Haloo? Liitytään yhteen. Minut teilattiin taas kerran adventistipalstalle:(
Onko tällä palstalla Jeesuksen ystäviä?
21
424
Vastaukset
Käsitit sen äskeisen kirjoituksen väärin,( kuka vastaaja sitten olikin) se vastaus oli kirjoittajalle joka kirjoitti:"Eroa Adventtikirkosta." Ei siis sinulle tarkoitettu, eikä olisi sopinutkaan sinun kirjoitukseesi vastaukseksi, siksi sinulta pelkät kysymysmerkit! En minä ole huomannut sinua sorettavan sen ihmeellisemmin Adventistienkaan palstalla. Ja jos joku sortaa, niin se ei ole ainakaan adventisti. Siunausta Maru-annelle. Olet minulle rakas uskon-sisko!
- Maru-anne
Olette todella ystäviäni ja uskonsisaria!
Meillä on ollut nyt tosi herätystä, eikö vain. Ja siellä missä herätyksen tuulet puhaltavat, siellä myös vainot nostavat päätään (vaikka ei tuo nyt sitä ollutkaan). Viittaan myös siihen toiseen palstaan.
"Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?"(Room.8:35).
Rakkaat uskonsisaret, kuinka meidän sitten käy, kun vaino tulee? Meidän tulee saada silloin erikoinen lahja taivaasta kestää, muuten ei tule mitään. Siihen uskomme ja turvaamme yksin Häneen, joka antaa voimaa aina päiväksi kerrallaan.
- eve-liina1
minä olen ystäväsi ja myös Jeesuksen ystävä haluan olla.
Tein tuolla adventisti palstalla kömmähtyksen, luulin että siellä yksi kirjoittaja kirjoitti sinulle rumasti ja kirjoitin hänelle että sinä et parjannut ketään, mutta Sirkka-Iita oikaisi että ei hän kirjoittanut sinulle vaan Eroe nimimerkille, sattuuhan sitä erehtyksiä, mutta mitäpä noista pienistä käy suremaan. Siunausta sinulle Maru-anne uskon siskolta. - taivaan-kuningatar
Päivän Sana
Sillä katso, minä luon uudet taivaat ja uuden maan. Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu; vaan te saatte iloita ja riemuita iankaikkisesti siitä, mitä minä luon. Sillä katso, iloksi luon minä Jerusalemin, riemuksi sen kansan.
Ilm. 21:5
Valtaistuimella istuva lausui: "Uudeksi minä teen kaiken." Hän sanoi: "Kirjoita nämä sanat muistiin. Ne ovat luotettavat ja todet." [Jes. 43:19 | Ilm. 19:9] Voi sisko olen pahoillani puolestasi. Miua teilataan tuolla Raamattupalstalla..:(
Mutta pidetään me vajavaiset Jeesustien kulikijat yhtä ja lohdutetaan ja tuetaan toisiamme...ootte Maru-anne ja Sirkka-Iita aivan mahtavia ,upeita,välittäviä ja rakastavia siskoja...Jeesukselle kiitos teistä :)
Jumalan siunausta ja Jeesuksen armohoitoo :)- Maruanne*
Kiitos sinulle tästä!
- hildurvonhopsis
Olen lähes kokonaan lopettanut kirjoittamisen Raamattu-palstalla. Siellä on ihan väärä ote koko Raamattuun. Kaikki paholaisen metkut heitä suurinta osaa vain kiinnostaa ja kaikkia Jeesuksen omia parjataan. On siellä muutama ihana uskova, joka kirjoittaa Isästä Jumalasta, Pojasta Jeesuksesta ja Pyhästä Hengestä ja Jumalan rakkaudesta. Osa porukasta siellä heti "teilaa" tuollaiset kirjoitukset ja väittää "harhaoppiseksi". Pahan mieli sieltä vain tulee.
Rukoillaan senkin palstan kirjoittajien ja lukijoiden puolesta.
Taivaan Isä sinua siunatkoon! hildurvonhopsis kirjoitti:
Olen lähes kokonaan lopettanut kirjoittamisen Raamattu-palstalla. Siellä on ihan väärä ote koko Raamattuun. Kaikki paholaisen metkut heitä suurinta osaa vain kiinnostaa ja kaikkia Jeesuksen omia parjataan. On siellä muutama ihana uskova, joka kirjoittaa Isästä Jumalasta, Pojasta Jeesuksesta ja Pyhästä Hengestä ja Jumalan rakkaudesta. Osa porukasta siellä heti "teilaa" tuollaiset kirjoitukset ja väittää "harhaoppiseksi". Pahan mieli sieltä vain tulee.
Rukoillaan senkin palstan kirjoittajien ja lukijoiden puolesta.
Taivaan Isä sinua siunatkoon!Ihan totta kirjoitat, ja kiitos kannustuksesta ja tuesta.
Jumalan siunausta sinulle, veli :)
- hildurvonhopsis
Jeesuksen ystävät ja Jeesuksen omien ystävät paikalla Jeesuksen nimessä ja Hän lupauksensa mukaan on läsnä.
Tunnen monia adventisteja ja he ovat aivan ihania kristittyjä. Jos joku sinua siellä loukkasi, niin siunaa häntä. En usko tuon loukkaajan olleen "oikea uskovainen" (miten sekin nyt määritellään?).
Tämä seuraava Raamatun kohta on kyllä mielestäni oikein osuva, Raamatun oma ja hyvä määritelmä "oikeista ja vääristä uskovaisista":
1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
2 Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta;
3 ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.
4 Lapsukaiset, te olette Jumalasta ja olette voittaneet heidät; sillä hän, joka teissä on, on suurempi kuin se, joka on maailmassa.
5 He ovat maailmasta; sentähden he puhuvat, niinkuin maailma puhuu, ja maailma kuulee heitä.
6 Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.
7 Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan
8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.
9 Siinä ilmestyi meille Jumalan rakkaus, että Jumala lähetti ainokaisen Poikansa maailmaan, että me eläisimme hänen kauttansa.
10 Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.
11 Rakkaani, jos Jumala on näin meitä rakastanut, niin mekin olemme velvolliset rakastamaan toinen toistamme.
12 Jumalaa ei kukaan ole koskaan nähnyt. Jos me rakastamme toinen toistamme, niin Jumala pysyy meissä, ja hänen rakkautensa on tullut täydelliseksi meissä.
13 Siitä me tiedämme pysyvämme hänessä ja hänen pysyvän meissä, että hän on antanut meille Henkeänsä.
14 Ja me olemme nähneet ja todistamme, että Isä on lähettänyt Poikansa maailman Vapahtajaksi.
15 Joka tunnustaa, että Jeesus on Jumalan Poika, hänessä Jumala pysyy, ja hän Jumalassa.
16 Ja me olemme oppineet tuntemaan ja me uskomme sen rakkauden, mikä Jumalalla on meihin. Jumala on rakkaus, ja joka pysyy rakkaudessa, se pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä.
17 Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.
18 Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
19 Me rakastamme, sillä hän on ensin rakastanut meitä.
20 Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.
21 Ja tämä käsky meillä on häneltä, että joka rakastaa Jumalaa, se rakastakoon myös veljeänsä. 1. Johanneksen kirje 4 :1 – 21
Jeesus itse rukoili Isää, että meillä Jeesuksen omilla olisi keskinäinen rakkaus ja että olemme yhtä, niinkuin Isä ja Jeesus ovat yhtä:
Joh 17: 9-23 Jeesus rukoili, että me olisimme yhtä niin kuin Jeesus ja Isä ovat yhtä
9 Minä rukoilen heidän edestänsä; en minä maailman edestä rukoile, vaan niiden edestä, jotka sinä olet minulle antanut, koska he ovat sinun -
10 ja kaikki minun omani ovat sinun, ja sinun omasi ovat minun - ja minä olen kirkastettu heissä.
