hehkutetaan Tutun Nuorisoleirin 2008 hopeamitalista..
Miten siellä oikein kävikään kun kerrotaan että Kipa ei olis saanut mitskua laisinkaan??
Mikä on oikea järjestys??
Ovatko Kipalaiset ylimielisiä, pettyneitä vai muuten vaan maalaisia?
KIteen sivuilla
3
636
Vastaukset
- e-p.
kitee oli kolmas,tainnut tulla pieni kirjootus virhevaan
- nhirvone
Kuten hiukan enemmän KiPan sivuja selannut toki huomasi, oli yhteen paikaan vahingossa tullut kirjoitettua hopea eikä pronssi. Varsinaisissa uutisissa se oli heti alusta alkaen oikein.
KiPan webmaster on ihan oikea ihminen, joka kiireessä voi joskus näpyttää virheitäkin (tekstimäärään nähden lukumääräisesti asiasisältöön vaikuttavia virheitä saamani palautteen mukaan onneksi aika vähän.) :-)
Hyvää pesiskesän jatkoa nimim. äpylinmammillekin kirjoittamastasi palautteesta Tutun Nuorisoleiristä.
Niilo Hirvonen
Kiteen Pallon webmaster noin 14 vuotta,
atk-kirjurina alusta alkaen 18 vuotta.- äpylinmammi
-N Hirvoseen voi luottaa!!
Siinä on mies paikalla joka pitää hommat ajantasalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146