Wakeboard

Mutta mistä?

Mistä noita wakeboardeja vois etsiä? Netissä oli joku sivusto mut eihän sieltä saanu kun jonku pdf-katalogin auki jossa ei ollu edes mitään hintoja!! Haluaisin siis nähdä jonkunlaisia hinnastoja ja malleja siinä yhteydessä myös noista..

-Hän kiittää ja kumartaa

5

1552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • weik

Stadiumissa ainakin myydään jotain wakeja. Suomen hintoja ei näköjään löydy netistä, mutta alla linkissä Ruotsin hinnat, jotka tekee euroissa jotain 200-350 €/lauta (kruunun kurssi noin 0,1).

http://tinyurl.com/6os6z8

• myy lautoja

www.vesipeto.fi

siel ei oo hinnastoa, kun on näköjään työn alla, mutta saa hinnat ja mallit kysymällä. Oaljon erilaisia lautoja ja sitetitä, kannattaa kysyy. Stadiumilla on vaan pari hassuu mallii, kun lautoja on vaikka minkälaisia. Ja stadiumin hinnat on normaalia kovemmat kun on extreme laji...

• Jokkebi

sieltä! Lienee Suomen laajin valikoima!

• Rikhartinsisko
    • vesiurheilu

www.vesiurheilu.fi tuolta ainaskii löytyy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4608
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4436
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3779
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3692
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3007
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2824
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2731
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2183
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1778
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      122
      1346
    Aihe