, niin oot väärään lajiin syntynyt


      • Anonyymi
        Kuva ja kuva kirjoitti:

        Jos hakee suraa, on todella mautonta lähettää naiselle kalunsa kuvia. Miehenä tätä mieltä!
        Mutmut...kun ollaan suhteessa, niin kait nyt jonkun viattoman kuvan sängyssä ollessaan voi lähettää???
        Menee aika luterilaiseksi ahdasmielisyydeksi jos ei
        koskaan voisi läh. sellaista.
        Ja ihan fiksut naiset lähettäneet ak:lle kuvia..vähän roisimpiakin..silloin kun seksi toimii ja halut jyllää...kun mikään ei riitä..kun on etäisyyttä. (ja kait sitä ilman etäisyyttäkin voi...)
        Jos ei moista siedä, ei tiedä...;D
        T. Kokenut Mies

        Minusta taas ei .On ihan fiksua lähettää mulkusta kuva koska sillä osoitetaan miehistä voimaa ja pysyvyyttä .Senhän nainen haluaa todella loppujenblopuksi tietää vaikka muuta väittäisi. Tietysti on hyväksi jos mulkun takaa löytyisi älyä ja hienoa persoonallisuutta


    • 12 cm

      Jokainen pienimunainen mies on saanut kokea kuinka nainen ottaa asian esille riitojen yhteydessä. Näin on ollut kaikkien naisteni kanssa.

      • ole ainakaan minun eksäni

        kolmea pienimunaista olen tapaillut, yhden kanssa olin naimisissa, kenenkään kanssa ei suhteen päättyminen liittynyt mitenkään munan kokoon enkä ikinä heille edes sanonut, että heillä on pieni.

        Useimmat naiset eivät saa yhdynnässä orgasmia, joten munan koko on siinä mielessä yhdentekevä. Visuaalisesti isompi on tietysti kiihottavampi, mutta naisen tyydytyksen kannalta koolla ei ole merkitystä, käsi- ja kielitaidoilla on.


      • kakeksi

        Tohon pieneen munaan vetooville ämmille voi sanoo et niillä on liian löysä ja iso pillu jolla ei tee mitään.


      • ........

        12 cm on täysin riittävä. Oletko varma, että naisesi ovat olleet tosissaan? Eli ehkä tarkoituksena on ollut esittää mahdollisimman kipeä loukkaus, vaikka munan koko sinänsä ei ole se juttu. Samat naiset ovat hyvin voineet haukkua pienimunaisiksi myös senttimääräisesti siunatumpia miehiä.

        Enemmän mä olen kuullut, että miehet haukkuu toinen toisiaan pienimunaisiksi, kuin että naiset miehiä.


      • kolmen pennun emo

        Ei se minunkaan "pesä" enää mikään pikkuinen ole näin neljän kympin iän ja kolmen tenavan jälkeen. Lasteni isä on melkoisenkin pieniaseinen mutta silti hän sai aikaan jälkikasvua ja tyydyttävää seksiä. Eromme parinkymmenen vuoden liiton jälkeen ei suinkaan johtunut hänen elimensä koosta eikä ollut edes minun tahtoni. Sitävastoin olen eron jälkeen joutunut (oman piirakkani koosta huolimatta) kärsimään fyysistä kipua isoaseisen miehen kanssa seurustellessani. Aloin jopa pelkäämään yhdyntää sen vuoksi! Voin siis suoraan sanoa että en ole koskaan nähnyt liian pientä kalua, liian ison kyllä. Kylläpä olet tylyjä naisia tavannut. Olen pahoillani.


      • yleistä
        ole ainakaan minun eksäni kirjoitti:

        kolmea pienimunaista olen tapaillut, yhden kanssa olin naimisissa, kenenkään kanssa ei suhteen päättyminen liittynyt mitenkään munan kokoon enkä ikinä heille edes sanonut, että heillä on pieni.

        Useimmat naiset eivät saa yhdynnässä orgasmia, joten munan koko on siinä mielessä yhdentekevä. Visuaalisesti isompi on tietysti kiihottavampi, mutta naisen tyydytyksen kannalta koolla ei ole merkitystä, käsi- ja kielitaidoilla on.

        Kyllä sopiva on parempi kuin liian iso tai pieni :)

        Ja jokaiselle se sopiva on henk.kohtainen asia.

        Mulle taas naisena, visuaalisuus ei ole tärkeää vaan se henkinen puoli.


      • KUVALLA esittelynä

        et ois saanut ainoatakaan naista koskaan. Ne kaikki on ottaneet sut juuri sen takia, että sulla on korvienkin välissä jotakin, eli siitä huolimatta, että kalusi on tynkä.


      • merkitä naiselle
        KUVALLA esittelynä kirjoitti:

        et ois saanut ainoatakaan naista koskaan. Ne kaikki on ottaneet sut juuri sen takia, että sulla on korvienkin välissä jotakin, eli siitä huolimatta, että kalusi on tynkä.

        mitään, vaan merkitseekö sittenkin?


      • testanneesi
        merkitä naiselle kirjoitti:

        mitään, vaan merkitseekö sittenkin?

        että on?

        Mistä mä sen tietäisin. Ei mulla ole kalua.


      • totta kai
        merkitä naiselle kirjoitti:

        mitään, vaan merkitseekö sittenkin?

        se merkitsee! Et kai oikeasti ole muuta luullut?


    • Näin minä teen

      Minä ainakin olen täysin ärsyyntynyt näistä idiooteista, jotka luulevat että
      minun kiinnostaa katsella heidän kullikuviaan.

      Tee sinäkin näin: Jos mies lähettää kuvan kullistaan, lähetät
      kyseisen kuvan miehen tiedoilla varustettuna useammalle homopalstalle.
      Saa mies sitten itse katsella niitä karvaisten miesten kullinkuvia ja
      vastailla homojen puheluihin :D

    • hemmo

      Minuakin kiinnostaa tämä seksiseuran hakemiskulttuuri. Kyllähän mulkun kuvan lähettäminen naiselle kuulostaa todella mauttoman rohkean vulgaarilta, mutta toimiiko se, jos miehellä on iso ja nainenkin hakee seksiseuraa?

      Esimerkiksi Iskuri palvelussa on paljon mies-profiileja, joissa kuvana on mulkku. Naisten profiileissa en ole törmännyt vitun kuviin. Kertoo jotain tyylieroista.

      • anna.kaisa

        Kerran eräs nuori mies halus mesetellä kanssani ja suostuinkin. Ei ollut päivällä muutakaan tekemistä. Sitten hän kysyi haluanko nähdä hänen kalunsa. Hänellä oli kamera. Piruuksissani sanoin, että joo ja näytti hän. Ihan mukavan kokoiselta ja näköiseltä se näytti, mutta mies oli nuorempi kuin poikani. Niin et silleen.


    • ei kukaan fiksu

      No siitä voi suoraan karsia totaalisen aivokuollet amismiehet pois.

      Kukaan fiksu, vähänkään enemmän koulutettu EI alennu tuollaisen juntteuden typeryyden ylistykseen.

      *hyi helv*

      • Aikuinen nainen

        Typerää puhetta. Ei sillä koulutuksella ole mitään merkitystä, olen kyllä tullut huomaamaan sen. Amismiehet ja -naiset voivat olla todellakin fiksumpia kuin joku ns. paremmin koulutettu! Sydämen sivistystä ei millään koulunpenkillä hankitulla koulutuksella saa.

        Minä myös olen saanut jokusen elimen kuvan, ja mitä siinä, ihan hauskaa hupia, kun ei ota liian tosissaan! Eihän sitä tarvitse jatkaa mitään kanssakäymistä sellaisen ihmisen kanssa, jos se elimen kuva noin pelästyttää! Ei elämästä tarvitse tehdä liian vaikeaa ja totista.


      • Paljastaa typeryyden
        Aikuinen nainen kirjoitti:

        Typerää puhetta. Ei sillä koulutuksella ole mitään merkitystä, olen kyllä tullut huomaamaan sen. Amismiehet ja -naiset voivat olla todellakin fiksumpia kuin joku ns. paremmin koulutettu! Sydämen sivistystä ei millään koulunpenkillä hankitulla koulutuksella saa.

