Hajonneet välineet...

synkkää...

Ajattelin tehdä tällaisen ketjun, minne kaikki voivat laittaa hajonneiden välineiden tarinan. Miten ja missä olosuhteissa ja mikä oli ensireaktio tapahtuessa.

Itse olen hajoittanut tasan yhden mailan, luottohybridini. Olin normaalisti rangella harjoittelemassa avauksia (avaan lähes aina 19 asteisella hybridillä, ilmassa n. 200m), kunnes ajattelin kerrankin saada sen 200m ilmassa kunnolla puhki. Hirmuisella voimalla suora varsiosuma kumitiihin ja RÄKS. Kaikki näytti olevan silti kunnossa ja seuraavalla ihan hiljaisella lyönnillä lapa päätyi rangelle. V*****s oli sanoin kuvaamaton, mutta onneksi uusi varsi oli melko edulinen (teräs grafiitin tilalle).

Näin itsellä, entäs muilla?

5

697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mullikaani

Miksi seurauksena oli "sanoin kuvaamaton v*****s" kun kerran itse tyhmyyksissäsi hakkasit mailasi "hirmuisella voimalla" päreiksi? Eikös se yleensä mene niin että sitä saa mitä tilaa?

• synkkää...

Juu täytyy myöntää, että ensi reaktio oli juurikin tuollainen kuten kuvailin, mutta hetken jälkeen kylläkin pääsin sille "sitä saa mitä tilaa" mielialalle. Eihän tuollaisessa "repäisyssä" mitään järkeä ollut, piti vain kokeilla kuinka kauas lähtee. Tuolloin pallo ei lähtenyt, lapa kylläkin.

PS. Tuon jälkeen en ole käyttänyt kumitiitä, kun se ei varsiosumalla jousta. Puutii vain lentää ja palloon tulee armoton slice.

• Jaskavaa
        synkkää... kirjoitti:

Juu täytyy myöntää, että ensi reaktio oli juurikin tuollainen kuten kuvailin, mutta hetken jälkeen kylläkin pääsin sille "sitä saa mitä tilaa" mielialalle. Eihän tuollaisessa "repäisyssä" mitään järkeä ollut, piti vain kokeilla kuinka kauas lähtee. Tuolloin pallo ei lähtenyt, lapa kylläkin.

PS. Tuon jälkeen en ole käyttänyt kumitiitä, kun se ei varsiosumalla jousta. Puutii vain lentää ja palloon tulee armoton slice.

Ihan mielenkiinnosta kyselen että mitä maksoi uusi varsi ja missä sellasen laitatit paikalleen? Itellä olis yks löydetty Wilson Pro Staff:n puu kolmosen lapa ja olen miettinyt että kannattaako siihen hankkia vartta vai ei?

• synkkää...
        Jaskavaa kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kyselen että mitä maksoi uusi varsi ja missä sellasen laitatit paikalleen? Itellä olis yks löydetty Wilson Pro Staff:n puu kolmosen lapa ja olen miettinyt että kannattaako siihen hankkia vartta vai ei?

Ihan tarkkaan en muista, mutta varsi maksoi muistaakseni hieman yli 20€ (true temper dynamic gold) ja tuttuni liimasi varren paikoilleen hintaan 10€ yli yht. n. 30€.

Mutta kun puumailaan tulee useimmiten grafiittivarsi, niin hinta helposti pomppaa pelkän varren osalta n.60€ ylöspäin. Ja monet golfliikkeet myös tekevät noita varren liimauksia n. 20€ hintaan. Turussa ainakin sportservice.

• Aguila
        synkkää... kirjoitti:

Ihan tarkkaan en muista, mutta varsi maksoi muistaakseni hieman yli 20€ (true temper dynamic gold) ja tuttuni liimasi varren paikoilleen hintaan 10€ yli yht. n. 30€.

Mutta kun puumailaan tulee useimmiten grafiittivarsi, niin hinta helposti pomppaa pelkän varren osalta n.60€ ylöspäin. Ja monet golfliikkeet myös tekevät noita varren liimauksia n. 20€ hintaan. Turussa ainakin sportservice.

Laitan yhden linkin josta saat ohjeita ja mailoja
        koottuna tai osina.
        http://www.4par.eu/products.php?g1=dc9fdb

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      986
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe