pizzan päälle tulee munajuusto
- yes
- no
?
munalla vai ilman
15
1060
Vastaukset
- on vähän
vaikea tietää mitä ne karvaranteet niihin lättyihin laittaa. En ihmettelis, vaikka jossain olisi munajuustoakin.
- oletpa
sinä reppana.
- vitjamunat
oletpa kirjoitti:
sinä reppana.
Teit sen taas! Kyllä voit olla ankea ihminen. Et voita mitään itkemällä tuota ainaista reppana-läppääsi. Keksi jotain jotain uutta tai piikittele näille rasisteille luovemmin.
- jksdhgfjsdhf
vitjamunat kirjoitti:
Teit sen taas! Kyllä voit olla ankea ihminen. Et voita mitään itkemällä tuota ainaista reppana-läppääsi. Keksi jotain jotain uutta tai piikittele näille rasisteille luovemmin.
rasisteille? Kuka tässä nyt rasistisia kirjoituksia on muka esittänyt?
- näköjään
jksdhgfjsdhf kirjoitti:
rasisteille? Kuka tässä nyt rasistisia kirjoituksia on muka esittänyt?
ilmoittautuu jonoon...
- ihmettä
se "munajuusto" on?
- tissiposki
Viittaatko tolla "munajuustolla" terskan ja esinahan väliin kertyvään pahanhajuiseen smegmaan jota myös sissi-juustoksi kutsutaan? Otan ilman.
- euvis_plesly
kananmunasta on kyse ja ihan tavallisesta juustoraasteesta.
- vitjamunat
Pitsa pitsana ja munakaat munakkaina. MUNA EI KUULU PIZZAAN!!!!!
- viralliset täytteet?
vitjamunat kirjoitti:
Pitsa pitsana ja munakaat munakkaina. MUNA EI KUULU PIZZAAN!!!!!
Sinä siis päätät mikä kuuluu pizzaan ja mikä ei.
- vitjamunat
viralliset täytteet? kirjoitti:
Sinä siis päätät mikä kuuluu pizzaan ja mikä ei.
Kyllä, minä päätän. Ja tonnikala ei todellakaan kuulu pitsaan eikä mihinkään muuhunkaan suuhun laitettavaan. Se kuuluu ongelmajäteastiaan. Hyi helvetti! Suoraan saatanasta, sanon minä.
- sitten
kutsut sitä "munajuustoksi"???
Ja missä muodossa muna on? "Paistettuna", kokkelina, keitettynä ja siivutettuna vai miten? Eipä ole koskaan tullut eteen eikä ole kuulunutkaan.
Ja eikö kaikissa pizzoissa ole juustoa? - jbjhb
vitjamunat kirjoitti:
Kyllä, minä päätän. Ja tonnikala ei todellakaan kuulu pitsaan eikä mihinkään muuhunkaan suuhun laitettavaan. Se kuuluu ongelmajäteastiaan. Hyi helvetti! Suoraan saatanasta, sanon minä.
No eipä sitä päätöstäsi pidetä sitten minään. Minunkin pitsaani tulee aina maksa, perna, munuainen ja tietty se kanamuna.
- PizzaMuna
Jos tarkoittaa sitä lättyyn leivottua rassukkaa joka munailee niin kiitos ei.
- coticocci
Siis munajuustohan on tämmöinen enempi perinneruokapuolelle kuuluva jutska: http://www.kotiliesi.fi/ruokaohjeet/munajuusto
Narisee hampaissa eikä maistu oikein miltään. Ei minun pizzaan semmoista kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875