Jäisit Suomeen vai pakenisit Ruotsiin?
Mitä tekisit sodan syttyessä?
56
1316
Vastaukset
Suomeen.
- vänkyrä-nainen
Ruotsista tulis meitä puolustamaan. Mä jäisin kyllä tänne, ellei muita vaihtoehtoja saanut valita.
- sirpamaikkarilta
Eihän ne tulleet viimekskään. Natseihin se vaan oli turvauduttava.
Mutta itse kysymykseen vastaus on että tänne jäätäs. Eihän näistä nykyajan nysväkeneideistä ole tätä maata puolustamaan. Porvarihallinto siitä hyvä esimerkki. - k32v
sirpamaikkarilta kirjoitti:
Mutta itse kysymykseen vastaus on että tänne jäätäs. Eihän näistä nykyajan nysväkeneideistä ole tätä maata puolustamaan. Porvarihallinto siitä hyvä esimerkki.jos oltais jäsenii, italialaiset tulis
- sirpamaikkarilta
k32v kirjoitti:
jos oltais jäsenii, italialaiset tulis
oli myös samalla puolella. Joten voinemme sitten luottaa heidän apuunsa.
Mut entäs jos ei oltas Natossa? Kuka sit tulis? Toisaalta kuka Suomeen haluais hyökätä? Suurudenhullut alottaa isommista paikoista. Kuten Osama Bin Ladenin sekä Saddam Husseinin kanssa olemme saaneet huomata. - k32v
oli myös samalla puolella. Joten voinemme sitten luottaa heidän apuunsa.
Mut entäs jos ei oltas Natossa? Kuka sit tulis? Toisaalta kuka Suomeen haluais hyökätä? Suurudenhullut alottaa isommista paikoista. Kuten Osama Bin Ladenin sekä Saddam Husseinin kanssa olemme saaneet huomata.nii kauan ku suomes ei olis mitää mitä joku vois haluta tai suomalaiset ei olis uhka kenellekää, tuski tänne ketää olis tyrkyl hyökkäileen.
http://www.youtube.com/watch?v=pw3e64sosEg
:) - aabee
k32v kirjoitti:
nii kauan ku suomes ei olis mitää mitä joku vois haluta tai suomalaiset ei olis uhka kenellekää, tuski tänne ketää olis tyrkyl hyökkäileen.
http://www.youtube.com/watch?v=pw3e64sosEg
:)onhan Suomi eteinen kun astutaan Venäjän suureen saliin.
- sirpamaikkarilta
aabee kirjoitti:
onhan Suomi eteinen kun astutaan Venäjän suureen saliin.
ne hyökkäis Suomen kautta Venäjälle? Vai että Venäjä hyökkäis Suomen kautta muualle maailmaan?
- aabee
ne hyökkäis Suomen kautta Venäjälle? Vai että Venäjä hyökkäis Suomen kautta muualle maailmaan?
- sirpamaikkarilta
aabee kirjoitti:
hyökkäis? Onko mitään todellista syytä?
Ja muutenki luulen että se ois "kunnon sodassa" atomipommi Hiroshiman tyyliin kumpaakin suuntaan. Ei tarvii enää sen jälkeen miettiä jääkö Suomeen vai lähteekö menemään. - aabee
hyökkäis? Onko mitään todellista syytä?
Ja muutenki luulen että se ois "kunnon sodassa" atomipommi Hiroshiman tyyliin kumpaakin suuntaan. Ei tarvii enää sen jälkeen miettiä jääkö Suomeen vai lähteekö menemään.öljyn takia, kuten muuallekin.
- thrvrwe
Mutta itse kysymykseen vastaus on että tänne jäätäs. Eihän näistä nykyajan nysväkeneideistä ole tätä maata puolustamaan. Porvarihallinto siitä hyvä esimerkki."Eihän näistä nykyajan nysväkeneideistä ole tätä maata puolustamaan. Porvarihallinto siitä hyvä esimerkki."
Muistaakseni se oli demari Halonen, joka päätti, että Suomi yksipuolisesti kieltäytyy miinoista, kaikkein kustannustehokkaimmasta puolustusaseesta mitä on. - sirpamaikkarilta
aabee kirjoitti:
öljyn takia, kuten muuallekin.
Norjaan?
- sirpamaikkarilta
thrvrwe kirjoitti:
"Eihän näistä nykyajan nysväkeneideistä ole tätä maata puolustamaan. Porvarihallinto siitä hyvä esimerkki."
Muistaakseni se oli demari Halonen, joka päätti, että Suomi yksipuolisesti kieltäytyy miinoista, kaikkein kustannustehokkaimmasta puolustusaseesta mitä on.Sisulla kunnollinen ja rehti suomalainen tappaa vihollisen vaikka paljoan käsin. Ja porvarithan eivät ole kunnollisia saati sitten rehellisiä.
Suomalaisella sisulla! Saatana! - epäkiitollisia
Mutta itse kysymykseen vastaus on että tänne jäätäs. Eihän näistä nykyajan nysväkeneideistä ole tätä maata puolustamaan. Porvarihallinto siitä hyvä esimerkki.Tosiasia nimittäin on, että ruotsalaisvapaaehtoisia tuli pelkästään talvisotaan yli 8000 miestä, ja epävirallisena apuna tuli vapaaehtoisten mukana kolmasosa Ruotsin ilmavoimien hävittäjäkalustosta, jolla ruotsalaispilotit ottivat vastuun pohjoisen Suomen ilmapuolustuksesta.
Kun suomalaisten nykyistä suhtautumista länsinaapureihin miettii, niin olisikohan meistä samaan? - egjyt
Sisulla kunnollinen ja rehti suomalainen tappaa vihollisen vaikka paljoan käsin. Ja porvarithan eivät ole kunnollisia saati sitten rehellisiä.
Suomalaisella sisulla! Saatana!vaan iloinen, kuten muutkin kommarit, jos Neuvostoliitto olisi vallannut Suomen. Moni sun porukastahan loikkasi Neuvostoliittoon sodan syttyessä, jotta voisi pettää kansansa. Semmoista kunnollisuutta ja rehellisyyttä. No, Siperiaan ne lähetettiin sielläkin, eivät osanneet arvostaa semmoisia ihmisiä nekään.
- ilmeisesti
suunnattu naisille. Eiköhän suurin osa jäisi Suomeen?
- gggggg,,
galaktinen sankarimme on aiemmin ilmoittanut pakenevansa norjan vuonojen suuntaan :D
gggggg,, kirjoitti:
galaktinen sankarimme on aiemmin ilmoittanut pakenevansa norjan vuonojen suuntaan :D
Galaktiset sankarit ovat etulinjassa.
- kertoi..
gggggg,, kirjoitti:
samaa tarinaa..ilmankos niillä synkkaa..
- ei...
buddy-love kirjoitti:
Galaktiset sankarit ovat etulinjassa.
uskalla kertoa aiempaa tarinaa :D
- kröhkröh
ei... kirjoitti:
rynniikö papu paistinpannun kanssa puolustamaan vanukastaan.
ei... kirjoitti:
Kehenkähän oletettuun sivupersoonaani taas viitataan?
kertoi.. kirjoitti:
samaa tarinaa..ilmankos niillä synkkaa..
Linkit näkyviin niin tiedetään mistä puhutaan.
(Papu on muuten paras)- siis..
buddy-love kirjoitti:
Kehenkähän oletettuun sivupersoonaani taas viitataan?
valmis tappamaan ihmisiä?
siis.. kirjoitti:
valmis tappamaan ihmisiä?
Minullahan on luonnollisesti suuri varasto kumikanoja ja paiskon vihollista niillä.
- vai..
buddy-love kirjoitti:
Minullahan on luonnollisesti suuri varasto kumikanoja ja paiskon vihollista niillä.
et?
- nyt...
buddy-love kirjoitti:
On sinulle tärkeää?
äläkä ole pelkuri.
- k32v
nyt... kirjoitti:
äläkä ole pelkuri.
"joukkoa, johon kuulun, sekä paikkaani siinä, en jätä missään tilanteessa, vaan niin kauan kuin minussa voimia on, suoritan saamani tehtävän loppuun."
niinhä sitä olis tullu luvattuu. - meni
nyt... kirjoitti:
äläkä ole pelkuri.
kani pöksyyn.
Ei se mitään kerro. - se.
buddy-love kirjoitti:
Linkit näkyviin niin tiedetään mistä puhutaan.
(Papu on muuten paras)on paras ? Kumikanojen heittelyssä ?
Sä olitkin eilen helvetin surkea. se. kirjoitti:
on paras ? Kumikanojen heittelyssä ?
Sä olitkin eilen helvetin surkea.Olin loistava jopa sinun mielestäsi.
meni kirjoitti:
kani pöksyyn.
Ei se mitään kerro.Pitää lakata varpaankynnet.
*pistää vanua varvasväleihin*
- Kahina,
joka seuraavaksi syttyy, tuskin koskee kumpaakaan edellämainituista maista.
