TIIBETIN

maitosieni

Onko kellään käyttö kokenusta tiibetin maitosienestä? Tiedän mistä voin sitä ostaa mutta olis kiva kuulla miten on muihin käyttäjiin vaikuttanut, ennen kuin ostan se kun ei ihan ilmaista ole.

37

13822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ominaisuudet
      • maitosieni

        Joo, tiedän kyllä ton sivun ja ehkä jopa tilaan sitä sieltä mut pointtini olikin se et haluaisin tietää ONKO KUKAAN JO KÄYTTÄNYT SIENTÄ ja millaisia vaikutuksia on huomannut vai onko ollut minkäänlaisia vaikutuksia!!!!!


      • Ke-Ma-Ti

        On kokeiltu ja vain hyviä kokemuksia on. Vatsaystävällistä ja maistuvaa. Facebookissa on ryhmä (suljettu ryhmä) "Kombucha&Kefiiri..." ja sieltä ainakin sientä löytyy, kuten myös vesikefiiriä. Itsellänikin tätä on. Sopii myös lemmikeille ruokakuppiin :)


    • sientä

      Ei ole halpaa, myönnetään.
      Kyllä sillä sienellä on terveysvaikutteita,
      minulla vatsa ainakin voi paljon paremmin.
      Ihoon ja hiuksiin sitä voi sivellä, antaen vaikuttaa vaikkapa 10-15 min,
      jonka jälkeen kannattaa käydä suihkussa saippua- ja shamppoo pesulla.
      Olen liottanut jalkojani joskus tuossa sienimaidossa, ja se tuntui pehmentävän kovettumia, jotka oli helpompi raspilla sitten viilata.
      Kun jalat tulivat pehmeiksi, oli rennompi olo, jopa uni tuntui tulevan paremmin,
      jalkoja liottelen pari kertaa viikossa.
      Lähti minulta päänsärkykin, kun aloin sientä käyttämään.
      Ei muuta kuin skool, ja terveydeksi.

      • Anonyymi

        Hyvää on ja terveellinen juoma.😊


    • -sienestäjä-

      Pamahtaa pönttöön kuin miljoona tattia.

    • oletko saanut jo sientä?mulla olisi yhden alun verran!!!kyseinen sieni ei maksa mitään! sienen levitys ei perustu rahaan vaan että ihmiset parantuisivat sairauksistaan!!!!!!!

      • Anonyymi

        Voitko lähettää mulle. Naapuri sairastaa syöpää. Maksan postit


    • Kello käy

      Tiedän jotta eräällä oli maksan kanssa ongelmia oliko ihan vaihto kyseessä.. kuulin tuttavalta joka odotti maksakokeisiin pääsyä jouduttuaan käyttämään lapsesta asti vahvoja särkylääkkeitä.
      Maksa-arvot olivat laskeneet puoleen..lääkärinkin ihmeeksi. Ei tarvinnu vaihtoa. :) OLi mite oli kertomus mykisti kun kuulin. tuttavani heitti kun reumaisen polvinivelen taakse tuli ihottumaa. Parannuskriisi?
      Sellaistakin on mahdollsita.
      Tiedän jotta ainakki kirjan mukaan 4 veriryhmää 4 diettiä taidettii suositella A ryhmälle tämän tyylin maitohapatetta mm.

    • metsäläiset

      Oisko pohjois-pohjanmaalla ketään tiibetin sienen omistajaa, jolta vois saada juuren? :)

      • Ke-Ma-Ti

        Miksi sieni tai juuri pitäisi olla aina naapurista saatavilla. Voihan sientä myös postittaa, kun pakkaa kunnolla. Kirjepostina suoraan kotiin postiluukusta tai postilaatikkoon.


    • metsävastaaaa

      Raahen ja Kalaojan väliltä jos noudat, niin saat kiitospalkalla.
      Laita viesti pihapuu(miukumauku)hotmail.com.

    • Saccharomyces kefir
      • on se terveelistä

        Kyllä sientä löytyy kemistä


      • Veikkolta
        on se terveelistä kirjoitti:

        Kyllä sientä löytyy kemistä

        Kyllä löytyy Kemistä Olen kasvattanut yli 20 vuotta. Paras lääke keliaatikolle. On eri sieni kuin tavallisessa kehfiirissä


    • kefiiristä potkua
    • Karoliinanen-86

      Minulta saa sientä jos tulee hakemaan. Lähettämään en ala! :) Asun Seinäjoella.
      [email protected]

    • Tiibetinsieni
    • Itselläni on yli vuodenkokemus, teen sitä noin 2,5-3,5 litraa kerralla. Säilyy jääkaapissa noin 4 vk

    • Keliaatikko

      Kokemusta yli 20 vuotta. Paras lääke keliaatikoille, ainoa joka toimii

    • Mikael800

      Onko kenelläkään sientä tarjolla?

      • Mikael800

        Vain uusimaa


    • kemiläinen1

      Kemissä olisi hakusessa.

    • Kevätkevät1

      Sienen juurta saatavana Kymenlaaksossa. Ei maksa mitään.

      • jee

        haluaisin sen sienen, asun Helsingissa.
        teesieni voi ostaa luonteiskaupasta, voisiko tätä kin ostaa?


    • Anonyymi

      Olisiko jollain sietä tarjolla PK-seudulla?

    • Anonyymi

      Moi, olisin myös kiinostunut sienestä. Kiitos.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe