JOS NOUDATATTE KÄSKYJÄNI, te pysytte minun rakkaudessani, niin kuin minä olen noudattanut Isäni käskyjä ja pysyn hänen rakkaudessaan.
Olen puhunut teille tämän, jotta teillä olisi MINUN ILONI SYDÄMESSÄNNE ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.
Minun käskyni on tämä: rakastakaa toisianne, NIIN KUIN MINÄ OLEN RAKASTANUT TEITÄ. Joh. 15:10-12
Te olette unontaneet tämän sanan, joka rohkaisee teitä kuin isä poikiaan:
- Älä väheksy, poikani, Herran kuritusta, älä masennu kun hän ojentaa sinua-
jota Herra rakastaa, sitä hän kurittaa, hän lyö jokaista, jonka pojakseen ottaa.
Teidän kärsimyksenne on kasvatusta: Jumala kohtelee teitä omina poikinaan. Onko sellaista poikaa, jota isä ei kurittaisi?
Jos te siis olette jääneet vaille kuritusta, josta kaikki muut ovat osansa saaneet, te olette äpäriä, ETTE LAILLISIA LAPSIA.
Hepr. 12:5-8
Rakkaus joka on Jumalasta eroaa siitä rakkaudesta mitä ihminen itsessään toisille välittää, joka on sitä kaiken hyväksyvää, totuudetonta rakkautta.
Jumalan rakkaus
6
225
Vastaukset
- laiska,
mene edes etsimään töitä hörhö.
Vastaan sinulle, että kummasti sinulla tuntuu tuota aikaa itselläsi olevan, aivankuin kyttäisit että pääsisit sanomaan aina tuota samaa. Ei taida sinullakaan työt painaa ja sanavarastokin on kohtalaisen suppea. Ei muuta.
- tekee,
Hssu kirjoitti:
Vastaan sinulle, että kummasti sinulla tuntuu tuota aikaa itselläsi olevan, aivankuin kyttäisit että pääsisit sanomaan aina tuota samaa. Ei taida sinullakaan työt painaa ja sanavarastokin on kohtalaisen suppea. Ei muuta.
mutta sinä olet raamatun taakse piiloutuva yhteiskunnan loinen, kuka yrittää hyötyä minunkin maksamista verorahoista, MENE LUUSERI TÖIHIN!!!!!!!!
- Puheenvuoro
tekee, kirjoitti:
mutta sinä olet raamatun taakse piiloutuva yhteiskunnan loinen, kuka yrittää hyötyä minunkin maksamista verorahoista, MENE LUUSERI TÖIHIN!!!!!!!!
...luulin tulleeni Raamattupalstalle,
mutta täällähän haukutaan oikein olan takaa
työttömiä.
olen itsekin sellainen,syyttä.
Myös maksanut veromarkkoja,joita nyt
kulutan "kroisosmaisesti"eläen.
Varotaan vain,ettei itse pudota siihen
kuoppaan,työtä jos on,saa kiitellä.
Tai anna sitten toisille.(työpaikkasi)
Eihän Hessun puheet tätä asiaa sivunneet,
ei ole kiva lukea,että haukut noin.
VAARALLISTA langeta IHMISRAKKAUDEN, IHMISSÄÄLIN
mukaan vaeltamaan sillä SILLOIN SYRJÄYTETÄÄN JUMALAN
TOTUUS ja näin se TODELLINEN RAKKAUS.
Siksi aloituksenkin laitoin EKSYTYS ON SIELLÄ MISSÄ
SEN VÄHITEN LUULISI OLEVAN. Ja siksipä JEESUS EI
turhaan sanonut VIELÄKIN MINÄ SANON VALVOKAA.Hyvä kirjoitus,Hessu.
Jumalan siunausta sinulle, veli!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1243873Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta223620Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1202556Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten802480Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää542438Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom82400Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole232373Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1652296Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin642264HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a364382039