- k32v
jäis
- Dazu
vihollisen puolelle tietenkin.
- Rio de Janeiro
Lähtisin Ruotsiin. Koen, että olen menettänyt enemmän kuin olen antanut tälle maalle.
- lähtisin
poimimaan käpyjä.
Norjaan?
- sirpamaikkarilta
vielä parempi paikka. =D
- gervd
muuttaa, kun maasta pakeneville tulee lyijyä kalloon. Norjalaiset tönis sut takas ja sit sut vietäis kenttäoikeuteen kuulemaan ja saamaan tuomio.
mun hommat alkas jo sodan uhan aikaan. Todennäkösesti se kulkis kutakuinki näin. Eli mua tultas hakemaan kotoa hyvissä ajoin parin päivän varotus ajalla jonka jälkeen alkas pieni koulutuspätkä. Tämän jälkeen jakasin palvelukseen astumismääräykset tai perustasin joukkojen kokoomispaikat ja alottasin kouluttaa sit omaa joukkuettani varmaanki tällä hetkellä olisin esikunnan suojaustoiminnassa tai mahdollisesti suojaisin avainhenkilöitä. Kun avainhenkilöt siirrettäisiin sotilasalueelle, mulle tulis uudet käskyt, varmaanki alueen suojaustehtäviä ja saattueiden suojausta... Sota ei siis vielä olis syttyny.
Kun sota syttyis meidät varmaan siirrettäs kohteiden ja saattuiden vartiointiin sekä vastasissi toimintaan kokonaan...- dayum
Jäisin, vaikka kyse ilmeisestikin oli piippalakeista.
- aabee
sit USA hyökkäis.
- dayum
aabee kirjoitti:
sit USA hyökkäis.
jäisin, siis.
- FiliaFerusFabulosus
En voi varmuudella sanoa, koska se riippuu niin monista asioista. Ruotsiin pakeneminen ei olisi täysin pois suljettu vaihtoehto tilanteen käydessä niin pahaksi, mutta... riippuu täysin sotatilasta ja sen laadusta. En kuitenkaan helposti jättäisi isänmaatani. Yrittäisin olla hyödyksi. Pakenemalla kärsisin itsetunnon puutteesta ja mieltäisin itseni raukkikseksi.
Ja onhan mulla kellari... jonne suojautua... vaikka ei ne nykyään pahemmin auta.
http://www.youtube.com/watch?v=3qcFTfWZCnw
Koska asun mukavan kokoisessa ok-talossa, majoittaisin varmaan tarvittaessa porukkaa, sukulaisia.
Palatakseni tuohon venäjän tilanteeseen, olen sitä mieltä, että venäjä on raukkis. Käy paljon pienempien kimppuun. Menis tappelemaan Amerikkalaisten tai kiinalaisten kanssa - ei tosissaan. Sota on aina pahasta ja lapset kärsivät siitä eniten. Kaipa yrittäisin auttaa näitä sodasta kärsiviä lapsia, jotka olisivat joutuneet eroon vanhemmistaan syystä tai toisesta. - kevätesikko-76
...lotaksi...heh..
=o)
...enpä tiiä...menenpähä aineki saunomaan..jotta nahka narisee pia puhtauttaa...
=o)- FiliaFerusFabulosus
Lyö löylyä minunkin puolestani, koska saunon vasta huomenna.
- Enrique_Lister
Jäisin Suomeen tietenkin.
- official
vihollisen puolelle piiloon
- menisin
nukkumaan.
Itkisin koko matkan hautaani niinkuin puolet muistakin uhoavista räkänokista.
- turvapaikanhakija numero 1
Olen maailmankansalainen. Meidän pitää jo unohtaa nämä ikivanhat kansallisvaltiot ja rasistinen kansallissosialistinen ajattelu, kuten Tarja Haloset sun muut Astrid Thorsit jaksaa muistuttaa. Meidän(=ihmiskunnan) pitää tunnustaa veljeytemme.
Miksi meidän pitäisi siis puolustaa Suomea ja suomalaista elämäntapaa, jos sellaisia ei edes ole olemassa tai ei haluta olevan olemassa? Meidän pitää olla siis isänmaallisia vain silloin, kun joku hyökkää Suomeen, mutta muuten unohtaa moinen rasistinen ajattelu.
Ai niin, vaihtoehdot oli Suomi tai Ruotsi. No Ruotsi on nykyään käytännössä Afrikka. vannottu kerran, sitä ei muuta mikään.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?871873Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,181176Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991155Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol80997- 94884
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot154879Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs56779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51774Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv57728- 53694