Onko kokemuksia Manpowerista työnantajana?
Sain sieltä työpaikan ja haluaisin kuulla.
Ainakin ensivaikutelma tosi hyvä. Hyvä työ ja hyvä palkka. Henkilöstöedutkin kohdallaan. :)
Manpower kokemuksia
5
3826
Vastaukset
- Hyvät
Olen ollut parisen vuotta siellä palkkalistoilla ja kokemukset ovat erittäin hyvät. Palkka on ainakin IT-puolella ihan kilpailukykyinen asiakkaan vakihenkilöstön kanssa ja muutenkin kaikki sujuu paremmin kuin hyvin. Hyvä työterveyshuolto Mehiläisessä ja ainakin minulla myös ateriaetu.
- ...
ok paikka:)
- tapaus---
Riippuu varmaan vähän alasta.. Itselläni on ja työkavereillani on huonoja kokemuksia Manpowerista.. Palkka asioissa on "huijattu"(= heidän mukaan inhimillisä virheitä) useampia työkavereitani ja myös itseäni. Asiat eivät hoidu ennen kun asiakasyrityksen johto ottaa yhteyttä manpoweriin yms..
- kljk
Minullakin on ollut ongelmia palkanmaksun kanssa. Etenkin ylityörahoja sain odotella 3kuukautta.
- assistentti82
VArmaan kaikissa paikoissa sama mutta itse kun olin Manpowerin kautta niin kokemukset siitä:
Kannattaa miettiä sitä vuokrafirman kautta olemista. Jos on määräaikainen suhde, miten ne aina melkein on, työsopparissa lukee, että työsuhteen voi lopettaa jos asiakkaan tilaus päättyy. Sitten Manpower vetoaa siihen, eikä ota selvää, mistä syystä asiakasyritys lopetti tilauksen. Tapauksessani se oli täysin laiton syy ja nyt se onkin menossa oikeuteen. Mutta apua Manpowerista ei saatu.Heidän kiinnostus loppuu vain siihen että vedotaan työsopimukseen jossa sanotaan että työsuhteen voi lopettaa jos tilaus päättyy. Mitään syitä, miksi se voisi päättyä, ei annettu. Silti ketään ei saa laittomasti potkia pois johan se on laissa määrätty.
Nyt otan vain ja ainoastaan suoria työsuhteita. on selkeämpää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265