11 Ja minä en enää ole maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun tykösi. Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, että he olisivat yhtä niinkuin mekin.
12 Kun minä olin heidän kanssansa, varjelin minä heidät sinun nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, ja suojelin heitä, eikä heistä joutunut kadotetuksi yksikään muu kuin se kadotuksen lapsi, että kirjoitus kävisi toteen.
34 Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut - että tekin niin rakastatte toisianne
35 Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus. Johannes 13:34-35
Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niin kuin minä olen teitä rakastanut. Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä (Joh. 15:12-13)
Ja vielä Jeesus sanoi opetuslapsilleen:
Sen käskyn minä teille annan, että te rakastatte toisianne. (Joh. 15:17)
Rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi. Rakkaus ei tee lähimmäiselle mitään pahaa. Sen tähden rakkaus on lain täyttymys. (Room 13:9-10)
Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne. 2.Kor. 13:13
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible
…sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu. Room.5:5- Maru-anne
Luin nyt myös sinun viestisi! Minua kaduttaa nyt heti, että vastasin samalla mitalla takaisin. Ei saisi mennä samalle tasolle tuollaisten kanssa. Mehän olemme Kristuksen päällemme pukeneet!
Tuollaiset puheet ovat kateellisen ihmisen puheita. Kun he eivät muutakaan voi, he alkavat syyttämään psyykkisesti sairaaksi. Kun sanat eivät enää riitä ja kun sanavarasto on muutenkin köyhä, kun sanavarastoon kuuluu vain kaikki kirosanat ja muut härskit alatyylin sanat.
Täältä Jeesus-palstalta olen löytänyt kaunissieluisia ihmisiä, Jeesusta rakastavia. Vihdoinkin jossakin on joku tosi ystävä! Täällä teitä on monta. Ja meitä yhdistää sama rakkaus Jeesukseen. Häntä me odotamme pian ilmestyväksi pilvien päällä meitä noutamaan.
Kadun tomussa ja tuhassa kaikki typeryyksiäni Jeesuksen nimen tähden!
Itse Herramme Jeesus Kristus ja Jumala, meidän Isämme, joka on rakastanut meitä ja on armossaan antanut meille iankaikkisen lohdutuksen ja hyvän toivon,rohkaiskoot sydämiänne ja antakoot teille aina voimaa hyviin tekoihin ja puheisiin (2.Tess.2:16-17). - Maru-anne
Maru-anne kirjoitti:
Luin nyt myös sinun viestisi! Minua kaduttaa nyt heti, että vastasin samalla mitalla takaisin. Ei saisi mennä samalle tasolle tuollaisten kanssa. Mehän olemme Kristuksen päällemme pukeneet!
Tuollaiset puheet ovat kateellisen ihmisen puheita. Kun he eivät muutakaan voi, he alkavat syyttämään psyykkisesti sairaaksi. Kun sanat eivät enää riitä ja kun sanavarasto on muutenkin köyhä, kun sanavarastoon kuuluu vain kaikki kirosanat ja muut härskit alatyylin sanat.
Täältä Jeesus-palstalta olen löytänyt kaunissieluisia ihmisiä, Jeesusta rakastavia. Vihdoinkin jossakin on joku tosi ystävä! Täällä teitä on monta. Ja meitä yhdistää sama rakkaus Jeesukseen. Häntä me odotamme pian ilmestyväksi pilvien päällä meitä noutamaan.
Kadun tomussa ja tuhassa kaikki typeryyksiäni Jeesuksen nimen tähden!
