kiinnostais tietää mitä syötte ammupalaks vhhlla? haluisin aloittaa vhh ruokavalion, (ei dieetti tarkotuksena kylläkään) ja luulen että muuten keksin syötävät mutta aamupalaksi oon tähän asti tottunut syömään ruisleivän ja jukurttia jossa mysliä. vaaleen leivän oon jättänyt pois ajat sitten muutenkin. hyvät vinkit tervetulleita! :)
mitä aamupalaksi?
6
3325
Vastaukset
joka aamu jossain muodossa. Paistettuna, keitettynä, munakkaita eri täytteillä. Joskus paistan ohuen possunleikkeen. Savukalaa menee. Käytän myös edellispäivän ruoantähteitä. Kaali- lantturaastetta smetanalla.
- VHH-peikko
itsellesi yhtään parempaa feikki nimmaria?
Luuletko todellakin että joku uskoisi sinun jorinoitasi? - Heko...
VHH-peikko kirjoitti:
itsellesi yhtään parempaa feikki nimmaria?
Luuletko todellakin että joku uskoisi sinun jorinoitasi?Peikko taas kerran, tosin pitkästä aikaa sortunut alkkomaholin pauloihin ja tullut tänne riidan haastoon! Tervetuloa vaan kunnon änkyrä jänghääjää on kaivatukin...
- ainakin..
Pala täysrukiista leipää päälle oivariinia juustoa kinkkua tomaatti reilusti kurkkua ja pari salaatinlehteä, kahvia ja lasi maitoa.
- sairas varmaan
vettä,kahvia,rasvaton jugurtti
- käyntiin
sairas varmaan kirjoitti:
vettä,kahvia,rasvaton jugurtti
Itse paistan kaksi kananmunaa ja väliin kinkkusuikaletta ja juustoa, lautaselle lisäksi kurkkua ja tomaattia ja juomaksi vihreää teetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082304- 842041
- 551616
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai521533- 1541518
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461416Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1451340Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1121160
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251104