Sex Pistols Oulussa 22.8

spo

Soittivatpahan pirun hyvän keikan eilen Oulussa. Vanhan punkkarin sydäntä lämmitti kuulla Steve Jonesin hienoa sirkkelikitarointia (vaikka se onkin aika paksu ukko). Soundit olivat hyvät ja koko yhtye soitti tiukasti. Rottenkin lauloi mielestäni hyvin. Yhtye oli hyväntuulinen ja koko hommasta jäi hyvä mieli. Ainakaan ei tarvitse epäillä, osaako bändi soittaa. Tai soittivatko itse Never Mind The Bollocks:lla, niikuin jotkut ovat kuulemma epäilleet.

Epäilevin mielin menin katsomaan, muttei tarvinnut katua pätkääkään. Eihän hommassa varmaankaan ollut samaa henkeä kuin silloin joskus, mutta noinkin vanhoiksi soittivat kyllä ihmeen enregisesti. Ja kyllähän kummasti tuli kylmiä väreitä kun tuli heidän vanhoja "hitti" biisejä.

8

949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hervannan huligaani

Oon tossa katsellut sitä Brixtonin viime talven keikkataltiointia, niin näytti bändi kuten yleisökin olevan hyvässä iskussa.Jaahas...pian kohti Tsadia.

• Varaa oma nimimerkki

Kiitos ei tarvitse kertoa lisää, ehhehheh...

No ei, kiva tietää, mutta tällä hetkellä ketuttaa olla kotona. Olisin mieluusti menny katsomaan vaikka pelkkää lämppäribändiä, - pääesiintyjästä puhumattakaan.

Mutta eiheii pistin keväällä moisen "rahastuksen" boikottiin ja tässä sitä nyt sitten ruikutetaan.

• spo

Olkoon minun puolesta ukkojen motiivit keikkailuun rahastus tai mikä hyvänsä, niin siitä huolimatta soitto sujui kuin rasvattu. Ja huumoria oli hommassa juuri sopivasti mukana, varsinkin Rottenilla.

En yhtään ihmettele miksi yhtye nuosi aikanaan siihen maineeseen mikä sillä on. Ei se pelkästään voinut tulla heidän toilailujensa takia. Biisit kun heillä on niin hiton kovia.

Ja kyllä keikalta kuuli, että Never Mind... levyn soundi on edelleen yhtyeen soinnin perusta. Ja vieläkin nuosee kylmät väreet kitarasuondista, voi hemmetti kun kuulosti hyvältä.

• greisie

Kyllä vain! Epäilevillä mielin tuli keikalle lähdettyä, mutta heti ukkojen noustessa lavalle fiilis nousi kummasti! Ihanaa, ettei murentunut maailma tämän bändin osilta. Kuulostivat loistavilta eivätkä Sex Pistolseiksi liian puhtoisilta. Rottenin ääni oli kuosissaan, spiikit sujuvia ja lavaolemus kerrassaan verraton. Oli pakko olla aivan fiiliksissä mukana. Ei kaduta sitten tippaakaan, päin vastoin.

• Sex Pistol

Pakko oli mennä tsiigaan teinivuosien mega-idoleita.
      Mäkin luulin että tässä mennään nyt vaan tsekkaan tällanen nähtävyys.Musasta viis.Ei ne enää kuulosta miltään...
      Mutta keikan jälkeen ei voinut kun pyöritellä päätä.
      Bändi on aivan uskomattomassa vedossa!!!

• Se Idea

Hahha, nehän jopa kiertueen nimessä ja sloganissa sanoo et kyseessä on pelkkä rahastus; 'reap the hay'. Kukaan muu ei voi tehä noin ku Pistolsit. Pointsit bändille, mahtava keikka!

• yumalation

Katsoin -taas- Pistolsin keikan kokonaisuudessan Lontoossa ja heiluin näytön ääressä kuten Teatriassakin 2008. Pistolsin konsertti oli yksi elämäni kohokohtia; monta vanhaa bändiä vatkaa keikka hengettömänä, mutta Rotten ei laimene koskaan. Se on se ero. Pistols ei soittanut mitään "uudelta albumiltaan" vaan pelkästään Bollocsia koksa ei niillä ole muuta. Ja sille hattu päästä.

Olen onnekas että olen nähnyt Sex Pistolsin livenä, ja saatanan kovassa kunnossa.

• Plasticlöskimaha

No sun elämässä ei sitten ole kummosia tapahtunut. Onko anarkia hyytynyt sohvalle ja liisinki-nissanin penkkiin? Olit vellihousu silloin ha olet sitä edelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      320
      7600
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1853
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      56
      1181
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe