Ehdotukseni: Mörckin Juksu ja sisarensa Moonika. Ovat omalta osaltaneet piristäneet rantaa. Ja Seikun tapahtumat Loistavia!!!!
Kemin Kunkku ja Kuningatar
30
4100
Vastaukset
- entinen kemiläinen myös
juuh, tuossa ois oiva idea, moonika on viel niiin pirtee persoona:)
On tämä pirteä emäntä kuulemma myös todella "pirteä" pomona.
- entinenkemiläinen
************ kirjoitti:
On tämä pirteä emäntä kuulemma myös todella "pirteä" pomona.
suorasananen, ja suoraselkänen!
entinenkemiläinen kirjoitti:
suorasananen, ja suoraselkänen!
entäs vittumainen?
- SÄSÄSÄS
jotain sisäpiiri tyyppejä vai.... kertokaa tarkemmin mitä nämä "sisko ja sen veli" tekevät?
- entinenkemiläinen
pitäjiä ja rannan "elvyttäjiä".
- Ei kaljaa koneeseen
pitäjiä ja rannan "elvyttäjiä".
Kyllähän rannan elvytti Jähti ja makasiinit! Kaupungin panostuksesta puhumattakaan!
Seilarihan on se pikku -todellakin sisäpiirin- paikka johon ei montaa mahdu! Lähinnä moottoripyörätyyppien ja samojen kaljankittaajien suosima paikka. Tämä veli sitten onkin prätkä-äijiä joka tekee elantonsa safarihommilla.
Harva Kemiläinen näistä jutuista pääsee osalliseksi. Rantabaarin vakiokunta ja turistit.
En näe mitään syytä että tästä parivaljakossta pitäisi tehdä "kuninkaita".
Varmasti ihan mukavia ihmisiä muttei mielestäni kuninkaallisia... - egrty
Ei kaljaa koneeseen kirjoitti:
Kyllähän rannan elvytti Jähti ja makasiinit! Kaupungin panostuksesta puhumattakaan!
Seilarihan on se pikku -todellakin sisäpiirin- paikka johon ei montaa mahdu! Lähinnä moottoripyörätyyppien ja samojen kaljankittaajien suosima paikka. Tämä veli sitten onkin prätkä-äijiä joka tekee elantonsa safarihommilla.
Harva Kemiläinen näistä jutuista pääsee osalliseksi. Rantabaarin vakiokunta ja turistit.
En näe mitään syytä että tästä parivaljakossta pitäisi tehdä "kuninkaita".
Varmasti ihan mukavia ihmisiä muttei mielestäni kuninkaallisia...joo, eipä ole se kapakka kovin monelle tuttu paikka, eikä varmaan sisko ja veli ole kovin tunnettuja. ----------mutta jokaisella on oikeus äänestää ketä haluaa, täytyy varmaan löytää jostain vastaehdokkaat!
IDEOITA!!!! mielellään jotain tyyppiä ihan kemiläisten keskuudesta ja ihan valoisaan aikaan tavattavia ihmisiä, eikä mitään baarin pitäjiä! - nämät
egrty kirjoitti:
joo, eipä ole se kapakka kovin monelle tuttu paikka, eikä varmaan sisko ja veli ole kovin tunnettuja. ----------mutta jokaisella on oikeus äänestää ketä haluaa, täytyy varmaan löytää jostain vastaehdokkaat!
IDEOITA!!!! mielellään jotain tyyppiä ihan kemiläisten keskuudesta ja ihan valoisaan aikaan tavattavia ihmisiä, eikä mitään baarin pitäjiä!cornerin omistajat :D:D yhelle vain mekko päälle ja siin on kuningas ja kuningatar :)
- entinenkemiläinen
nämät kirjoitti:
cornerin omistajat :D:D yhelle vain mekko päälle ja siin on kuningas ja kuningatar :)
kyllä näemmä kemiläisten ajatusmaailma yhtä suppea kuin 10v sitten, kun sieltä pääsin muuttamaan pois. Seilari on kaikelle kansalle avoin paikka, tosin sielläkin varmasti oma kannattajakuntansa käy, niin kuin kaikissa baareissa /ravintoloissa. Ja jos siellä muutama prätkä-jätkä päivässä käy, niin ei sekään siitä sisäpiiri-paikkaa tee.
Seilari antaa oman säväyksen Kemin rantaelämään. Onhan siellä muitakin ravintoloita, mutta Seikku yks hyvä lisä!!! - entinen kemiläinen myös
kyllä näemmä kemiläisten ajatusmaailma yhtä suppea kuin 10v sitten, kun sieltä pääsin muuttamaan pois. Seilari on kaikelle kansalle avoin paikka, tosin sielläkin varmasti oma kannattajakuntansa käy, niin kuin kaikissa baareissa /ravintoloissa. Ja jos siellä muutama prätkä-jätkä päivässä käy, niin ei sekään siitä sisäpiiri-paikkaa tee.
Seilari antaa oman säväyksen Kemin rantaelämään. Onhan siellä muitakin ravintoloita, mutta Seikku yks hyvä lisä!!!Jooh, ainahan joku kuuluu johonkin sisäpiirin, äänestää ken ketä haluaa:)Mun mielipide vaan on, että nämä ko.henkilöt kyllä tekevät kemissä muutakin kuin baarihommia, matkailun parissa aivan ykkösihmisiä, niinkuin esim.palosaari(siinä myös hyvä ehdokas,kunnioitusta työlleen)Nämä henkilöt MIELESTÄNI ovat tuoneet Kemiin paljon tyytyväisiä turisteja ja järjestäneet ikimuistoisia tapahtumia ja jaksavat edelleen....mutta kaikilla on oma mielipide ja saa äänestää ketä haluaa, itse en äänestä.:)
- entinen kemiläinen
entinen kemiläinen myös kirjoitti:
Jooh, ainahan joku kuuluu johonkin sisäpiirin, äänestää ken ketä haluaa:)Mun mielipide vaan on, että nämä ko.henkilöt kyllä tekevät kemissä muutakin kuin baarihommia, matkailun parissa aivan ykkösihmisiä, niinkuin esim.palosaari(siinä myös hyvä ehdokas,kunnioitusta työlleen)Nämä henkilöt MIELESTÄNI ovat tuoneet Kemiin paljon tyytyväisiä turisteja ja järjestäneet ikimuistoisia tapahtumia ja jaksavat edelleen....mutta kaikilla on oma mielipide ja saa äänestää ketä haluaa, itse en äänestä.:)
jokainenhan meistä johonkin sisäpiiriin kuuluu..töissä, vapaa-ajalla, perheessä jne. Kemin Rantaan on tullut elämää paljon, jos vertaa 80-lukua.Silloin rannassa oli vain ryteikköä, tapahtumia ei mitään. Seilarin väki ja Päivikki ovat tuoneet elämän rantaan.Arvostakaa sitä kemiläiset, ja käykää kauniissa rannassanne!!
- onhan tuo totta
entinen kemiläinen myös kirjoitti:
Jooh, ainahan joku kuuluu johonkin sisäpiirin, äänestää ken ketä haluaa:)Mun mielipide vaan on, että nämä ko.henkilöt kyllä tekevät kemissä muutakin kuin baarihommia, matkailun parissa aivan ykkösihmisiä, niinkuin esim.palosaari(siinä myös hyvä ehdokas,kunnioitusta työlleen)Nämä henkilöt MIELESTÄNI ovat tuoneet Kemiin paljon tyytyväisiä turisteja ja järjestäneet ikimuistoisia tapahtumia ja jaksavat edelleen....mutta kaikilla on oma mielipide ja saa äänestää ketä haluaa, itse en äänestä.:)
Mutta kun me kemiläiset ollaan niin kriittisiä kaikessa. Miten sellainen ominaisuus kuin esim.positiivinen, iloinen ja "kuninkaallinen" mahtuu kemiin? Pitäs olla hajuton ja mauton, sitten kyllä kelpaa, muttei kiinnosta ketään ;-)
Haasteellinen paikkakunta, aivan oma maailmansa tämä kemi.
Jos tapahtuu jotain kivaa, niin aina on valittamista. Siinä sitä yrittämistä on, mutta aina kaikki kaatuu ennemmin tai myöhemmin, toiset muuttaa muualle tai yritykset lopetetaan.Siksi näyttää siltä että vain muutama jaksaa olla ja tehdä jotakin siellä. - OmaValinta
entinen kemiläinen kirjoitti:
jokainenhan meistä johonkin sisäpiiriin kuuluu..töissä, vapaa-ajalla, perheessä jne. Kemin Rantaan on tullut elämää paljon, jos vertaa 80-lukua.Silloin rannassa oli vain ryteikköä, tapahtumia ei mitään. Seilarin väki ja Päivikki ovat tuoneet elämän rantaan.Arvostakaa sitä kemiläiset, ja käykää kauniissa rannassanne!!
jokainen äänestää ja äänet lasketaan. eli äänestäkää te niitä baarin tyyppejä niin minä etsin omat kuningasehdokkaat sitten omista sisäpiireistäni. ja sitten juhlitaan yhdessä voittajaa.
onhan tuo totta kirjoitti:
Mutta kun me kemiläiset ollaan niin kriittisiä kaikessa. Miten sellainen ominaisuus kuin esim.positiivinen, iloinen ja "kuninkaallinen" mahtuu kemiin? Pitäs olla hajuton ja mauton, sitten kyllä kelpaa, muttei kiinnosta ketään ;-)
Haasteellinen paikkakunta, aivan oma maailmansa tämä kemi.
Jos tapahtuu jotain kivaa, niin aina on valittamista. Siinä sitä yrittämistä on, mutta aina kaikki kaatuu ennemmin tai myöhemmin, toiset muuttaa muualle tai yritykset lopetetaan.Siksi näyttää siltä että vain muutama jaksaa olla ja tehdä jotakin siellä."ME kemiläiset" "siellä"?
Kyllä Kemi on ihan samanlainen pikkukaupunki kuin mikä tahansa muukin: Samat ongelmat, samoista asioista valitetaan, pääasiassa mikään ei ole hyvin ja puuttuu vaikka mitä -totuus uitenkin tarua ihmeellisempää.
Kyllä Kemiläiset kansoittavat sisäsataman ihan kivast -eikä heistä monikaan istu MOOOOOONIKAN rantabaarissa.
Ja varmasti ollaan iloisia ja kiitollisia kauniista merimaisemista mitä MEILLÄ kemiläisillä on.
Tuntuu että täältä poismuuttaneet ovat niitä valittajia -jälkikäteen.
Olkaa sitten iloisia ettei tarvitse enää olla TÄÄLLÄ :-) Kuinka monta ENTISTÄ kemiläistä tälläkin palstalla käy Kemiä haukkumassa -pysykää siellä minne olette menneet!!!
Minä olen ihan tyytyväinen Kemiin, olen asunut useammalla paikkakunnalla ja siksi tiedän mistä puhun, kertausonopintojenäiti: Samat ongelmat joka paikkakunnalla.... - ammuttava!!!
************ kirjoitti:
"ME kemiläiset" "siellä"?
Kyllä Kemi on ihan samanlainen pikkukaupunki kuin mikä tahansa muukin: Samat ongelmat, samoista asioista valitetaan, pääasiassa mikään ei ole hyvin ja puuttuu vaikka mitä -totuus uitenkin tarua ihmeellisempää.
Kyllä Kemiläiset kansoittavat sisäsataman ihan kivast -eikä heistä monikaan istu MOOOOOONIKAN rantabaarissa.
Ja varmasti ollaan iloisia ja kiitollisia kauniista merimaisemista mitä MEILLÄ kemiläisillä on.
Olkaa sitten iloisia ettei tarvitse enää olla TÄÄLLÄ :-) Kuinka monta ENTISTÄ kemiläistä tälläkin palstalla käy Kemiä haukkumassa -pysykää siellä minne olette menneet!!!
Minä olen ihan tyytyväinen Kemiin, olen asunut useammalla paikkakunnalla ja siksi tiedän mistä puhun, kertausonopintojenäiti: Samat ongelmat joka paikkakunnalla....Harvassa on ne tyypit, jotka ansaitsee Kemissä tulla kruunatuksi miksikään.
Joka toinen kemiläinen ansaisee tulla ammuttavaksi ilman kenttäoikeuden käsittelyä. Minun lähipiirini ja perheeni on joutunut kärsimään väliinpitämättömyydestä, joka tässä kaupungissa vallitsee. Kusipääihmiset raapivat persettään ja nauttivat, kun muut kärsii. Ainoastaan poliisi ansaitsee kiitokset ilkivallan tekijöiden kiinnisaamisesta, mutta te vittupääsisäpiirikemiläiset ansaitsette kunnon potkun päähän, jotta tajuatte, mikä tässä kaupungissa on vikana.
Haistakaa vittu!!! - ************
ammuttava!!! kirjoitti:
Harvassa on ne tyypit, jotka ansaitsee Kemissä tulla kruunatuksi miksikään.
Joka toinen kemiläinen ansaisee tulla ammuttavaksi ilman kenttäoikeuden käsittelyä. Minun lähipiirini ja perheeni on joutunut kärsimään väliinpitämättömyydestä, joka tässä kaupungissa vallitsee. Kusipääihmiset raapivat persettään ja nauttivat, kun muut kärsii. Ainoastaan poliisi ansaitsee kiitokset ilkivallan tekijöiden kiinnisaamisesta, mutta te vittupääsisäpiirikemiläiset ansaitsette kunnon potkun päähän, jotta tajuatte, mikä tässä kaupungissa on vikana.
Haistakaa vittu!!!Ja vika ei varmasti löydy peilistä? On se harmi ettei muuhun kykene kuin haistattelemaan.
- kasvi..
************ kirjoitti:
Ja vika ei varmasti löydy peilistä? On se harmi ettei muuhun kykene kuin haistattelemaan.
Kusta päässä niinkuin aina???
- herne nenässä
************ kirjoitti:
"ME kemiläiset" "siellä"?
Minä olen ihan tyytyväinen Kemiin, olen asunut useammalla paikkakunnalla ja siksi tiedän mistä puhun, kertausonopintojenäiti: Samat ongelmat joka paikkakunnalla....vai mikä?
tasi kolahtaa, kun noin ärähdit... - Missä ja milloin???
herne nenässä kirjoitti:
vai mikä?
tasi kolahtaa, kun noin ärähdit...Miltä tuntuis uinti kivien kanssa tai mailapelikoulutus???
- svantteman
Missä ja milloin??? kirjoitti:
Miltä tuntuis uinti kivien kanssa tai mailapelikoulutus???
Taidat haluta miehen läheisyyttä, kaappiBörje.
- Kuole, kuole, kuole!!!!
svantteman kirjoitti:
Taidat haluta miehen läheisyyttä, kaappiBörje.
Ja sinä haluat kuolla. Revi kuule persees ja syö peräreikääs.
Että yhteiskunnan pitää elättää tuollaista tatuoitua paskaa. - ja kaukaa
Kuole, kuole, kuole!!!! kirjoitti:
Ja sinä haluat kuolla. Revi kuule persees ja syö peräreikääs.
Että yhteiskunnan pitää elättää tuollaista tatuoitua paskaa.On se kiva kun joku provosoituu noin helposti, en ole yhteiskunnan elätti koskaan ollutkaan, että keskity repimään sitä omaa reikää, hihihih.
- entinenkemiläinen
höpinäksi tämä juttu. Siis ehdotukseni on edelleen seilarin pitäjät. politiikkaa tai kemin muuta tilannetta en halua tähän sotkea.
tämä ehdotus oli nyt vain tällainen heitto. äläkää kemiläiset jaksako aina valittaa :)- vittupää....
Sullekkin on vissiin tehty lobotomia.
- entinen kemiläinen
vittupää.... kirjoitti:
Sullekkin on vissiin tehty lobotomia.
harrastaa asiallista keskustelua, ja vaihtaa asiallisia mielipiteitä. heti menee haukkumiseksi ja haistatteluksi. voi teitä :(
- siitä...
entinen kemiläinen kirjoitti:
harrastaa asiallista keskustelua, ja vaihtaa asiallisia mielipiteitä. heti menee haukkumiseksi ja haistatteluksi. voi teitä :(
Se johtuu siitä, että entiset kemiläiset sotkeutuu keskusteluihin, jotka eivät edes heille kuulu.
- entinenkemiläinen
siitä... kirjoitti:
Se johtuu siitä, että entiset kemiläiset sotkeutuu keskusteluihin, jotka eivät edes heille kuulu.
vain ja ainoastaan KEMILÄISILLE?? käsittääkseni tää on kaikille avoin. suvaitsevuutta peliin!!!
- Kalle Koo
Tämä yksi kakara, joka kirjoittelee typeryyksiä, ei edusta kaikkia kemiläisiä. Uskonpa että kirjoittaja on Torniosta, tai vielä tarkemmin Arpelasta.
Kemin kuninkaallisia voi äänestää Lonarissa olevalla kupongilla. Kunkun ja kuningattaren pitää olla Kemissä asuvia, tuo Päivikkikin sai ansion aivan väärin perustein. - entinenkemiläinen
Kalle Koo kirjoitti:
Tämä yksi kakara, joka kirjoittelee typeryyksiä, ei edusta kaikkia kemiläisiä. Uskonpa että kirjoittaja on Torniosta, tai vielä tarkemmin Arpelasta.
Kemin kuninkaallisia voi äänestää Lonarissa olevalla kupongilla. Kunkun ja kuningattaren pitää olla Kemissä asuvia, tuo Päivikkikin sai ansion aivan väärin perustein.kemin porukka osaa keskustella asiallisesti asioista. heti pitää hyökätä ja haukkua ihmiset.varmasti kemi täynnä fiksuja ihmisiä, mutta he loistavat poissaolollaan näiltä sivuilta.
Seilarin sakki kuitenkin ansainnu tunnustuksen. ja se on vain mun mielipide. kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657