Minun mielestä saisi nämä kouluruoat päättyä ja tilalle jotain uutta. Esim. mm.lyhyempiä päiviä, Koulupäivä alkaa kello 15.00? tai joku muu moderni idea. Onko teillä sellaisia?? T: Anneli Nurmela, Hyvinkää.
kouluruoka! -->>
6
1024
Vastaukset
- Qkkeri
Ja lämmitysmahdollisuus koululla.
- siitäkin
sitten tulisi?
Kouluruoka on normaalia kotiruokaa,joskaan enää tänäpäivänä lapset eivät tiedä mitä kotiruoka on,sillä perheet syövät modernisti ulkona ja eineksiä.
Suomessa ollaan siitä onnellisessa asemassa,että lapset saavat taustastaan huolimatta koulupäivän aikana lämpimän ruuan.
- joku yks vaan
"Koulupäivä alkaa kello 15.00?"
Ja milloinka päättyis? Ei kai vaan klo 16:00? - =))))))))))))))))))))))))))...
mitä ideaa? tyhmä tolvana, miksi laitoit vielä nimesi siihen!?
- hyvin
Turha aihe. Kouluruoka on mitä on. Syö tai nälkiinny.
- ,,,
"Kouluruoka on normaalia kotiruokaa..."
Normaalia kotiruokaa? Meilläpäin perunamuusiki on jotai jauhetta ja liha jotai läskiä.. Ei tuota mihinkään kotiruokaan voi verrata
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389