Itse Herramme Jeesus Kristus ja Jumala, meidän Isämme, joka on rakastanut meitä ja on armossaan antanut meille iankaikkisen lohdutuksen ja hyvän toivon,rohkaiskoot sydämiänne ja antakoot teille aina voimaa hyviin tekoihin ja puheisiin (2.Tess.2:16-17).ollaan usein sellaisia teuraslampaita, mutta ihan kaikkea sentään ei tarvitse meidänkään niellä.
Meillä on Puolustaja, Pyhä Henki ja Jeesus, joka rukoilee puolestamme taivaassa! Siksi meidän ei tarvitse itse eikä saakaan kostaa, Jumala sanoo:
"Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: "Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra" (Room12:19).
- Nimetön
mitenhän sinun kaltaisesi hurahtaneet avohoitotapaukset saisi heivattua takaisin psykiatriseen hoitoon ja mielellään suljetulle?
- Maru-anne
Aika härskiä tulla kirjoittamaan ja syyttämään tuollaista kirjoittajasta! No, eipä ole sinussa ainakaan hyvän ihmisen ja lähimmäisen merkkejä, että et ainakaan niillä avuillasi voi kerskata.
Minäkään en kerskaa omilla hyveilläni, vaan kerskaukseni on läpi taivasten kulkenut Jeesus!
Jos olet kateellinen minusta jotenkin, etkä pysty näissä uskon asioissa ja Raamatun tuntemisessa kilpailemaan minun kanssani, anteeksi vain, niin jos kerran olet niin mallikelpoinen ihminen, voit tunnustaa sen ihan suoraan.
- Nimetön
miten sinun kaltaisesi hurahtaneet avohoitotapaukset saisi heivattua takaisin psykiatriseen hoitoon ja mielellään suljetulle?
Mitä väärää sinun mielestäsi Maru-anne kirjoitti? Jos et usko Jeesukseen omana Herranasi ja Vapahtajanasi, onko sinulla oikeutta pilkata uudestisyntyneitä kristittyjä. Jeesusta sinäkin tarvitset elämääsi. Hän ei ole vain vaihtoehto, Hän on elinehto.
Voimia ja siunausta myös Maru-anne sisarelle. Tuolla adventismi-palstalla ollaan välillä törmäyskurssilla kriitikkojen kanssa. Sille ei voi mitään...- Nimetön
Stork kirjoitti:
Mitä väärää sinun mielestäsi Maru-anne kirjoitti? Jos et usko Jeesukseen omana Herranasi ja Vapahtajanasi, onko sinulla oikeutta pilkata uudestisyntyneitä kristittyjä. Jeesusta sinäkin tarvitset elämääsi. Hän ei ole vain vaihtoehto, Hän on elinehto.
Voimia ja siunausta myös Maru-anne sisarelle. Tuolla adventismi-palstalla ollaan välillä törmäyskurssilla kriitikkojen kanssa. Sille ei voi mitään...Vai niin. Syyllistyt itse mustavalkoiseen ne ja me retoriikkaan jo kirjoituksesi alkumetreillä:
***Jos et usko Jeesukseen omana Herranasi ja Vapahtajanasi, onko sinulla oikeutta pilkata uudestisyntyneitä kristittyjä.***
Suoraan kysymykseen suora vastaus: On, koska sinä luulet, että sinun näkemyksesi on ainoa oikea. Perustelu tulee tässä:
***Jeesusta sinäkin tarvitset elämääsi. Hän ei ole vain vaihtoehto, Hän on elinehto.***
Maailmassa elää paljon ihmisiä, jotka eivät kumarra sinun jumalaasi. Maailmassa elää ja on elänyt kautta aikojen myös paljon sellaisia ihmisiä, jotka eivät ole kumartaneet mitään jumalia.
Hyväsydämisyys EI tarvitse uskoa mihinkään jumalaan, MOT.
Mietihän hetki pientä dilemmaa, jossa ihminen, joka on elänyt koko elämänsä nuhteettomasti, välittäen lähimmäisistään ja pitänyt huolta luonnosta, ei usko jumaliin. Hänet tuomitaan helvettiin, niinkö?