        Minä myös olen saanut jokusen elimen kuvan, ja mitä siinä, ihan hauskaa hupia, kun ei ota liian tosissaan! Eihän sitä tarvitse jatkaa mitään kanssakäymistä sellaisen ihmisen kanssa, jos se elimen kuva noin pelästyttää! Ei elämästä tarvitse tehdä liian vaikeaa ja totista.

        No eihän se elimen kuva varmaan kovin montaa pelästytä, mutta
        paljastaa kyllä tehokkaasti, että kuinka typerä idiootti siellä viestittelee.
        Ei sen jälkeen tee mieli viestitellä ko. tyypin kanssa enää
        yhtään mitään, kun hän paljastaa millainen juntti hän oikeasti on.
        Mautonta ja todella typerää. Minä pidän fiksuista miehistä, en mistään
        vähä-älyisistä runkkaripelleistä.


      • junttimaista
        Paljastaa typeryyden kirjoitti:

        No eihän se elimen kuva varmaan kovin montaa pelästytä, mutta
        paljastaa kyllä tehokkaasti, että kuinka typerä idiootti siellä viestittelee.
        Ei sen jälkeen tee mieli viestitellä ko. tyypin kanssa enää
        yhtään mitään, kun hän paljastaa millainen juntti hän oikeasti on.
        Mautonta ja todella typerää. Minä pidän fiksuista miehistä, en mistään
        vähä-älyisistä runkkaripelleistä.

        siinä on jos kalunsa esittelee heti kättelyssä, eikö olekaan hyvä asia paljastaa heti kaikki kortit?
        Sitten ei naisenkaan tarvi jälkeenpäin täällä huudella että oli liian pieni, ei siitä mitään tullut, kun ensin oltu yhessä kuukausia.
        Naisetkin voisivat sanoa heti millainen ja miten iso pitäis olla että tuntuis hyvältä, niin moni katkera ero jäis kokematta ;)


      • eräs nainen
        junttimaista kirjoitti:

        siinä on jos kalunsa esittelee heti kättelyssä, eikö olekaan hyvä asia paljastaa heti kaikki kortit?
        Sitten ei naisenkaan tarvi jälkeenpäin täällä huudella että oli liian pieni, ei siitä mitään tullut, kun ensin oltu yhessä kuukausia.
        Naisetkin voisivat sanoa heti millainen ja miten iso pitäis olla että tuntuis hyvältä, niin moni katkera ero jäis kokematta ;)

        kyllä siinä naama menee mutrulle, jos onkin liian pieni eikä itselleen mieleinen.
        Hyvä se on nähdä heti alkuunsa, ettei osta sikaa säkissä.;) Seksi kyllä vaatii muutakin kuin kokoa, mutta saattaa sekin into lopahtaa siihen, ettei mies ollutkaan kokonaisuudessaan miellyttävä. Kyllä nainenkin voi katsella kalun kuvia tuntematta huonoa omaatuntoa ja häpeää.


      • .,..
        Paljastaa typeryyden kirjoitti:

        No eihän se elimen kuva varmaan kovin montaa pelästytä, mutta
        paljastaa kyllä tehokkaasti, että kuinka typerä idiootti siellä viestittelee.
        Ei sen jälkeen tee mieli viestitellä ko. tyypin kanssa enää
        yhtään mitään, kun hän paljastaa millainen juntti hän oikeasti on.
        Mautonta ja todella typerää. Minä pidän fiksuista miehistä, en mistään
        vähä-älyisistä runkkaripelleistä.

        todellakaan pelästytä, mutta en ihmettele, jos sellanen itsensäpaljastaja etsii itselleen seuraa.
        Varmaan kadullakin, jos tapaat kiinnostavan naisen, heität housut kinttuihin???
        Ja vaikka ois kuinka iso meisseli, ei se korvaasitä, että tuollaiselta puuttuu korvien välistä jotain olennaisat...


      • kunnollinen mies
        eräs nainen kirjoitti:

        kyllä siinä naama menee mutrulle, jos onkin liian pieni eikä itselleen mieleinen.
        Hyvä se on nähdä heti alkuunsa, ettei osta sikaa säkissä.;) Seksi kyllä vaatii muutakin kuin kokoa, mutta saattaa sekin into lopahtaa siihen, ettei mies ollutkaan kokonaisuudessaan miellyttävä. Kyllä nainenkin voi katsella kalun kuvia tuntematta huonoa omaatuntoa ja häpeää.

        Et taida olla kunnollinen vaan lu.....?


    • -tytsä-

      Jotkut eivät sentään lähetä kuvaa kullistaan, mutta kertovat sen pituuden. TYHMIÄ!

      • faktat miehestä

        Ei tule sitten pettymyksiä kun panohommiin päästään


      • olen ehkä typerä?
        faktat miehestä kirjoitti:

        Ei tule sitten pettymyksiä kun panohommiin päästään

        En ole paljon ollut naisten kanssa tekemisissä, mutta pornovideoita katellessa naiset aina hieroo sitä etuosaa naidessa. Eli mitä väliä sillä on kuin syvälle se kulli uppoaa?


      • Pornovideoita katsellessasiet
        olen ehkä typerä? kirjoitti:

        En ole paljon ollut naisten kanssa tekemisissä, mutta pornovideoita katellessa naiset aina hieroo sitä etuosaa naidessa. Eli mitä väliä sillä on kuin syvälle se kulli uppoaa?

        et todennäköisesti ole oppinut oikeasta elämästä tai seksistä saati naisista yhtään mitään;-D! Ei voi olla totta;-DDD!!


    • Heihdo

      Livetapaamista pohjustaa mukava kirjoittelu joka paljastaa miehen älyn ja tunnetason. Ennen tapaamista haluan nähdä naamakuvan ja alastoman kokovartalokuvan kalu tanassa. Minä en minkään turhan patukan takia vaivaudu.

      • kuin luodut toisilleen

        No tuo kertoo, että olette vähine älyinenne kuin luodut toisilleen.


    • Babuli

      Juu, samaa olen ihmetellyt itsekkin...jos olisin kaikki kuvat säilyttänyt mitä maileihin tulee, mulla olisi kasassa kirjaan kaikki mahdollinen materiaali... Ois pitkää, pätkää, laihaa ja lihavaa... ja erilaisilla päillä.. :D

      Mä en saa kiksejä, mutta kaippa lähettäjä saa jotain, kun tietää että hänen valtikkaansa joku katsoo...

      Pisteet kyllä karisee siinä, vaikka olisi kuinka mukava mies..

      Pitäisköhän meidän naisten istua kopiokoneelle ja ottaa "majava-kuvia"?

    • m.vm76

      tyypin naamataulu ja mulkku on samannäköisiä niin silloin.mutta siinä vaiheessa kannattaa jo harkita toista profiilia!kukapa sellasta mulkkunaamaa viittis kauaa katella!m31

      • paljonkin.,

        Ne olivat aikoja ennen miestäni:-). Kun on aikansa kirjoitellut ja toinen tuntuu kivalta ja aikas lailla haluttaakin, mikäs sen mukavampaa kuin vaihella kuvia? Itse olen täpinässä odotellut kommentteja ns. rohkeista kuvista - joissani tapauksissa myös videoista;-D. Mutta on siinä oikeasti pieni ero - en olisi koskaan ikäpäivänä kellekään heti eka viestissä tai tokassakaan lähetellyt pillukuvia:-o! Eli jos miehen eka viesti kuvinen on sitä laatua että kiinnostaako ja heppi lähikuvassa niin ei..ei kiinnosta. Hiukka jännitystä sitä ennen...eli että ollaan Normaali Ihmisen kanssa tekemisissä, syntyy kiinnostus ja seksuaalinen halu, sitten on pakko tavata:-).


    • Anonyymi

      valitettavasti näin on varatut miehet kun haluavat panokavereiksi aina tyhmiä naisia. eihän kukaan älykäs ota varattua miestä. ja kuka laittaa yleensä deitti ilmoituksia?? Mikä vikana kun ei seuraa muuten löydä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      101
      1912
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1397
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1238
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1167
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1148
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      994
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      980
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      778
    Aihe