Nyt alkaa huolestuttaa.
Olen tuntenut miehen pian 2 vuotta ja ollaan kihloissa.
Siitä huolimatta ei asuta saman katon alla ja tavataankin lähinnä pari tuntia ennen nukkumaan menoa muutaman kerran viikossa.
Onhan minulla 3 lasta edellisestä suhteesta...
Liekö sitten se syynä, ettei jaksa heitä kuunnella ja tulee vasta yömyöhään jos tulee.
Sillon joskus viikonloppuna kun on paikalla päiväsaikaan selaa nettiä, katsoo telkkaa tai nukkuu.
Onko muilla kokemuksia vastaavasta tilanteesta?
Miten olette saaneet tilanteen selvitettyä ?
Onko pettämisen ensimmäinen merkki........
3
1185
Vastaukset
- tainut --
kyllästyä teidän suhteeseen , häntä on alkanut kiinnostaa aivan muut asiat ,todennäköisesti menetät hänet kokonaan .
- vainnukkumassa
En tiedä mutta tuntuu siltä, että haluaa vain sitä yhtä asiaa ja nukkumispaikan. Miksi olet kihloissa miehen kanssa joka ei ota lapsiasi lapsina ja ole heille aikuinen kaveri ja aikuinen. Munaton mies ja vastuuntunnoton, anna itse kenkää ensin.
- kenkää vaan!
vainnukkumassa kirjoitti:
En tiedä mutta tuntuu siltä, että haluaa vain sitä yhtä asiaa ja nukkumispaikan. Miksi olet kihloissa miehen kanssa joka ei ota lapsiasi lapsina ja ole heille aikuinen kaveri ja aikuinen. Munaton mies ja vastuuntunnoton, anna itse kenkää ensin.
Ei tosta mitään tuu. Miten siniset silmät sulla voikaan olla???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614198KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1152752Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452252Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291913- 241843
- 281566
- 171420
- 731360
- 1461307
- 311178