Ärsyttää

kun aina

kaikki valittaa kouluruoasta!!! Sehän on ihan ok ja ihan tavallista! Ei kaikesta ruoasta voi pitää,mutta
rajansa kaikella. Jos olet nirso syytä vain itseäsi
äläkä valita!

5

1767

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En voi muuta sanoa kuin että veit täysin sanat suustani. Olen niin samaa mieltä kanssasi kuin vain olla ja voi! :) Itsekään en pidä kaikista ruuista (esim. siskonmakkarakeitto/kastike tai hernekeitto), mutta en silti valita, vaikka niitä koulussa tarjotaan. Kesäloman jälkeen oli ihana palata kouluun ja kouluruokailuun, sillä on se niin hienoa, kun on valmis lämmin ruoka tarjolla kerran päivässä. Ja lisänä salaattia, leipää ym. Täytyy siis vain nähdä asioiden parhaat puolet ja olla kiitollinen siitä mitä saa, eikä nirsoilla turhia. Itse ainakin nautin kouluruokailusta - enkä valita edes hernekeitto päivänä ;)

      • sad90234

        Kiva kuulla että jossain on asiat hyvin. Itse pidän kouluruoasta, vaikka se ei ole kovinkaan hyvää. Tosin ei vakuumipakatuista, kypsistä perunoista, eineksistä, kasiketiivisteistä tehdyistä kastikkeista ja valmiiksi kypsennetystä, huonolaatuisesta lihasta ei voi saada kovin maittavaa ruokaa. Mutta onneksi kotona on kunnon kotiruokaa, alusta alkaen itse tehtyä.


    • dsfafads

      ota muna suuhun ja älä valita

    • samaa

      mieltä. Ei kouluruoka tapa. Ja on välillä tosi hyvääkin.

    • >>"Jos olet nirso syytä vain itseäsi
      äläkä valita!"

      Sinähän täällä syyttelet ihmisiä siitä että he valittavat kouluruoan olevan pahaa.
      Valitettavasti emme kaikki nauti kaviaaria hopealautasilta.

      Ei kaikki ruoka vain yksinkertaisesti mene alas.
      En itse ole nirso, syön, jos pystyn nielemään ruoan ilman että oksennan sen takaisin ulos.
      Väistämättä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6519
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4203
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2607
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1548
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe