onneks on joku hokassut laittaa tornioon yksit lääkäriaseman joka on lauantaisinkin ja iltaisin auki ei tarvi sairaana lähtee kemiin jonottaan moniksi tunneiksi...
--on se kumma kun kaupunki kehittyy niin palvelut huononee tervkeskuksesskin..
terv palveluista
9
1857
Vastaukset
- lapsiperheinen
Torniossa asuimme kun ensimmäinen syntyi. Ja muutimme pari vuotta sitten omaan kotiin vuokralta Torniosta, kemistä löytyi halpa hyvä omakotitalo. Ja toinen lapsi syntyi siis kemiläiseksi.
Kun terveyspalveluja on tarvinnut molemmissa kaupungeissa, kyllä Kemin kaupungille täytyy säästötoimista ja pakkolomista antaa kiitos, palvelut aivan eri planeetalta kuin torniossa, ei jonottamisia terveyskeskuksessa, alle kaksivuotiaat menevät aina jonojen ohitse. Yleensä ystävällistä palvelua eikä labroissa tai röntgeneissä pihistellä.
Niin, ehkä se, ettei kemissä terveydenhuollosta tingitä, on eräs syy talousahdinkoon. Mutta näin lapsiperheen kanssa en voisi kuvitellakaan muuttavani takaisin Tornioon, myös päivähoito on hienosti hoidettu, saimme viikon varoitusajalla hoitopaikan, kun mies pyydettiin yllättäen töihin.- tornix
No katotaan kauanko pysyy auki edellinen oli auki abaut 1kk.Arvioidaan sitten.
- päivystys kuten muissakin k...
Kyllä Torniossa omien sivujen mukaan toimii päivystys yötä päivää kuten luulis tälläsen julkisuuden mukaan parhaista kaupungeista terveydenhuollon johtajan mukaan olevan.
Aika outoa jos mallikaupunki ei pystyis palveleen kun lämmittää katujakin niin sehän kertoo kaupungin valtuuston siunauksesta hyvästä
terveydenhuollosta, Tosin vanhusten hoidon tasosta ei tämä päällikkö puhunut mitään.?
Uskotaan häneen ja vaatikaa oikeutta.- haukutaan hoitajat
nyt tässä asiassa ei ole kyse varojen käytöstä tai siitä, että onko tornio kaupunkina pitänyt huolta vanhuksista. Tornion kaupungilla on riittävät määrärahat vanhustenhuoltoon ja hoitoon. kaikki saavat tarvitsemansa hoidon rahallisesti, kaikille on siis varattu tarvitsemansa hoito. kyse onkin siitä, että ovatko työntekijät motivoituneita vai leipääntyneitä. ei näytä monenkaan sydänalaan koskevan jos työaikana jorisevat omiaan ja kahvittelevat, vaikka olisi monta vanhusta joiden kanssa voisi puhella ja lukea heille vaikka lehteä.
- Yhtä tyhjän kans
Mennee kiinni perjantaina viideltä iltapäivällä, lauantaina auki vain kolme tuntia ja sunnuntaina ei ollenkaan. Elikkä ei auta juuri yhtään siihen ongelmaan mikä eniten kismittää eli se että viikonloppuna ei oo päivystystä Torniossa.
On se kumma ko kuvitellaan Tornion kehittyvän jonkin citymarketin tullessa...- sanompa vaan
Kyllä yksityisiä palveluita tarvitaan Torniossa, mutta valittajat (siis joiden mielestä mikään ei pelaa torniossa) eivät ole valmiita maksamaan mitään. Haloo, yksityinen maksaa!!! Toivon ihan sydämeni pohjasta, että uusi asema Medicare menestyy teidän kateellisten kiusallakin!! Monta tyytyväistä asiakasta oon nähnyt. "Pah" -nimim. Ei voi vaatia, että heti uusi asema voisi olla auki 24h/vrk ja 7pv/vko. Jostakin se on aloitettava. Tsemiä!
- mie vaan
vieläkö torniossa on terveys-tiimi niminen yksityis lääkäri-asema?,yhden edellisen työpaikan työterveyshuolto oli sielä,
- sanompa vaan
Ei ole kahteen vuoteen ollu Terveys-Tiimiä.
- käynyt 02
näyttää tuo terveystiimi nettitietojen mukaan olevan pystyssä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664