Miten saan poikaystäväni takaisin?

Särkynyt sydän

Poikaystäväni jätti minut parisen viikkoa sitten ja otti tilalle uuden rakkaan. Tämä tuntuu tosi pahalta sillä minulla on edelleen tunteita exääni kohtaan. Olen miettinyt todella paljon asioita ja olen päättänyt taistella.

Exäni kävi luonani pari päivää sitten ja me suutelimme. Onko tuo pettämistä exäni uutta kohtaan? Näen exäni vielä ensi viikolla uudelleen ja olen ajatellut josko veisin hänet sänkyyn? Olen ehkä ilkeä, mutta se tuntuu oikealta.

Seurustelimme 7 vuotta. Ja ero tuntuu 22 vuotiaallekkin vaikealta. Exäni oli ensimäinen ja viimeinen.

Voisiko joku auttaa? Kertoa omia kokemuksia ja vinkkejä? :)

Kiitos.

69

11929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exääsi takaisin

      noilla lapsellisilla tempuilla, mutta teet niillä kyllä pellen itsestäsi. Jos tyyppi lähtee tuolla tavoin noinkin kauan kestäneestä suhteesta, hän ei ole arvoisesi... itsekunnioitusta peliin!!!

      • sillä tavalla

        Ei todellakaan sänkyyn houkuttelemalla. Siitä jäisi vaan paha maku kaikille ja tyrkyttäytyminen kääntää hänet sinua vastaan. Ainoa mahdollisuus on kärsivällisyys, pysytellä hyvissä väleissä, tavata ehkä kaverina ja antaa ajan kulua. Katsoo miltä sitten vähitellen alkaa tuntumaan, loppuuko uusi suhde itsestään ja onko tunteita sua kohtaan jäljellä.


    • ikuinenteini

      Kuule jos teillä on mennyt poikki ja ex ukkos on löytänyt uuden ni sun tuskin kannattaa yrittää saada häntä sänkyyn.
      Itselleni jos joku moista yrittäis ni naurauisin paskaset ja sanoisin pidä kusilihas mul on uus

      • uyiuoip

        "kusilihas"
        taidat todellakin olla teini, etkä tuskin naista ikinä nähnytkään!
        sua nyt kukaan kaipaakaan!


    • kkhgitt

      miestä ei voi "viedä" sänkyyn jos se sinne itse ei tahdo.
      voithan niin tehdä jos haluat.
      mutta luultavasti miehesi on täysi kusipää jos jätti sinut noin eikä kannata.
      jos taas haluat kostaa, tee se ja pidä huoli että se UUSI kuulee sen. niin minä tekisin.

      kusipää jätkä, veikkaan ettei kannata.

      • Särkynyt sydän

        Ei mieheni ole ennenkään vastustellut sänkyyn menemistä joten jos saan hänet vaan sängylle istumaan saan hänet panemaankin. ;) Aina ennenkin saanut, joten miksen nyt? Voiko se muka vastustaa parin viikon eroa niin kovaa? En usko. :) Tunnen entisen mieheni.

        Mutta en tiedä haluanko nähdä tätä uutta. :o Olen kyllä ajatellut kostavani ja sanovan jotain erittäin kaunista meistä uuden naisen kuullen, mutta en ole saanut vielä tilaisuutta.

        Olen todellakin päättänyt taistelevani, ja sen teen. Maksoi mitä maksoi. ;)


      • huvittaa
        Särkynyt sydän kirjoitti:

        Ei mieheni ole ennenkään vastustellut sänkyyn menemistä joten jos saan hänet vaan sängylle istumaan saan hänet panemaankin. ;) Aina ennenkin saanut, joten miksen nyt? Voiko se muka vastustaa parin viikon eroa niin kovaa? En usko. :) Tunnen entisen mieheni.

        Mutta en tiedä haluanko nähdä tätä uutta. :o Olen kyllä ajatellut kostavani ja sanovan jotain erittäin kaunista meistä uuden naisen kuullen, mutta en ole saanut vielä tilaisuutta.

        Olen todellakin päättänyt taistelevani, ja sen teen. Maksoi mitä maksoi. ;)

        Jos haluat ex:äsi takaisin,vaikka taistelemalla,asia on omasi.Vie sänkyyn tai älä vie.Kerro sen uudelle mitä huvittaa.Oma on asiasi.
        Jos haluat,voit myös ensin miettiä,kestätkö seuraukset?Voi tulla melkonen soppa?


      • Särkynyt sydän
        huvittaa kirjoitti:

        Jos haluat ex:äsi takaisin,vaikka taistelemalla,asia on omasi.Vie sänkyyn tai älä vie.Kerro sen uudelle mitä huvittaa.Oma on asiasi.
        Jos haluat,voit myös ensin miettiä,kestätkö seuraukset?Voi tulla melkonen soppa?

        Miksen kestäisi seurauksia? Minulle on ihan sama tuleeko soppaa vai ei. Haluan vain exäni takaisin.


      • haluat
        Särkynyt sydän kirjoitti:

        Miksen kestäisi seurauksia? Minulle on ihan sama tuleeko soppaa vai ei. Haluan vain exäni takaisin.

        No kun jonkinlaisia seurauksia tulee aivan varmasti ja kun niitä ei voi tällaisissa tapauksissa etukäteen tietää.Soppa voikin olla sellainen,että kadut koko asiaa jälkeenpäin.Ja vaikka saisit exäsi takaisin,niin entäs jos hän joku päivä lähtee uudelleen kävelemään?Sotkuja voi tulla ihan minkälaisia vaan,ja niitä kun ei voi kaikkia etukäteen tietää.Ja jos sinä kestät sopan kuin sopan,oletko varma että muut kestävät?
        T:Monen sopan aiheuttaja ja niissä liemissä keitetty.Jälkensä on jättänyt.


      • Särkynyt sydän
        haluat kirjoitti:

        No kun jonkinlaisia seurauksia tulee aivan varmasti ja kun niitä ei voi tällaisissa tapauksissa etukäteen tietää.Soppa voikin olla sellainen,että kadut koko asiaa jälkeenpäin.Ja vaikka saisit exäsi takaisin,niin entäs jos hän joku päivä lähtee uudelleen kävelemään?Sotkuja voi tulla ihan minkälaisia vaan,ja niitä kun ei voi kaikkia etukäteen tietää.Ja jos sinä kestät sopan kuin sopan,oletko varma että muut kestävät?
        T:Monen sopan aiheuttaja ja niissä liemissä keitetty.Jälkensä on jättänyt.

        Se voi olla että lähtee kävelemään, mutta kai saan kokeilla? Ketkä muut? Ketä tarkotat?


      • haluat
        Särkynyt sydän kirjoitti:

        Se voi olla että lähtee kävelemään, mutta kai saan kokeilla? Ketkä muut? Ketä tarkotat?

        "Ketkä muut?"Kaikki joita asia koskettaa/tulee koskettamaan.Ymmärrä nyt ettet ole ainut jota asia koskee.


      • Stalkkeritpois
        Särkynyt sydän kirjoitti:

        Ei mieheni ole ennenkään vastustellut sänkyyn menemistä joten jos saan hänet vaan sängylle istumaan saan hänet panemaankin. ;) Aina ennenkin saanut, joten miksen nyt? Voiko se muka vastustaa parin viikon eroa niin kovaa? En usko. :) Tunnen entisen mieheni.

        Mutta en tiedä haluanko nähdä tätä uutta. :o Olen kyllä ajatellut kostavani ja sanovan jotain erittäin kaunista meistä uuden naisen kuullen, mutta en ole saanut vielä tilaisuutta.

        Olen todellakin päättänyt taistelevani, ja sen teen. Maksoi mitä maksoi. ;)

        Jos sillä on toinen niin et jumalauta mene sinne sähläämään. Niin teet itsestäsi vain pellen ja vaikutat stalkkerilta. Life is a bitch...deal with it.


      • Anonyymi
        Särkynyt sydän kirjoitti:

        Miksen kestäisi seurauksia? Minulle on ihan sama tuleeko soppaa vai ei. Haluan vain exäni takaisin.

        Tuo ei nyt vaikuta normaalilta, tuo on pakkomielteistä.


    • itsekunnioituksesi

      Jospa aloittaisit siitä, että alat kunnioittaa itseäsi ja toisia, myös poikaystävää. Ja kun kunnioittaa, niin silloin ei käytetä mitään temppuja toisen saamiseksi.

      Mitä arvoa olisi sillä suhteella, jos nyt saisit hänet jollakin konstilla sänkyyn? Hän on lopettanut suhteenne. Syitä emme tiedä, mutta kun joku eroaa, niin aina siihen on painava syy. Se ei tarkoita, että sinussa olisi jotakin vikaa tai syytä, vaan syy voi olla vaikkapa se, että hän on alkanut seurustella ja sitoutunut aivan liian nuorena. Hän ei ole valmis.

      Kun seurustelee tai on vakisuhteessa, niin sen suhteen pitäisi olla hyvä ja tasapainoinen. Muutenhan asiassa ei ole juurikaan järkeä. Minun mielestäni kertomillasi eväillä ei voi syntyä kunnon suhdetta. Siitä syntyy karvas soppa, jota jatkossa useampikin, myös sinä itse, joudutte lusikoimaan.

      Ehdotan, että teet kaikkesi, jotta pääset erosta yli ja opettelet olemaan sinkku. Sitten kun sen osaat, eli sinulla on hyvä ja tasapainoinen elämä ja olo, vaikka seurustelukavaria ei olekaan, niin sitten vähitellen voisi olla uuden aika.

      Miltä kuulostaa? Älä vingu menneen perään ja yritä raunioista pakolla saada jotakin. Näe se mennyt vaiheena, joka oli sinulle ja teille molemmille tarpeen, jotta kasvatte kohti vahvuutta.

      • tuuliviiri----

        niin se on ehkä se ideaali tilanne.
        mutta ymmärrän kyllä ap.kirjoittajaa.
        jos poikaystävä PETTÄNYT ja jättänyt noin vain.
        poikaystävä kusipää ja pitäisi vain olla ja ymmärtää.? NEVER EVER
        jos tekee mieli niin kosta toki.
        mutta totta on ettei se takaa että suhde säilyy.

        katso oikein hyvin sitä kuvotusta,.
        onko se sun arvoinen?
        itse kostin ja annoin olla.
        soppa tuli.
        mutta saivatpa hekin osansa siitä.
        (enkä vaan yksin minä)
        jätkä petti mua
        mun kanssa uuutta
        no sai osansa poika.... :)
        sitä saa mitä tilaa-sekin!


      • itsekunnioitusta
        tuuliviiri---- kirjoitti:

        niin se on ehkä se ideaali tilanne.
        mutta ymmärrän kyllä ap.kirjoittajaa.
        jos poikaystävä PETTÄNYT ja jättänyt noin vain.
        poikaystävä kusipää ja pitäisi vain olla ja ymmärtää.? NEVER EVER
        jos tekee mieli niin kosta toki.
        mutta totta on ettei se takaa että suhde säilyy.

        katso oikein hyvin sitä kuvotusta,.
        onko se sun arvoinen?
        itse kostin ja annoin olla.
        soppa tuli.
        mutta saivatpa hekin osansa siitä.
        (enkä vaan yksin minä)
        jätkä petti mua
        mun kanssa uuutta
        no sai osansa poika.... :)
        sitä saa mitä tilaa-sekin!

        Jos kaveri on kusipää, niin miksi ihmeessä se kannattaisi ottaa takaisin? En ymmärrä yhtäkään syytä siihen.

        Jos taas on kyse vain ja ainoastaan kostosta, niin ottakaa huomioon muutama seikka. Kostamalla pääsee kyllä loukkaamaan toista ja sotkemaan toisten elämää, mutta ennenkaikkea kostamalla näivertää omaa itseään ja omaa elämäänsä. Niin surkea ja alhainen teko vaikuttaa myös tekijäänsä alentavasti.

        Mielästäni ketjun aloittaja ja toiset vastaavassa tilanteessa olevat tarvitsevat omanarvontunteen ja itsekunnioituksen nostetta, eikä suinkaan paskaa ja lokaa. Eksän houkutteleminen sänkyyn ja pettämään on sitä lokaa, joka kertyy omaan mieleen rasitteeksi ja haittaa tuleviakin ihmissuhteita.

        Aloittajalle vielä. Ymmärrän, että olet pettynyt ja katkera. Syystäkin. Mutta koita löytää vihalle ja pettymykselle jokin muu purkautumistie, kuin alhainen kosto ja epätoivoinen yrittäminen saada eksä takaisin. Anna eksän mennä, jos kerran on mennäkseen ja pyri itse parempaan.


      • tuuliiiri--
        itsekunnioitusta kirjoitti:

        Jos kaveri on kusipää, niin miksi ihmeessä se kannattaisi ottaa takaisin? En ymmärrä yhtäkään syytä siihen.

        Jos taas on kyse vain ja ainoastaan kostosta, niin ottakaa huomioon muutama seikka. Kostamalla pääsee kyllä loukkaamaan toista ja sotkemaan toisten elämää, mutta ennenkaikkea kostamalla näivertää omaa itseään ja omaa elämäänsä. Niin surkea ja alhainen teko vaikuttaa myös tekijäänsä alentavasti.

        Mielästäni ketjun aloittaja ja toiset vastaavassa tilanteessa olevat tarvitsevat omanarvontunteen ja itsekunnioituksen nostetta, eikä suinkaan paskaa ja lokaa. Eksän houkutteleminen sänkyyn ja pettämään on sitä lokaa, joka kertyy omaan mieleen rasitteeksi ja haittaa tuleviakin ihmissuhteita.

        Aloittajalle vielä. Ymmärrän, että olet pettynyt ja katkera. Syystäkin. Mutta koita löytää vihalle ja pettymykselle jokin muu purkautumistie, kuin alhainen kosto ja epätoivoinen yrittäminen saada eksä takaisin. Anna eksän mennä, jos kerran on mennäkseen ja pyri itse parempaan.

        sä olet varmaan se exän "uusi" kun noin puolustelet
        sitten kun olet tilanteessa että sua kusetetaan , niin muistapa pitää se itsekunnioitus. :)
        minä kostin ja hyvää teki
        takaisin en edes yrittänyt saada
        kumma että pettäjä miehiä pitäisi aina vain "ymmärtää" ja antaa anteeksi
        saakoot mitä tilasi.
        kaksin käsin.


      • Särkynyt sydän
        tuuliiiri-- kirjoitti:

        sä olet varmaan se exän "uusi" kun noin puolustelet
        sitten kun olet tilanteessa että sua kusetetaan , niin muistapa pitää se itsekunnioitus. :)
        minä kostin ja hyvää teki
        takaisin en edes yrittänyt saada
        kumma että pettäjä miehiä pitäisi aina vain "ymmärtää" ja antaa anteeksi
        saakoot mitä tilasi.
        kaksin käsin.

        Olen miettinyt jokaisen vastausta ja tullut siihen lopputulokseen, että juttelen exäni kanssa kun seuraavan kerran nähdään.

        Hän teki minulle aika lailla selväksi ettei halua kuin olla kaverini. Hän sanoi etten saisi pakottaa häntä mihinkään, joten sänkyyn vieminen tuntuu nyt väärältä, vaikka se tuntui silloin oikealta.

        Minulle tulisi mahtava fiilis jos exäni pettäisi minun kanssa uuttansa. ;) Kaiken jälkeen voin todellakin ottaa exäni takaisin, sillä en ole kertonut kenellekkään erostamme ja esitän onnellista. Toki totuus tulee jossain vaiheessa ilmi, mutta en halua että se tulee vielä.

        En pysty uuteen seurustelusuhteeseen hetkeen. Sillä minut jätettiin kuin salamanisku puuhun eikä mitään vastaväitteitä. Kuitenkin muka miettinyt paljon meitä, eikä ikinä unohda minua. En minäkään häntä, sillä tunteet ja unelmat säilyy läpi elämän. :) Hyvä niin. :)

        En aio olla se luovuttaja, mutta en myöskään se joka perässä liikoja roikkuu. Tahdon vain hänen läheisyyttään ja turvaa ystävän muodossa jos en rakkaaksi häntä enää saa.

        Muuten ehkä saisin, mutta ongelmat eivät kuulemma katoa. :( Ei niin, jos ei asialle tee jotain. Täytyy muuttua. Niin minun kuin exäni. Tai olisi pitänyt muuttua, vaikka kumpikin sitä yritti.


      • tuuliviiri---
        Särkynyt sydän kirjoitti:

        Olen miettinyt jokaisen vastausta ja tullut siihen lopputulokseen, että juttelen exäni kanssa kun seuraavan kerran nähdään.

        Hän teki minulle aika lailla selväksi ettei halua kuin olla kaverini. Hän sanoi etten saisi pakottaa häntä mihinkään, joten sänkyyn vieminen tuntuu nyt väärältä, vaikka se tuntui silloin oikealta.

        Minulle tulisi mahtava fiilis jos exäni pettäisi minun kanssa uuttansa. ;) Kaiken jälkeen voin todellakin ottaa exäni takaisin, sillä en ole kertonut kenellekkään erostamme ja esitän onnellista. Toki totuus tulee jossain vaiheessa ilmi, mutta en halua että se tulee vielä.

        En pysty uuteen seurustelusuhteeseen hetkeen. Sillä minut jätettiin kuin salamanisku puuhun eikä mitään vastaväitteitä. Kuitenkin muka miettinyt paljon meitä, eikä ikinä unohda minua. En minäkään häntä, sillä tunteet ja unelmat säilyy läpi elämän. :) Hyvä niin. :)

        En aio olla se luovuttaja, mutta en myöskään se joka perässä liikoja roikkuu. Tahdon vain hänen läheisyyttään ja turvaa ystävän muodossa jos en rakkaaksi häntä enää saa.

        Muuten ehkä saisin, mutta ongelmat eivät kuulemma katoa. :( Ei niin, jos ei asialle tee jotain. Täytyy muuttua. Niin minun kuin exäni. Tai olisi pitänyt muuttua, vaikka kumpikin sitä yritti.

        jos rakastat sun exää , nykyistä ,mikä sitten onkin
        et ikinä pysty olemaan hänen "ystävänsä" , se jos joku tekee liian kipeää. ainakin tässä vaiheessa jos eroatte. ja on väärin jättää toinen kuin "salamaniskusta". itsekunnioitusta siihen että sinulla on oikeus olla vihainen exällesi. Täysin!
        ota takaisin jos saat jos et KOSTA.
        se ehkä helpottaa vähän.
        sen muu puhe "ettei unohda" on täyttä paskaa. yrittää piilottaa vaan sen että teki väärin, petti ja jätti SINUT! julmasti


      • itsekunnioitusta
        tuuliviiri--- kirjoitti:

        jos rakastat sun exää , nykyistä ,mikä sitten onkin
        et ikinä pysty olemaan hänen "ystävänsä" , se jos joku tekee liian kipeää. ainakin tässä vaiheessa jos eroatte. ja on väärin jättää toinen kuin "salamaniskusta". itsekunnioitusta siihen että sinulla on oikeus olla vihainen exällesi. Täysin!
        ota takaisin jos saat jos et KOSTA.
        se ehkä helpottaa vähän.
        sen muu puhe "ettei unohda" on täyttä paskaa. yrittää piilottaa vaan sen että teki väärin, petti ja jätti SINUT! julmasti

        Toki on oikeus olla vihainen. Tunteet ovat aina tosia: jos tuntee vihaa niin tuntee, ja se on ok. Ja se viha on jotenkin purettava. Mutta kostaminen ei ole oikea keino.

        Jos ajattelee, että toinen on toiminut väärin ja kusipäisesti, niin ei olo siitä helpotu, että itse vaipuu samalle tasolle ja on myös kusipää.

