Olen tänään kuunnellut radiodeitä, ja ajattelin että voisin antaa sen ohjelmista osoitteen jos joku haluaa?
http://www.radiodei.fi/index.php?sid=36
oletteko tietoisia rodiodeistä?
15
302
Vastaukset
- uskonnoton
Kuuntelen silloin tällöin kestääkseni ajantasalla kaikenlaisista pöllöistä esimekkinä Leo Mellerin epätoivoiset yritykset löytää uusia anitikristuksia ja muita pöpöjä.
- olen kuuntelija!
Leo Melleri on minua kiinnostava ja viisaita asioita selittävä oppinut uskonasioissa. Taivaan ja maan väliltä lähetys on semmoinen jonnekka ne soittavat suoraan lähetykseen, joilla on aiheesta kysytävää. Setä vastaa sieltä Raamatun pohjalta.
- Trubaduuri
Kannattaa radio-ohjelman sijaan kuunnella elävää Luojaa, taivaallista Isää ja noudattaa vain Hänen tahtoansa kunniallisesti ja nöyrästi.
- Jumalaa?
En ymmärrä intoasi toimia täällä kristillisellä palstalla, Trubaduuri. Kristitty et ole, sen kaikki tietää. Kuitenkin esiinnyt kuin olisit, mutta miksi? Miksi jehovan todistaja tunkee kristilliselle palstalle pitäen sitä omanaan?
- mutta,
Jumalaa? kirjoitti:
En ymmärrä intoasi toimia täällä kristillisellä palstalla, Trubaduuri. Kristitty et ole, sen kaikki tietää. Kuitenkin esiinnyt kuin olisit, mutta miksi? Miksi jehovan todistaja tunkee kristilliselle palstalle pitäen sitä omanaan?
raukkis,kun ei uskalla tunnustaa
- Trubaduuri
Jumalaa? kirjoitti:
En ymmärrä intoasi toimia täällä kristillisellä palstalla, Trubaduuri. Kristitty et ole, sen kaikki tietää. Kuitenkin esiinnyt kuin olisit, mutta miksi? Miksi jehovan todistaja tunkee kristilliselle palstalle pitäen sitä omanaan?
Jos sanoo jotakin myönteistä ja kristillistä Luojastamme, Jumalastamme, taivaallisesta Isästä jolle Kristuskin oli alamainen, niin toki silloin ... ymmärrän hyvin, pilkkaa siinä ohessa teitä monia "hinduja" ja satoja teidän jumalianne. Anteeksi sitä. Mutta sinä, joka tosin muistutat vain saatanaa palvovaa hourupäätä, et edes kykene olemaan vähäisessä määrin kristitty, sillä valheesi painavat enemmän jo kuin puoli sikaa.
Näin lopuksi vain pieni vinkki. Kyllä jehovan todistajat palvovat omien sanojensa ja virallisen selityksen mukaan jehovaansa, sitä samaa jota esim. juutalaiset palvovat vielä jumalanaan sitä samaa jota adventistit palvovat jumalanaan sekä mormoonit tietyltä osiltaan. Ja jota sinäkin! - Trubaduuri
mutta, kirjoitti:
raukkis,kun ei uskalla tunnustaa
Mieleltään sairas yleensä horisee omia valheitaan, kun ei muuhun enää kykene. Siitä sinä olet elävä esimerkki.
- joten saa kelvata
Trubaduuri kirjoitti:
Jos sanoo jotakin myönteistä ja kristillistä Luojastamme, Jumalastamme, taivaallisesta Isästä jolle Kristuskin oli alamainen, niin toki silloin ... ymmärrän hyvin, pilkkaa siinä ohessa teitä monia "hinduja" ja satoja teidän jumalianne. Anteeksi sitä. Mutta sinä, joka tosin muistutat vain saatanaa palvovaa hourupäätä, et edes kykene olemaan vähäisessä määrin kristitty, sillä valheesi painavat enemmän jo kuin puoli sikaa.
Näin lopuksi vain pieni vinkki. Kyllä jehovan todistajat palvovat omien sanojensa ja virallisen selityksen mukaan jehovaansa, sitä samaa jota esim. juutalaiset palvovat vielä jumalanaan sitä samaa jota adventistit palvovat jumalanaan sekä mormoonit tietyltä osiltaan. Ja jota sinäkin! - jordelli venttaa
joten saa kelvata kirjoitti:
Sika joka käy röhkimässä lättinsä ulkopuolella on ahneuden perikuva. Mutta sika joka röhkii kukon
äänin on vain sekopäinen otus joka kaipaa kuulaa kalloonsa.
Joo..hyvä kanava,tulee kuunneltuu.Erityisesti sunnuntaina tulevaa "Maan ja taivaan väliltä"-ohjelmaa,mihin voi soittaa ja esittää kysymyksiä Raamatusta ja uskosta :)
- Pesko
neuvoja uskoon ja uskontoon liittyvitä aiheista. Minulle selvisi kauan sitten, että turhan takomista koko aihe. Kaikki jumaltarinat ovat selkeästi kuvitelmia toivotusta. Vähän historiaann ja psykologiaan tutustumista, niin selviää, että yhtäkään jumalaa ei tarvitse pelätä eikä niiltä heru mitään.
- siks kun mie ihmettelen
Pesko kirjoitti:
neuvoja uskoon ja uskontoon liittyvitä aiheista. Minulle selvisi kauan sitten, että turhan takomista koko aihe. Kaikki jumaltarinat ovat selkeästi kuvitelmia toivotusta. Vähän historiaann ja psykologiaan tutustumista, niin selviää, että yhtäkään jumalaa ei tarvitse pelätä eikä niiltä heru mitään.
Etkö tiedä, että sinäkin voisit saada uskon? Se täytyy pyytää Jumalalta. Minä olen ollut uskossa jo vuosia, ja tiedän, että kyllä Jumala on! Kuuntelin itse sitä deitä tänäänkin, ja satuin avaamaan sen radion, kun tuli opetusta uskosta. Eikä ollut sillähetkellä Melleri, mutta itse kuuntelen kyllä häntäkin. Raamattu on niin ihmeellinen je viisas kirja, että siitä riittää oppimista koko eliniäksi. Ne vertauskuvat ovat monesti niin vaikeita, että tarvitsee sitä Melleriä tai jotain sellaista uskovaista, joka osaa niihin antaa vastauksia. Sen takia se on mielenkiintoista, se Mellerin suora lähetys. Siitä oppii. Raamatun viisaudet ovat hyviä asioita, ja elämäntaitoa opettavia asioita, joita ovat ottaneet itselleen sieltä muutkin kuin uskovaiset.
- Pesko
siks kun mie ihmettelen kirjoitti:
Etkö tiedä, että sinäkin voisit saada uskon? Se täytyy pyytää Jumalalta. Minä olen ollut uskossa jo vuosia, ja tiedän, että kyllä Jumala on! Kuuntelin itse sitä deitä tänäänkin, ja satuin avaamaan sen radion, kun tuli opetusta uskosta. Eikä ollut sillähetkellä Melleri, mutta itse kuuntelen kyllä häntäkin. Raamattu on niin ihmeellinen je viisas kirja, että siitä riittää oppimista koko eliniäksi. Ne vertauskuvat ovat monesti niin vaikeita, että tarvitsee sitä Melleriä tai jotain sellaista uskovaista, joka osaa niihin antaa vastauksia. Sen takia se on mielenkiintoista, se Mellerin suora lähetys. Siitä oppii. Raamatun viisaudet ovat hyviä asioita, ja elämäntaitoa opettavia asioita, joita ovat ottaneet itselleen sieltä muutkin kuin uskovaiset.
kunnes silmäni aukenivat. Nyt olen 100% varma että kaikki jumalat ovat ihmiskunnan mielikuvituksen tuotetta.
- mie ihmettelen
Pesko kirjoitti:
kunnes silmäni aukenivat. Nyt olen 100% varma että kaikki jumalat ovat ihmiskunnan mielikuvituksen tuotetta.
Niin monet ihmiset ovat uskovaisia koko elämänsä, en tiedä mitä sinulle tapahtui, mutta ilmeisesti et kestänyt koettelemusta, jos edes olit uskossa? Missä uskossa sitten olit? ei taida olla sama kirkko...?
- totuus sinusta
Pesko kirjoitti:
kunnes silmäni aukenivat. Nyt olen 100% varma että kaikki jumalat ovat ihmiskunnan mielikuvituksen tuotetta.
Sinulle on käynyt just niin kuin suurimmalle osalta ihmisiä, mukaan lukien tietysti myös nämä herätysliikkeiden ja puolueiden kannattajat. He luopuvat uskostaan kun kasvavat aikuisiksi. Olet siis vain yksi sellainen luopio jolle on jo sija valmistettu. Ja se on ikuinen kadotus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437