Iltäpäivälehtien otsikot lopettivat uskoni.
Näin liikaa pahaa, kun vain yritin käydä ruoka-ostoksilla.
Raamatun raukkaminen jumala on taas sallinut paljon pahaa.
Koskaan lehdissä EI ole juttua ihmisistä, joita tämä jumala olisi auttanut. Tänäänkin molemmat lehdet täynnä surua!
En halua enää uskoa Tyrannimaiseeen, Raamatun jumalaan.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1569001
Eroakirkosta.fi:stä sentään vastaus pyyntöihini tuli HETI, toisinkuin taivaasta!
http://www.eroakirkosta.fi/
Palvelun kautta erosi eilen 110 henkilöä. Perustamisesta lähtien sen kautta on eronnut noin 115670 henkilöä.
Muutkin ovat huomennaat jo saman.
Erosin kirkosta päivällä
10
320
Vastaukset
- vai?
Hieno juttu, jos erosit kirkosta ja liityit helluntaiseurakuntaan. Muussa tapauksessa: häivy! Kirkosta eroamiselle on toisaalla oma palstansa, mutta täällä on aiheena helluntailaisuus.
- hyväksi?
Älä syyttele Jumalaa tylyksi, jos sinä itse et ole tehnyt mitään maailman kärsimyksen poistamiseksi. Jos olet passiivinen sivustakatsoja, paina suusi tomuun ja häpeä.
- hyväksi?
Taas yks eronnut sielu!
Jumala, miksi et vastannut hänen rukouksiin ajoissa?!?
Jumala, minä sanon sinulle:Jos olet passiivinen sivustakatsoja, paina suusi tomuun ja häpeä.
T: Uskovainen lapsesi, nimeltä : hyväksi?
- anti-kristitty
Sinä puhut raamatun jumalasta. Oletko paljonkin tutkinut raamattua? Niin paljon, että voit täydellä varmuudella sanoa, että edes tiedät, mitä raamattu sanoo asiasta? Kuulostaa siltä, että sinulle on tärkeämpää ennakkoluulosi raamatusta kuin se, että oikeasti ottaisit asioista selvää ennen kuin alat syyttelemään...
- onkin.
Kyllä on kumma että nykyisin jokaisella pitää olla ikioma uskonto, sinäkin olet yhden miehen juutalaiskristillinen lahko.
- anti-kristitty
onkin. kirjoitti:
Kyllä on kumma että nykyisin jokaisella pitää olla ikioma uskonto, sinäkin olet yhden miehen juutalaiskristillinen lahko.
Otan tuon kohteliaisuutena.
Vähän yleistäen tuon lausumasi sisältö voitaisiin ilmaista näin: "kyllä on kumma, että jokaisella ihmisella on omat ajatuksensa, jotka ovat erilaiset kuin muilla". Miksi rajaat lausumasi pelkkään uskontoon?
Eikö se muka ole fakta, että jokaisen ihmisen tapa nähdä maailma on mitä todennäköisimmin ainutlaatuinen ottaen huomioon, että elämänkokemukset sitä muokkaavat eikä ne ole kenelläkään täysin samat. Onko tässä muka oikeasti jotain ihmettelemisen aihetta???
Enemmän minä olisin ihmeissäni, jos löytäisin jonkun, joka ajattelee täysin samalla tavalla kuin minä. Jos kaikki ajattelisivat samalla tavalla, niin maailma olisi tylsä paikka...
Minusta olisikin parempi kysyä miksi negatiivinen uutinen myy? Sitähä lehdet täynnä mikä ihmisiä kiinnostaa eli kysynnän ja tarjonnan laki.
Ei ne hyvät uutiset ja ihmeet lehtiin päädy.
Ja kirkko ei pelasta.Jumala pelastaa ja edelleen Hän pelastaa yskilöitä,ei seurakuntia ja kirkkoja,onneksi näin.- ketura
niihinkö sinä elämäsi perustat. Tai kirkonkirjoihin. Köyhät teillä on aina keskuudessanne, sanoi Jeesuskin aikanaan. Mitä jos panostaisit vaihteeksi Häneen. Saisit katsella valon lähettäjää maailman pimeyden keskellä. Itse en ole koskaan kuulunut valtionkirkkoon joten en ole voinut erota. En kuitenkaan usko että kirkosta eroaminen varsinaisesti parantaisi kenenkään elämänlaatua. Enkä käsitä miten kirkkoon kuuluminen tai ei vaikuttaa ihmisen uskoon Jumalaa kohtaan. Tutkitko kirkkoa vai Raamattua? Näitä ajatuksia kirjoituksesi minussa herätti.
- minä.
Ööh..
No, Jumala on kyllä kaikkivaltias mutta Raamattu sanoo selvästi että Hän antoi ihmiselle vapauden valita vapaasti mihin uskoo, mitä tekee ja miten elämänsä käyttää.
Joten paha ja pahuus mitä ympärilläsi näät on seurausta tästä ihmisen valinnasta. On niin helppoa kostaa ja tehdä pahaa kun ketuttaa, anteeksi antaminen ja hyvän tekeminen on niin vaikeaa kun ei nää syytä siihen kun sisällä kiehuu.
Joten ei ole Jumalan vika että tämä maailma on niin paha. Sitäpaitsi kaltaisesi ihmiset eivät tee MITÄÄN asian eteen. Helppo syyttää Jumalaa kun ei näe itse omaa syyllisyyttään.
Ihminen itse valitsee pahan. Eikö olekin helpompi vattuilla vastaan ihmiselle joka on sulle ilkeä? JOS kaikki tekisivät kuten Jumala tahtoo, antaisivat anteeksi lähimmilleen ja kaikille niin ei pahuutta olisikaan.
Miksi edes kysyt miksi Jumala ei tee mitään? Tekeehän Hän: koettaa saada sinut antamaan anteeksi ihmiselle joka loukkasi sinua eikä vihaamaan ja kantamaan kaunaa. Se on pienissä teoissa ja ajatuksissa.
Kansakunnat sotivat ja tappavat. Kun he eivät tahdo antaa anteeksi. Jumala kehottaa antamaan Raamatussa anteeksi. Mutta ihmiset eivät tahdo. Jumala on jo tehnyt kaikkensa. Ihmiset vain eivät tahdo noudattaa Hänen tahtoaan. - samaa
"Eroakirkosta.fi:stä sentään vastaus pyyntöihini tuli HETI, toisinkuin taivaasta!"
Itsekin hämmästelin,kun vastaus tuli niin nopeasti.HUH!
Tavallisesti kun rukoilee,niin asian ehtii jo unohtaa,ennenkuin vastaus (joka ei koskaan tule)tulee (;)).
Mutta se on siinä.Eikä eroakirkosta.fi lupaillut liikoja,niinkuin eräs toinen...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704898Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113339Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j192574Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561653- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 931269
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171037Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71975IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51865