Mikäli olen ymmärtänyt oikein, ei mitkään rikokset mitä ihminen on tehnyt maan päällä ole este ikuiseen elämään, taivaaseen pääsyyn mikäli ihminen katuu tekojaan ja uskoo Jumalaan?
Spekuloidaan hieman, ennen itsemurhaansa, niinä viimeisinä hetkinä kun Hitler oli vaimonsa kanssa kahden, hän tuli uskoon, katui syvästi tekojaan, otti Jumalan sydämeensä niin hän pääsee taivaaseen?
Stalin, tämä entinen pappisseminaarilainen oli ennen kuolemaansa useita päiviä tajuissaan mutta ei pystynyt puhumaan, paitsi tietysti Jumalan kanssa. Mikäli hänkin katui ja tuli uskoon on hänenkin paikkansa taivaassa?
Sensijaan ateisti joka on koko elämänsä omistanut muiden ihmisten auttamiseen, ollut epäitsekäs ja kaikin puolin yrittänyt auttaa lähimmäistään ei armoa ansaitse, hänen paikkansa on helvetin ikuisessa tulessa?
Jos näin todella on, en tahdo tuollaisen epäoikeudenmukaisen Jumalan kanssa olla missään tekemisissä. Mennään sitten helvettiin muiden mukana jos kerran viimehetkellä uskoon tulleet ihmiskunnan viholliset saavat ikuisen elämän!
Hitler ja Stalin voivan päästä
36
814
Vastaukset
- ukkeli
Tuen sinua, tuo on yksi syistä minkä takia olen ateisti, vaikka kohta joku uskis tulee ja luulee kumoavansa koko jutun jollai h#vonpaskalla.
Mutta tulkoot, tyhmille ihmisille voi nauraa niin kauan kuin he voivat olla olematta tyhmiä.- uskoon
Jos tahtoo pelata varman päälle voi huoletta elää, haistattaa pitkät jumalalle ja hänen käskyilleen mutta varmuuden vuoksi ennen kuolemaansa tulee uskoon. Ei liene kovin vaikeaa, kun kuolemanpelko iskee uskoo vaikka joulupukkiin! Eihän sitä koskaan tiedä, ei vara venettä kaada...
uskoon kirjoitti:
Jos tahtoo pelata varman päälle voi huoletta elää, haistattaa pitkät jumalalle ja hänen käskyilleen mutta varmuuden vuoksi ennen kuolemaansa tulee uskoon. Ei liene kovin vaikeaa, kun kuolemanpelko iskee uskoo vaikka joulupukkiin! Eihän sitä koskaan tiedä, ei vara venettä kaada...
Ei kukaan voi tulla uskoon omasta voimastaan ja omilla päätöksillään:
"Silloin te huudatte minua avuksenne, tulette ja rukoilette minua, ja minä kuulen teitä. Te etsitte minua ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne. Ja niin MINÄ ANNAN TEIDÄN LÖYTÄÄ ITSENI, sanoo Herra, ja minä käännän teidän kohtalonne" Jer 29:12-14- Niin se vain on
EJKR kirjoitti:
"Silloin te huudatte minua avuksenne, tulette ja rukoilette minua, ja minä kuulen teitä. Te etsitte minua ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne. Ja niin MINÄ ANNAN TEIDÄN LÖYTÄÄ ITSENI, sanoo Herra, ja minä käännän teidän kohtalonne" Jer 29:12-14Siinä vaiheessa kun makaa sairaalassa, viikkoja enää elinaikaa jäljellä, on helppo tulla uskoon. Kuolemanpelko laittaa ihmiseen kummasti jumalan pelkoa!
- Sanassa
EJKR kirjoitti:
"Silloin te huudatte minua avuksenne, tulette ja rukoilette minua, ja minä kuulen teitä. Te etsitte minua ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne. Ja niin MINÄ ANNAN TEIDÄN LÖYTÄÄ ITSENI, sanoo Herra, ja minä käännän teidän kohtalonne" Jer 29:12-14Ap. t. 2:21
Mutta joka huutaa avuksi Herran nimeä, se pelastuu. - mie suutun
Ketä siis tuet? senkö takia tulit että tukisit kristinusko paikassa ateistia? Mikä on lämminsydäminen ateisti? en ole tiennytkään, että sellaista on olemassakaan, mutta jutuista päätellen kuulostaisi olevan, ja hyvä jos on.
Pitäisikö minun mennä nyt sinne ateisteille tarkoitettuun paikkaan, ja tukea siellä kristinuskovaisia? Kävin vilkaisemassa, mutta en jäänyt, kun se paikka oikein "kolisee" kovuutta ja kylmyyttä. Ei minua varten, ja kokemusta on ateistista kuten tuohon alemmas jo äsken kirjoitin, ja se paikka on juuri sellaisia täynnä, kylmiä ja kovia ja itsetärkeitä ihmisiä. Minä tuen totuutta, ja se totuus löytyy Raamatusta, valehteleminen näin tärkeistä asioista ei todellakaan ole oikein, eikä sekään, ettei kerro uskosta mitään edes täällä.
Raamatussa lukee, tosiaankin, suurinpiirtein näin: Ei kynttilää laiteta piiloon vakan alle, vaan se laitetaan kynttilänjalkaan, että kaikki huoneeseen tulijat näkisivät sen loisteen.
Rohkeasti vaan uskovaiset, totuuden miekkaa apunanne käyttäen, tuomaan valoa tähän kylmään ja itserakkaaseen, ja itsetuhoiseen maailmaan! - mie kerron
uskoon kirjoitti:
Usko ei ole otettavissa, vaan se on Jumalan lahja, jonka vain Hän voi lahjoittaa, ja sitten ihminen haluaa omasta tahdostaan seurata Jeesusta.
uskoon kirjoitti:
Noin minäkin lapsena ajattelin. Toisaalta kyllästytti, iäisyyden laulaaaaaaaa halleluuuujaaaaaa. Ja soittaa harppua.
Mutta nyt tiedän paremmin.- Hihhulihei...
mie suutun kirjoitti:
Ketä siis tuet? senkö takia tulit että tukisit kristinusko paikassa ateistia? Mikä on lämminsydäminen ateisti? en ole tiennytkään, että sellaista on olemassakaan, mutta jutuista päätellen kuulostaisi olevan, ja hyvä jos on.
Pitäisikö minun mennä nyt sinne ateisteille tarkoitettuun paikkaan, ja tukea siellä kristinuskovaisia? Kävin vilkaisemassa, mutta en jäänyt, kun se paikka oikein "kolisee" kovuutta ja kylmyyttä. Ei minua varten, ja kokemusta on ateistista kuten tuohon alemmas jo äsken kirjoitin, ja se paikka on juuri sellaisia täynnä, kylmiä ja kovia ja itsetärkeitä ihmisiä. Minä tuen totuutta, ja se totuus löytyy Raamatusta, valehteleminen näin tärkeistä asioista ei todellakaan ole oikein, eikä sekään, ettei kerro uskosta mitään edes täällä.
Raamatussa lukee, tosiaankin, suurinpiirtein näin: Ei kynttilää laiteta piiloon vakan alle, vaan se laitetaan kynttilänjalkaan, että kaikki huoneeseen tulijat näkisivät sen loisteen.
Rohkeasti vaan uskovaiset, totuuden miekkaa apunanne käyttäen, tuomaan valoa tähän kylmään ja itserakkaaseen, ja itsetuhoiseen maailmaan!No nyt saatiin rehti, tanakka rehti uskovainen nainen.
Lyön reilusti vetoa että olet ihan tavis, niinkuin muutkin.
