Jumalan rakkaus

Hssu

JOS NOUDATATTE KÄSKYJÄNI, te pysytte minun rakkaudessani, niin kuin minä olen noudattanut Isäni käskyjä ja pysyn hänen rakkaudessaan.

Olen puhunut teille tämän, jotta teillä olisi MINUN ILONI SYDÄMESSÄNNE ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.
Minun käskyni on tämä: rakastakaa toisianne, NIIN KUIN MINÄ OLEN RAKASTANUT TEITÄ. Joh. 15:10-12

Te olette unontaneet tämän sanan, joka rohkaisee teitä kuin isä poikiaan:
- Älä väheksy, poikani, Herran kuritusta, älä masennu kun hän ojentaa sinua-
jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa, hän lyö jokaista, jonka pojakseen ottaa.
Teidän kärsimyksenne on kasvatusta: Jumala kohtelee teitä omina poikinaan. Onko sellaista poikaa, jota isä ei kurittaisi?
Jos te siis olette jääneet vaille kuritusta, josta kaikki muut ovat osansa saaneet, te olette äpäriä, ETTE LAILLISIA LAPSIA.
Hepr. 12:5-8

Rakkaus joka on Jumalasta eroaa siitä rakkaudesta mitä ihminen itsessään toisille välittää, joka on sitä kaiken hyväksyvää, totuudetonta rakkautta.

6

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laiska,

      mene edes etsimään töitä hörhö.

      • Vastaan sinulle, että kummasti sinulla tuntuu tuota aikaa itselläsi olevan, aivankuin kyttäisit että pääsisit sanomaan aina tuota samaa. Ei taida sinullakaan työt painaa ja sanavarastokin on kohtalaisen suppea. Ei muuta.


      • tekee,
        Hssu kirjoitti:

        Vastaan sinulle, että kummasti sinulla tuntuu tuota aikaa itselläsi olevan, aivankuin kyttäisit että pääsisit sanomaan aina tuota samaa. Ei taida sinullakaan työt painaa ja sanavarastokin on kohtalaisen suppea. Ei muuta.

        mutta sinä olet raamatun taakse piiloutuva yhteiskunnan loinen, kuka yrittää hyötyä minunkin maksamista verorahoista, MENE LUUSERI TÖIHIN!!!!!!!!


      • Puheenvuoro
        tekee, kirjoitti:

        mutta sinä olet raamatun taakse piiloutuva yhteiskunnan loinen, kuka yrittää hyötyä minunkin maksamista verorahoista, MENE LUUSERI TÖIHIN!!!!!!!!

        ...luulin tulleeni Raamattupalstalle,
        mutta täällähän haukutaan oikein olan takaa
        työttömiä.
        olen itsekin sellainen,syyttä.
        Myös maksanut veromarkkoja,joita nyt
        kulutan "kroisosmaisesti"eläen.
        Varotaan vain,ettei itse pudota siihen
        kuoppaan,työtä jos on,saa kiitellä.
        Tai anna sitten toisille.(työpaikkasi)
        Eihän Hessun puheet tätä asiaa sivunneet,
        ei ole kiva lukea,että haukut noin.


    • VAARALLISTA langeta IHMISRAKKAUDEN, IHMISSÄÄLIN
      mukaan vaeltamaan sillä SILLOIN SYRJÄYTETÄÄN JUMALAN
      TOTUUS ja näin se TODELLINEN RAKKAUS.

      Siksi aloituksenkin laitoin EKSYTYS ON SIELLÄ MISSÄ
      SEN VÄHITEN LUULISI OLEVAN. Ja siksipä JEESUS EI
      turhaan sanonut VIELÄKIN MINÄ SANON VALVOKAA.

    • Hyvä kirjoitus,Hessu.

      Jumalan siunausta sinulle, veli!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1326
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      937
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      300
      823
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      98
      780
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      633
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe