Fazer Omar

Suklaasyöppö

Onko kukaan päässyt jo maistamaan Fazerin uutta Omar-suklaata? Olisi kiva kuulla kommentteja, että mitä tykkäsitte?
Itse en ole vielä ostanut, mutta Lidlin mainoslehdessä vaan törmäsin tähän uutuuteen.
Näin maistamatta veikkaisin, että saattaa olla aika imelää, koska Omar karkit on muutenkin niin kauhean imeliä. En odota kauhean hyvää makuelämystä, mutta pitäähän tuo uutuus jossain vaiheessa testata. Kirjoittelen sitten vaikka tähän enemmän kommentteja mausta.

11

2831

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OmarSuklaa
    • Joku

Tuli maistettua tuota Omar suklaata eilen. Mun mielestä Omarit ovat ihan sellaisenaan parempia, eikä Fazerin Sininen muutenkaan ole suosikki suklaitani. Sen Omarin maun hieman erotti sieltä suklaan seasta. Kyllä sitä ihan söi, mutta en välttämättä toista kertaa ostaisi.

• suklaahirviö

Näin tuota Fazerin Omar-uutuutta Lidlissä ja tietysti piti ostaa.. :)

Yleensä olen niitä ihmisiä, jotka parkuvat ja voihkivat tätä Fazerin (ja muidenkin makeisfirmojen) vimmaa luoda "uutuuksia" läiskäämällä kaksi vanhaa tuotetta yhteen. Mutta joskus homma voi toimiakin - minun mielestäni Sininen Omar = suklaanautinto.

En usko tuosta levystä tulevan mitään suursuosikkia. Suomalaisethan eivät yleisesti ottaen pidä mistään kovin makeasta, täällä täytyy aina olla jotain suklaa ja marjat tai suklaa ja hedelmät yhdistelmiä, jos pärjätä meinaa. Mutta me pieni vähemmistö, "äklömakean ystävät", me voimme tykätäkin.

Omar-karkit olivat tuossa sinisen suklaan seassa pieninä pallosina. Ja jotenkin niiden pinta oli saatu rapean rapsakaksi, niiden pallojen siis! Pallosia oli runsaasti, se oli hyvä se.

Minusta yhdistelmä toimi. Fazerin sininenhän on sellaista makean sorttista maitosuklaata, jossa jo yksistäänkin on lievä toffeinen maku. Siksi omarit eivät sen kanssa ainakaan riidelleet. Meni levyllinen tuota suklaata ihan huh heijaa huomaamatta. ;)

Ostan toistekin, jos siis Fazerilta mitään ostan. Fazerin levyistä tykkään tästä uutuudesta ja sitten keksicrispistä eniten.

• Suklaasyöppö

Piti ihan vartavasten mennä Lidliin tuota ostamaan ja täytyy kyllä todeta, että tuo uutuus on huonoimpia suklaita Fazerilta. :(
      Ihan kivasti tuo toffeen maku sulautuu tuohon suklaaseen, mutta mua nyppii jokin tuossa Omar-karkkien rakenteessa. Turhan kuivakoita ja kovia palasia. Yksi suosikeistani Fazerilla on Lontoonrae suklaa, josta niin ikään monet valittaa, että karkit joukossa on liian kovia, mutta siihen se jotenkin sopii.
      Omar levy tosiaankin on minun makuun turhan äklönmakea, kuten pelkäsinkin. Enkä tykkää jälkimausta. En osta toiste!

• pettynyt

En osta toiste minäkään. Ihan hyvää mutta ei ne olleet Omaria ikinä nähneetkään ne palaset.

• Chi

Levy oli todellinen pettymys, olivat säilyttäneet Omarien kauhean rakenteen ja sokeri vaan narskui hampaissa!!

• Oli ihan onnistunut makuelämys samoin kuten Lontoon rae ja Marianne -suklaat. Sen sijaan siitä salmiakkisuklaasta tai marjasuklaista en tykkää ollenkaan.

• bana--

en tykänny. Iha hirveetä. Koostumus huono ja aaaaivan liian makea.

• Olli2

Näin kaverilla omar levyn ja pakkohan sitä oli maistaa.Jos ostan suklaata kyl mä ostan omar suklaata enkä mitää muuta,eikä tää oo mitää imelää!

• naziliiteri

Äklönmakeaa kyseinen suklaa ei oo nähnytkään. Myös "pallojen" koostumus on juuri sopiva. Suosittelen, mukavaa vaihtelua normifazerille

• Zerbell

Tämä yhdistelmä ei pelaa. Suklaan maku on niin vahva, että se peittää Omarin maun alleen. Ei kyllä tuota maistaessa ollenkaan tulisi Omar mieleen. Huonointa Fazeria, ehdottomasti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      157
      5910
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      114
      5525
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5237
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      3225
    5. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      55
      2779
    6. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2591
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2280
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      2080
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      13
      1900
    10. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      15
      1801
    Aihe