Vastapuolella on sosiopaatti sarjamurhaaja, joka elämänsä viimeisellä hetkellä kääntyy kristityksi ja pääsee taivaaseen?
Eikö tuossa olettamuksessa ole räikeä ristiriita, kohtuuttomuus ja epäoikeudenmukaisuus? Tällaista oppia te sitten haluatte seurata. Ei hyvä. - eve-liina1
Nimetön kirjoitti:
Vai niin. Syyllistyt itse mustavalkoiseen ne ja me retoriikkaan jo kirjoituksesi alkumetreillä:
***Jos et usko Jeesukseen omana Herranasi ja Vapahtajanasi, onko sinulla oikeutta pilkata uudestisyntyneitä kristittyjä.***
Suoraan kysymykseen suora vastaus: On, koska sinä luulet, että sinun näkemyksesi on ainoa oikea. Perustelu tulee tässä:
***Jeesusta sinäkin tarvitset elämääsi. Hän ei ole vain vaihtoehto, Hän on elinehto.***
Maailmassa elää paljon ihmisiä, jotka eivät kumarra sinun jumalaasi. Maailmassa elää ja on elänyt kautta aikojen myös paljon sellaisia ihmisiä, jotka eivät ole kumartaneet mitään jumalia.
Mietihän hetki pientä dilemmaa, jossa ihminen, joka on elänyt koko elämänsä nuhteettomasti, välittäen lähimmäisistään ja pitänyt huolta luonnosta, ei usko jumaliin. Hänet tuomitaan helvettiin, niinkö?
Vastapuolella on sosiopaatti sarjamurhaaja, joka elämänsä viimeisellä hetkellä kääntyy kristityksi ja pääsee taivaaseen?
Eikö tuossa olettamuksessa ole räikeä ristiriita, kohtuuttomuus ja epäoikeudenmukaisuus? Tällaista oppia te sitten haluatte seurata. Ei hyvä.kirjoitus siitä kun ihminen on elänyt nuhteetomasti ja auttanut lähimmäisiään on taivas kelpoinen,nuo kaikki ovat hyviä ja tarpeellisia tehdä lähimmäisillemme, mutta ne eivät pelasta, vaikka minäkin luulin ennen uudesti syntymääni että niillä saa taivas osuuden.
Loukkaannuin kun minulle yksi uskova sanoi että olet vain siivo syntinen,ja hän viellä sanoi että jos minä ryöstäisin pankin ja sinä eläisit tuota siivo syntisen elämääsi, niin samassa helvetissä tavattais, se oli jo liikaa sanottu minulle suutuin kovasti hänelle, mutta jälkeenpäin olen muistellut hänen sanojaan, että hän oli oikeassa, olin hyvä omasta mielestäni, mutta en ollut kohdannut Jeesusta, en ollut siis antanut elämääni hänen johtoonsa.
Sydämmen muuttuminen uudestisyntymisen tapahtuessa aikaan saa aina muuttuneen elämän. Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän uusi luomus,se mikä on vanhaa on kadonnut, katso uusi on sijaan tullut.2 kor.5:17. - Maru-anne
eve-liina1 kirjoitti:
kirjoitus siitä kun ihminen on elänyt nuhteetomasti ja auttanut lähimmäisiään on taivas kelpoinen,nuo kaikki ovat hyviä ja tarpeellisia tehdä lähimmäisillemme, mutta ne eivät pelasta, vaikka minäkin luulin ennen uudesti syntymääni että niillä saa taivas osuuden.
Loukkaannuin kun minulle yksi uskova sanoi että olet vain siivo syntinen,ja hän viellä sanoi että jos minä ryöstäisin pankin ja sinä eläisit tuota siivo syntisen elämääsi, niin samassa helvetissä tavattais, se oli jo liikaa sanottu minulle suutuin kovasti hänelle, mutta jälkeenpäin olen muistellut hänen sanojaan, että hän oli oikeassa, olin hyvä omasta mielestäni, mutta en ollut kohdannut Jeesusta, en ollut siis antanut elämääni hänen johtoonsa.
Sydämmen muuttuminen uudestisyntymisen tapahtuessa aikaan saa aina muuttuneen elämän. Siis, jos joku on Kristuksessa, niin hän uusi luomus,se mikä on vanhaa on kadonnut, katso uusi on sijaan tullut.2 kor.5:17.Niin ja onhan siinä ero kun siivosyntinen kääntyy, aivan erilainen on syntitaakka kuin murhamiehellä.
Siis aivan erikoinen ajattelutapa nimettömällä! Kadehtia murhamiehen uskoontuloa? Ajatelkaa, mitkä tunnontuskat!! Miten vaikeaa on antaa itselleen anteeksi! Miten vaikeaa on uskoa, että Jeesuskaan antaa anteeksi, vaikka tietenkin Hän antaa anteeksi! Mutta ei siinä mitään kadehtimista ole!
Ajatelkaa, mitä Raamattukin sanoo: Hän kuulee vankien vaikerruksen, hän vapauttaa kuoleman omat (Ps.102:20)!
Niinhän se on, että ihmiset eivät kyllä armahtaisi, mutta onneksi on Jumala taivaassa, joka armahtaa!! Hallelujaa!!! Kiitos Jeesuksen ristinkuoleman! Suursyntinenkin SAA anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Ja toisten syyttäjä ja omasta mielestään hyvä, ei saa, koska ei nöyrry, eikä tule lapsen kaltaiseksi!! - Maru-anne
Nimetön kirjoitti:
Vai niin. Syyllistyt itse mustavalkoiseen ne ja me retoriikkaan jo kirjoituksesi alkumetreillä:
Eikö tuossa olettamuksessa ole räikeä ristiriita, kohtuuttomuus ja epäoikeudenmukaisuus? Tällaista oppia te sitten haluatte seurata. Ei hyvä.joka olet katkeruuden maljan juonut pohjaan asti ja joka haluat myrkyttää oman elämäsi lisäksi kaikkien muidenkin elämät. Kysyn sinulta yhden kysymyksen: miksi?
Miksi? Mieti sitä, ja jos se sinulle valkenee, siitä voi lähteä tie ylöspäin. Sillä sinulla on vain yksi tie, joka täytyy olla ylöspäin. Tuosta katkeruudesta ei enää alemmaksi pääse.
Jumala on rakkaus. Hän rakastaa katkeria ja pahojakin ihmisiä, sellaisia, jotka saavat paljon pahaa aikaan omassa elämässään, koska he eivät anna anteeksi edes itselleen saati muille.
He eivät voi ymmärtää, että on hyvä Jumala, joka armahtaa ja antaa anteeksi. Kun on kohdannut Jeesuksen, katkeruus häipyy ja tilalle tulee rakkaus. Ei mikään eros-rakkaus vaan agape-rakkaus , filia-rakkaus ja sydän murtuu. Murtunutta ja särkynyttä sydäntä ei Jeesus hylkää!
http://www.youtube.com/watch?v=w847yB5DE9M
- siranja
Olen ihmetellyt, kun kaikki uskovat tuntuvat kaikonneen adventismi-palstalta, mutta täällähän te olettekin. Eipä sinne toiselle palstalle viitsi enää mennä edes lukemaan, kun siellä on pelkkiä rienaavia viestejä. Sääli vaan Jeesusta etsivien kannalta, kun saavat adventismista aivan väärän kuvan. Ikään kuin Jeesus ei olisi kaiken lähtökohta ja päämäärä!
- Maruan-ne
siunausta sinulle! Samaa mieltä sun kanssa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724944Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202645Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571707- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941312
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191103Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.711005IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889