1. Et ole KOSKAAN valehdellut, ethän...
2. Et ole KOSKAAN puhunut KENESTÄKÄÄN pahaa?
3. Et ole KOSKAAN rikkonut ensimmäistäkään käskyä?
4. Rakastat KAIKKIA ihmisiä, teet KAIKKESI auttaaksesi heitä (esim. tuot kotiisi alkoholisti ateistin ja autat häntä)
5. Et syyllisty uskosi muille tyrkykseen?
Jos pystyt näihin vastaamaan reilusti, olet aika hyvä tyyppi. Löin itseni kanssa vetoa että et selviä.
Sovitaan että hoidat ensin ITSESI kuntoon, tulet vasta sitten muita neuvomaan. Kiitos. - ukkeli
Sanassa kirjoitti:
Ap. t. 2:21
Mutta joka huutaa avuksi Herran nimeä, se pelastuu.Tuossa vähän aikaa sitten tehneessäni ''Yritin'' aiheessani puhuin asiasta, ei onnistunut.
- ukkeli
mie suutun kirjoitti:
Rohkeasti vaan uskovaiset, totuuden miekkaa apunanne käyttäen, tuomaan valoa tähän kylmään ja itserakkaaseen, ja itsetuhoiseen maailmaan!Paljon ateisteja jotka auttavat toisia ja ovat ns. ''lämpimiä'', ei tarvitse uskoa taikoihin jos haluaa auttaa ihmisiä...
- ukkeli
Niin se vain on kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun makaa sairaalassa, viikkoja enää elinaikaa jäljellä, on helppo tulla uskoon. Kuolemanpelko laittaa ihmiseen kummasti jumalan pelkoa!
Minunkin mielestäni kuolemanpelko auttaa uskoon, nimittäin muuten ei ihmiset paljoa uskoisi tuollaiseen potaskaan nimeltä jumala ja taivas...
- can'tbesure
uskoon kirjoitti:
Hän tietää paremmin kuin me. Turha on kiistellä tästä, sillä me kaikki voimme olla väärässä. Mistäs tiedät, jos kerta Jumalalle kaikki on mahdollista, että Hän asettaa ihmiselle vielä kerran rangaistuksen pahoista teoista, ja päästää lopulta taivaaseen, jos oikeudenmukaiseksi sen näkee.
Olen miettinyt tätä samaa itsemurhan tehneiden kannalta. Jos on sydämessään hyvä, mutta surussaan ottaa itseltään hengen pois, joutuuko hän kyselemättä helvettiin? Jumalalle kaikki on mahdollista, niin raamatussa lukoo.
Ja lukee siellä niinkin, että "Helpompaa on kamelin mennä neulansilmästä, kuin ihmisen on päästä taivaaseen" - can'tbesure
can'tbesure kirjoitti:
Hän tietää paremmin kuin me. Turha on kiistellä tästä, sillä me kaikki voimme olla väärässä. Mistäs tiedät, jos kerta Jumalalle kaikki on mahdollista, että Hän asettaa ihmiselle vielä kerran rangaistuksen pahoista teoista, ja päästää lopulta taivaaseen, jos oikeudenmukaiseksi sen näkee.
Olen miettinyt tätä samaa itsemurhan tehneiden kannalta. Jos on sydämessään hyvä, mutta surussaan ottaa itseltään hengen pois, joutuuko hän kyselemättä helvettiin? Jumalalle kaikki on mahdollista, niin raamatussa lukoo.
Ja lukee siellä niinkin, että "Helpompaa on kamelin mennä neulansilmästä, kuin ihmisen on päästä taivaaseen"Minulle ei tee pahaa ajatus että Hitler olisi taivaassa. Sinne pääsee vain sisimmissään hyvät ihmiset, ainakin luulisin.
Jumalan tahto on niin suuri tuntematon, ettei voi sanoa varmaks kaikkea :D - sivustakatsoja---
Hihhulihei... kirjoitti:
No nyt saatiin rehti, tanakka rehti uskovainen nainen.
Lyön reilusti vetoa että olet ihan tavis, niinkuin muutkin.
