Jumalan huoneen kynnys.

liian korkea????

Jumalan huoneen kynnys.

Kenelle on Jumalan huoneen kynnys liian korkea.???
Kaikille se on tarkotettu ja laitettu niin alas, ettei kukaan sinne voisi tulla.

Ihmisen ylpeys estää.

Vai mikä estää????

28

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juoksua.

      >>>Kaikille se on tarkotettu ja laitettu niin alas, ettei kukaan sinne voisi tulla.

    • muikkumies

      kirjoista (raamattu,Koraani ynm) opitut jumalakäsitykset ja itselleen luodut mielikuvat pitävät ihmisen tehokkaasti poissa Jumalan läheisyydestä.

      • Ei niin

        Ei niin syntistä ettei Jumala armahtaisi.


      • luopumaan.

        Eräs houkutus.
        Lusifer houkuttelee;

        >>>ei kirkossa eikä missään muussakaan yhteisössä olo pelasta.
        Sydämen usko siihen tarvitaan ja Jeesuksen armo.


    • diana*

      ..Jeesus ja Paavali estää.

      • kirkkoon.

        Lusifer se on joka estää,
        Jeesus ei koska hän on Kirkon pää.
        Kristus kutsuu kirkkoon.


      • kirkkoon. kirjoitti:

        Lusifer se on joka estää,
        Jeesus ei koska hän on Kirkon pää.
        Kristus kutsuu kirkkoon.

        Antikristus, koska Jumala jo Golgatalla poisti omasta käytöstään
        niin papit kuin heidän ihmiskäsin tehdyt temppelinsäkin.

        "Älkää luottako valheen puhujiin, jotka hokemalla hokevat:
        "Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!"

        "Papit ovat kuin rosvojoukko. He tekevät murhia Sikemin tiellä."


      • diana*
        kirkkoon. kirjoitti:

        Lusifer se on joka estää,
        Jeesus ei koska hän on Kirkon pää.
        Kristus kutsuu kirkkoon.

        sanoo:


      • kluukeri,
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Antikristus, koska Jumala jo Golgatalla poisti omasta käytöstään
        niin papit kuin heidän ihmiskäsin tehdyt temppelinsäkin.

        "Älkää luottako valheen puhujiin, jotka hokemalla hokevat:
        "Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!"

        "Papit ovat kuin rosvojoukko. He tekevät murhia Sikemin tiellä."

        Mitä jos pitäisit omanas tietos. Teuvo.
        Teuvossa tyhmyys tiivistyy.


      • toitottaa,
        diana* kirjoitti:

        sanoo:

        Oikeen olet oivaltanut Jumalan sanan.
        Sitä olen yrittänyt toitottaa,
        että Jeesus vie perille sekä hyvät että pahat.


      • diana*
        toitottaa, kirjoitti:

        Oikeen olet oivaltanut Jumalan sanan.
        Sitä olen yrittänyt toitottaa,
        että Jeesus vie perille sekä hyvät että pahat.

        Jumala on se peruskallio ja kivijalka.

        Mutta jokaisella on oikeus istua missä jollassa haluaa.
        Jeesus on vain kuva alttaritaulussa, jonka lihaa ja verta syödään ehtoollisella, kuin paholaisen
        palvontamenoissa.

        Älä te kuvaa ja jne.


      • Mutta sinussa
        diana* kirjoitti:

        Jumala on se peruskallio ja kivijalka.

        Mutta jokaisella on oikeus istua missä jollassa haluaa.
        Jeesus on vain kuva alttaritaulussa, jonka lihaa ja verta syödään ehtoollisella, kuin paholaisen
        palvontamenoissa.

        Älä te kuvaa ja jne.

        Mutta sinussa on oltava Kristuksen veren merkki, samalla tavalla kuin VT,ssä kerrotaan enkelien menneen niiden ovien sivu joissa oli karitsan veri,
        ja ne säilyivät siinä talossa hengissä,
        kaikki jotka olivat sen pihtipielien sisällä.

        Oletko eritellyt Raamatusta Jumalan ja Kristuksen?
        sekä miten paholainen siihen kuuluu.???


      • >Jumala on
        diana* kirjoitti:

        Jumala on se peruskallio ja kivijalka.

        Mutta jokaisella on oikeus istua missä jollassa haluaa.
        Jeesus on vain kuva alttaritaulussa, jonka lihaa ja verta syödään ehtoollisella, kuin paholaisen
        palvontamenoissa.

        Älä te kuvaa ja jne.

        >>>Jumala on se peruskallio ja kivijalka.


      • näin,
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Antikristus, koska Jumala jo Golgatalla poisti omasta käytöstään
        niin papit kuin heidän ihmiskäsin tehdyt temppelinsäkin.

        "Älkää luottako valheen puhujiin, jotka hokemalla hokevat:
        "Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!"

        "Papit ovat kuin rosvojoukko. He tekevät murhia Sikemin tiellä."

        Ef. 4:15
           
        Silloin me noudatamme totuutta ja rakkautta ja kasvamme kaikin tavoin kiinni Kristukseen, häneen, joka on pää. [Ef. 1:22; Kol. 1:18, 2:19]

        Ef. 5:23
           
        sillä mies on vaimonsa pää, niin kuin Kristus on seurakunnan pää; onhan hän seurakunnan, oman ruumiinsa, pelastaja. [1. Kor. 11:3 | Ef. 1:22, 4:15; Kol. 1:18]

        Kol. 1:18
           
        Hän on myös ruumiin pää, ja ruumis on seurakunta. Hän on alku. Hän nousi esikoisena kuolleista, jotta hän olisi kaikessa ensimmäinen. [Ef. 1:22, 4:15, 5:23]

        Kol. 2:10
           
        ja hänen yhteydessään myös te olette tulleet tästä täyteydestä osallisiksi. Hän on kaikkien valtojen ja voimien pää. [Joh. 1:16 | Ef. 1:21; 1. Piet. 3:22]


      • diana*
        >Jumala on kirjoitti:

        >>>Jumala on se peruskallio ja kivijalka.

        Jeesuksen morsiusseurakuntaan, tai Kristuksen ruumiinjäseneksi.

        Minä toivon, että pääsen juutalaisten kanssa Jumalan morsiusseurakuntaan, ja Jumalayhteyteen, koska neitsyt Israel on Jumalan morsian.

        Eikä näitä voi sovittaa yhteen, kuulua Jumalalle on aina enemmän kuin kuulua keinotekoisesti tehdylle pojalle.


      • diana*
        Mutta sinussa kirjoitti:

        Mutta sinussa on oltava Kristuksen veren merkki, samalla tavalla kuin VT,ssä kerrotaan enkelien menneen niiden ovien sivu joissa oli karitsan veri,
        ja ne säilyivät siinä talossa hengissä,
        kaikki jotka olivat sen pihtipielien sisällä.

        Oletko eritellyt Raamatusta Jumalan ja Kristuksen?
        sekä miten paholainen siihen kuuluu.???

        Vanhassa testamentissa on minun Jumalani, eikä Jeesus kuulu sinne ollenkaan.

        Kristuksen veren merkki?????

        Kristus tarkoittaa voideltua, tehtävään valittua.
        Jesaja puhuu Israelista voideltuna:


      • He juuri kutsuvat Kristittyjä.


      • diana* kirjoitti:

        sanoo:

        Väärä tulkinta dianalla.Rinnastat väärin Luuk. 10:18 sekä Jes. 14:12.


      • diana*
        juhani1965 kirjoitti:

        Väärä tulkinta dianalla.Rinnastat väärin Luuk. 10:18 sekä Jes. 14:12.

        kirjoitin, löytyy Ilmestyskirjasta, loppuosasta.


      • diana* kirjoitti:

        kirjoitin, löytyy Ilmestyskirjasta, loppuosasta.

        Kointähti ei tarkoita Lusiferia kuin jossakin runoudessa.


    • Kirkon ovi on se ahdas ovi, koska sen kynnyskin on monelle liian korkea.

      Kun tältä papilta sitten kysyin, että miksi se on yhdelle ihmiselle ahdas,
      kun kerran siitä pystyy 6 miestä kantamaan arkussa makaavaa vainajaakin.

      Tähän tuo pappi ei osannut mitään sanoa.

      Toinen pappi sanoi ahtaan portin olevan hautausmaan portin.

      Ja sanattomaksi hänkin jäi kun kysyin, että miten se voi yhdelle
      ihmiselle olla ahdas, kun siitä pystyy ajamaan sisään ruumisauto
      ja traktorikin peräkärryineen.

      • on siinä

        Ihmisen ahdasportti on siinä mihin sen Jumala laittaa.
        -toisille se on Kirkon kynnys,
        -toisille hautausmaan portti,
        -toisille seurakunta,
        -toisille Raamattu.

        Pappi on Jumalan palvelija,

        ja Teuvo sinun henkesi ei kunnioita Jumalaa.


    • ja ylipappi

      Hepr. 10:21
         
      Meillä on suuri ylipappi, jonka haltuun on uskottu Jumalan koko huone.

      1. Kor. 11:3
         
      Teidän tulee kuitenkin tietää, että jokaisen miehen pää on Kristus, naisen pää on mies ja Kristuksen pää on Jumala. [Ef. 5:23]

      1. Kor. 12:21
         
      Ei silmä voi sanoa kädelle: "Minä en tarvitse sinua", eikä liioin pää jaloille: "Minä en tarvitse teitä."

      Ef. 4:15
         
      Silloin me noudatamme totuutta ja rakkautta ja kasvamme kaikin tavoin kiinni Kristukseen, häneen, joka on pää. [Ef. 1:22; Kol. 1:18, 2:19]

      Ef. 5:23
         
      sillä mies on vaimonsa pää, niin kuin Kristus on seurakunnan pää; onhan hän seurakunnan, oman ruumiinsa, pelastaja. [1. Kor. 11:3 | Ef. 1:22, 4:15; Kol. 1:18]

      Kol. 1:18
         
      Hän on myös ruumiin pää, ja ruumis on seurakunta. Hän on alku. Hän nousi esikoisena kuolleista, jotta hän olisi kaikessa ensimmäinen. [Ef. 1:22, 4:15, 5:23]

      Kol. 2:10
         
      ja hänen yhteydessään myös te olette tulleet tästä täyteydestä osallisiksi. Hän on kaikkien valtojen ja voimien pää.

      • diana*

        Nuo ovat Paavalin valheita.

        Kaikkeuden Luoja on kaiken pää, ja hänelle kuuluvat ovat hänessä, kuulevat häntä ja elävät hänelle.

        Mitä niille tapahtuu, jotka kuuluvat johonkin muuhun, sitä minä en tiedä.


    • alex-kasi

      ajatus mikä tuli mieleeni kun luin aloituksesi oli että - niin voi olla että vaikka kynnys onkin niin "matala" että se on tavallaan jokaisen saatavissa .. niin ihminen itsekyydessään on niin korkea että ei saa astutuksi sen yli.. kun se portti mistä Raamattu puhuu on niin ahdas.. että jos on vähänkin itsekyydestä paisunut ei voi sen läpi mennä..

      • tienä.

        Kumpa me käsittäisimme sen
        >>>kun se portti mistä Raamattu puhuu on niin ahdas.. että jos on vähänkin itsekyydestä paisunut ei voi sen läpi mennä..


      • alex-kasi
        tienä. kirjoitti:

        Kumpa me käsittäisimme sen
        >>>kun se portti mistä Raamattu puhuu on niin ahdas.. että jos on vähänkin itsekyydestä paisunut ei voi sen läpi mennä..

        ihmisessä se ahdas portti on... en tarkoittanut mitään muuta.


    • sopiva kynnys.

      Luuk. 7:5
         
      Hän rakastaa meidän kansaamme, ja meidän synagogammekin on hänen rakennuttamansa."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe