onko jotain eroa kaupan soseissa kuin jos tekee itse..? luulis, että halvemmaksi tulis ostaa valmiina kun tehä itse..(jos sose maksaa n. 20 snt/purkki)
teolliset soseet
4
818
Vastaukset
- saa......
.soseita niin halvalla???
Eiköhän itsetehty ole ""hieman"" halvempaa. ;D - ....tuoteselostetta
Halvat soseet sisältävät lähinnä vihannes- tai hedelmämehua ja riisitärkkelystä.
Kannattaa tutustua valmissoseiden tuoteselosteisiin.
Tietenkin, jos haluat päästä halvalla, kannattaa "satsata" noihin halpohin valmissoseisiin.
Jos taas haluat antaa lapsellesi ravitsevaa ruokaa, kannattaa valmistaa itse ja tutustua esim. Hippin (www.hipp.fi) ruokiin. - minäkin...
Lue ne tuoteselosteet. Jos hakua jaksat käyttää jostain vuodenvaihteesta löytyy ketju jossa tätä asiaa käsiteltiin: Piltit on 3-4e/kg, hipp 5e/kg ja tuoreet hedelmät ja vihannekset 1-2e/kg (toki joudut ostamaan samaan kilohintaan kuoret yms roskaa).
Mutta niissä pilteissä on vettä puolet, sitä saa hanasta 2e/1000 litraa.... jotta halpaa ja halpaa. Enkä minä ainakaan laita itsetehtyihin soseisiin vettä, lihasoseessa on tilkka jotta ssauvasekoitin jaksaa pyöriä. - ja ruokailun ilo
Oletko koskaan maistanut noita kaupan purkkisoseita: vetisiä, ei mitään makua, eikä tuoksua.
Parempaa saa, kun keittelet itse pilkkomistasi juureksista paksun soseen, ja pakastat pienissä purkeissa (Tupperware, tai pienissä pakastepusseissa) ja sulatettuun soseeseen lisäät tuttelia tai tissimaitoa. Kyllä se lapsi ansaitsee myös hyvänmakuista ruokaa. Kaupan soseet on paksuja vellejä, jotka on tärkkelyksillä saostettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1109507Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1676014Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1595387Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El285344Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään444276Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m873531Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta783489En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102891Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1162887Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä482813