SM tulokset päivitetty

Paimio SM 2008

5

979

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SM-reitti

Itse pidin paljonkin tuosta reitistä, kierretään useampi kerta samaa 6km pätkää. Siinä tunsi olevansa mukana, kun vastaan tuli muitakin letkoja eikä tarvinnut jossain metsätaipaleella yksin luistella. Lisää samanlaista, mutta enemmin osallistujin.
      Sk

• mieltä

Yksi parhaimmista kisoista joissa olen ollut mukana. Reitti oli hyvä kun tosiaan pitkin kisaa näki missä mennään, ja lisäksi tosi hyväpintainen reitti, kovasta tuulesta huolimatta oli oikein ilo luistella.

• Pikku J
        mieltä kirjoitti:

Yksi parhaimmista kisoista joissa olen ollut mukana. Reitti oli hyvä kun tosiaan pitkin kisaa näki missä mennään, ja lisäksi tosi hyväpintainen reitti, kovasta tuulesta huolimatta oli oikein ilo luistella.

Reitti oli tosi hyvä ja tien pinta oli hyvässä kunnossa. Mahtavaa oli se, että tie oli suljettu ja siellä sai turvallisin mielin mennä kovaa. Pientä kritiikkiä kuitenkin.. jos haluamme kehittää lajia ja tuoda sitä ihmisten tietoon niin reitti olisi voinut kulkea lähempää keskustaa. Tottakai keskustoihin viety reitti vaatii enemmän talkooväkeä risteyksiin eikä ole niin helppoa järjestää.

Olisin lisäksi kaivannut Turun Sanomia tai paikallislehteä tekemään kisoista juttua. Eipä näkynyt tuloksia missään muussakaan mediassa.

Kuitenkin ISO kiitos järjestäjille, sillä ilman teitä ei kisoja olisi..

ai niin.. ja mitaleissa tulisi olla kaiverrukset..

• Paimiossa
        Pikku J kirjoitti:

Reitti oli tosi hyvä ja tien pinta oli hyvässä kunnossa. Mahtavaa oli se, että tie oli suljettu ja siellä sai turvallisin mielin mennä kovaa. Pientä kritiikkiä kuitenkin.. jos haluamme kehittää lajia ja tuoda sitä ihmisten tietoon niin reitti olisi voinut kulkea lähempää keskustaa. Tottakai keskustoihin viety reitti vaatii enemmän talkooväkeä risteyksiin eikä ole niin helppoa järjestää.

Olisin lisäksi kaivannut Turun Sanomia tai paikallislehteä tekemään kisoista juttua. Eipä näkynyt tuloksia missään muussakaan mediassa.

Kuitenkin ISO kiitos järjestäjille, sillä ilman teitä ei kisoja olisi..

ai niin.. ja mitaleissa tulisi olla kaiverrukset..

Ette tosiaan olisi halunneet Paimion keskustaan luistelemaan on meinaa asfaltti semmosta perunapeltoa.
        Salon seudun sanomat, kunnallislehti ja muutama muu (juva) lehti kirjoittivat kisoista.
        Olen samaa mieltä, ideaali tilanne on hieman toisenlainen kun tällä hetkellä pystytään SM kilpailulle luomaan.
        Kaiverrusten tekemisessä ei ole ongelmaa kun on ennakkoon ilmoittautuneita.

• pajassa töissä
        Paimiossa kirjoitti:

Ette tosiaan olisi halunneet Paimion keskustaan luistelemaan on meinaa asfaltti semmosta perunapeltoa.
        Salon seudun sanomat, kunnallislehti ja muutama muu (juva) lehti kirjoittivat kisoista.
        Olen samaa mieltä, ideaali tilanne on hieman toisenlainen kun tällä hetkellä pystytään SM kilpailulle luomaan.
        Kaiverrusten tekemisessä ei ole ongelmaa kun on ennakkoon ilmoittautuneita.

Nykyiset SM mitalit on ruman näköiset! Sen näköiset luistelijafiguurit ettei voi olla kuin lapsen tai lapsenmielisen suunnittelemat. Kun keran mitalit pitää suunnitella uusiksi niin eikö niihin millään saa mitään arvokkuutta kuten mitalissa pitää olla?

Niin noh, makuasioista ei voi kuin kiistellä, toisilla vaan näkyy olevan mitalienkin suhteen paska maku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      7077
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4203
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2261
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      64
      1991
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      84
      1485
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      203
      1472
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1101
    8. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      996
    9. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      989
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe