terv palveluista

tniosssa

onneks on joku hokassut laittaa tornioon yksit lääkäriaseman joka on lauantaisinkin ja iltaisin auki ei tarvi sairaana lähtee kemiin jonottaan moniksi tunneiksi...
--on se kumma kun kaupunki kehittyy niin palvelut huononee tervkeskuksesskin..

9

1857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsiperheinen

      Torniossa asuimme kun ensimmäinen syntyi. Ja muutimme pari vuotta sitten omaan kotiin vuokralta Torniosta, kemistä löytyi halpa hyvä omakotitalo. Ja toinen lapsi syntyi siis kemiläiseksi.

      Kun terveyspalveluja on tarvinnut molemmissa kaupungeissa, kyllä Kemin kaupungille täytyy säästötoimista ja pakkolomista antaa kiitos, palvelut aivan eri planeetalta kuin torniossa, ei jonottamisia terveyskeskuksessa, alle kaksivuotiaat menevät aina jonojen ohitse. Yleensä ystävällistä palvelua eikä labroissa tai röntgeneissä pihistellä.

      Niin, ehkä se, ettei kemissä terveydenhuollosta tingitä, on eräs syy talousahdinkoon. Mutta näin lapsiperheen kanssa en voisi kuvitellakaan muuttavani takaisin Tornioon, myös päivähoito on hienosti hoidettu, saimme viikon varoitusajalla hoitopaikan, kun mies pyydettiin yllättäen töihin.

      • tornix

        No katotaan kauanko pysyy auki edellinen oli auki abaut 1kk.Arvioidaan sitten.


    • päivystys kuten muissakin k...

      Kyllä Torniossa omien sivujen mukaan toimii päivystys yötä päivää kuten luulis tälläsen julkisuuden mukaan parhaista kaupungeista terveydenhuollon johtajan mukaan olevan.
      Aika outoa jos mallikaupunki ei pystyis palveleen kun lämmittää katujakin niin sehän kertoo kaupungin valtuuston siunauksesta hyvästä
      terveydenhuollosta, Tosin vanhusten hoidon tasosta ei tämä päällikkö puhunut mitään.?
      Uskotaan häneen ja vaatikaa oikeutta.

      • haukutaan hoitajat

        nyt tässä asiassa ei ole kyse varojen käytöstä tai siitä, että onko tornio kaupunkina pitänyt huolta vanhuksista. Tornion kaupungilla on riittävät määrärahat vanhustenhuoltoon ja hoitoon. kaikki saavat tarvitsemansa hoidon rahallisesti, kaikille on siis varattu tarvitsemansa hoito. kyse onkin siitä, että ovatko työntekijät motivoituneita vai leipääntyneitä. ei näytä monenkaan sydänalaan koskevan jos työaikana jorisevat omiaan ja kahvittelevat, vaikka olisi monta vanhusta joiden kanssa voisi puhella ja lukea heille vaikka lehteä.


    • Yhtä tyhjän kans

      Mennee kiinni perjantaina viideltä iltapäivällä, lauantaina auki vain kolme tuntia ja sunnuntaina ei ollenkaan. Elikkä ei auta juuri yhtään siihen ongelmaan mikä eniten kismittää eli se että viikonloppuna ei oo päivystystä Torniossa.

      On se kumma ko kuvitellaan Tornion kehittyvän jonkin citymarketin tullessa...

      • sanompa vaan

        Kyllä yksityisiä palveluita tarvitaan Torniossa, mutta valittajat (siis joiden mielestä mikään ei pelaa torniossa) eivät ole valmiita maksamaan mitään. Haloo, yksityinen maksaa!!! Toivon ihan sydämeni pohjasta, että uusi asema Medicare menestyy teidän kateellisten kiusallakin!! Monta tyytyväistä asiakasta oon nähnyt. "Pah" -nimim. Ei voi vaatia, että heti uusi asema voisi olla auki 24h/vrk ja 7pv/vko. Jostakin se on aloitettava. Tsemiä!


    • mie vaan

      vieläkö torniossa on terveys-tiimi niminen yksityis lääkäri-asema?,yhden edellisen työpaikan työterveyshuolto oli sielä,

      • sanompa vaan

        Ei ole kahteen vuoteen ollu Terveys-Tiimiä.


    • käynyt 02

      näyttää tuo terveystiimi nettitietojen mukaan olevan pystyssä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe