mulla ei mee kickflipissä etujalka päälle, mikä neuvoksi? Takajalan saan päälle, mutta etujalka ei tule sitten millään!
kickflippi
5
588
Vastaukset
- ...
tämä johtunee varmaankin siitä, että et "uskalla" landata molemmilla jaloilla kun lauta pyörii esim. puoli kierrosta, ja siitä johtuen opit aina väistämään etu jalalla ikään kuin refleksinä. Itselläni oli sama ongelma. Kaikista helpoiten se korjaantuu kun harjoittelet landaamista puoli kickflippiin eli kickflippiin joka pyörii puolikierrosta. Toivottavaasti minusta oli apua.
- ongelma täällä
itte oon harrastanu skeittausta (jos sitä nyt siksi voi sanoa) ekasta luokasta lähtie ja ny sitä ollaa lukion tokalla mutten vieläkää osaa mitää paitti olliella mennä esteitten yli. kai se pitäää vaan hyväksyä ettei skeittaus oo mun juttu vaikka kuinka haluais perkele!
- ettet potkaise alaspäin
koska silloin etujalkasi menee suoraan maahan... yritä potkasta enemmän eteen päin ja samalla pyöräyttää jalalla se lauta ympäri mut elä kuitenka liikaa potkase koska sit se lauta lentää johki viidemetrin päähä eikä sit mee kumpikaa jalka enää päälle.
- se olen minä!!!
vinkit on hyvii ja lisään viel et ei kannata potkasta liian pitkälle ku sit se etujalka jää laudan alle...mul kävi aina sillee :DDD
- vitsaaa
voiko vaikuttaa jos lauta on liian kapee ettei saa vedettyy kickflippii kunnol ?
ku heitän kickkii niin se ei lähe pyörii dekki on 7,5 kenkä 44 ;oo joo kesäks tulos 8.0 dekki muute menee kaikki tommoset normi popit ja sille mut flipit ei pyöri ;o
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822