        Jos itsekin toimii niin typerästi, niin samalla menettää monta juttua. Esimerkiksi sen, että jossakin vaiheessa pystyisi näkemään menneen suhteen osana, ja nimenomaan merkittävänä ja tärkeänä osana, omaa elämäänsä. Sellaisena osana, josta voi ajatella, että hyvä että se oli. Hyvä että alkoi, mutta hyvä, että se myös loppui. Ja siitä menneestä ja olleesta suhteesta voi poimia rakennusaineita ja vahvuuksia itselleen.

        Eihän päättynyttä suhdetta tarvitse nähdä ja kokea epäonnistumisena ja hukkaan heitettynä aikana. Toki sellaisiakin suhteita on, kuten es. väkivaltaisen kumppanin kanssa oleminen. Sellaisesta on vaikea kaivaa hyvää, mutta lyttäyksen aineksia on yllinkyllin.

        Sananen itsestäni. Olen keski-ikäinen ja vakisuhteessa. Nuoruudessa on takana useitakin päättyneitä suhteita, joista ajattelen, että niillä oli se oma aikansa ja tehtävänsä. Osaltaan niidenkin johdosta nyt olen se mikä olen.

        Haluan olla mieheni kanssa vaikka hautaan asti. Mutta jos hän sanoisi, että se oli nyt sitten tässä, hän haluaa erota, niin minä päästäisin irti heti. En näe mitään syytä, miksi yrittäisin pitää hänet väkisin. Eihän sellaisesta tulisi yhtään mitään.

        Jos hän ei halua tai voi olla minun kanssani, niin ei sitten. Hänellä on lupa erota minusta, eikä siihen tarvita sen kummempaa syytä. En pitäisi sitä kusipäisyytenä, jos hän haluaisi erota. Mutta jos hän pettäisi, niin se olisi kyllä tosi kakkamaista. Lähtisinkö kostamaan? En. Lähtisin rakentamaan omaa parempaa elämää ja jättäisin mokoman heikon läjän taakseni.


      • ei yhtään...
        itsekunnioitusta kirjoitti:

        Toki on oikeus olla vihainen. Tunteet ovat aina tosia: jos tuntee vihaa niin tuntee, ja se on ok. Ja se viha on jotenkin purettava. Mutta kostaminen ei ole oikea keino.

        Jos ajattelee, että toinen on toiminut väärin ja kusipäisesti, niin ei olo siitä helpotu, että itse vaipuu samalle tasolle ja on myös kusipää.

        Jos itsekin toimii niin typerästi, niin samalla menettää monta juttua. Esimerkiksi sen, että jossakin vaiheessa pystyisi näkemään menneen suhteen osana, ja nimenomaan merkittävänä ja tärkeänä osana, omaa elämäänsä. Sellaisena osana, josta voi ajatella, että hyvä että se oli. Hyvä että alkoi, mutta hyvä, että se myös loppui. Ja siitä menneestä ja olleesta suhteesta voi poimia rakennusaineita ja vahvuuksia itselleen.

        Eihän päättynyttä suhdetta tarvitse nähdä ja kokea epäonnistumisena ja hukkaan heitettynä aikana. Toki sellaisiakin suhteita on, kuten es. väkivaltaisen kumppanin kanssa oleminen. Sellaisesta on vaikea kaivaa hyvää, mutta lyttäyksen aineksia on yllinkyllin.

        Sananen itsestäni. Olen keski-ikäinen ja vakisuhteessa. Nuoruudessa on takana useitakin päättyneitä suhteita, joista ajattelen, että niillä oli se oma aikansa ja tehtävänsä. Osaltaan niidenkin johdosta nyt olen se mikä olen.

        Haluan olla mieheni kanssa vaikka hautaan asti. Mutta jos hän sanoisi, että se oli nyt sitten tässä, hän haluaa erota, niin minä päästäisin irti heti. En näe mitään syytä, miksi yrittäisin pitää hänet väkisin. Eihän sellaisesta tulisi yhtään mitään.

        Jos hän ei halua tai voi olla minun kanssani, niin ei sitten. Hänellä on lupa erota minusta, eikä siihen tarvita sen kummempaa syytä. En pitäisi sitä kusipäisyytenä, jos hän haluaisi erota. Mutta jos hän pettäisi, niin se olisi kyllä tosi kakkamaista. Lähtisinkö kostamaan? En. Lähtisin rakentamaan omaa parempaa elämää ja jättäisin mokoman heikon läjän taakseni.

        tekopyhyyttä tuo sinun juttusi
        kun se sun ihana "kulta" pettää sua niin tule sama puhumaan sitten.!
        ero on o.k sitä ei kukaan sano ettei saisi erota. mutta se "salamanisku" ero ei ole ikinä o.k pettäminen tai paska juttujen syöttämine ja valehtelu toiselleei ole oikein.


      • Samaa mieltä

        Tässä vastauksessa oli paljon viisaita ajatuksia, niitä kannattaa miettiä tosissaan.


      • ja edellisen kirjoittajalle:
        ei yhtään... kirjoitti:

        tekopyhyyttä tuo sinun juttusi
        kun se sun ihana "kulta" pettää sua niin tule sama puhumaan sitten.!
        ero on o.k sitä ei kukaan sano ettei saisi erota. mutta se "salamanisku" ero ei ole ikinä o.k pettäminen tai paska juttujen syöttämine ja valehtelu toiselleei ole oikein.

        Miksi kehoitatte kostamaan?Kirjoitustyylistänne jo näkee että olette hiton vihaisia.Mistä tuollainen tunteenpurkaus ja yllytys kostamaan tuntemattomalle?
        Jos tuuliviiri on mielestään tyytyväinen omaan kostoonsa(josta kertoi),miksi raivota koston "tärkeydestä" ja sen "hyvää tekevästä vaikutuksesta" vielä muille?Peili eteen!


      • itsekunnioitusta

        Käytän yhdessä ketjussa vain yhtä nimimerkkiä, joten se siitä teoriasta.

        Surettaa, kuinka avuttomia keinoja ihmisillä tuntuu olevan elämässään. Viittaan nyt kostamiseen ja siihen kehoittamiseen.

        Ja avutonta tuntuu olevan keskusteleminenkin. Tarkoitan es. edellisen kirjoituksen heittoa mun miehen nussimisesta. Jos ei pysty perustelemaan ja keskustelemaan, niin sitten heitetään sellainen muka kova juttu. Oijoi kun pelottaa.

        Jos mun mies pettäis mua jonkun fiksun kanssa, niin se tosiaan olis paha paikka. Mutta jos hän siitä vaan lähtisi jonkun pettäjän ja kostajan matkaan, niin siitä vaan.

        Surisin kyllä, mutta en niinkään miehen menettämistä (miksi itkisen sellaisen pettävän mulkeron perään), vaan enemmänkin niiden yhteisten suunnitelmien ja unelmien kariutumista.


      • hhhhhooogoogo
        itsekunnioitusta kirjoitti:

        Käytän yhdessä ketjussa vain yhtä nimimerkkiä, joten se siitä teoriasta.

        Surettaa, kuinka avuttomia keinoja ihmisillä tuntuu olevan elämässään. Viittaan nyt kostamiseen ja siihen kehoittamiseen.

        Ja avutonta tuntuu olevan keskusteleminenkin. Tarkoitan es. edellisen kirjoituksen heittoa mun miehen nussimisesta. Jos ei pysty perustelemaan ja keskustelemaan, niin sitten heitetään sellainen muka kova juttu. Oijoi kun pelottaa.

        Jos mun mies pettäis mua jonkun fiksun kanssa, niin se tosiaan olis paha paikka. Mutta jos hän siitä vaan lähtisi jonkun pettäjän ja kostajan matkaan, niin siitä vaan.

        Surisin kyllä, mutta en niinkään miehen menettämistä (miksi itkisen sellaisen pettävän mulkeron perään), vaan enemmänkin niiden yhteisten suunnitelmien ja unelmien kariutumista.

        oot kyllä melkoinen taivaan rannanmaalari, sun tekopyhyyttä täynnä olevia juttuja kun lukee niin ei ole epäilystäkjään ettei miehesi kävisi huorissa.
        muista sit pitää se mieli tyynenä ja itsekunnitoitus, hei itsekunnioitus... :)


      • itsekunnioitusta
        hhhhhooogoogo kirjoitti:

        oot kyllä melkoinen taivaan rannanmaalari, sun tekopyhyyttä täynnä olevia juttuja kun lukee niin ei ole epäilystäkjään ettei miehesi kävisi huorissa.
        muista sit pitää se mieli tyynenä ja itsekunnitoitus, hei itsekunnioitus... :)

        Jos mun mies osoittautuu mulkeroksi (ja näinhän voi käydä, sillä ei tässä elämässä ole mitän takeita eikä takuita), niin anti mennä vaan. Minulla on yksi ainoa elämä elettävänä ja loputtomasti mahdollisuuksia ja rajallisesti aikaa ja resursseja.

        Käyttäisinkö oman ainutlaatuisen elämäni aikaa ja voimia jonkin miehen (joka ei halua olla kanssani) takaisinkoukuttamiseen kierolla pelillä tai sitten alhaiseen kostamiseen, jonka kärki osuu myös itseeni?

        Olen sitten vaikka mikä maalari, mutta vastaus edellisen kappaleen pohdintaan on jyrkkä EI. Minulla olisi kyllä parempaakin tekemistä.


      • juyti
        itsekunnioitusta kirjoitti:

        Jos mun mies osoittautuu mulkeroksi (ja näinhän voi käydä, sillä ei tässä elämässä ole mitän takeita eikä takuita), niin anti mennä vaan. Minulla on yksi ainoa elämä elettävänä ja loputtomasti mahdollisuuksia ja rajallisesti aikaa ja resursseja.

        Käyttäisinkö oman ainutlaatuisen elämäni aikaa ja voimia jonkin miehen (joka ei halua olla kanssani) takaisinkoukuttamiseen kierolla pelillä tai sitten alhaiseen kostamiseen, jonka kärki osuu myös itseeni?

        Olen sitten vaikka mikä maalari, mutta vastaus edellisen kappaleen pohdintaan on jyrkkä EI. Minulla olisi kyllä parempaakin tekemistä.

        kun tapasit miehesi oliko hän tai sinä itse suhteessa jonkun toisen kanssa.? kirjoituksesi kuulostaa aivan siltä.
        ymmärrän kyllä sinua toisaalta mutta toisaalta sinun on helppo puhua kun et ole itse siinä tilanteessa jossa esim. ap kirjoittaja.
        sinullakin on jotain ymmärrettävää vielä vaikka niin jeesusteletkin...


      • itsekunnioitusta
        juyti kirjoitti:

        kun tapasit miehesi oliko hän tai sinä itse suhteessa jonkun toisen kanssa.? kirjoituksesi kuulostaa aivan siltä.
        ymmärrän kyllä sinua toisaalta mutta toisaalta sinun on helppo puhua kun et ole itse siinä tilanteessa jossa esim. ap kirjoittaja.
        sinullakin on jotain ymmärrettävää vielä vaikka niin jeesusteletkin...

        No tottakai minulla on ymmärrettävää. Kyllä tässä ollaan hyvin keskeneräisiä, eikä taida valmiiksi tullakaan.

        Ajattelen kuitenkin näin, että elämä sinällään on jo melkoisen haastava projekti. Siinä riittää tekemistä ja vääntöä jos toisaalta riemujakin.

        Miksi ehdoin tahdoin hakeutua hankaluuksiin ja tehdä typeryyksiä tilanteessa, jossa voisi toimia viisaastikin?

        Omasta historiasta sen verran, että kun ukon kanssa tavattiin, niin vapaita oltiin. Molemmilla oli useita seurustelusuhteita takana.


      • exän kirous..
        itsekunnioitusta kirjoitti:

        No tottakai minulla on ymmärrettävää. Kyllä tässä ollaan hyvin keskeneräisiä, eikä taida valmiiksi tullakaan.

        Ajattelen kuitenkin näin, että elämä sinällään on jo melkoisen haastava projekti. Siinä riittää tekemistä ja vääntöä jos toisaalta riemujakin.

        Miksi ehdoin tahdoin hakeutua hankaluuksiin ja tehdä typeryyksiä tilanteessa, jossa voisi toimia viisaastikin?

        Omasta historiasta sen verran, että kun ukon kanssa tavattiin, niin vapaita oltiin. Molemmilla oli useita seurustelusuhteita takana.

        pidä sä itsekunnioituksesi , minä pidän kostoni.
        et sä ihmisten päätä saa kirjoituksillasi kääntymään.


      • olette...
        exän kirous.. kirjoitti:

        pidä sä itsekunnioituksesi , minä pidän kostoni.
        et sä ihmisten päätä saa kirjoituksillasi kääntymään.

        niin typeriä:( nimim.itsekunni..)antaa todella hyviä ja ajattelemisen aiheisia ohjeita.Mutta hän onkin varmaan jo elämää nähnyt sekä käyttää aivojaan siihen, mihin ne on tarkoitettukin - siis ajattelemiseen.

        Luin koko viestin ja tulin surulliseksi: missä on teini-iän ylittäneiden keskustelun taso!!!!enpä ihmettele, jos suhteet ei TOIMI.


      • Ja samaa..
        olette... kirjoitti:

        niin typeriä:( nimim.itsekunni..)antaa todella hyviä ja ajattelemisen aiheisia ohjeita.Mutta hän onkin varmaan jo elämää nähnyt sekä käyttää aivojaan siihen, mihin ne on tarkoitettukin - siis ajattelemiseen.

        Luin koko viestin ja tulin surulliseksi: missä on teini-iän ylittäneiden keskustelun taso!!!!enpä ihmettele, jos suhteet ei TOIMI.

        mieltä.Oon kostanut,yrittänyt saada ex:iäni takaisin,vetänyt ex:ien uusia poikaystäviä turpaan jne.Yksinkertaisesti sen takia etten ole kestänyt eroja.Kaikki tyhmyydet on tullu takaisin ja korkojen kanssa.Monennäköistä soppaa on keitetty ja niitä liemiä nielty.
        Nimim.'itsekunnioitusta' puhuu viisaita(ei tekopyhiä) ja oikeasti ajattelee asioita.
        Ps.Viimeiset ex:äni ovat saaneet mennä rauhassa ja ihan kenen kanssa huvittaa.Oon ottanut peilin eteen ja kattonut missä vika?


      • kuka ei kestä ja mitä?
        Ja samaa.. kirjoitti:

        mieltä.Oon kostanut,yrittänyt saada ex:iäni takaisin,vetänyt ex:ien uusia poikaystäviä turpaan jne.Yksinkertaisesti sen takia etten ole kestänyt eroja.Kaikki tyhmyydet on tullu takaisin ja korkojen kanssa.Monennäköistä soppaa on keitetty ja niitä liemiä nielty.
        Nimim.'itsekunnioitusta' puhuu viisaita(ei tekopyhiä) ja oikeasti ajattelee asioita.
        Ps.Viimeiset ex:äni ovat saaneet mennä rauhassa ja ihan kenen kanssa huvittaa.Oon ottanut peilin eteen ja kattonut missä vika?

        miksi helvetissä löisit miehen uutta? hulluhan sä olet.
        itsekunnioitus taas ei suostu näkemään itseään.
        ja on aivan pakko pakko sanoa se "viimeinen" moralisti sana.

        tottakai jos tuntee kokeneensa vääryyttä, sitä tuntee vihaa ja kostoa. ja jopa OIKEUTETTU siihen.
        joten teille "ulkokullatuille" moralisteille "ota ensin se malka omasta silmästäsi, sitten sinä näet ottaa rikan ,pois veljesi silmästä."


      • Naisen uutta.
        kuka ei kestä ja mitä? kirjoitti:

        miksi helvetissä löisit miehen uutta? hulluhan sä olet.
        itsekunnioitus taas ei suostu näkemään itseään.
        ja on aivan pakko pakko sanoa se "viimeinen" moralisti sana.

        tottakai jos tuntee kokeneensa vääryyttä, sitä tuntee vihaa ja kostoa. ja jopa OIKEUTETTU siihen.
        joten teille "ulkokullatuille" moralisteille "ota ensin se malka omasta silmästäsi, sitten sinä näet ottaa rikan ,pois veljesi silmästä."

        Niin,olen mies ja noista ex-naisystävieni uusista ja niille kostamisesta puhuin.Niistä taas on sen verran aikaa,etten ollut edes mies vaan typerä pentu joka ei osannut nähdä omaa itseään pitemmälle.
        Heitetään tuohon semmoinen parikymmentä vuotta päälle,niin alkaa näkemään selkeämmin sen rikan omassa silmässä,jota en parikymppisenä nähnyt.


      • Naisen uutta.
        Naisen uutta. kirjoitti:

        Niin,olen mies ja noista ex-naisystävieni uusista ja niille kostamisesta puhuin.Niistä taas on sen verran aikaa,etten ollut edes mies vaan typerä pentu joka ei osannut nähdä omaa itseään pitemmälle.
        Heitetään tuohon semmoinen parikymmentä vuotta päälle,niin alkaa näkemään selkeämmin sen rikan omassa silmässä,jota en parikymppisenä nähnyt.

        Niin,tuliko nyt selväksi?Koska olen mies,ex:än uudelle kostaminen on toisenlaista kuin naisella.Mutta olin huono siinäkin.Typerää ja ajattelematonta luulla ex:tyttöystävän uutta poikaystävää syylliseksi eroon.Ja vielä kostaa sille.Olin erittäin lapsellinen,sokea(paskaa niin paljon silmissä)ja olin kaikkea muuta kuin mies.Luulin suuressa "viisaudessani" olevani "miehekäs".V**ttu,21v.poika ja järki jäässä.Sitä se oli ja siitä vähän viisastunut.


      • eisenuusityttöystävä
        tuuliiiri-- kirjoitti:

        sä olet varmaan se exän "uusi" kun noin puolustelet
        sitten kun olet tilanteessa että sua kusetetaan , niin muistapa pitää se itsekunnioitus. :)
        minä kostin ja hyvää teki
        takaisin en edes yrittänyt saada
        kumma että pettäjä miehiä pitäisi aina vain "ymmärtää" ja antaa anteeksi
        saakoot mitä tilasi.
        kaksin käsin.

        Asiahan on niin, että asioilla on tässä maailmassa seurauksia. Kosto ei auta mitään. Näyttää vaan kaikille, että olet katkera ja haluat exäsi takaisin. Jos mennään periaatteella , että kosto on ok ja vielä kaksin käsin niin väkivaltaa olisi paljon enemmän. Entinen tyttöystäväni löi mua kerran. En silti vetänyt turpaan ja sanonu "Sitä saa mitä tilaa perkele." Ei tarvitse ymmärtää toista mutta jätä hänet silti rauhaan äläkä rupea miksikään surkeaksi stalkkeriksi. Hänellä on oikeus lähteä parisuhteesta juuri niin kuin sinullakin olisi ollut.


      • Anonyymi
        itsekunnioitusta kirjoitti:

        Toki on oikeus olla vihainen. Tunteet ovat aina tosia: jos tuntee vihaa niin tuntee, ja se on ok. Ja se viha on jotenkin purettava. Mutta kostaminen ei ole oikea keino.

        Jos ajattelee, että toinen on toiminut väärin ja kusipäisesti, niin ei olo siitä helpotu, että itse vaipuu samalle tasolle ja on myös kusipää.

        Jos itsekin toimii niin typerästi, niin samalla menettää monta juttua. Esimerkiksi sen, että jossakin vaiheessa pystyisi näkemään menneen suhteen osana, ja nimenomaan merkittävänä ja tärkeänä osana, omaa elämäänsä. Sellaisena osana, josta voi ajatella, että hyvä että se oli. Hyvä että alkoi, mutta hyvä, että se myös loppui. Ja siitä menneestä ja olleesta suhteesta voi poimia rakennusaineita ja vahvuuksia itselleen.

        Eihän päättynyttä suhdetta tarvitse nähdä ja kokea epäonnistumisena ja hukkaan heitettynä aikana. Toki sellaisiakin suhteita on, kuten es. väkivaltaisen kumppanin kanssa oleminen. Sellaisesta on vaikea kaivaa hyvää, mutta lyttäyksen aineksia on yllinkyllin.

        Sananen itsestäni. Olen keski-ikäinen ja vakisuhteessa. Nuoruudessa on takana useitakin päättyneitä suhteita, joista ajattelen, että niillä oli se oma aikansa ja tehtävänsä. Osaltaan niidenkin johdosta nyt olen se mikä olen.

        Haluan olla mieheni kanssa vaikka hautaan asti. Mutta jos hän sanoisi, että se oli nyt sitten tässä, hän haluaa erota, niin minä päästäisin irti heti. En näe mitään syytä, miksi yrittäisin pitää hänet väkisin. Eihän sellaisesta tulisi yhtään mitään.

        Jos hän ei halua tai voi olla minun kanssani, niin ei sitten. Hänellä on lupa erota minusta, eikä siihen tarvita sen kummempaa syytä. En pitäisi sitä kusipäisyytenä, jos hän haluaisi erota. Mutta jos hän pettäisi, niin se olisi kyllä tosi kakkamaista. Lähtisinkö kostamaan? En. Lähtisin rakentamaan omaa parempaa elämää ja jättäisin mokoman heikon läjän taakseni.

        Juuri noin. Kuin minun päästäni.


      • Anonyymi
        ei yhtään... kirjoitti:

        tekopyhyyttä tuo sinun juttusi
        kun se sun ihana "kulta" pettää sua niin tule sama puhumaan sitten.!
        ero on o.k sitä ei kukaan sano ettei saisi erota. mutta se "salamanisku" ero ei ole ikinä o.k pettäminen tai paska juttujen syöttämine ja valehtelu toiselleei ole oikein.

        Hei, ette te teinit ymmärrä, elämä on tässä ja nyt, mustavalkoista.
        Siitä olen satavarma, että vanheneminen, elämänkokemukset, ne ikävätkin, tuo perspektiiviä ja viisautta. Ei enää itketä menneiden perään vaan lähdetään rohkeasti kohti uutta. Ei ketään voi omistaa tai väkisin pitää.
        Jonain päivänä sinä naurat vielä itsellesi, kuinka naiivi olet ollutkin.


    • ............

      Tehdäänpä ajatusleikki tulevaisuuteen. Ja kävisi kuten toivoisit eli saisit exäsi takaisin. Tilanne normalisoituisi ja sulla olisi ukkeli turvallisesti hyppysissä, ei pelkoa menetyksestä. Mites pääsisit pojan tekojen yli? Että hän jätti sut toisen naisen vuoksi? Että olisit kokenut kuinka hän voi pettää sekä sinua että muitakin naisia? Etkö arvosta itseäsi yhtään enempää?

      Sä olet rakastunut ja sen takia et nyt hahmota noita pojan puutteita ja ymmärrä millaiseen parisuhdehelvettiin olet itseäsi ajamassa. Ja ero tuntuu aina ikävältä, tuskaselta ja kidutukseltakin. Mutta siitä pääsee yli aikanaan ja ne tunteetkin tasoittuu ja alat huomaamaan puutteet parisuhteessa. Ehkä opit arvostamaan tietynlaisia piirteitä jatkossa kumppanissa ja tiedät mitä et halua. Ja tämän avulla tietäen enemmän ja kokeneempana löydät miehen, joka osaa jo elää parisuhteessa. Ja kaikkein parasta, opit ehkä arvostamaan itseäsi enemmän. Tosi hienoa, jos se tapahtuu ilman että alennat itsesi hunsvotin takia ja kärsit lisää ja kauemmin sydänsuruja.

      Olet 22-vuotias. Tää oli varmaankin sun eka parisuhde, joka aloitettu silloin kun olitte vielä ihan kakaroita. Ja nyt ihan eka sellainen ero, joka tuntuukin. Olette suhteen aikana muuttuneet varmaan itsekin ja nyt kävi näin. Poika teki virheen tavassaan lopettaa suhde. Koita sä oppia helpommalla.

      Rauhoitu. Vedä henkeä. Ja muista että kyllä se tästä. Niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin,niin näin se vaan on.

    • onneton tyttö

      Poikaystäväni jätti mut kun nallin kalliolle. Sanoi syyksi ettei osaa seurustella, vaikka hän tietää että osaa. Kysyin jopa onko hänellä toista, sanoi että ei todellakaaan. Poikaystäväni sanoin vielä että jonain päivänä haluaa mut takasin. Merkkaan hänelle edelleen ja sillä on tunteita edelleen mua kohtaan niin mitä tää sitten on?
      Enkä tiedä mitä teen.. annanko ajan kulua ja odotan että mies ottaa mut takasin? En oo valmis heittämään tätä suhdetta vielä ns. roskakoriin, rakastan häntä enemmän kuin mitään. Mitä teen?? :(

      • gsgsfg

        Mies haluaa kokeilla ruohon vihreyttä aidan toiselta puolen.


    • nähty on

      tyypillistä teini seurustelua eli oot ollu 15v kun aloititte seurustelemaan. menny koko nuoruus hukkaan jonku lorton takia. itte aloitin vasta seurustelun 28v niin ymmärtää jo omat heikkoudet ja mitä elämältä haluaa. nauttikaa elämästä ilman naista tai miestä, sittenkun tiedät kuka olet niin olet valmis seurustelemaan.

      • AiAiAi

        Samaa mieltä.
        Aloitin eilen sen vasta kyll,,,
        :):)


    • Anonyymi

      Arvostelu on hakemus lisää siunauksia varten, kiitolliset ihmiset jakavat aina todistuksia ... Luin kaksi päivää sitten facebook-aikajanallani vastaavia kommentteja koskevista todistuksista noin Amerikan yhdysvaltojen lääkäristä, joka sanoi, että Dr.Oduduwa pystyi palauttamaan entisen poikaystävänsä. kahden vuoden eron jälkeen ... Aviomieheni lankesi suhteeseen toisen naisen kanssa töissä ja jätti minut. Sain Avioliiton oikeinkirjoituksen casting-ohjelman hengellinen isä, mentori ja parantaja nimeltään Oduduwa. 2 päivää sen jälkeen kun lounas oli kirjoittanut minulle nimensä loitsun takaisin mieheni kotiin luokseni, se oli yllätys, en osaa edes selittää kuinka kaikki tapahtuu, se toimii Baba Oduduwan lupauksena.
       En olisi voinut tehdä rakkausloitsua palauttaaksesi entisen kumppanini takaisin ilman Baba Oduduwan rakkausloitsun apua. Olisin luopunut ja uskonut, että koska aviomieheni näki jonkun toisen, hän sanoi, että olemme tehneet. Lounastamisen jälkeen Rakkausloitsun, mieheni soittaa minulle matkapuhelimella ja hän palaa takaisin kotiin seuraavana päivänä. Olen kiitollinen tälle henkiselle avioliiton parantajalle, joka auttoi minua. Suosittelen häntä jokaiselle, jolla on avioliitto tai parisuhdekriisi tänään, ota nopeasti yhteyttä tähän hengelliseen loitsun palauttajaan palauttaakseen entisen rakkauden.
      tässä on hänen henkilökohtainen sähköpostiosoite: (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)
      Dr.Oduduwa on erittäin lahjakas ylimääräisillä tavallisilla valtuuksilla ratkaista seuraavat tapaukset: ...
      Kuinka rakentaa murtunut luottamus
      Kuinka käsitellä "en rakasta sinua"
      Kuinka antaa anteeksi ja saada anteeksi
      Kuinka muodostaa yhteys uudelleen puolisosi kanssa
      Kuinka saada puolisosi vaihtamaan
      Kuinka pilata heidän tapauksensa
      Kuinka päästä ohi
      Kuinka välttää erottelua
      Kuinka lopettaa avioero
      Plus 5 avioliittoarviointia

      Vain WhatsApp: 79268011965

    • Anonyymi

      Nimeni on Miina Sillanpää, muoto, Saariselkä. Avioliiton 12 vuoden jälkeen minä ja mieheni ovat olleet riitaa toisiinsa, kunnes hän lopulta jätti minut ja muutti Kaliforniaan ollakseen toisen naisen kanssa. Tunsin elämäni ohi ja lapseni ajattelivat, etteivätkö he koskaan näe isäänsä enää. Yritin olla vahva vain lapsille, mutta en pystynyt hallitsemaan sydäntäni kiusavia kipuja, sydämeni oli täynnä suruja ja kipuja, koska olin todella rakastunut mieheni. Joka päivä ja yö ajattelen häntä ja toivon aina, että hän palaa takaisin minuun, olin todella järkyttynyt ja tarvitsin apua, joten etsin apua verkosta ja löysin verkkosivuston, joka ehdotti, että tohtori Osagiede voi auttaa entisen takaisin saamista nopeasti . Joten tunsin, että minun pitäisi kokeilla häntä. Otin yhteyttä häneen ja hän kertoi minulle mitä tehdä ja minä tein sen sitten hän teki Rakkaus loitsun minulle. 48 tuntia myöhemmin, mieheni todella soitti minulle ja kertoi minulle, että kaipaa minua ja lapsia niin paljon, niin uskomattoman !! Joten näin hän tuli takaisin sinä päivänä, paljon rakkautta ja iloa, ja hän pyysi anteeksi virheestään ja kivustaan, jonka hän aiheutti minulle ja lapsille. Sitten siitä päivästä lähtien avioliitto oli nyt vahvempi kuin milloin se oli, kaikki kiitos tohtori Osagiedelle. hän on niin voimakas ja päätin jakaa tarinasi Internetissä, että tohtori Osagiede on todellinen ja voimakas loitsunpitäjä, jota rukoilen elääkseni pitkään auttamaan lapsiaan vaikeuksissa, jos olet täällä ja tarvitset Ex takaisin tai aviomiehesi muutti toisen naisen luo, älä itke enää, ota nyt yhteyttä tähän voimakkaaseen loitsuyrittäjään. Tässä on hänen yhteystietonsa sähköpostiosoitteella: [email protected] tai whatsapp puhelinnumeroon 2349014523836
      tai viber 2349014523836

    • Anonyymi

      Nimeni on NAOMI, olen kotoisin Yhdysvalloista
      löytää todellinen rakkauskirjailija? rakkauskirjailija, jonka teokset ovat osoittaneet tuloksia? sähköpostitse tohtori, Sango. parane murtuneesta sydämestä "Olen niin iloinen, että aviomieheni palasi jättäessään minut toisen naisen kanssa", ota yhteyttä [email protected] auttaakseen kiireellisesti palauttamaan entisen rakastajasi 12 vuoden avioliiton jälkeen, kun mies oli käynyt yhdessä tai toisessa riidessä ennen kuin hän lopulta jätti minut ja muutti Kaliforniaan ollakseen toisen naisen kanssa. Minusta tuntui, että elämäni oli ohi ja lapseni ajattelivat, että he eivät koskaan näe isäänsä enää. Yritin vain olla vahva lasten takia, mutta en pystynyt hallitsemaan sydäntäni vaivanneita kipuja, sydämeni tulvi kipuihin ja särkyihin, koska olin todella rakastunut mieheni. Ajattelen häntä päivä ja yö ja toivon aina, että hän voisi tulla takaisin luokseni. Olin todella innoissani ja tarvitsin apua, joten etsin apua verkosta ja löysin sivuston, joka ehdotti tohtori Sangoa auttamaan sinua palaamaan nopeasti raiteilleen. Joten tunsin, että minun pitäisi kokeilla häntä. Otin yhteyttä häneen ja hän kertoi mitä tehdä ja minä tein, sitten hän teki rakkaussanan, mies todella soitti minulle ja sanoi, että kaipaisi minua ja lapsia niin paljon, niin upeaa !! Joten hän palasi sinä päivänä rakkaudella ja ilolla, anteeksi virheestään ja tuskasta, jonka hän oli aiheuttanut minulle ja lapsille. Siitä päivästä lähtien avioliitto oli nyt vahvempi kuin se oli aikaisemmin, kaikki kiitos tohtorille, Sangolle. hän on niin voimakas ja olen päättänyt jakaa tarinasi verkossa, että tohtori, Sango on todellinen noita, joka rukoilee aina pitkän elämän ajan auttaakseen vaikeuksissa olevia lapsiaan, jos olet täällä ja tarvitset entisen rakastajan. tai pelasta avioliitto pian. Älä enää käännä. Ota yhteyttä tohtori Sangoon nyt. Tämä on hänen yhteyshenkilö, lähetä hänelle sähköpostia. Sähköposti: [email protected]

    • Anonyymi

      Ole hyvä ja lue dr. Dr.Pellar sähköpostitsean [email protected] sähköpostitse, jos tarvitset vahvaa rakkausloitsua rikkoutuneen suhteen ratkaisemiseksi.
      Nimeni on jimmy
      Kun olin kuusi kuukautta raskaana toisen lapseni kanssa, eron mieheni. Siitä lähtien kun vauva tuli raskaaksi, olimme erimielisiä ja kiistellen, hänellä ei enää ollut rakkautta tai luottamusta häneen, joten hän erotti minut. Ja kaikilla näillä pillillä yritin kaikkia erilaisia ​​keinoja sen palauttamiseksi, ja kokeilin myös muutamia erilaisia ​​magiapyöriä kotimaassani, mutta yksikään niistä ei pystynyt palauttamaan Tomia minulle. Vain Dr.Pellar takasi kiireellisen 48 tunnin taikuukokoelman ja vakuutti minulle, että mieheni on jälleen kanssani. Kirjoitan kiittääkseni kiitoksia lupauksen pitämisestä ja lahjakkaan ja suuren voimanne hyödyntämisestä kotiin saattamiseksi. Olin iloinen voidessani tietää, että olet erikoistunut rakastajien sitomiseen. Kiitos, herra, siitä, että autat minua elämäni pahimpina aikoina, että olet niin suuri taika taikuri ja että olet antanut minulle rakkauden taian, joka toi minulle niin paljon iloa avioliittoini. Mieheni on palannut ja lupaan koskaan jättää minut uudestaan. Jos epäilet hänen kykyjään, usko minua. Sinun pitäisi pystyä. Se kannattaa tavoilla, joita et edes voi kuvitella. Jos olet nyt vahvempi ja tarvitset vahvaa ja kiireellistä rakkauden rakkautta palataksesi ystävällisesti otettu Dr.Pellar, on tällä hetkellä ainoa vastaus rikkoutuneen suhteen tai avioliiton palauttamiseen. lähetä hänelle sähköpostia [email protected]

    • Anonyymi

      Olen seurannut tätä blogia koko ja nyt
      HALUAN JAA TESTIMONIOSI, NIMI ON USKON, ASENAN KANADASSA.
      Olen seurannut tätä blogia jo jonkin aikaa ja tänään tunsin, että minun piti jakaa tarinasi, koska olin myös uhri. Oltuaan hänen kanssaan seitsemän vuotta, hän erotti minut, teki parhaani palauttaakseni sen, mutta kaikki oli turhaa, halusin epätoivoisesti häntä siitä rakkaudesta, jota minulla on häntä kohtaan, pyysin häntä kaikkien kanssa, lupasin, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelman äidilleni ja hän ehdottaa, että otan yhteyttä Dr.Pellar-nimiseen loitsuun auttamaan minua lausumaan loitsun palauttamaan sen, mutta en koskaan uskonut loitsuun, minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla samaa loitsua, ja hän kertoi minulle. En enää ole huolissani siitä, että entisen aviomieheni kanssa kaikki olisi kunnossa, hän yllättäen loitsut loitsun puolesta toisena päivänä, se oli noin klo 16.00. Entinen soittajani, olin niin yllättynyt, vastasi puheluun ja kaiken mitä hän sanoi, hän on pahoillani kaikesta mitä on tapahtunut, että hän halusi minut takaisin, että hän rakasti minua niin paljon. Olin niin onnellinen, että se oli minulle hyvä, joten aloimme elää yhdessä. Siitä lähtien olen luvannut, että jokaisella tunnetullani on suhteita, ja autan sellaista henkilöä osoittamalla ainoalle todelliselle ja voimakkaalle velholle, joka on auttanut minua ratkaisemaan ongelmani ja on toisin kuin kukaan uskottomana. Kaikille, jotka tarvitsevat apua täällä, on Dr.Pellar ja voit ottaa yhteyttä häneen sähköpostitse: [email protected]

    • Anonyymi

      Rakastan avioliittojen todistusten jakamista ja nimeni on rakkaus. Mieheni ja minä olemme naimisissa yli 15 vuotta. Tapasimme, kun olin 22 ja hän oli 27. Yhdessä tunsimme paljon tunteita. Avioliitossamme oli valtavia taisteluita ja sydäntä särkyviä tilanteita, mutta näytimme aina vahvemilta toiselta puolelta. Yhtäkkiä mieheni ilmoitti avioerostani, olin sokea! En nähnyt hänen tulevan, en tiennyt merkkejä. Hän lopetti vihkisormuksensa käytön, enkä ajatellut sitä. Hän ei näytä minulle seksuaalisesti houkuttelevalta. En voinut itkeä koko ajan, koska minulla oli paljon kipua. Olin täysin masentunut, kunnes löysin tohtoriSangon, afrikkalaisen kaaderin, josta kaikki puhuivat verkossa, ja lähestyin häntä rakkaudella. Haastattelumme aikana hän vakuutti minulle, että hän palaa mieheni luo vähemmän kuin 48 tuntia sen jälkeen, kun hänen loitsunsa oli lausuttu. Se näytti mahdottomalta. Et usko, että 24 tunnin kuluttua aviomieheni soitti minulle, pyytäen unohtamaan kaiken, mitä hän sanoi avioerosta. Olin täysin yllättynyt! Perheessäni on ollut niin paljon rakkautta siitä lähtien, kun olen käyttänyt hänen loitsujaan. Hän on uskomaton ja loitsut toimivat niin nopeasti. Nyt aviomieheni rakastaa minua paljon enemmän kuin ennen. Voit myös ottaa yhteyttä Dr.Sangoon, jos sinulla on avioliitto tai parisuhdeongelma. voit ottaa yhteyttä Dr.Sangoon hänen sähköpostinsa kautta; [email protected]

    • Anonyymi

      Hyvää päivää kaikille. Nimeni on Paulina Lucas, olen poissa
      täällä levittää tätä hyvää uutista koko maailmalle siitä, kuinka sain entisen mieheni takaisin. Kaikki alkoi, kun mieheni huijasi minua toisen naisen kanssa tietämättä hänelle, että nainen on velho, ja nainen loitsi mieheni, joka sai mieheni muuttamaan tunteitaan minua ja lapsia kohtaan ja rikkoi 6 vuoden avioliittomme. Olin hämmentynyt ja stressaantunut yksinhuoltajaäitiä koskevien kipujen takia, joten soitin ystävälle ja selitin avioliittohaasteeni hänelle, hän neuvoi ja ohjasi minua ottamaan yhteyttä tähän suureen voimakkaaseen loitsupyörään nimeltä Dr.Abu
      Tärkein syy siihen, miksi hän kehotti minua ottamaan yhteyttä tohtoriin Abu, johtui siitä, että hän on viime aikoina lukenut Internetissä joitain todistuksia, jotka jotkut ovat kirjoittaneet voimakkaasta loitsupyörästä tohtori Abu ja minä olin niin tyytyväinen ja päätin hakea apua häneltä jonka hän teki täydellisen työn tekemällä loitsun miehelleni ja hyödyntämällä toisen naisen voimia, mikä sai hänet palaamaan luokseni ja pyytämään anteeksiantoa.
      En lopeta hänen nimensä julkaisemista verkossa hänen tekemänsä hyvän työn takia. Kaikille, joilla on avioliitto-ongelmia, avioerokysymyksiä, kadonneita rakastajia tai muita suhteisiin liittyviä kysymyksiä, voit ottaa yhteyttä tohtori Abu: han kiireellisen loitsupyörän lähettämällä sähköpostia osoitteeseen WHATSAPP 2347051715801 [email protected]

      Hän voi myös ratkaista tämän ongelman täydellisesti

      1] HALUAN ex-poikaystäväni tai mieheni takaisin

      2] TYÖN MENETTÄMINEN

      • Anonyymi

        Haluan jakaa todistukseni maailmalle, ja ihmiset voivat käyttää sitä, ja olen varma, että se auttaa kaikkia ihmisiä, jotka lukevat sitä nyt. Nimeni on Dua. Tänään olen erittäin tyytyväinen siihen, mitä Dr.Pellar loi elämässäni. hänen loitsunsa ovat niin suuria ja nopeita, en ole koskaan nähnyt niin hyödyllistä henkilöä kuin hän, hän ratkaisi ongelmani, jota en odottanut, tapasin hänet puhuvan erinomaisesta kirjoitustöistä, keräsin hänen yhteydenoton ja viestinnän, johon hän vastasi vastaamalla ja kysyessäni ongelmastani selitin hänelle kyynelinä, hän käski minun ottaa yhteyttä häneen, minulla ei ollut valtaa, mieheni palasi luokseni niin paljon kuin rakastan häntä edelleen, olin yllättynyt. Kysyin heti, kuinka saada mies takaisin, hän antoi minulle ohjeet ja tarvitsi hänen nimensä ja valokuvansa, joita tottelisin ja seurasin aina. Hän lupasi minulle, että kahden päivän mies soittaisi minulle, jotta hän antaisi tehtävänsä, itse asiassa mieheni soitti, mutta jäin hänen puhelunsa väliin, olin niin onnellinen. Hän lupaa minulle, että mieheni tulee kotiin 48 tunnissa, ja minun on avattava takka ja työskenneltävä hänen kanssaan sen suhteen, mitä olen tehnyt. Tänään perheeni palasi takaisin Dr.Pellarin avulla, palautti mieheni, kun hän jätti minut, ja sitten toisen naisen toisesta osavaltiosta. Tiedät miltä minusta tuntuu, kun kaipaan rakasta aviomieheni, kun joku toinen nainen tekee sen, mikä toi hänet takaisin. tänään lupaan jakaa ja kertoa maailmalle hänen suuresta työstään, koska olen tänään erittäin onnellinen. ota yhteyttä Dr.Pellariin, jos tarvitset myös hänen apua, yritä ottaa yhteyttä Dr.Pellariin välittömästi hänen sähköpostinsa kautta; [email protected]


    • Anonyymi

      Rakastan jakaa kokemukseni siitä, kuinka sain takaisin rakkauteni {jack} ja hän rakastaa minua takaisin kuin mitä odotan. nimeni on Era Albaniasta.
      Menin naimisiin viisi vuotta sitten, meillä molemmilla on kaksi lasta. asuimme hyvin vasta, kun hänen äitipuoli tuli käymään luonamme. sen viikon jälkeen kun hän lähti, myös mieheni alkoi käyttäytyä naurettavasti. Olin järkyttynyt ja yllättynyt, koska en koskaan tiennyt mitä tein väärin. hän käski lopettaa avioliittomme ja ottaa myös lapset mukanaan. koska tiedän, että mieheni ei ollut sellainen mies, jolla oli huono sydän, minun tarvitsi vain löytää ratkaisu ajoissa. näin tapasin Dr.Sango näki paljon hyviä todistuksia hänestä. joten otin yhteyttä häneen ja kerroin hänelle kaiken mitä minulle tapahtui. Dr.Sango kertoi minulle valmistavansa loitsun minulle ja pyysi minua ostamaan tuotteita, joista maksin myös. lumottuani minut kävi ilmi, että avioliitossani kaikki oli mieheni äitipuoli. hän teki loitsun liikaa erikseen minulle ja miehelleni, mieheni äitipuoli on nyt häpeissään. kaikki kiitos Dr.Sangolle, jolla oli oikeus auttaa minua tästä sotkusta. Dr.Sango on hyvä mies sanoistaan. voit myös ottaa yhteyttä ja se tuo takaisin onnellesi. jos tarvitset apua, voit ottaa yhteyttä Dr.Sangoon hänen sähköpostitse; [email protected]

    • Anonyymi

      Neljän vuoden avioliiton jälkeen mieheni päätti juuri lähteä. Tein kaikkeni tuodakseni hänet takaisin, mutta kaikki oli turhaa, halusin todella hänet takaisin rakkaudesta häntä kohtaan, rukoilin häneltä kaikkea, lupasin, mutta hän kieltäytyi. Selitin ongelmani ystävälleni ja hän ehdotti, että ottaisin mieluummin yhteyttä tohtori Sangoon auttaakseni minua poistamaan sovintoloitsun ja saamaan hänet takaisin. Minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin kokeilla sitä. Ilmoitin tohtori Sangolle ja hän vakuutti minulle, ettei mitään ongelmia ollut ja että kaikki olisi hyvin kolme päivää sitten. Hän oli lumoutunut ja yllätyksekseni toisena päivänä mieheni soitti minulle. Olin hyvin yllättynyt, vastasin puheluun ja hän vain sanoi olevansa erittäin pahoillaan kaikesta tapahtuneesta, hän halusi minun palaavan hänen luokseen. Jos tarvitset apua, voit myös ottaa yhteyttä Dr.Sangoon
      1) Rakkausloitsuja
      2) Kadonneet rakkausloitsut
      3) Avioeroloitsuja
      4) Sitovat loitsut.
      5} Peniksen suurentaminen ja muut säädöt
      6) Purkamisloitsut
      7) Poista entinen rakastaja
      8.) Haluatko saada ylennyksen toimistossasi/arpajaisissasi
      9) Peniksen laajentuminen
      10) Raskausongelma
      jos sinulla on ongelmia, ota yhteyttä Dr. Sangoon hänen sähköpostillaan; [email protected]

    • Anonyymi

      Nimeni on Elfrida. Kun mieheni jätti minut, olin järkyttynyt ja murtunut, enkä voinut hillitä itseäni moneen kuukauteen. Tein kaikkeni saadakseni hänet takaisin, mutta turhaan. Lähdin toiseen kaupunkiin siinä toivossa, että voisin aloittaa kaiken alusta. Tapasin toisen miehen, jonka kanssa yritin parhaani olla, mutta se ei onnistunut, koska en voinut rakastaa häntä. Tiesin, että rakastan edelleen ja haluan mieheni palaavan luokseni. Niinpä aloin etsiä apua ja sitten löysin VALKOISTA MAGIAA, eri näkemyksistä, joista olin lukenut. Juttelimme ja sain hänet ymmärtämään kaiken, mitä minun piti tietää, uskoin häneen ja noudatin menettelytapoja. Hän työskenteli minulle ja palautti rakkauden ja siteen minun ja mieheni välille, ja juuri 48 tunnin kuluttua, kuten hän lupasi, mieheni etsi minua ja aloimme puhua, ja hän tuli katsomaan minua missä olen, ja teimme asioita. ja meistä tuli taas onnellisia yhdessä. WHITE MAGIC on luotettava ja voi auttaa sinua, jos otat häneen yhteyttä missä tahansa. Lähetä hänelle vain tekstiviesti sähköpostitse: [email protected]
      Tai WhatsApp: { 2349046229159 }
      { 3550685677099 }

    • Anonyymi

      Hyvää uutta vuotta kaikille, nimeni on Catherina Yhdistyneestä kuningaskunnasta ja haluan jakaa todistuksen siitä, kuinka elämäni rakkaus palasi minulle sen jälkeen, kun hän erosi minusta 2 vuotta sitten, en koskaan uskonut, että voisin saada hänet takaisin luokseni. elämää uudelleen, koska hän sai minut kiinni pettämisestä, mitä kaduin. Hyvä, että hän on nyt taas palannut luokseni ja olemme jälleen onnellisia yhdessä tohtori Okpan avulla, joka loi loitsun, ja 48 tunnin sisällä rakastajani, joka jätti minut vuosiksi, soitti minulle ja kysyi uuden paikkani osoitetta, enkä haaskannut. aikaa ja teki niin, suurimmaksi yllätyksekseni hän tuli kotiini sinä iltana kukkien kanssa mukanani. Olin hämmästynyt ja nyt olemme jälleen onnellisia yhdessä ja olemme iloisia voidessamme kertoa maailmalle, ettei mikään ole mahdotonta, koska tohtori Okpa on täällä pelastamassa suhteemme ja avioliittomme. Voit ottaa yhteyttä tohtori Okpaan whatsappin kautta ja puhelimitse numerolla 27653527813 tai sähköpostitse: [email protected]

      Pysyä siunattuna.

    • Anonyymi

      Hei, olen niin iloinen voidessani jakaa tämän, en silti voi kiittää teitä tarpeeksi voimakasta pappi Olaa,
      Mieheni lähti nuoremman naisen luo, koska en voinut synnyttää PCOS:n vuoksi. Olin niin järkyttynyt. Olin yksinäinen, itkin paljon, yritin jopa ottaa henkeni.
      Sitten noin 3 kuukautta sitten ystäväni kertoi minulle tästä suuresta miehestä pappi Adesta, joka auttoi häntä tekemään avioliitostaan ​​täydellisen.
      Menin nettiin ja tutkin hänestä lisää. En ollut liian varma, mutta päätin kokeilla häntä, hän sanoi minulle, että älä huoli, että kaikki tulee olemaan hyvin.
      Hän kertoi minulle kaiken, mitä minun piti maksaa, mikä oli kätevä maksu, ja minä tein ja hän teki työnsä ja lähetti minulle videotodistuksen ja käski minun odottaa 24 tuntia, että hän tulee takaisin.
      Odotin 24 tuntia, enkä soittanut eikä Shawn (mieheni) ilmestynyt. Tunsin itseni petetyksi, kun kello oli yli 24 tuntia.
      Kaksi päivää myöhemmin kuulin ovikellon varhain aamulla, ja suurimmaksi yllätyksekseni Shawn, mieheni ovella, pyysi minulta anteeksi pettämistäni.
      Olen niin onnellinen, koska meillä on onnellisempi elämä kuin ennen. Se ei lopu tähän, olen ylpeä voidessani sanoa, että olen 3 viikkoa raskaana. Kiitos paljon Priest Ade, olen ikuisesti kiitollinen.

      ota häneen yhteyttä sähköpostitse: [email protected]
      WhatsApp 234 814 095 0088

    • Anonyymi

      Mikä aika olla onnellinen elossa, haluan jakaa nopean todistuksen siitä, kuinka sain rakastajani takaisin tohtori Okpan avulla, joka tuli avuksi ja palautti iloni 24 tunnissa ilman viivettä 1 vuoden ja 6 kuukauden kuluttua. menetän elämäni rakkauden. Ajattelin, etten voisi koskaan saada häntä takaisin elämässäni, ennen kuin tohtori Okpa teki sen voimillaan, joista tulen olemaan ikuisesti kiitollinen. Haluan vain sanoa suuret kiitokset tohtori Okpalle avusta ja voit myös ottaa häneen yhteyttä kiittääksesi häntä puolestani tai jos tarvitset apua. Tässä on hänen yhteyssähköpostinsa: [email protected] tai soita 27653527813.

      Nimi: Mya

    • Anonyymi

      Nimeni on Patience Wallen, haluan kiittää mahtavaa tohtori Okpaa avioliittoni palauttamisesta ja siitä, että minulla on jälleen onnellinen koti. Viimeiset 6 vuotta mieheni jätti minut ja 2 lasta, eikä minun ole ollut helppoa huolehtia heistä yksin. Kaiken kokemani jälkeen olin niin onnekas, että sain yhteyden suureen tohtori Okpan kanssa, joka toi mieheni takaisin voimakkaalla loitsullaan, ja kun kirjoitan tätä todistusta nyt, mieheni on olohuoneessa lasten kanssa ja olemme kaikki. elää onnellisesti. Haluan kiittää tohtori Okpaa siitä, mitä hän teki hyväkseni, ja suosittelen häntä kaikille, joilla on samanlaisia ongelmia joko avioliitto- tai parisuhdeongelmissa. Vakuutan teille, että tohtori Okpa palauttaa rakastajasi ja tekee sinut jälleen onnelliseksi. Tämä on tohtori Okpan yhteyshenkilö: [email protected] tai soita 27653527813

    • Anonyymi

      Hei kaikki, haluan käyttää tätä tilaisuutta kertoakseni teille erittäin hyvästä taikurista, joka tekee ihmeitä maagisilla kyvyillään. Hän tekee ihmeitä, kuten auttaa ihmisiä saamaan takaisin kumppaninsa, jonka he luulevat menettäneensä, hänen maagisella voimallaan voit saada ylennyksiä työpaikallasi ja niin monia ratkaisuja, joita et voi ennustaa. voit ottaa häneen yhteyttä hänen sähköpostiosoitteestaan [email protected] tai voit lähettää hänelle whatsapp-suoraviestin numerolla 2349056504566 hän on aina tavoitettavissa. Ja vakuutan teille, jotka olette yhteydessä häneen, ongelmanne on ohi. chubygreat on erittäin hyvä siinä, mitä hän tekee. Kiitos chubygreat hyvästä työstäsi

    • Anonyymi

      Hyviä uutisia!!! Hei kaikki. Nimeni on Arabella ja olen Saksan kansalainen. Toivon, että kaikilla oli hyvä päivä, olen erittäin tyytyväinen tähän, joten haluan kaikkien tietävän, mitä profeetta ([email protected]) teki minulle ja perheelleni. Minulla oli onnellinen ja rauhallinen avioliitto kahden yli 5-vuotiaan lapsen kanssa. Mieheni oli liian viehättävä ja välittävä. Mutta asiat happasivat, kun mieheni alkoi laittaa sitä syrjään ja tulla kotiin myöhään illalla. En koskaan tiennyt, että hänellä oli suhde toisen naisen kanssa, hän lakkasi kiinnittämästä huomiota minuun ja lapsiin. Oli todella tuhoisaa ja sydäntäsärkevää nähdä rakkauden ajautuvan pois perheestämme. Valitin ystävälleni, joka esitteli minut profeettaratkaisuun, joka auttoi häntä, jossain vaiheessa epäilin sitä, mutta koska olin epätoivoinen, otin häneen yhteyttä, kerroin hänelle kaiken, sanoin, että hän auttaa pelastamaan avioliittoni ja tuomaan mieheni takaisin minulle 48 tunnin sisällä. Tein sen ja toimitin sen mitä hän pyysi ja se on siinä!!!!!! Mieheni tuli kotiin eräänä iltana itkien ja pyytäen anteeksi. Se oli kuin ihme, ikään kuin se olisi ollut lumoava ennen. Olen niin onnellinen, että hän auttoi pelastamaan avioliittoni, kiitos profeetan ratkaisun.

      Älä kärsi, kun ratkaisu on olemassa. Voit ottaa häneen yhteyttä: ([email protected])

      .Hän voi myös auttaa seuraavissa asioissa:


      (1) JOS HALUAT EX-tyttöystäväsi / POIKAYSTÄVÄSI PALAUTTAAN KÄYTTÖÖN

      (2) Jos haluat puolisosi PALAUTTAAN

      (3) JOS HALUAT ylennetuksi TOIMISTOSSA

      (4) Jos haluat miehesi tai naisesi rakastavan sinua vain

      (5) JOS HALUAT LAPSEN (steriili / steriili)

      (6) JOS HALUAT OLLA RIKAS

      (7) Jos haluat aviomiehesi/vaimosi olevan sinun ikuisesti

      (8) Avioliiton viivästyminen

      (9) JOS HALUAT VOITTA OIKEUSTAPAAN

      (10) Avioliittositoumus

      (11) JOS ET VOI raskauttaa NAISTA (steriili)

      (12) parantaa kaikentyyppisiä sairauksia

      (13) täydellinen parannus HIV/AIDS
      Ja enemmän...

      Ota häneen yhteyttä nyt osoitteessa: ([email protected]).
      Voit myös lähettää hänelle tekstiviestin tällä whatsapp-numerolla.. 2348073001706.

    • Anonyymi

      Muista exää monella tavalla.Pyydä esim.exää johonkin tapahtumaan Jan...järkkää asioita.

    • Anonyymi

      Unohda se paska!
      Exäsi kiusaa vaan sinua!
      Älä alistu tuollaisen kusiaivon leikkikaluksi!

    • Anonyymi

      Sinua ei rakasteta, vaikka sinua rakastellaan.

    • Anonyymi

      Mä tiedän että sua satuttaa tämä ero, mutta älä jää roikkumaan siihen suhteeseen! Se satuttaa sua vielä enemmän ja huonontaa sun itsetuntoa. Mielestäni hän teki palveluksen sinulle, sillä varmasti haluat sen joka on aidosti kiinnostunut sinusta. Parempi olla ilman miestä kuin miehen kanssa joka ei ole täysillä suhteessa. Keskity enemmänkin miettimään mitä ominaisuuksia haluat todelliselta kumppaniltasi ja ala visualisoida sitä elämää. Tiedän että erot on vaikeita. Olen käynyt samanlaista läpi. Nyt ajattelen niin että en avaa sydäntäni vasta kun pappi on sanonut Amen. En aijo seurustella. Voin tapailla avoimesti ilman seksiä, mutta jos seksi astuu kuvioon niin teen vain sen kanssa joka oikeasti haluaa olla mun kanssa loppu elämän. Joka kerta kun nainen on seksi suhteessa miehen kanssa niin se tekee naisesta haavoittuvaisen.

      • Anonyymi

        Onkohan tuo alkuperäinen aloittaja edes hengissä enää?16-vuotta sitten kirjoittanut,niin tuskin kannattaa enää kommentoida.


    • Anonyymi

      miten saisin pikays6täväånoi takaisin hän jätti minut

    • Anonyymi

      Tunne tunteet läpi ja katso eteen päin. Vanhojen suhteiden lämmittäminen harvoin onnistuu, vaikka nyt et näkisi muuta mahdollisuutta. Usko, että sulle löytyy parempia miehiä.

    • Anonyymi

      Unohda hänet ja jatka uusia tuulia kohti. Hän tuskin haluaa sinun kanssa jatkaa tulevaisuudessa, jos olette jo eronneet. Syitä voin olla monia, mut mitkään niistä harvemmin tukee sitä jatkuvuutta, jota itse mahdollisesti toivot? Oma neuvoni on, että älä havittele jo kertaalleen menetettyä.

    • Anonyymi

      Annan neuvon: kiertoon vaan ja jatka sinä elämääsi.
      Olette olleet yhdessä kakarasta asti, hyvin harva yhdessäolo seurustelusta avioliittoon, kestää lopun elämää.
      "Taistelua" en suosittele, munaat vain itsesi, sillä kaiken olet sinä tai joku muu jo laittanut someen yhdessäolostanne/elämästänne/erostanne, etkö vaan? Sitten alkaa tulla kuraa niskaan.

      Jatka elämääsi, hanki uusi poikaystävä, mutta ala laastarisuhdetta vaan vietä sinkkuaikaa ensin. Sehän sinulta puuttuu kokonaan.
      JATKA ELÄMÄÄSI, ÄLÄKÄ ROIKU SIINÄ JÄTKÄSSÄ! SE ON OLLUTTA JA MENNYTTÄ!

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe