Moose Blank

ArSkA

Tietääkö kukaan onko Moose Blankin dekit minkään veroisia? Kantsiiko ostaa vai hommata joku muu? Omia kokemuksia ois kiva kuulla. Thanks!

15

2053

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bamzze

      ostin kyseisen dekin, ensivaikutelma oli hyvä mutta kesti kyseinen dekki 1:n viikon :)

      • fource-spin

        On tainnut jätkä tehdä dekillä hieman jotain muuta kuin skeitata jos vaan viikon kestää. Ja josset tiennyt niin temput pitää ländätä tietyllä tavalla, jos siihen keskelle dekkiä jotain portaita tms ländää niin kyllä siinä jokanen dekki kräkkää.


      • fource-spin kirjoitti:

        On tainnut jätkä tehdä dekillä hieman jotain muuta kuin skeitata jos vaan viikon kestää. Ja josset tiennyt niin temput pitää ländätä tietyllä tavalla, jos siihen keskelle dekkiä jotain portaita tms ländää niin kyllä siinä jokanen dekki kräkkää.

        Joo varmasti totta että joka dekki hajoaa huonoista ländeistä, mutta itse tilasin tuossa alku vuosina joskus 4 moose blankkia joista kahdessa oli valmistusvirhe ja jouduin suoraan lähettämään ne takaisin (onneksi tajusin ottaa hyvityksen rahana, en uusina dekkeinä). Tuntuu että dekit ovat myö tosellla löysiä ja että ensimmäinen kekselle ländäys riittäisi hajottamaan ne. Kaksi muuta eivät kestäneet juuri millään lailla ja toinen hajosi noin viikossa boardslidessa.. Toisen taisin kyllä mämmiä itse. Suosittelisinkin kaikille almostin lautoja jotka ovat olleet itselle jo vuosia se ainut ja oikea!


    • hki_heffe

      Asuin jonkinaikaa sitten saksassa ja Moosella tuli skeitattua (blancodekkejää), pari neppistä ja sellanen oldschool dekki oli käytössä, kaverilla oli joku bambunen kruiseri. hyviä olivat ja halpoja, neppis hieman alle 30e dekki. saako niitä suomesta, voisin ostaa?

      • moosesta

        Tilasin boardstockista moose blankin. Oon skeitannu sillä nyt kaks päivää ja tuntuu ihan hyvältä. Dekki on aivan uskomattoman jäykkä. Tuntuu melkeen jäykemmältä ku vaikka asteet. Moose on tehty kiinassa, mutta en usko että vaikuttaa suuresti laatuun. Materiaalit ja valmistustavat ratkaisee. Ei missä se on tehty. Kyllä se on ihan kokeilemisen arvoinen. Nose ja tail on aika jyrkät ja suht pitkät. Suosittelen kokeilemaan.


      • kantis_81
        moosesta kirjoitti:

        Tilasin boardstockista moose blankin. Oon skeitannu sillä nyt kaks päivää ja tuntuu ihan hyvältä. Dekki on aivan uskomattoman jäykkä. Tuntuu melkeen jäykemmältä ku vaikka asteet. Moose on tehty kiinassa, mutta en usko että vaikuttaa suuresti laatuun. Materiaalit ja valmistustavat ratkaisee. Ei missä se on tehty. Kyllä se on ihan kokeilemisen arvoinen. Nose ja tail on aika jyrkät ja suht pitkät. Suosittelen kokeilemaan.

        Myös offshoressa www.offshore.fi on Moosen dekkejä, pääasiassa kuitenkin longboardeja ja oldschool kamaa sekä 70-luvun kruisereita


      • Bamittaja
        kantis_81 kirjoitti:

        Myös offshoressa www.offshore.fi on Moosen dekkejä, pääasiassa kuitenkin longboardeja ja oldschool kamaa sekä 70-luvun kruisereita

        Merkki on kyl aika tuntematon. Itse suosittelisin elementtiä


      • justtätä
        Bamittaja kirjoitti:

        Merkki on kyl aika tuntematon. Itse suosittelisin elementtiä

        Taas tätä element hehkutusta.


    • regu_laattori

      Itse olen noin 3 vuotta vetänyt kyseisillä dekeillä eikä ongelmia ole ollut, ensin starlitellä ja nyt moose blankolla, samaa tavaraa ovat. Laadultansa ovat ihan samaa kamaa kun "paremmat" pro-dekit, eli jos ländäät väärin ni kyllä se made in usa dekkikin katkeaa.

      Lähes 100% katkenneista dekeistä on itseaiheutettuja katkeamisia, eikös vaan niin ihan trukin juuresta meni tai sitten ihan keskeltä. Mikäli valmistusvirheestä on kyse, niin ne huomaa ennen katkeamista ja silloin pitää kyseisellä dekillä skeittaus lopettaa ja ottaa yhteys dekin myyjään. Dekki aukeaa kuin kirja jos liimausvirheestä on kysymys.

      Itselläkin on lauta katkennut ihan savettia tehdessä eli ei se mitään korkeita hyppyjä vaadi jos väärin ländää, kyllähän se harmittaa jos on ihan uusi lauta alla, mutta ei siitä silti pitäs pelivälinettä syyttää ;)

    • skedeeeja

      tosi hyviä lautoja. kestäny jo yli kuukauden ja vielä on ehjä!

    • skede BOY

      onko hyvä toi moose? ite tilasin ja huomen pitäs tulla lähteekö temput hyvi? PALJON VASTAUKSII =)

    • Skedemies

      Olisin ostamassa tuolta Boardstokista kyseistä moose blankib lautaa ,mut haluaisin kysyy vain että onko se kuva otettu ylhäältä ja jos on nii minkälainen se alapuoli sit on?

    • Bart Simpson

      se on puun värinen kokonaa.

    • kokokokoko okoko

      suurinta shaischee

    • RAIJAN SEKLER

      nii se on tuntematon merkki ja puun värinen joten itse susittelisin elementtiä kute http://www.unionfive.fi/product_details/17006/ se on itselläni toiminut tosi hyvin ja koska tehty usa ei katkea vaikka landaisin ihan keskelle jos oikein muistan se oli 1.5m korkeasta dropista. kun taas minun kaverilla oli kiinan ihme joka crakkas jo kun hän hyppäsi flipin KATUKIVETYKSELTÄ alas joten elementti on ainoo oikeee välinen skeittauksee ostakaa element ölkää kiinan ihmeit jotka ei oo mitää ihmeen merkkejä toisin kuin elementit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe