Minä suhtaudun skeptisesti kaikkeen mikä ei ole konkreettisesti todistettavissa. Moni on sanaillut skeptikkojen suhtautuvan kriittisesti kaikkeen muuhun paitsi tieteeseen. Minä puolestani suhtaudun juuri tieteeseen erikoisen skeptisesti ja varsinkin silloin kun lausunnot vilisevät termejä "yleisesti hyväksytty" "paras selitys" "meistä tuntuu" "näyttää siltä" "gallup osoittaa" ym skeidaa. Todelliseen tieteeseen joka faktaksi voidaan osoittaa uskon luonnollisesti.
Ihminen tuottaa suunnattoman määrän huuhaata ja suunnaton määrä ihmisiä ryhtyy uskomaan tuohon huuhaaseen ja vuosikymmenen päästä huuhaasta tarinoidaan faktana.
Perussääntöni on; Mitä suuremmat massat mölisevät jonkin asian puolesta sen varmemmin se on pelkkää potaskaa ja ainakin suurelta osin propagandaa.
Kertaakaan elämäni aikana minun ei ole tarvinnut katua syvää skeptisyyttäni ja parhaat naurut olen saanut suhtautumalla skeptisesti skepsiksen loruihin.
Tosi
skebu
0
442
Luetuimmat keskustelut
Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak2874088Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes2171831Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1451562- 1271294
- 781113
Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja1321067Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4461000Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero171798- 10797
- 45686