Ärsyttää

kun aina

kaikki valittaa kouluruoasta!!! Sehän on ihan ok ja ihan tavallista! Ei kaikesta ruoasta voi pitää,mutta
rajansa kaikella. Jos olet nirso syytä vain itseäsi
äläkä valita!

5

1802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En voi muuta sanoa kuin että veit täysin sanat suustani. Olen niin samaa mieltä kanssasi kuin vain olla ja voi! :) Itsekään en pidä kaikista ruuista (esim. siskonmakkarakeitto/kastike tai hernekeitto), mutta en silti valita, vaikka niitä koulussa tarjotaan. Kesäloman jälkeen oli ihana palata kouluun ja kouluruokailuun, sillä on se niin hienoa, kun on valmis lämmin ruoka tarjolla kerran päivässä. Ja lisänä salaattia, leipää ym. Täytyy siis vain nähdä asioiden parhaat puolet ja olla kiitollinen siitä mitä saa, eikä nirsoilla turhia. Itse ainakin nautin kouluruokailusta - enkä valita edes hernekeitto päivänä ;)

• sad90234

Kiva kuulla että jossain on asiat hyvin. Itse pidän kouluruoasta, vaikka se ei ole kovinkaan hyvää. Tosin ei vakuumipakatuista, kypsistä perunoista, eineksistä, kasiketiivisteistä tehdyistä kastikkeista ja valmiiksi kypsennetystä, huonolaatuisesta lihasta ei voi saada kovin maittavaa ruokaa. Mutta onneksi kotona on kunnon kotiruokaa, alusta alkaen itse tehtyä.

• dsfafads

ota muna suuhun ja älä valita

• samaa

mieltä. Ei kouluruoka tapa. Ja on välillä tosi hyvääkin.

• >>"Jos olet nirso syytä vain itseäsi
      äläkä valita!"

Sinähän täällä syyttelet ihmisiä siitä että he valittavat kouluruoan olevan pahaa.
      Valitettavasti emme kaikki nauti kaviaaria hopealautasilta.

Ei kaikki ruoka vain yksinkertaisesti mene alas.
      En itse ole nirso, syön, jos pystyn nielemään ruoan ilman että oksennan sen takaisin ulos.
      Väistämättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3498
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1516
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1259
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1222
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      978
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      971
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      953
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      832
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      91
      788
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      745
    Aihe