Tällä palstalla tuntuu tunteet jo kuohuvan.Kiitos Jumalalle, että palstalle on tullut eloa! Olen koulujakäymätön niinkuin oli opetuslapsetkin, "Mutta minä tiedän lunastajani elävän, ja viimeisenä hän on seisova multien päällä. "(Job.19:25) ja jos heitätte minut leijonille niin hyvä on! "ei ole palvelija herraansa suurempi eikä lähettiläs lähettäjäänsä suurempi"(Joh.13:16) Mutta sen sanon, että minulla on huoli Jehovan todistajista, koska oma Äitinikin uskoo samoin kuin he. Ja tiedän ettei he ole kohdanneet vielä ylösnousutta vapahtajaa henkilökohtaisesti. Uskallan puhua näin, koska olen itse saanut kohdata Jeesuksen ja nähdä hänet! Olette Jeesukselle rakkaita ja tärkeitä jokainen!
Vastaukset 5
>>Tällä palstalla tuntuu tunteet jo kuohuvan.
Yksi syy miksi palstalla voisi kuohua ovat päättömät avauksesi, jotka eivät likikään aina liity jehovantodistajuuteen, vaan Jeesus-hihhulointiisi. Etusivulla on tällä hetkellä viisi avaustasi, jotka koskevat edellä mainitsemaani hihhulointimuotoa.
Jos haluat tehdä näitä Jeesus-avauksia, niin pitäydy hyvissä tavoissa ja rajoita ne yhteen per etusivu. Toivottavasti osa avauksistasi poistetaan, sillä monta samanlaista avausta samasta aiheesta on ajattelematonta muita keskustelijoita kohtaan.
>>Olen koulujakäymätön niinkuin oli opetuslapsetkin
Varmasti hyvät tavat on joku jossain sinullekin opettanut?- kokis
Olet oikeassa.Totuus itsestä aina kirpaisee.Anteeksi jos olen toiminut ajattelemattomasti ja toivottavasti kukaan ei loukkaannu Jumalaan minun takiani.Siunausta sinulle!
- RaM
tämä teksti tuntuu nyt pahalta, mutta se on kaikessa tylyydessäänkin ystävyydellä kirjoitettu.
Sinä olet entinen spurgu, joka on liottanut aivonsa koiran paskan tasoiseksi mönjäksi. Myöskään kouluja et ole käynyt. Tuossa samassa tilanteessa on suuri osa uskonveljiäsi ja te yhdessä luotte toistenne heikkoa ymmärryskykyä dupaten illuusiota Jeesuksesta ja paratiisista.
SE KAIKKI ON VAIN HARHAA!
Sinä ja ystäväsi varmastikin tarvitsette tuota uskoanne selvitäksenne hiukan kauemmin hengissä tästä elämästä, mutta älä viitsi jatkuvasti suoltaa noita puhdasta paskaa sisältäviä viestejäsi palstalle.
Tiedän että sinun ymmärryskykysi on vaurioitunut, mutta koita tajuta tämä - se ettet kykene vastaamaan kysymyksiini ja esittämiini uskosi vastaisiin raamatunkohtiin osoittaa sen, että uskosi on harhauskoa. Pidä se omanasi mutta älä tyrkytä sitä eteenpäin! - älä sekoita eri uskontoja
oli se joka kosti vääryydet ja piti suvun puolta, jos tarpeen niin vainajankin puolesta.Jobhan tarinassa sai palkkion, suuren määrän omaisuutta ja uuden perheenkin. "12 Niin Herra siunasi Jobin elämän loppuajan vielä runsaammin kuin oli siunannut sen alkuajat. Hänellä oli nyt lampaita ja vuohia neljätoistatuhatta, kuusituhatta kamelia, tuhat kyntöparia härkiä ja tuhat aasintammaa. 13 Hän sai vielä seitsemän poikaa ja kolme tytärtä. 14 Yhdelle tyttärelle hän antoi nimeksi Jemima*, toiselle Kesia* ja kolmannelle Keren-Puk*. [Nimi Jemima merkitsee 'turturikyyhky', Kesia 'kassiapuu' ja Keren-Puk 'silmämaalirasia'.] 15 Eikä koko maassa ollut kauniimpia naisia kuin Jobin tyttäret. Heidän isänsä antoi heillekin perintöosuuden niin kuin heidän veljilleen.
16 Job eli näiden tapahtumien jälkeen vielä sataneljäkymmentä vuotta. Hän sai nähdä lapsiaan ja lastensa lapsia aina neljänteen polveen saakka, .
17 ja hän kuoli korkeassa iässä ja elämästä kyllänsä saaneena." Nätit maalatut tytöt ja rikas isä joka elää pitkään,siinä palkkio, ei mikään kristinuskon teologian jeesushahamo.Sääli että ihmiset eivät ymmärrä lukemaansa ollenkaan, vaan sijoittavat ikivanhat täysin eri oloissa ja ajatusmaailmassa kerrotut tarinat tuosta vain omaan myöhempään kulttuuriinsa ja uskontoonsa.- Lisäksi
..NYT on vai niin käynyt, että olet varmaan sotkeutunut muiden uskontojen kärsimysversioihin;
Messiaastahan ennustetaan Kirjoituksissa;" ..Hänet luettiin pahatekijöitteen joukkoon , mutta Rikkaan tykö hän tuli kuoltuansa; "-
Kuka sitten oli tama rikas; ? Profeetoissa sanotaan Israelille, ;" En minä ota mitään sinun kädestäsi, (Uhria,) - sillä minun on kaikkien vuorten karjat, ja kaikki mitä on , on minun;."
Ps; 144; 1-2
Ps, 1-6,
Kun tämä Jesuah puhui ihmisille," olivat he hämmästyksissään, sillä hän puhui heille kuin hallitsija, -
Ei sekään sovi "kärsivän köyhän imagoon ?
Tai se, että vaikka oma perhe ajoi hänet ahdinkoon, "maailmalle," Hän oli pian puettu kuin sen ajan hallitsijat , jota vaatetta Rooman ahneet sotilaat eivät halunneet repiä, vaan pelasivat siitä,
Tai Että hän tuoksui mirhalta, joka oli keisarien tuoksuaine,
..Jos Job, messiaan esikuva , olisi jäänyt kurjaksi köyhäksi, olisi Saatanan esittämä väite siitä, ettei Job, tai kukaan muukaan ihminen, luota Korkeimman lupaukseen; siitähän siinä oli kyse,
Jobin rikkaat ystävät tulivat Joukkona, "Uskontona ", jobin luo vaatimaan, että jobin pitää nöyrtyä heidän edeessään, ja myöntää,(..Niinkuin saatana Jobin kirjassa Korkeimmasta;( ..Hän ei luota enkeleihinsäkään, eivätkä taivaatkaan ole hänen silmissään puhtaat, saati sitten Ihminen, tuo mato, tuo kurja toukka!)- -Että hän on tuo -Kurja toukka, jota ei olisi pitänyt Luodakaan , SE olisi ollut samaa, mitä Adam teki.
"Ystävät väittivät, että kun Job nöyrtyy heidän eteensä,siunaa jumala hänet ,maallisella vallalla ja komeudella, (Ylösnousemusta he eivät tunteneet, )Mutta Job luotti Korkeimman sanaan.
Mutta ;" Psalmi 146; 3-4;
..niin, Job ei ollut ns, kristitty; sinulla on nyt väärä kori; eikä Jeesuskaan ollut; Job oli jemeniläinen, ja Mies nasaretista oli galileasta, Pakanoitten ja sekauskoisten alueelta,
Psalmi 144; 11-16- kertoo, että -Tyttäret ovat uskomaton siunaus, ja näky, kun he nuoruuden koreudessa elävät; Ja että koristautuminen on Korkeimmasta; Näin ollen hämmästelen , ja muutenkin ,että "elämän koreus ",olisi jotain "Pakanallista, "
--Minunkin perheessäni on nuoria naisia, ja aikuisempiakin, aika lauma, joten luulen- jo vähän ymmärtäväni heitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1551263- 881174
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051080- 65882
- 57632
- 52553
- 32548
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?79509No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä
Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.29474- 45467