Millähän hinnalla saa Roissa halvimman öljynvaihdon? Itse käytin eräässä paikallisessa korjaamossa ja maksoi 120e suodatin öljyt. Onko normaali hinta? Itse pidin kalliina, mutta kun naisena on niin vaikea arvioida näitä auton huoltokustannuksia. Onko auton merkillä väliä, minkä hintainen öljynvaihto on?
öljyn vaihto Roissa
6
3816
Vastaukset
- kuorma-auton
öljynvaihdossa kun maksoi noin hirvittävän paljon.
- käytän
Polar Rengasta (Teollisuustiellä). Tietty hinta riippuu paljon autosta... Mulla perus bensavehje (tämän vuosituhannen malli), syö oljyä vaihdettaessa vajaat 4 litraa. Sitten päälle suodatin ja työ. Hintaa tuolle kaikelle kertyi alle puolet tuosta sun mainitsemasta euromäärästä.
Kannattaa aina vertailla hintoja. - Kallista
Laita vaan julkisuuten mikä liike kusetti noin paljon. Muillakin on oikeus tietää ja välttää liikettä.
- Toyota Corolla
ite öljyt ja maksaa suodattimineen rapeat 20 euroa. Täyssynteettiset 5W-30.
- ryöstetty
täällä etelämpänä vaihdatin litrahintaan 12 eurua. tiivisteineen,suodattimineen ja vähän yli kolmenlitran öljymäärällä hintaa oli vain 42 eurua. Tosin olisin voinut valita sen 6 eurun öljylitrahinnan....
Tuota kysy hinta aina ennen, kuin huollat autosi. tuo pikkuhomma ei voi missään viedä 80 eurua enempää. - Opelilla ajava
Mutta jos omistat -02 tai vanhemman Opelin niin vie merkkiliikkeeseen öljynvaihtoon. Maksaa 39e tai 45e riippuen moottorista. Sisältää työn,öljyt ja suodattimen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3412936Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463- 1081291
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841282Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581215- 481125
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781027Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837