1. Et ole KOSKAAN valehdellut, ethän...
2. Et ole KOSKAAN puhunut KENESTÄKÄÄN pahaa?
3. Et ole KOSKAAN rikkonut ensimmäistäkään käskyä?
4. Rakastat KAIKKIA ihmisiä, teet KAIKKESI auttaaksesi heitä (esim. tuot kotiisi alkoholisti ateistin ja autat häntä)
5. Et syyllisty uskosi muille tyrkykseen?
Jos pystyt näihin vastaamaan reilusti, olet aika hyvä tyyppi. Löin itseni kanssa vetoa että et selviä.
Sovitaan että hoidat ensin ITSESI kuntoon, tulet vasta sitten muita neuvomaan. Kiitos.Kuulehan, varmastikin jokainen ihminenn on rikkonut noita käskyjä ja tehnyt syntiä. Vain Jumala voi olla noin hyvä. Pienet lapset ovat lähimpänä Jumalan hyvyyttä, mutta isommat ja aikuiset, he ovat syntia ja pahuutta täynnä. Ei kukaan hyvillä teoilla ansaitse taivaspaikkaa. Mutta syntejään katuvalle kuuluu armo. Ei Jeesus turhaan ristillä kuollut.
- Trubaduuri
Ei voi kumpikaan päästä. Ja piste. Elikä, olet ymmärtänyt kaiken aivan väärin. Murhaajille ei ikuna aukea ovet taivastenvaltakuntaan. Vrt. Raamatun jakeet jossa luetellaan ns. ulkopuolelle jäävät pahantekijät ja väärintekijät.
- tullut rajattua
sellainen asia, kuin RAJATON ARMO?
Raamattu ei rajaa Armoa-- kuinka Trubaduuri voi tehdä tuon? - Kaikki pääsee taivaaseen jo...
Katuvat tekojaan ja ottavat Jeesuksen sydämeensä, tulevat uskoon. Asia on hyvin yksiselitteisesti uudessa testamentissa sanottu, "vaikka syntisi olisivat verenruskeat..."
On täysin mahdollista että Hitler ja Stalin ovat katuneet. ennen kuolemaansa. Varsinkin Stalinilla oli siihen yllin kyllin aikaa kun päiväkausia makasi halvaantuneena. Hän oli tajuissaan mutta ei pystynyt puhumaan. Hänestä piti aikoinaan tulla pappi joten kyllä hän kristinuskon hyvin tunsi. - tätähän et tiennyt
tullut rajattua kirjoitti:
sellainen asia, kuin RAJATON ARMO?
Raamattu ei rajaa Armoa-- kuinka Trubaduuri voi tehdä tuon?Sinun, joka et edes runne Raamatun sanomaa, on paras olla kirjoittamatta siitä sanallakaan.
- Trubaduuri
Kaikki pääsee taivaaseen jo... kirjoitti:
Katuvat tekojaan ja ottavat Jeesuksen sydämeensä, tulevat uskoon. Asia on hyvin yksiselitteisesti uudessa testamentissa sanottu, "vaikka syntisi olisivat verenruskeat..."
On täysin mahdollista että Hitler ja Stalin ovat katuneet. ennen kuolemaansa. Varsinkin Stalinilla oli siihen yllin kyllin aikaa kun päiväkausia makasi halvaantuneena. Hän oli tajuissaan mutta ei pystynyt puhumaan. Hänestä piti aikoinaan tulla pappi joten kyllä hän kristinuskon hyvin tunsi.Kyllä se on nytkin täten, jotta Hän, Luoja, taivaallinen Isä itse tietää asiansa paremmin kuin sinä, ja on ilmaissut itseään myös ihmisen Pojan, Kristuksen suulla, joka on meidän oikea uskoisten kristityiden ainoa ja oikea hyvä Paikmen, siis sitä kaikkea jota sinä et ole, eikä sinusta milloinkaan tule edes sellaista. Luoja, on täysin eri mieltä kuin sinä. Hänen armoansa ei riitä edes vihaa lietsoville valhettelijoille. Tosin, senhän sinä tiesitkin, mutta kuitenkin toimit toisin kuin Hänen perimmäinen tahtonsa on.
Sellaisia te kaikki jehovaakin palvovat olette. - Provo Gator
Trubaduuri kirjoitti:
Kyllä se on nytkin täten, jotta Hän, Luoja, taivaallinen Isä itse tietää asiansa paremmin kuin sinä, ja on ilmaissut itseään myös ihmisen Pojan, Kristuksen suulla, joka on meidän oikea uskoisten kristityiden ainoa ja oikea hyvä Paikmen, siis sitä kaikkea jota sinä et ole, eikä sinusta milloinkaan tule edes sellaista. Luoja, on täysin eri mieltä kuin sinä. Hänen armoansa ei riitä edes vihaa lietsoville valhettelijoille. Tosin, senhän sinä tiesitkin, mutta kuitenkin toimit toisin kuin Hänen perimmäinen tahtonsa on.
Sellaisia te kaikki jehovaakin palvovat olette.Aloitat komeasti näin:
"Isä itse tietää asiansa paremmin kuin sinä, ja on ilmaissut itseään myös..."
Sitten jatkat armeliasta ja lähimmäisen rakasta paskaryöppyäsi näin:
"...siis sitä kaikkea jota sinä et ole, eikä sinusta milloinkaan tule edes sellaista."
Bravo!
Mutta sitten tulee kulminaatio:
"Luoja, on täysin eri mieltä kuin sinä."
Kysymys kuuluu, kuka helvetti se sinä kuvittelet olevasi, kun SINÄ luulet tietäväsi mitä Zeus ajattelee? Taidat olla kova jätkä tai täysi pässi. Veikkaan jälkimmäistä...
"...kuin Hänen perimmäinen tahtonsa on."
Sinäkö sen määrität, mikä on "hänen" perimmäinen tahtonsa? Taidanpa alkaa polvistumaan ja kumartamaan sinua. Ihan vaan varmuuden vuoksi.
Armo onkin aika käsittämätön asia,sitä kun ei voi millään tavoin ansaita.Sen suhteen kaikki on "samalla viivalla".
Olisikin hyvä romuttaa käsitys että Taivaspaikka pitää ansaita.- vihapakkaus
Sinussa on valtavasti vihaa ja kaunaisuutta!
Sitten kehtaat syyttää Jumalaa siitä, että hän on armollinen. - mie valitettavasti
Mutta se Hitler ei tullut uskoon, koska Jumala tiesi hänet ja koko asian etukäteen, hän tiesi ettei se mies tulisi uskoon.
Kun minun ystävästäni tuli ateisti, hänestä tuli kylmä petturi, joka välittää vain omasta itsestään. Toivon tietenkin, että hän tulisi uskoon. Autan itse häntä kuitenkin, missä vain voin.
En tiedä mitä Jumala on määrännyt sinun varallesi, mitä sinä sellaisia ihmisiltä kyselet, kun ei ne tiedä. Ei ihmiset tuomitse sinua, vaan Jumala. Kysy siis Jumalalta, koska Hän tietää, niinhän sinä itse siinä mietit.- Kysyn vaan
Et sinä voi tietää mitä Hitler viimeisinä hetkinään mietti. Voi olla täysin mahdollista että hän katui ja tuli uskoon, silloin hän pääsee taivaaseen. Samoin on tietenkin Stalinin kanssa.
- Trubaduuri
Varmasti sama jumala joka tiesi Hitlerin uskon tolan tietää jotta olet täysin samassa tolassa kuin Hitler.
- can'tbesure
Trubaduuri kirjoitti:
Varmasti sama jumala joka tiesi Hitlerin uskon tolan tietää jotta olet täysin samassa tolassa kuin Hitler.
Jaksat, Trubaduuri, oikein riitaa haastaa...? Aika ilkeästi ilmaistu.
- Chrysanteemi
Ei Taivaaseen päästä teoilla. Jos ihminen onnistuisi elämään TÄYSIN virheettömän elämän alusta loppuun saakka, se kelpaisi täydelliselle Jumalalle. Kukaan ei siihen kuitenkaan kykene. Siksi tarvittiin Jeesuksen uhrikuolema, sillä "Kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa." (Room. 3:23-24:)
Joskus minusta tuntuu, että ihmisillä on sellainen käsitys, että kunhan hokee jotain tyhjiä sanoja Jumalalle, niin se riittää ja Hän armahtaa. Mutta oikeasti Hän tietää kyllä, tarkoittaako ihminen todella sydämestään sitä mitä sanoo. Hän vastaa ihmisen kaipaukseen omalla rakkaudellaan.
Sitäpaitsi, Hitlerhän teki itsemurhan. Jos hän olisi todella katunut, ehkä hän olisi myös tajunnut sen, että itsemurhakin on rikos ja jättänyt sen tekemättä...- Kysyn vaan
OK, Hitler ei luultavasti katunut eikä tullut uskoon. Hän olisi antautunut ja kertonut kaiken Nurnbergin oikeudenkäynnissä.
Stalin sen sijaan kuoli luonnollisesti. Hän oli monta päivää halvaantunut, hyvinkin on voinut löytää jumalan ja katua. Jos näin on käynyt pääsee hän taivaaseen, ateistit joutuvat aina helvettiin? - muutama sana
Kysyn vaan kirjoitti:
OK, Hitler ei luultavasti katunut eikä tullut uskoon. Hän olisi antautunut ja kertonut kaiken Nurnbergin oikeudenkäynnissä.
Stalin sen sijaan kuoli luonnollisesti. Hän oli monta päivää halvaantunut, hyvinkin on voinut löytää jumalan ja katua. Jos näin on käynyt pääsee hän taivaaseen, ateistit joutuvat aina helvettiin?"Stalin sen sijaan kuoli luonnollisesti. Hän oli monta päivää halvaantunut, hyvinkin on voinut löytää jumalan ja katua. Jos näin on käynyt pääsee hän taivaaseen, ateistit joutuavt aina helvettiin?"
Stalin kävi nuorena viitisen vuotta Tbilisin pappisseminaaria, josta hänet erotettiin sen vuoksi, koska hän oli toiminut seminaarin marxilaisen ryhmän johtajana. Stalinista tuli kommunisti, ja kommunismin opinkappaleisiin taas kuuluu ateistinen käsityskanta. Siitä en ole sattunut mistään lukemaan, että Stalin olisi luopunut jossain vaiheessa kommunismista ja ateistisista käsityksistään. Se ei myöskään tunnu kovin uskottavalta.
Olen lukenut tällaisista käsityksistä, että taivas merkitsisi sitä, että ollaan lähellä Jumalaa ja helvetti sitä, että ollaan kaukana Jumalasta. Nykyisinhän ei enää ajatella eikä uskota helvetistä, niin kuin joskus aikaisemmin ajateltiin. Helvetin esikuva oli alun perin Jerusalemin Ben-Hinnonin laakso, jossa Vanhan Testamentin aikaan joskus toimitettiin ihmisuhreja. Laakso oli muuttunut lakkaamatta savuavaksi kaatopaikaksi, jonne juutalaiset heittivät jätteitä ja teloitettujen ihmisten ruumiit. - Tosi on
muutama sana kirjoitti:
"Stalin sen sijaan kuoli luonnollisesti. Hän oli monta päivää halvaantunut, hyvinkin on voinut löytää jumalan ja katua. Jos näin on käynyt pääsee hän taivaaseen, ateistit joutuavt aina helvettiin?"
Stalin kävi nuorena viitisen vuotta Tbilisin pappisseminaaria, josta hänet erotettiin sen vuoksi, koska hän oli toiminut seminaarin marxilaisen ryhmän johtajana. Stalinista tuli kommunisti, ja kommunismin opinkappaleisiin taas kuuluu ateistinen käsityskanta. Siitä en ole sattunut mistään lukemaan, että Stalin olisi luopunut jossain vaiheessa kommunismista ja ateistisista käsityksistään. Se ei myöskään tunnu kovin uskottavalta.
Olen lukenut tällaisista käsityksistä, että taivas merkitsisi sitä, että ollaan lähellä Jumalaa ja helvetti sitä, että ollaan kaukana Jumalasta. Nykyisinhän ei enää ajatella eikä uskota helvetistä, niin kuin joskus aikaisemmin ajateltiin. Helvetin esikuva oli alun perin Jerusalemin Ben-Hinnonin laakso, jossa Vanhan Testamentin aikaan joskus toimitettiin ihmisuhreja. Laakso oli muuttunut lakkaamatta savuavaksi kaatopaikaksi, jonne juutalaiset heittivät jätteitä ja teloitettujen ihmisten ruumiit.Stalin kävi sodan aikana, varsinkin vuonna 1941 kun sota meni puna-armiejan kannalta päin helvetti ripillä. Tämä on venäläisten ortodoksien hyvin tietämä asia. Sodan aikana Stalin vapautti monia pappeja ja muutenkin lopetti uskovaisten vainoamisen. Stalin on varsin hyvin voinut viimeisinä päivinään katua ja tulla uskoon, sitä ei kukaan tiedä, ainoastaan Jumala.
Hitler ei katunut mitään, hänenen paikkansa on helvetin ikuisessa tulessa. Sodan aloittaja, juutalaisten murhaaja, ihmishirviö, sellainen oli A. Hitler!
- kaukana Hitleristä
Menkää katsomaan tänne:
http://www.Jeesus-on-Herra.com/kirjoitukset/weijonkirje.htm
Se on kirje, joka pysäytti. - Kuka menee?
Mitä Jeesus siitä sanoo?
katso:
"Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu, mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."
Markuksen evank. 16:15-16. - käsitykseni mukaan
Viattoman veren vuodattamista ei saa anteeksi eikä Pyhän hengen pilkkaamista. Niitä ei ole montaa, mutta he joutuvat ns. helvettiin... eiköhän tuo tarkoita että he tulevat täyteen ymmärrykseen tekonsa kamaluudesta ja täten joutuvat elämään iankaikkisesti syntinsä tunnossa. Täten he eivät koskaan pysty katsomaan edes hyvien ihmisten valoa sen tuomatta heille kauheata tuskaa.
Itsemurhan tehneet vastaavat teostaan Jumalan edessä heitä alköön ihminen tuomitko.
Ateistit ja muut hyvät ihmiset eivät suinkaan joudu ns. helvettiin. Ehkäpä heitä vaivaa se että eivät uskoneet Jumalaan maanpäällä sen verran että eivät kestä Jumalan kirkkautta.
Hyvät ihmiset jotka eivät koskaan ole edes kuulleetkaan Jumalasta tai jotka eivät ole saaneet tietoa maan päällä olessaan, jos he ovat todella olleet hyviä he kestävät Jumalan kirkkauden ja täten voivat olla hänen jalkojensa juuressa niiden kanssa jotka ovat uskoneet Jumalaan ja eläneet kirjoitusten mukaan koko elämänsä. Ei se ole ihmisen oma syy jos on syntynty sellaiseen paikkaan että evenkeliumi ei ole sinne yltänyt. Samoin kastamattomana kuolleet lapset asuvat aina Jumalan luona, eivätkä suinkaan joudu ns. helvettiin.
Stalinit ja muut vastaavat teoistaan Jumalalle! Kaikki mitä teet yhdelle näistä pienimmistä, sen teet minulle sanoo Jumala!
Jumala ON oikeudenmukainen aina! Vaikka niille jotka haukkuvat ja parjaavat toisten uskontoa oman uskonsa varjossa taitaa tulla yllätyksenä tuo Jumalan oikeudenmukaisuus. - Lämmin ihminen
Muutama fiksu kommentti ja loput täyttä karaatitonta paskaa. Hohhoijakkaa.
Kyllä täysi ateistikin voi tulla kuolemaisillaan uskoon... siinä olet yksin tuskasi ja mietiskelet kehen voit turvautua... no jumalaan tietenkin. Uskot sydämesi pohjasta jumalaan viimeisinä hetkinäsi ja pääset taivaaseen. Eikö olekin yksinkertaista? Ei haittaa vaikka olet murhannut 30 miljoonaa ihmistä, "Jumala armahtaa."
Te uskovaiset puhutte itsenne pussiin melkein jokaisessa viestissä jeesustelunne ja tekopyhyydenne lomassa; luuletteko että joku voisi ottaa teitä vakasti?
Melkein suurin osa Suomessa kirkkoonkuuluvista ei usko jumalaan tai muuhun nuotiosatuiluun. Suurin osa näistä ei oikesti välitä kuuluvatko he kirkkoon vai eivät. Tunnen todella monta tällaista tapausta - itsekin olen sellainen. Nyt mietittyäni tarpeeksi niin olen päättänyt erota - vaikka hieman epäröinkin.
En uskonut pienenä lapsena hömppään enkä usko vieläkään.
Ihminen voi elää elämänsä hyvin muita rakastaen ja normeja noudattaen, uskomatta vanhaan juutalaiseen/kristilliseen kansantaruun.
Ateistien esimerkin ohella voidaan ottaa kaikki ei-kristilliset maat, joita on todella todella paljon, enemmän kun kristittyjä. Ovatko he pahoja ihmisiä ja joutuvatko he helvettiin? Siinäpä vasta pähkinä kaikkitietäville ja muille nököille.- saddasads
Ap:n kysymys on kiinnostava ja olen sitä miettinyt itsekin. En osaa sanoa vastausta siihen. Luulisin ehkä, että kaikki voivat päästä taivaaseen, jos oikeasti löytävät Jumalan ja alkavat uskoa häneen. Siitä kertoo vertaus tuhlaajapojasta.
Vertauksessa hyvä poika oli kotona ja kunnollinen, toinen lähti maailmalle ja tuhlasi omaisuutensa. Sitten kaiken mentyä siliä tien hän katui ja palasi kotiin takaisin ja isä otti vastaan lämpimästi. Kunnon pojasta se oli tietysti epäreilua. Opetus on se, että on kiva, että moni on jo löytänyt Jumalan, mutta vielä kuvempi, kun hänet ensin hylänneetkin löytävät tiensä takaisin. Että Jumala on niin rakastava ja anteeksiantava, että on valmis ottamaan vastaan kaikki ja iloitsee jokaisesta käännytetystä" sielusta.
Tarinan mukaan entinen hyvä enkeli, nykyinen paholainen nousi aikoinaan kapinaan Jumalaa ja Kristusta vastaan (olisi itse halunnut ykköstyypiksi Jeesuksen tilalle). Hän agitoi muita sieluja mukaan, mutta hävisi sodan ja joutui karkotetuksi helvettiin. Hän käy sotaa Kristusta vastaan yhä ja yrittää johtaa ihmisiä harhaan, jotteivat he löytäisi Jumalaa. Varmasti hän operoi noiden massamurhaajienkin kautta. Uskon, että Jumala taas haluaisi pelastaa kaikki sielut ja varmana jopa toivoisi, että itse paholainen alkaisi katua, ja palaisi Jumalan/Kristuksen valtakuntaan ja tunnustaisi Kristuksen herruuden. Silloin pahuus loppuisi ehkä maailmasta. Luulisi, että se olisi Jumalan toive.
En usko, että ihan pintapuolinen feikkiuskoon tuleminen auttaa siinä kuitenkaan, kyllä Jumala näkee jokaisen mieleen ja sieluun ja tietää, millainen ihminen oikeasti on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222367
- 931505
- 1161248
- 751120
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18949Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851- 52842
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209830Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18821- 34785