kysynki tässä että jos käyttää kasvissyönnin lisäksi maitotuotteita ja kalaa, onko se tuo nimitys Laktopescovege? kanaa en syö, ainoastaan harva se kerta kananmunia.
Unohin tosta yhestä jutusta pois joten laitoinpa uuteen. Kiitos kaikille
Kasvikset on nykyää kalliita :/
Laktopescovege
4
760
Vastaukset
- ääääää
Kalaa kasvisruoan lisäksi syövä henkilö on nimeltään pescovegetaristi. Laktot ja ovot on turhia tuossa edellä, koska usein jotain lihaa syövä käyttää myös maitotuotteita ja kananmunia.
- sekasyöjä vaan
sillä kysymyshän on ruokavaliosta, johon kuuluu sekä kasviksia että eläinkunnan tuotteita. Turha sitä vege-sanaa on yrittää ympätä asiaan kun se ei kerran siihen kuulu.
- ohivastaaja-ohikulkija
kyllä se vege siihe menee... Pescovege, lakto-ovovege.... Näitä tiettyyn suuntautuneita on.
Jos ihmine ei kuitekkaa käytä mittää punasta lihaa, mm. lehmän voi puhua tietynlaisesta vegestä. Mielestäni asia on näin.
eihä se siihe sinäsä kuulu, ku siin syyää lihaa. liha on vaa vaaleeta ja joku sen kummiki keksi sen että on pescovegee ja niitä ja näitä. Olkoot ihmine pescovege. Vege se on kumminki - kurkun syönyt
ohivastaaja-ohikulkija kirjoitti:
kyllä se vege siihe menee... Pescovege, lakto-ovovege.... Näitä tiettyyn suuntautuneita on.
Jos ihmine ei kuitekkaa käytä mittää punasta lihaa, mm. lehmän voi puhua tietynlaisesta vegestä. Mielestäni asia on näin.
eihä se siihe sinäsä kuulu, ku siin syyää lihaa. liha on vaa vaaleeta ja joku sen kummiki keksi sen että on pescovegee ja niitä ja näitä. Olkoot ihmine pescovege. Vege se on kumminkiJos vaan viipale kurkkua sen pihvin päällä syödään niin kyllä me silloin vegestä käydään. Tässä siis nimitykset vielä kerran:
laktovege: kasvikset, maitotuotteet
pescovege: kasvikset, kala
pollovege: kasvikset, kana ja muut linnut
karnivege: kasvikset, nisäkkään liha
ovovege: kasvikset, lintujen munat
lakto-ovovege: kasvikset, maitotuotteet, munat
lakto-ovo-pesco-pollovege: kasvikset, muna, kala, kana
lakto-ovo-pesco-pollo-karnivege: kasvikset, muna, kala, kana, punainen (nisäkkään) liha
Ja sitten on nuo vegaanit erikseen, jotka tuntee siitä, että ne käyttävät hamppusandaaleita ja puhuvat sylki roiskuen silloin kun eivät ole halaamassa puita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751